Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Am un amic bun ce si-a luat un Dakar ce are sa inalta si vrea sa faca schimb cu una joasa(merge si de la GS normal. Cineva interesat de schimb ? Inf. tel. 0740138777, Mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un amic bun ce si-a luat un Dakar ce are sa inalta si vrea sa faca schimb cu una joasa(merge si de la GS normal. Cineva interesat de schimb ? Inf. tel. 0740138777, Mihai.

 

Ma intereseaza! Am vorbit deja cu amicul tau si sper sa iasa schimbul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti careva cati litri au cutiile de gs,originale, extinse la maxim?

As vrea sa suplimentez locul de bagaj si sa imi iau altele..deci e posibil ca astea originile sa le scot la vanzare..dar numai dupa ce fac niste calcule de litraj.

Am cautata pe realoem dar nu dau li capacitatea

 

post-8528-0-70916500-1311670749_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sw-motech, de pe louis.de (il poti comanda prin cei de la kronaumoto.ro) - costa 140 euro :ok:

 

Gasit 10046715 la 100euro dar mi se pare cam aiurea. Poate caut unul din dezmembrari :(

 

Edit: Gasit si unu original.. e 300 de euro.. ce plm

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia l-ai luat si vrei sa te desparti de el? Trage prea multa benzina?

nu neaparat, la cum trage consumu e destul de bun, da nu prea e de bugetul meu studentesc.

si cam greu. imi trebuie ceva sa frec toata ziua, asta e mai mult de plimbare/fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o sapt. mi-a crescut consumul la 4.6, de la 3.2-3.4 in afara, 3.7-3.8 in oras. Habar nu am de ce.

Benzina o bag tot de la OMW, filtrul de benzina e schimbat, cauciucurile sunt la presiunea normala...e drept ca imi patineaza nitel ambreiajul :rolleyes:

Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o sapt. mi-a crescut consumul la 4.6, de la 3.2-3.4 in afara, 3.7-3.8 in oras. Habar nu am de ce.

Benzina o bag tot de la OMW, filtrul de benzina e schimbat, cauciucurile sunt la presiunea normala...e drept ca imi patineaza nitel ambreiajul :rolleyes:

Ceva sugestii?

 

poti arunca o privire la filtrul de aer (uita-te si la senzorul de aer daca tot esti acolo, verifica sa fie conectat si curata-l daca e murdar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil.

Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? :scratch:

 

Violat?? La partea... inferioara??? Ce hoti perversi dom'le... :crack:

Eh... bine ca nu ti-au zgariat carenele!! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil.

Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? :scratch:

am eu unu muciflexat la partea inferioara. cu M mare

 

 

schimb cu un givi monokey in stare buna :)

 

Salut! Se apropie vertiginos momentul in care voi schimba kitul de lant! Si ma gandesc sa pun pinionul de pe spate cu 45 dinti(fata de 47 cat e cel dat de BMW), cel de pe fata va fi cu 16 dintisori(standard)! Inafara de o usoara crestere in viteza la aceeasi rpm si un demaraj usor mai anemic mai stie cineva ce alte modificari atrage o astfel de schimbare a raportului dintre pinionul fata respectiv spate? Nu ma intrebati de ce vreau asta...caci va raspund acuma: ca sa fie altfel! Si cum peste 80% din drumurile mele sunt touring....nu avea rost sa pun pinion spate cu mai multi dinti! ;) Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri...la obiect! ;))

ramai la raport original. e mai ok.

la mobrele cu multi km mai patineaza ambreiaju, etc.

 

Este vorba de o... "saiba" dreptunghiulara sa zicem, cea care se monteaza la capatul basculei si in care intra surubul din care reglezi lantul. Mi s-a desfacut in mers, mi-a intrat in pinion si s-a facut praf.

 

dupa ce intinzi lantu sau umbli la roata - strangi lantul iar ca ultima operatie strangi suruburile de intindere aproape juma de tura . altfel se intampla ce ai patit tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu unu muciflexat la partea inferioara. cu M mare

 

 

schimb cu un givi monokey in stare buna :)

 

 

Da?Scuze,ai topcase original?Mie imi trebuie capacul!Vorbim pe PM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate spune ca am avut.

acum am 2 bucati de topcase:d a cedat partea de jos in jurul prinderilor si a placii de sustinere. mers offroad cu el plin, alte chesti neortodoxe.

 

am scos si kitu original, acum am 3 suporti givi + genti, mai imi tre o cutie de pus deasupra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee cat costa si de unde pot lua un cric central pentru Dakar?

da. unul de gs normal alungit cu 5cm.asa am facut eu.200 ron ma costat toata treaba.

daca vrei mai multe informatii la 0722318215

 

Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil.

Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? :scratch:

iti dau unul la 80 ron cu tot cu placa dar nu e givi.f bun k material nu se indoaie la soare.

0722318215.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni de cateva zile mobra a inceput sa pacane cand o accelerez,amuteste doar cand nu o accelerez si sunt in frana de motor.Ce poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica (mare) problema si nu stiu de unde s-o apuc. Acum o zi, mergand pe un drum accidentat, viteza a-ntaia, am observat ca acul de la turometru a zburat dintr-o data la 7500-8000 rpm, mi-a taiat gazul si a inceput sa se inece, fara sa moara motorul (se auzea ca si cum motocicleta tragea "partzuri" ). Ciudat este ca turatia motorului nu s-a modificat, astfel ca suna si se comporta ca la 3500 rpm. Treaba s-a repetat si la viteze mai mari, in special pe decelerare. Am patit-o apoi pe sosea intr-o depasire, pe la 80km/h, dupa care am mers cu morcovu' pana acasa. Peste noapte am apelat la varianta cea ma la-ndemana si am resetat BMS-C-ul iar dimineata in drum spre lucru motocicleta s-a comportat normal.

 

A mai patit-o careva? :unsure:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a patit un prieten de-al meu cica mergea la relanti si dintr-o data sarea acul turometrului la peste 7000 r/m si se oprea, citisem undeva pe net despre asta, de vina pot fi papucii de la bornele bateriei foarte oxidate care nu fac bine contact, incearca sa vezi in ce stare ti-s, in cazul lui a functionat. Dupa ce-i cureti pune niste vaselina (este si speciala pentru borne gasesti de obicei la magazinele specializate in acumulatori auto) sau pune niste miere de albine :bounce: nu rade am invatat-o de la un batran si merge.La treaba.

numa'bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm simptomul turometru la maxim din cauza bateriei deconectate. Asta se intampla la multe autovehicule cand bateria e scoasa din circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va povestesc doua probleme si cum au disparut ele, ca poate va e de ajutor:

 

1. Cand se incalzea motorul, nu mai statea la ralanti de nici o culoare si se oprea. Nu e problema clasica cu surging and stalling... la mine se oprea de fiecare data cand o lasam la ralanti, dupa ce se incalzea. Am zis ca o fi de la jocul supapelor, pe care nu le reglasem niciodata de la 12.000 km pana acum vreo luna, adica pe la 45.000 km, si mai aveam si un consum monstruos, de 6,5-7 la suta. Desfac capacul de la motor, verific jocurile, 3 supape erau fix in mijlocul intervalului dat de producator, una era foarte putin in afara, asa ca am zis ca o las asa inca 10.000 km. Lantul de distributie ok si el. Dar daca tot desfacusem tot, am zis sa curat cu spray de contacte tot ce se putea, Throttle Position Sensor-ul, mufele de la motorasul de ralanti, mufele de la bobina de inductie, si nu mai stiu ce... tot ce era contact am curatat. Montat la loc tot si surpriza, nu se mai oprea la ralanti, deci problema rezolvata, dar consumul a ramas la fel de monstruos.

 

2. Inainte de plecarea in BMW Camp am zis sa schimb bujia, ca n-o mai schimbasem de multicel. Inainte aveam DR8EIX, si-mi comandasem de pe ebay.co.uk, un DPR8EIX-9, adica tot iridium, dar cu "projected tip" adicatelea cu varful cu vreo 2 mm mai spre interiorul cilindrului, ca citisem pe f650.com ca la unii ar merge ceva mai bine cu asta. Am dat vreo 7,5 GBP (sub 10 Euro) pe ea, cu tot cu transport, adica foarte ieftin comparativ cu ce gasesti pe la noi prin magazine. Dupa schimbul de bujie, am avut marea surpriza sa imi scada drastic consumul. Nu mi-a consumat mai mult de 4,5 pe sosea, cu genti laterale, izopren in spatele meu, desi drumul includea Cheia si Transfagarasanul, si 4,9 cand drumul a inclus si o bucata de vreo 30 de km de forestier. Pana acum, chiar si dupa anterioara schimbare de bujie (tot NGK Iridium), nu imi lua sub 5 nici la mers constant pe sosea la campie, asa ca pe mine unul, DPR8EIX-9 m-a convins. Eu zic ca merita incercata de cei care mai au consum maricel, poate le rezolva problema, ca mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...