NaeL Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 ce face femeia din om ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 angi, întreabă-l pe amicul tău dacă nu dă cutiile laterale separat? ofer un preț corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Ma refeream la partea mobila a oglinzii, aia care se regleaza, dar merge mult prea usor si vantul o "regleaza" spre interior. Tija cu filet e Ok. e problema clasica la oglinzile model vechi. O solutie clara = oglinzi noi (si scumpe alea originale. NU da banii pe mizerii de la touratech). alta solutie e sa le scoti pe ale tale de pe bila si sa bagi acolo ceva foita de teflon. - dificil si cu rezultate indoielnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 da angi.si pe mine ma intereseaza protectiile de la motor,pe cele de sus le am ,nu merg pe deal dar sa fie acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Nu stiu cati dintre voi v-ati trantit serios motoarele de pamant, dar protectiile la motor dpmdv nu isi merita banii. Nu as da nici 50 de lei pe ele, serios acum Ingreuneaza motocicleta degeaba, motorul in cazul cazaturilor oricum NU atinge asfaltul, ba mai mult, ai mai multe sanse sa iti fie piciorul prins si sa fi tarat dupa motor. Un accesoriu ce mai mult m-a incurcat la un derapaj pe asfalt a fost suportul de side case. E drept, a protejat semicarena spate, dar in acelasi timp mi-a si prins piciorul As vrea sa vad crash bar motor sifonat de GS, daca aveti careva. Crash bar complet are Radu, un baiat cu care ies pe dealuri. Asa da. Dar tziganiile care sunt doar peste motor..nu zait , niet pagadi POZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Baieti, n-as vrea sa fim acuzati ca poluam topicul cu anunturi. Asa ca, daca mai exista cineva interesat de motocicleta sau accesorii, va rog dati-mi PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Nu stiu cati dintre voi v-ati trantit serios motoarele de pamant, dar protectiile la motor dpmdv nu isi merita banii. Nu as da nici 50 de lei pe ele, serios acum Ingreuneaza motocicleta degeaba, motorul in cazul cazaturilor oricum NU atinge asfaltul, ba mai mult, ai mai multe sanse sa iti fie piciorul prins si sa fi tarat dupa motor. Un accesoriu ce mai mult m-a incurcat la un derapaj pe asfalt a fost suportul de side case. E drept, a protejat semicarena spate, dar in acelasi timp mi-a si prins piciorul As vrea sa vad crash bar motor sifonat de GS, daca aveti careva. Crash bar complet are Radu, un baiat cu care ies pe dealuri. Asa da. Dar tziganiile care sunt doar peste motor..nu zait , niet pagadi POZA Ca fost posesor de F650 GS pot sa confirm ca aia de la Touratech in domeniul crash-bar-urilor pt acest model sunt niste tristi care iti iau doar banii si te lasa si cu dureri. Pe scurt crash-urile lor pt acest model sunt niste mizerii ...nu ca realizare ci inca din stadiul de proiectare sunt gresite pt ca au o forma oarecum triunghiulara si sunt prinse in doar 2 din cele 3 puncte in schimb am vazut la un amic detinator de dakar niste crash-uri facute de baietii de la HD din Cluj care sunt cu totul alta mancare de peste . De cand le vezi iti dai seama ca sunt mult mai solide si din pacate le-am vazut si dupa un "test" de 1Mai cand a dat o tranta pe un drum forestier la aprox 40km/h iar mobra nu a avut nimic iar crash-urile vopseaua un pic zgariata. Acum am si eu crash-uri de la ei pe mobra, pe seara poate pun si niste poze pe topicul aferent. Oricum recomand cu incredere mai ales ca pt modelul F650 GS mono se livreaza direct prin curier [eu a trebuit sa ma duc pana acolo "sa imi ia masuri" la mobra]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 as vrea sa vad si eu crash baruri pentru 650gs facute de baietii aia suportii de sidecase-uri la un pret bun pe unde se gasesc ? ma scuzati ca poluez cu intrebari dar asa e la inceput cam dupa fiecare drum apare cate ceva , fie el si unu scurt azi de dimineata in drum spre munca as fi picat un pic . frane mai apasate n-am apucat sa testez in cele cateva zile de permis asa ca am fost luat prin suprindere . am scapat azi dar maine cine stie . parca n-as vrea s-o vad zgariata ca mi-e mila de ea si inca ceva ma bate vantu rau de tot . in cap . parbrizul e stock . de fapt totul e stock la ea ca abia am luat-o . ce recomandati sa pun in loc ? si foarte important , merita banii ? ca acum , peste 60 km/h e cam horror ) ori sunt eu prea sensibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) as vrea sa vad si eu crash baruri pentru 650gs facute de baietii aia suportii de sidecase-uri la un pret bun pe unde se gasesc ? ma scuzati ca poluez cu intrebari dar asa e la inceput cam dupa fiecare drum apare cate ceva , fie el si unu scurt azi de dimineata in drum spre munca as fi picat un pic . frane mai apasate n-am apucat sa testez in cele cateva zile de permis asa ca am fost luat prin suprindere . am scapat azi dar maine cine stie . parca n-as vrea s-o vad zgariata ca mi-e mila de ea si inca ceva ma bate vantu rau de tot . in cap . parbrizul e stock . de fapt totul e stock la ea ca abia am luat-o . ce recomandati sa pun in loc ? si foarte important , merita banii ? ca acum , peste 60 km/h e cam horror ) ori sunt eu prea sensibil Poti sa vezi la mine si crashbaruri si suporti de coburi facute de baietii de la HD dupa 18.30 in zona romana-perla Editat Mai 23, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 as vrea sa vad si eu crash baruri pentru 650gs facute de baietii aia suportii de sidecase-uri la un pret bun pe unde se gasesc ? ma scuzati ca poluez cu intrebari dar asa e la inceput cam dupa fiecare drum apare cate ceva , fie el si unu scurt azi de dimineata in drum spre munca as fi picat un pic . frane mai apasate n-am apucat sa testez in cele cateva zile de permis asa ca am fost luat prin suprindere . am scapat azi dar maine cine stie . parca n-as vrea s-o vad zgariata ca mi-e mila de ea si inca ceva ma bate vantu rau de tot . in cap . parbrizul e stock . de fapt totul e stock la ea ca abia am luat-o . ce recomandati sa pun in loc ? si foarte important , merita banii ? ca acum , peste 60 km/h e cam horror ) ori sunt eu prea sensibil Suporti pt sidecase-uri gasesti tot la HD si sa nu te sperie faptul ca sunt mai firavi pt ca asa tre'sa fie . Cadrul care tine codita e destul de firav si el si mai bine sa se indoaie suportul de sidecase care poate fi si indreptat pe loc si schimbat contra unei sume relativ mici decat sa ti se indoaie cadrul mobrei. cat despre parbriz aveam si eu aceeasi problema dar nu la 60 ceva mai pe la 100 [mentionez ca am doar 1.70] si la mine s-a rezolvat definitiv cu un parbriz de dakar [2000 ~2004 pentru ca cele noi au niste parbrize de toata jena] Multa bafta iti doresc si asfalt uscat ca vad ca ai probleme cu franele . Apropo ai ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 da , am abs . probabil as fi picat daca nu era . n-am cum sa-mi dau seama am 1.90 inaltime . am incercat sa ma pliez un pic dar fara folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) da , am abs . probabil as fi picat daca nu era . n-am cum sa-mi dau seama am 1.90 inaltime . am incercat sa ma pliez un pic dar fara folos Sfatul meu este sa cauti parbriz aftermarket, cel de dakar nu este bun, iti vine vantul direct in zona vizierei si nu e prea placut. Mai nasol e ca la ăsta de dakar nu poti pune prelungire (vezi poza mai sus). Eu (1.84) as avea nevoie de un parbriz cu 3 degete mai inalt decat cel de dakar. Editat Mai 23, 2011 de niculae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) ma bate vantu rau de tot . in cap . parbrizul e stock . de fapt totul e stock la ea ca abia am luat-o . ce recomandati sa pun in loc ? si foarte important , merita banii ? ca acum , peste 60 km/h e cam horror ) ori sunt eu prea sensibil Eu am luat de la wunderlich.de cel mai mare parbriz pentru 650 GS. E putin cam scump, dar merita fiecare banut. Este folositor la vitezele peste 60 km/h si nu numai. Ultima oara m-am convins de parbriz ca este bun, cind mi s-a semnat un retard cu vopsea pe el. Cred ca este din policarbonat pentru ca s-a curatat surprinzator de bine. Probabil daca era din plexi, se inmuia sau cel putin se albea. Sau poate nu o fi fost vopsea ? Bafta ! Editat Mai 23, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Sfatul meu este sa cauti parbriz aftermarket, cel de dakar nu este bun, iti vine vantul direct in zona vizierei si nu e prea placut. Mai nasol e ca la ăsta de dakar nu poti pune prelungire (vezi poza mai sus). Eu (1.84) as avea nevoie de un parbriz cu 3 degete mai inalt decat cel de dakar. Daca te intereseaza un parbriz de gs la care sa-i pui prelungire putem face un schimb.Eu am sub 1,80 si cred ca un parbriz de Dakar cum ai tu ar fi suficient pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 need help... mi s/a spart furtunul care merge de la pistonul de frana spate la etrier... parca era ceva firma/baieti care faceau aftermatket furtune, si armate, de prin timisoara sau ceva de genul si tot i caut da nu reusesc sa dau de ei plz let me know... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 E 12 lire in Anglia + 6 cred transport. http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=10&M=65&Ct=GA&SbCt=BA_10_65_GA_70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 need help... mi s/a spart furtunul care merge de la pistonul de frana spate la etrier... parca era ceva firma/baieti care faceau aftermatket furtune, si armate, de prin timisoara sau ceva de genul si tot i caut da nu reusesc sa dau de ei plz let me know... mersi am patit-o si eu acu vreo doi ani, nu am gasit ceva aftermarket care sa merite si mi l-am luate de la AB ...cred ca vreo 180 lei am dat pe el... vezi ca se demonteaza al naibi de greu..... e o pozitie foarte incomoda cand il desfaci din conducta de langa amortizor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 E 12 lire in Anglia + 6 cred transport. http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=10&M=65&Ct=GA&SbCt=BA_10_65_GA_70 Parca totusi as lua nou...este la 31 lire. Da cred ca totusi este la TM cineva care face...dupa n telefoane am aflat Acuma problema la frana spare mi-a aparut dupa ce am schimbat cauciucul si am dat jos roata. O pun sus la loc si nu mai am frana. Aerisesc si tot nimic. Schimb placutele, lichidul, aerisesc calumea din nou, parca incepe sa prinda ceva si pana la urma prinde da e foarte teapana. Si culmea, dupa mers, cand are chef ea mi se bloca stransa si se incalzea discul si etrierul de il lua mama draq sau foarte moale...si azi tot asa, se blocheaza si zic eu sa i dau cateva pompe, ca asa am vazut ca se debloca(relativ), si cand colo dupa cateva pompe vad ca dintr-o data e moale frana rau. Ma uit langa si vad spritzuit pe jos lichid. Furtun spart. Totusi ce legatura poate avea blocare franei cu spargerea furtunului...???? Sa am problema si pe altundeva...? Va rog dc aveti habar sau ati fost patiti sa ma ajutati. Senchiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Parerea mea e ca nu ai montat ceva bine la loc. Am patit-o cu un service de prestigiu de aici din Cluj. Axul ce tine placutele, il strambase, apoi il pusese invers (sau ceva de genul) ca mai apoi sa nu imi pun siguranta de pe ax in pozitia corecta. Asta dupa ce tot ei mi-au spus ca , citez: asa e pana se aseaza placutele Dai jos tot si cu mare atentie remontezi. Daca totul e ok la montaj si tot nu ai frana..du-o la doctor. Totusi , e vorba de FRANA. De axul asta e vorba: Si sa iti rasp. la intrebare: nu cred ca are legatura spargerea furtunului cu problemele aparute la frana spate. E pura coincidenta, zic eu. Editat Mai 23, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 (editat) A mai cumparat careva de la astia? careva interesat de parbriz inalt cu prindere in 3 puncte? ne bagam? http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=43685 Caut si parbriz sh cu prindere 3 puncte(00-03) daca are sau aude cineva A mai cumparat careva de la astia? careva interesat de parbriz inalt cu prindere in 3 puncte? ne bagam? http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=43685 Caut si parbriz sh cu prindere 3 puncte(00-03) daca are sau aude cineva All orders over $175 ship for FREE! Editat Mai 24, 2011 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 (editat) Parca totusi as lua nou...este la 31 lire. Da cred ca totusi este la TM cineva care face...dupa n telefoane am aflat Acuma problema la frana spare mi-a aparut dupa ce am schimbat cauciucul si am dat jos roata. O pun sus la loc si nu mai am frana. Aerisesc si tot nimic. Schimb placutele, lichidul, aerisesc calumea din nou, parca incepe sa prinda ceva si pana la urma prinde da e foarte teapana. Si culmea, dupa mers, cand are chef ea mi se bloca stransa si se incalzea discul si etrierul de il lua mama draq sau foarte moale...si azi tot asa, se blocheaza si zic eu sa i dau cateva pompe, ca asa am vazut ca se debloca(relativ), si cand colo dupa cateva pompe vad ca dintr-o data e moale frana rau. Ma uit langa si vad spritzuit pe jos lichid. Furtun spart. Totusi ce legatura poate avea blocare franei cu spargerea furtunului...???? Sa am problema si pe altundeva...? Va rog dc aveti habar sau ati fost patiti sa ma ajutati. Senchiu Sa-ti zic ce problema am avut eu cu frina fata, poate te ajuta. Am verificat frina, am curatat placutele, si am iesit la proba. Tinea frina dar nu grozav. Am tot dat la maneta ca sa fiu sigur ca ma aerisit bine dar tot nu era 100% ok. M-am hotarit sa desfac din nou si am constatat ca una dintre placute nu s-a asezat bine in locasul ei si de fapt statea cumva strimb si nu mai frina. Maneta era tare dar frinarea era slaba. Dupa reasezare totul a fost OK. A fost pentru prima data cind am patit asta si placute am tot schimbat la viata mea. Editat Mai 24, 2011 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) Un prieten vinde mobra si pentru ca nu prea intra pe net o sa postez eu pentru el.BMW f650 gs din 2004, 70000 km are abs, manere incalzite etc.Pentru relatii o sa pun telefonul lui 0733672747.Pret 3200 euro, cred ca este negociabil. Editat Mai 25, 2011 de albanezu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Daca n-o da in vreo luna (cat imi iau si eu permisul) ii dau un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salut, Vesnica problema cred ca e scrisa de nenumarate ori pe forum,,, Ce ulei sa ii pun la F 650 gs Dakar - 2002 ? Ultimele 2 schimburi am folosit Motorex 15w-50 (Semi Sintetic)si a mers foarte bine. Acum ma intrebam daca sa ii las tot din asta sau sa ii pun Motul Mineral 20w-50 sau Motorex 15w-50 Sintetic. Astept pareri. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Caut un radiator pentru gs.Stie careva daca se fac pe undeva radiatoare?Multumesc. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.