ssminkly Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Help me ... Cand am desfacut filtru de ulei am sesizat ceva diferente intre cel vechi si cel nou Filtru comandat a fost : https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02 MANN MH 65/1 Pe cel vechi scrie doar HF151. Mann-ul are o garnitura de cauciuc in loc de buza metalica de pe marginea orificiului interior, iar in interior Mann-ul are un arc de diametru mai mare.. pe cand cel vechi nu are asa ceva (doar o chestie de diametru mai mica, fara arc). Ce sa fac? il montez asa...? Surubul de golire al uleiului din cate imi dau seama a fost schimbat... si ca etansare s-a folosit ceva silicon rosu. Dupa cum arata in poza incape saiba de cupru pe el, sau pun tot silicon? Pe magnet am gasit cateva fire de pilitura..... cred ca e normal.. sau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Help me ... Surubul de golire al uleiului din cate imi dau seama a fost schimbat... si ca etansare s-a folosit ceva silicon rosu. Dupa cum arata in poza incape saiba de cupru pe el, sau pun tot silicon? Pe magnet am gasit cateva fire de pilitura..... cred ca e normal.. sau... La cat costa o garnitura de cupru, eu te sfatuiesc sa nu apelezi la țigănii d-astea cu silicon... E pacat! De 10 lei iti iei un pumn de garnituri sa-ti ajunga toata viata... Pilitura gasita pe buson, daca nu-i in exces, e un fenomen normal. N-ai motive de ingrijorare.. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 nu cred ca-i o problema a motocicletei dar postez si eu aici din lipsa de inspiratie astazi de dimineeata , pe curbe motocicleta mea fugea de spate . si pe stanga si pe dreapta . cauciucul pe spate are 5k dar arata f bine , era incalzit, dupa cel putin 20 de min de mers, asfaltul uscat ... la intoarcere nu m-am mai aplecat asa mult ( de frica sa nu pic ) si n-am mai derapat . de la ce-o fi fost oare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Crampoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Presiunea, vechimea gumei ( cauciuc imbatranit) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 nu cred ca-i o problema a motocicletei dar postez si eu aici din lipsa de inspiratie astazi de dimineeata , pe curbe motocicleta mea fugea de spate . si pe stanga si pe dreapta . cauciucul pe spate are 5k dar arata f bine , era incalzit, dupa cel putin 20 de min de mers, asfaltul uscat ... la intoarcere nu m-am mai aplecat asa mult ( de frica sa nu pic ) si n-am mai derapat . de la ce-o fi fost oare ? verifica presiunea.si eu am patit.aveam in cauciucuri 0,8 bari.am bagat aer si acum e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 cauciuc prost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Help me ... Cand am desfacut filtru de ulei am sesizat ceva diferente intre cel vechi si cel nou Filtru comandat a fost : https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02 MANN MH 65/1 Pe cel vechi scrie doar HF151. Mann-ul are o garnitura de cauciuc in loc de buza metalica de pe marginea orificiului interior, iar in interior Mann-ul are un arc de diametru mai mare.. pe cand cel vechi nu are asa ceva (doar o chestie de diametru mai mica, fara arc). Ce sa fac? il montez asa...? Surubul de golire al uleiului din cate imi dau seama a fost schimbat... si ca etansare s-a folosit ceva silicon rosu. Dupa cum arata in poza incape saiba de cupru pe el, sau pun tot silicon? Pe magnet am gasit cateva fire de pilitura..... cred ca e normal.. sau... da e bun filtru.si eu am luat altceva ,ce am gasit in el si merge f bn.e dupa producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 ms , verific asta e cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 ms , verific asta e cauciucul Daca e prea nou cauciucul, este posibil ca pe suprafata caii de rulare sa se mai afle ceva substante aplicate pentru stocare. Am citit la un moment dat aici pe forum cum cineva dadea cu smirghel pentru a "lua" acel strat si a avea aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 aptaman 11 din 2009! nu e vechi deloc si dupa amprenta parca ar fi michelin anakee sau tourance. poate fu vreo substanta ceva pe sosea or pe cauciuc fara sa stii si s-o dus mai greu. testeaza in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 un senzor de presiune ulei bmw gs.am f la bavaria si tb sa iau vreo 3 piese k sa fac una buna.poate sa fie si sh dar bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 un senzor de presiune ulei bmw gs.am f la bavaria si tb sa iau vreo 3 piese k sa fac una buna.poate sa fie si sh dar bun eu am luat vro doua de la my moto cotroceni / acum vro doi ani si erau 40 si ceva de ron , astea se duca de la spalatul mobrei cu motorul ( senzorul ) incins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 eu am luat vro doua de la my moto cotroceni / acum vro doi ani si erau 40 si ceva de ron , astea se duca de la spalatul mobrei cu motorul ( senzorul ) incins. adi brake sunt eu aurel stancu.stiu ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 adi brake sunt eu aurel stancu.stiu ms ooo , noroc taica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Domnule Aurel Stancu, faci un pustiu de bine si pe viitor sa folosesti forumul intr-o alta maniera decat chat, mesenger? Adica crezi ca iti cer prea mult daca nu ai mai folosi abrevieri doar de dumneata cunoscute si mai ales, sa folosesti semne de punctuatie. Multumesc si scuze de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 E de la forum, are obiceiul sa manance toate literele in afara de prima sau intercalate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Salutare, in primavara vreau sa-mi achizitionez alt motor, dar nu stiu exact ce caut, as vrea sa stiu daca mi se potriveste F650GS. Vreau ceva care sa fie manevrabil in Bucuresti, iar la drumuri lungi, sa nu-mi fac probleme ca ajung si pe drumuri forestiere.. Am 1.75 inaltime, sa fie o problema asta? Am mai mers pe Aprilia Pegaso 650 in oras si eram cam la limita.. Initial am vrut TDM, dar din ce mi-au spus baietii, nu prea se pupa cu ce vreau eu..Urmatorul pe lista mea este BMW F650GS.. As vrea sa montez topcase si coburi, eventual sa pot merge si cu prietena pe drumuri forestiere, fara sa-mi fac probleme ca ating cu galeriile..(am vazut ca GS-ul are un scut de protectie) Mai e ceva ce trebuie sa am in vedere despre acest model ? Banuiesc ca este o diferenta mare intre naked-ul actual si viitorul enduro-touring.. Astept raspunsuri, multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Pentru oras este superb F650GS. ABS face toti banii. Pe forestier se misca bine. Am facut si 1000km in 2 zile 2up. Se spune despre el ca este "bicicleta". Eu il am de 4 sezoane si 22.000km si pana ieri nu am simtit nevoia sa il schimb. Dar acum, la 50.000km sunt hotarat sa il vand cu toate accesoriile: topcase, genti, tankbag, protectii maini, manere incalzite, parbriz inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 da ce s-a intamplat ieri de vrei sa-l schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Pentru oras este superb F650GS. ABS face toti banii. Pe forestier se misca bine. Am facut si 1000km in 2 zile 2up. Se spune despre el ca este "bicicleta". Eu il am de 4 sezoane si 22.000km si pana ieri nu am simtit nevoia sa il schimb. Dar acum, la 50.000km sunt hotarat sa il vand cu toate accesoriile: topcase, genti, tankbag, protectii maini, manere incalzite, parbriz inalt. unde pot gasi si eu 1 parbriz inalt pt un GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 unde pot gasi si eu 1 parbriz inalt pt un GS? si eu vreau parbriz inalt...Si da,ABS -ul face toti banii.Nu ai stres! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) Ieri am hotarat ca a sosit momentul sa trec la ceva mai mare. Parbriz inalt la un pret buna a fost de la kappa, de la fostul dealer de honda de la gara de nord. http://www.kappamoto.ro/product.php?id_product=93 Editat Septembrie 21, 2011 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Domnule Aurel Stancu, faci un pustiu de bine si pe viitor sa folosesti forumul intr-o alta maniera decat chat, mesenger? Adica crezi ca iti cer prea mult daca nu ai mai folosi abrevieri doar de dumneata cunoscute si mai ales, sa folosesti semne de punctuatie. Multumesc si scuze de off topic nu te scuz deloc.si lasa tu romana cu semnele de punctuatie intelegi matale?scriem la repezeala si mai asa si asa.daca nu sti sa citesti fara semne de punct.te invat eu.tu ce mai citeai pe forum ,k de 2 zile nu sa mai scris nimic.esti cam departe k te luam eu de urechi putin.da ?sa fie ultima data cind mai faci din astea .cu oricine nu numai cu mine .mai bine zi de unde iau becuri de bord pt un bmw gs.am 2 arse.hai pa. Pentru oras este superb F650GS. ABS face toti banii. Pe forestier se misca bine. Am facut si 1000km in 2 zile 2up. Se spune despre el ca este "bicicleta". Eu il am de 4 sezoane si 22.000km si pana ieri nu am simtit nevoia sa il schimb. Dar acum, la 50.000km sunt hotarat sa il vand cu toate accesoriile: topcase, genti, tankbag, protectii maini, manere incalzite, parbriz inalt. salut. daca ai coburile laterale originale si le dai separat le vreau eu.ast un raspuns.ms de unde cumpar becuri de bord bmw gs.am doua arse.multumesc pt intelegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florty Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Pentru Banditraider: De un an am BMWF650 GS ABS din 2001. Este o super moto, nu am nimic sa ii reprosez. Pozitie foarte buna la condus in oras, pe forestire m-am dat putin, dar nu grav pt ca am doar cauciucuri de strada. Suspensia isi merita toti banii. Viteza max 167km/h pe ceas, adica 160km/h reali. Ar fi o alegere foarte buna. Motorasul monocilindru este putin mai zgomotos decat al suratelor "twin", dar reprize la fel de bune. Consum mic 3-5l/100km. Singurul lucru care m-ar face sa il schimb este pozitia usor prea josa pentru mine. Am 1.83m si mi se pare prea joasa. Pentru tine, la 1.75, cred ca ti s-ar potrivi mai bine. ABS-ul e super OK. Manere incalzite, protectii laterale motor, protectii sub motor, genti laterale si cutie centrala. Deci, daca te intereseaza, da-mi un pm sau trimite-mi e-mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.