2short2get Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Vineri dimineata plec cu Dakarul spre Barcelona, din pacate am nevoie urgenta de o piesa! Am dat comanda la BMW acum 2 saptamani si s-au ametit complet baietii. Evident nimeni nu stie unde e acum. Este vorba de o... "saiba" dreptunghiulara sa zicem, cea care se monteaza la capatul basculei si in care intra surubul din care reglezi lantul. Mi s-a desfacut in mers, mi-a intrat in pinion si s-a facut praf. Am nevoie de una urgent de la un confrate cu GS si o dau la schimb pe cea noua de la BMW care ar trebui sa ajunga. Problema e ca daca ajunge saptamana viitoare pe mine nu ma ajuta deloc. Subliniez ca daca aveti roata spate stransa corect din surubul principal, se poate merge si fara piesa respectiva. Problema mea e ca daca fac vreo pana pe drum am nevoie de ea ca sa reglez roata drept. Plus ca joi trebuie sa schimb cauciucurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Vineri dimineata plec cu Dakarul spre Barcelona, din pacate am nevoie urgenta de o piesa! Am dat comanda la BMW acum 2 saptamani si s-au ametit complet baietii. Evident nimeni nu stie unde e acum. Este vorba de o... "saiba" dreptunghiulara sa zicem, cea care se monteaza la capatul basculei si in care intra surubul din care reglezi lantul. Mi s-a desfacut in mers, mi-a intrat in pinion si s-a facut praf. Am nevoie de una urgent de la un confrate cu GS si o dau la schimb pe cea noua de la BMW care ar trebui sa ajunga. Problema e ca daca ajunge saptamana viitoare pe mine nu ma ajuta deloc. Subliniez ca daca aveti roata spate stransa corect din surubul principal, se poate merge si fara piesa respectiva. Problema mea e ca daca fac vreo pana pe drum am nevoie de ea ca sa reglez roata drept. Plus ca joi trebuie sa schimb cauciucurile. Daca nu gasesti piesa, foloseste o saiba ceva mai mare si groasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2short2get Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 s-a notat, ma duc sa caut prin garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 s-a notat, ma duc sa caut prin garaj OMG, pe lume (mai) traim? du-te la orice atelier si zi-le sa caute o bucata de tabla de cel putin 3mm grosime, ia-o la bonfraier, si cere-le sa-ti dea o gaura la mijloc de 6.5mm (parca surubul e de 6mm). pune neaparat o saiba grover inainte de piulita (M6) ca altfel iar plangi p-aici. asa de curiozitate, cat iti cerea pe tabla aia BMW? cand te intorci, fa-ti alta din dur-aluminiu (min 5mm grosime), sau una de inox sau de otel mort ca cea de deasupra. daca e din otel mort, fa-i o acoperire de suprafata sa nu-ti rugineasca. hai, la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2short2get Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salut! Se apropie vertiginos momentul in care voi schimba kitul de lant! Si ma gandesc sa pun pinionul de pe spate cu 45 dinti(fata de 47 cat e cel dat de BMW), cel de pe fata va fi cu 16 dintisori(standard)! Inafara de o usoara crestere in viteza la aceeasi rpm si un demaraj usor mai anemic mai stie cineva ce alte modificari atrage o astfel de schimbare a raportului dintre pinionul fata respectiv spate? Nu ma intrebati de ce vreau asta...caci va raspund acuma: ca sa fie altfel! Si cum peste 80% din drumurile mele sunt touring....nu avea rost sa pun pinion spate cu mai multi dinti! Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri...la obiect! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Aveti careva dintre voi, posesori de parbriz inalt de Dakar, casca Uvex Enduro? Sunt curios cum se simte in mers cu parbrizul asta. Vreau sa imi iau una, dar sunt curios de feeling-ul in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Vrea cineva un cauciuc fata/spate? Dau o comanda pe mynetmoto si mai e loc de inca unul pentru a optimiza costurile de trasnport. Pretul e cel de pe site + 12 euro transport, ajunge in 2 saptamani maxim. Doar pentru Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) ...pinionul de pe spate cu 45 dinti(fata de 47 cat e cel dat de BMW), cel de pe fata va fi cu 16 dintisori(standard)! Inafara de o usoara crestere in viteza la aceeasi rpm si un demaraj usor mai anemic mai stie cineva ce alte modificari atrage o astfel de schimbare a raportului dintre pinionul fata respectiv spate?... E un lucru util la drum lung, pe sosea. Daca-i freci ridichea mai mult prin oras nu-ti va fi de mare folos. Vei forta de fapt motorul fara sa obtii mare lucru... Editat Iulie 22, 2011 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 Vreau sa dau tdm-ul la schimb pe un f650gs injectie.. daca e interesat cineva de schimb sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Are cineva idee cat costa si de unde pot lua un cric central pentru Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut Am un amic bun ce si-a luat un Dakar ce are sa inalta si vrea sa faca schimb cu una joasa(merge si de la GS normal. Cineva interesat de schimb ? Inf. tel. 0740138777, Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salut Am un amic bun ce si-a luat un Dakar ce are sa inalta si vrea sa faca schimb cu una joasa(merge si de la GS normal. Cineva interesat de schimb ? Inf. tel. 0740138777, Mihai. Ma intereseaza! Am vorbit deja cu amicul tau si sper sa iasa schimbul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Vreau sa dau tdm-ul la schimb pe un f650gs injectie.. daca e interesat cineva de schimb sa ma contacteze. Abia l-ai luat si vrei sa te desparti de el? Trage prea multa benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Are cineva idee cat costa si de unde pot lua un cric central pentru Dakar? sw-motech, de pe louis.de (il poti comanda prin cei de la kronaumoto.ro) - costa 140 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Stiti careva cati litri au cutiile de gs,originale, extinse la maxim? As vrea sa suplimentez locul de bagaj si sa imi iau altele..deci e posibil ca astea originile sa le scot la vanzare..dar numai dupa ce fac niste calcule de litraj. Am cautata pe realoem dar nu dau li capacitatea Editat Iulie 26, 2011 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) sw-motech, de pe louis.de (il poti comanda prin cei de la kronaumoto.ro) - costa 140 euro Gasit 10046715 la 100euro dar mi se pare cam aiurea. Poate caut unul din dezmembrari Edit: Gasit si unu original.. e 300 de euro.. ce plm Editat Iulie 26, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Abia l-ai luat si vrei sa te desparti de el? Trage prea multa benzina? nu neaparat, la cum trage consumu e destul de bun, da nu prea e de bugetul meu studentesc. si cam greu. imi trebuie ceva sa frec toata ziua, asta e mai mult de plimbare/fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 De o sapt. mi-a crescut consumul la 4.6, de la 3.2-3.4 in afara, 3.7-3.8 in oras. Habar nu am de ce. Benzina o bag tot de la OMW, filtrul de benzina e schimbat, cauciucurile sunt la presiunea normala...e drept ca imi patineaza nitel ambreiajul Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 De o sapt. mi-a crescut consumul la 4.6, de la 3.2-3.4 in afara, 3.7-3.8 in oras. Habar nu am de ce. Benzina o bag tot de la OMW, filtrul de benzina e schimbat, cauciucurile sunt la presiunea normala...e drept ca imi patineaza nitel ambreiajul Ceva sugestii? poti arunca o privire la filtrul de aer (uita-te si la senzorul de aer daca tot esti acolo, verifica sa fie conectat si curata-l daca e murdar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil. Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 sunt dispus sa dau si o mica diferenta +tdm pe un gs injectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil. Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? Violat?? La partea... inferioara??? Ce hoti perversi dom'le... Eh... bine ca nu ti-au zgariat carenele!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Salut,mi-a fost violat topcase-ul intr-un mod oribil. Deci,are cineva unul defect la partea inferioara? am eu unu muciflexat la partea inferioara. cu M mare schimb cu un givi monokey in stare buna Salut! Se apropie vertiginos momentul in care voi schimba kitul de lant! Si ma gandesc sa pun pinionul de pe spate cu 45 dinti(fata de 47 cat e cel dat de BMW), cel de pe fata va fi cu 16 dintisori(standard)! Inafara de o usoara crestere in viteza la aceeasi rpm si un demaraj usor mai anemic mai stie cineva ce alte modificari atrage o astfel de schimbare a raportului dintre pinionul fata respectiv spate? Nu ma intrebati de ce vreau asta...caci va raspund acuma: ca sa fie altfel! Si cum peste 80% din drumurile mele sunt touring....nu avea rost sa pun pinion spate cu mai multi dinti! Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri...la obiect! ) ramai la raport original. e mai ok. la mobrele cu multi km mai patineaza ambreiaju, etc. Este vorba de o... "saiba" dreptunghiulara sa zicem, cea care se monteaza la capatul basculei si in care intra surubul din care reglezi lantul. Mi s-a desfacut in mers, mi-a intrat in pinion si s-a facut praf. dupa ce intinzi lantu sau umbli la roata - strangi lantul iar ca ultima operatie strangi suruburile de intindere aproape juma de tura . altfel se intampla ce ai patit tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.