zigzag Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 (editat) Dacă tu susții că peste prețul mobrei tale, mai pui 1k euroi și-ți iei Xchallenge, e perfect. Fa-o! Dar nici tu nu crezi ce spui... Ba chiar cred cu tarie ce spun si este cat se poate de posibil! Preturile unui Xchallenge se invart undeva pe la 4500 iar pentru Dakarul meu undeva pe la 3500. 3500 + o furca de-a ta iese de-un Xchallenge! Oare merita? Eu zic ca DA!!! Tocmai ce-am facut o oferta de pret pentru un Xchallenge, si asta-i cat se poate de serios. Mai astept, poate pana la urma reusesc. Daca nu, raman cu Dakarul asa cum e. Pentru mine e suficient. --------------- Si cu asta, chiar daca ideile sunt diferite, e bine ca au fost exprimate opinii intr-un mod cat se poate de civilizat. Fiecare a inteles cate ceva si poate pe viitor se poate ghida mai bine in alegerea facuta. . . ps- Sau hai să mai facem odată împreună urcarea aia plină de chin și jale de acum 3 ani (parcă...), de lângă Câmpina. Unde tu ai fost -evident- cu KTM-ul... Oricand si pe orice traseu montan!!! Chiar daca singurul meu partener de drum este SV-Gobi, te pot lua si pe tine o data. Fiecare pe mobra lui. Vedem care "urca mai sus"! Imi dai PM cand te simti pregatit si mergem! Editat Ianuarie 11, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 @RobbieB Mai bine imi spui si mie cum ai facut cu furca aia a ta ? Ti-ai transplantat-o singur sau te-a ajutat cineva ? Ai pastrat trple clamp-urile sau le-ai achizitionat odata cu furca noua ? Ai schimbat si etrier-ul axul sau chiar toata roata fata? Ce alte modificari ai mai facut ? Stii genul ala de info care m-ar putea ajuta in decizia de a imi schimba furca sau de a o lasa naibii asa cum e. Apropo ce furca e aia a ta ? @Svgobi sa stii ca si gs-ul simplu are acea "punte" deasupra rotii. Ca idee generala o furca mai lunga chiar daca nu difera la "internals" de una mai scurta e mai buna intrucat are arcuri mai lungi si cursa mai mare. Chestia asta cu lungimea cursei e iar un pic triky si dc zic asta orice cursa de suspensie se manifesta intr-un fel la inceputul cursei in alt fel la mijloc si total diferit spre capat. Cu o cursa/furca mai lunga ajungi sa nu mai intri pe partea aia dinspre capat ceea ce cred ca e cel mai mare castig la furca de dakar vs gs. Adauga la asta si roata de 21 vs 19 ceea ce in opinia mea e o imbunatatire mai mare decat diferenta dintre furci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 @RobbieB Mai bine imi spui si mie cum ai facut cu furca aia a ta ? Ti-ai transplantat-o singur sau te-a ajutat cineva ? Ai pastrat trple clamp-urile sau le-ai achizitionat odata cu furca noua ? Ai schimbat si etrier-ul axul sau chiar toata roata fata? Ce alte modificari ai mai facut ? Stii genul ala de info care m-ar putea ajuta in decizia de a imi schimba furca sau de a o lasa naibii asa cum e. Apropo ce furca e aia a ta ? si niste poze daca ai , pentru curiosi ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Pe acest topic la pagina 422 se povesteste ce si cum trebuie sa faci ca sa pui telescoape de YZF pe F650. /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page__st__4210 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 (…) Vedem care "urca mai sus"! Imi dai PM cand te simti pregatit si mergem! Nu ăsta-i scopul pentru care ți-am făcut invitația. Nu țin să demonstrez care dintre noi e motociclist mai bun. Probabil că tu. Ideea era că, o astfel de ieșire ți-ar putea da ocazia să te edifici mai bine asupra avantajelor despre care vorbeam eu. Și poate bem și o bere la sfârșit… Ne vedem la primăvară! (...) Mai bine imi spui si mie cum ai facut cu furca aia a ta... Întoarce-te la pagina 422 a topicului. Am dat acolo câteva detalii. Apoi, putem discuta punctual pentru oricare alte detalii... Se pare că această conversie face din ce în ce mai mulți prozeliți... http://www.hawkengineering.com/BMWF650GS.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 unde ai facut revalving-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 unde ai facut revalving-ul? House of Horsepower. A fost avantajos pentru mine, din două motive. Oricum furca am luat-o din State (incomparabil mai ieftin ca Europa, cu tot cu vamă și transport!!), așa că am trimis-o direct la HoH pentru revalving. Apoi, omul ăla a făcut aproape toate furcile pentru această conversie (dacă ai citit topicul de pe ADV Rider știi despre ce vorbesc) și știe cu ochii închiși despre ce-i vorba, toată lumea neavând decât cuvinte de laudă pentru treaba făcută. Dar sunt și locuri în Europa unde se poate face asta, la fel de bine. Dar mai scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Mi s-a dus "Roll pin"-ul azi. Are cineva unul utilizabil sa-mi imprumute? Editat Ianuarie 13, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Am nevoie de un telescop de la furca fata pentru Dakar. Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 OK nu stiu cat de tare te grabesti o sa incerc eu maine sa demontez pesa originala ...s-o dau maine unui coleg de la mine de la munca ...sa faca fo' 3-4 bucati...a mai facut una ..din bronz..pentru alt coleg de-al meu care a patit-o la fel ca talica ... Asa ca ...producem de rezerva ..s-avem la nevoie ..pe stoc. Oricum ..daca vrei sa comanzi pesa originala la BMW...cod pesa ..daca nu gresesc 51167672399 e fo' 15 iepuroi Io zic ca de banii astia mergi macar fo' 300 de km. Vorbim </SPAN> are cineva o piesa din asta de vanzare? Mi-am luat si eu un F650GS din 2003 si trebuie sa ii pun oglinda din dreapta pentru ITP . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 are cineva o piesa din asta de vanzare? Mi-am luat si eu un F650GS din 2003 si trebuie sa ii pun oglinda din dreapta pentru ITP . Am una de rezervă. Nu o vând, dar ți-o pot împrumuta dacă vrei, ca să treci de ITP.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Ok , daca nu reusesc sa cumpar una pana o sa fac ITP-ul te contactez sa mi-o imprumuti. Multumesc Exista vreun magazin online unde pot comanda piese BMW dupa cod? Am incercat bavauto.ro dar nu comercializeaza repere moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) www.realoem.ro Cauta si vezi daca exista piesa dupa care fa o cerere sa vezi si pretul, unele nu sunt updatate. Editat Ianuarie 18, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 da , din pacate comanda minima de piese originale la realoem.ro este 120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Da-mi codul piesei, daca mai ai rabdare o sa fac eu comanda zilele astea pentru mine si arunc si piesa ta acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) Da-mi codul piesei, daca mai ai rabdare o sa fac eu comanda zilele astea pentru mine si arunc si piesa ta acolo. Ai idee care ar fi piesa care vine in dreptul sprijinului de picior si are rolul de a atenua din oscilatiile lantului, practic este un tub de cauciuc care la mine s-a rupt. Piesa nr 15 sau 17? daca este 15 si costa vreo 6$ cum zice aici as vrea sa ma ajuti te rog, cu confirmare inaite. Merci http://www.realoem.com/bmw/diagrams/l/c/276.png Editat Ianuarie 19, 2012 de zemil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) Piesa 15 e roll pin, pe care sta lantul. Aia s-a rupt si la mine (lant neuns, frig, s-a dezintegrat). Editat Ianuarie 19, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Discordless codul este 51167672399. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salut, Sunt pe cale de a achizitiona un F650GS. Are manere incalzite care nu se mai incalzesc si sunt si tocite. Trebuie sa iau noi de la BMW(stie cineva cat costa) s-au pot sa montez unele universale sa functioneze cu instalatia elecrtrica actuala?(fara sa trag alte fire si fara sa pun switch-ul kitt-ului aftermarket) Ma gandesc ca nu e primul GS cu problema asta si de asta nu am avut rabdare sa il cumpar, sa ma uit si sa trag concluzii singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salut, Sunt pe cale de a achizitiona un F650GS. Are manere incalzite care nu se mai incalzesc si sunt si tocite. Trebuie sa iau noi de la BMW(stie cineva cat costa) s-au pot sa montez unele universale sa functioneze cu instalatia elecrtrica actuala?(fara sa trag alte fire si fara sa pun switch-ul kitt-ului aftermarket) Ma gandesc ca nu e primul GS cu problema asta si de asta nu am avut rabdare sa il cumpar, sa ma uit si sa trag concluzii singur. Daca nu mai incalzesc amandoua manerele, este posibil sa ai o siguranta arsa. Verifica sigurantele si apoi verifica fiecare miner in parte cu aparatul de masura pentru continuitatea rezistentei fiecaruia. Cauciucurile de pe minere se pot schimba separat cu Ariete "BMW replica". Oricum minerele originale BMW sunt scumpe si nu se vind decit impreuna rezistenta + cauciuc. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend. Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri: "Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)" Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend. Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri: "Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)" Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet? Nu-i neaparat sa-ti iei "kit"-ul complet... Garniturile de cupru se pot refolosi daca nu-s duse complet, la fel si o-ring-ul capacului de la filtru. Dar daca vrei/trebuie sa le schimbi, nu te panica. Nici macar la Bavaria nu costa decat cativa lei... Daca ai noroc, le au chiar pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend. Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri: "Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)" Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet? o-ring 11417654013 -7 lei/buc/oe o-ring 11432345827 -8 lei/oe REPAIR SET INSPECTION 11117658311 - 53 lei/oe OIL FILTER INSERT 11412343118 -44 lei/oe Gasket ring 11112343010 -4 lei/oe Gasket ring 11417652949 - 5 lei/oe Gasket ring11142343240 - 4 lei/oe Nu cred ca iti trebuiesc toate, le-am luat din lista mea de cumparaturi. Preturile sunt valabile cel putin luna asta. Editat Ianuarie 20, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 e si a comandat cineva ceva de pe realoem.ro? ca as vrea si eu doar ca anul trecut cineva a vrut sa comande si au zis ca nu aduc piese de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Inca nu am comandat, luni fac comanda. Piesele de mai sus au fost cerute de la ei pentru ca nu erau siguri de pret (insa erau siguri ca sunt de motor daca le cauti dupa cod si exista pe site). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.