CozonacRutier Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 N-a fost plimbat decat pe strada dar naiba stie cand a fost curatat ultima oara. E bun daca merge si cu WD multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ... ca sa puta frumos il dau cu niste Motul RoadPlus. E bun? Sta lipit de lant cativa km? Pentru cate ungeri iti ajunge un tub? Eu am folosit "Motorex Chainlube 622 Off-road" si vreau sa spun ca e cel mai prost spray de lant din toate timpurile! Era sa dau de mai multe ori un cap in gura asfaltului din cauza lui, a ajuns tot de pe lant, pe cauciuc. Varianta "vaselina" a mai incercat-o careva (eu da!) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Dau eu cu vaselina si sunt f incantat. Nu sare de pe lant si tine peste 500 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 eu dau cu asta e alb si se vede cand trebuie refresh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0173&mospid=51605&btnr=21_0155&hg=21&fg=21 nr 15 - ultima in contact cu discurile gasesti pe f650.com dvd cu toata operatiunea si explicatii. ai nevoie de un incalzitor industrial - 40 ron la brico cit costa.tb schimbata obligatoriu? de ce incalzitor industrial.e montata la cald?mai exact unde gasesc dvd-ul cu op. si explicatii.ms mult.acum ajutane pina la capat. Editat Septembrie 28, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 DVD-urile le gasesti aici: http://faq.f650.com/dvd/index.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) ce marca de protecti pt ghidon sa imi iau sa,se potriveasca la motor? sant o gramada dar nu stiu daca si se potrivesc ,poate ma ajutati cu ceva pagini de net dar sa fie din romania si sa nu fie nesimtit de scumpe . Editat Septembrie 28, 2011 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 D-astea?: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 D-astea?: cred ca m-am exprimat total gresit ,mii de scuze....... protecti pt maini am vrut sa spun (care se prind pe ghidon ,bineinteles). acestea de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Sigur exista BMW si Acerbis/Touratech speciale pt modelul asta. La altele "universale" studiaza bine prinderile pe dupa manete si pe dupa rezervorul de frana. La urma urmei, daca le iei la pila si mai pui niste coliere, s-ar putea sa se potriveasca orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 salut baieti, Am schimbat filtrul de benzina. Am folosit un filtru auto, pe care l-am luat de la un coleg de pe forum si anume Alin. Filtrul costa 70 ron si mai aveti nevoie de 3 coliere metalice, asta in cazul in care cele de pe motocicleta voastra sunt dintr-acelea cum au fost la mine care nu mai pot fi reutilizate. Si cam asta este. Succes celor ce vor sa il schimbe. Consumul nu a crescut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 cati km aveai cand ai schimbat filtrul? l-ai desfacut sa vezi cum arata inauntru? depuneri, gunoaie, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 ce motul aveai, semi sau sintetic? cu castrol, cum merge altfel? ce-ti place mai mult la asta? despre asta e vorba?- http://www.louis.de/_40835b935da9e0f3ac938b3b8bc7c6f9ed/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=43&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038383 ala e zgomotu motorului schimbat in bine, parca urca mai vioi in ture, cit costa.tb schimbata obligatoriu? de ce incalzitor industrial.e montata la cald?mai exact unde gasesc dvd-ul cu op. si explicatii.ms mult.acum ajutane pina la capat. nu stiu daca e obligatoriu sa schimbi si aia. sigur are uzura - se freaca cu ultimu disc de frictiune. Pt 30E sau cat naiba e nu as desface motorul a 2-a oara. incalzitoru industrial e pt rulmentii de la roti mai exact, merggi si ia un conespan de diametru mai mare, cat sa intre in interiorul rulmentului, il infloresti cu filetul si scoti afara rulmemtul eu cel putin asa am facut, fara incalziri si alte chestii bmw-istice prea complicate se pot scoate si baga si ghiolbaneste, apoi o sa te miri ca se invarte rulmentu in roata dupa 2 - 3 operatiuni!!! se distrug cotele daca faci schimb la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Asta cu schimbatul rulmentilor la cald si eu zic ca merita, mai ales ca gasesti foehn industrial la doar 30 lei. Intra ca-n branza dupa ce tii rulmentul la congelator si incalzesti partea unde trebuie sa intre cu foehn-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 se pot scoate si baga si ghiolbaneste, apoi o sa te miri ca se invarte rulmentu in roata dupa 2 - 3 operatiuni!!! se distrug cotele daca faci schimb la rece eu i-am scos acu' vre-o 2 ani, din cu totul alt motiv, si nu am nici cea mai mica problema, pune numai multa vaselina si vor intra usor plus ca operatia asta o faci foarte rar(asta daca nu esti maniac enduro...dar atunci rulmentii o sa iti fie cea mai mica problema) salut baieti, Am schimbat filtrul de benzina. Am folosit un filtru auto, pe care l-am luat de la un coleg de pe forum si anume Alin. Filtrul costa 70 ron si mai aveti nevoie de 3 coliere metalice, asta in cazul in care cele de pe motocicleta voastra sunt dintr-acelea cum au fost la mine care nu mai pot fi reutilizate. Si cam asta este. Succes celor ce vor sa il schimbe. Consumul nu a crescut. se potrivesc bine furtunele pe gurile filtrului de care zici...sau mai trebuie ceva adaptari/modificari...? nu ai cumva poza cu el, eventual montat pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ma duc dimineata sa iau tigari. Ajung aproape de magazin doar ca, inainte sa fac dreapta pe straduta sa opresc, era unu cu tiru oprit. Opresc in spate sa plece sa pot intra, ala incepe sa dea cu spatele. Dau si eu cu spatele sa nu se suie pe mine, la un momentdat omu se opreste. Fac dreapta, merg 20 de metri, opresc, scot cheia din contact, ma dau jos si... cand ma uit in spate ala cu tiru intra pe straduta. Evident ca n-am mai avut timp nici sa-i fac semn sa opreasca nici sa trag motoru din calea lui (desi avea 2 benzi pe care se putea lafai, nu fix langa bordura. Plm, am ramas fara stop pe spate, manson stanga rupt, cateva zgarieturi pe carene/crashbar/etc si acu tre sa ma plimb pe la asigurari. FML. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 De aia ii bine sa te lasi de fumat Lasa, in tot raul e si un bine Cat de mult te deranjeaza ca e crashbaru zgariat? Iei banuti buni de la asigurari si mai pui una alta pe mobra Loc pentru aftermarket-uri intotdeauna se gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Zgarieturile nu le-am pus pe amiabil ca nu prea se vad (si de unele nici nu eram sigur ca-s de acum). Am pus doar stopul si mansonul Trebuie sa ma las de fumat, clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Nu domnul meu, mergi la service sa iti dea deviz, motorul nu merge regulat ca inainte de accident, roata spate are joc, carene crapate, etc etc. In urma socului s-a crapat si oglinda farului, etc. Deviz: 5000 ron. Tu primesti 3000. Toate bune si frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Meh, nu stiu. A fost primu amiabil pe care l-am facut, habar n-am daca e completat calumea. Am trecut la daune doar stopu si mansonu. La 1 ma duc la aia sa-mi faca o constatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 ce marca de protectii pt ghidon sa imi iau sa,se potriveasca la motor? sant o gramada dar nu stiu daca si se potrivesc ,poate ma ajutati cu ceva pagini de net dar sa fie din romania si sa nu fie nesimtit de scumpe . Depinde si de ce parbriz ai sau ai de gand sa-ti iei. Problema intervine atunci cand vei constata ca protectiile se lovesc de parbriz... Firmele care se respecta trec acest detaliu in specificatiile produsului. Uite aici ceva, dar nu-s din Romania. Vezi daca nu gasesti pe careva care le importa desi nu-i mare lucru sa le comanzi tu direct: HANDGUARDS salut baieti, Am schimbat filtrul de benzina. Am folosit un filtru auto... Detalii, poze, ceva? Sa vada si ochii nostri minunea. Ca sigur suntem o multime interesati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Nu domnul meu, mergi la service sa iti dea deviz, motorul nu merge regulat ca inainte de accident, roata spate are joc, carene crapate, etc etc. In urma socului s-a crapat si oglinda farului, etc. Deviz: 5000 ron. Tu primesti 3000. Toate bune si frumoase A completat ala amiabilu prost, eu n-am stiut la ce sa ma uit si uite asa imi platesc singur bubele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Detaliaza. Ce ii baiu? Cred ca poti mere la politie sa iti faca proces verbal si apoi cu ala te duci la asigurator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 (editat) E completat amiabilu prost (el a bifat ca era tot in stationare, eu nu m-am uitat) si datele lui sunt aiurea (nu sunt la fel in asigurare cu ce era pe talon). Il mai sun pe ala sa vad daca se mai intoarce in Bucuresti s-o rezolv. N-as merge la politie ca omu nu a fost marlan si nu a plecat din Bucuresti ca mi-a spart mie stopu ci pentru ca aia e meseria lui LE: Omul a zis ca se intoarce inapoi pe 8-10 octombrie. O sa ma duc sa-mi cumpar stop nou ca nu pot umbla cu asta asa (mi-e ca nu ma vede vreunu ca pun frana si il busesc si mai tare) si cand o fi, daca mi-l repara pe asigurare, il vand pe celalalt sau il pastrez. Asta e, greseala mea ca nu m-a interesat cum trebuie completat ala si nici nu m-am uitat atent la datele lui. La politie nu ma pot duce, ma duc degeaba. Ala se poate prezenta cu amiabilul care, chiar daca e completat prost, e valabil din punct de vedere legal. Editat Septembrie 29, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 S-a implinit profetia: ma apropii de 40.000 km si s-au dus simeringurile de la pompa de apa. S-a rezolvat rapid, insa e pe bune profetia asta, dom'le! Evident ca n-am mai avut timp nici sa-i fac semn sa opreasca nici sa trag motoru din calea lui (desi avea 2 benzi pe care se putea lafai, nu fix langa bordura. Plm, am ramas fara stop pe spate, manson stanga rupt, cateva zgarieturi pe carene/crashbar/etc si acu tre sa ma plimb pe la asigurari. FML. Welcome to my club! E completat amiabilu prost (el a bifat ca era tot in stationare, eu nu m-am uitat) si datele lui sunt aiurea (nu sunt la fel in asigurare cu ce era pe talon). Mare, mare atentie la completarea amiabilului! E amiabil pentru ca cei doi pica de acord, asa ca trebuie completat impreuna, nu ii lasati sa scrie ce/cum vor, verificati tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.