Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Bai, lamuriti-ma si pe mine va rog, poate pe aici e mai multa activitate. Am scris mai demult de micul accident in care mi-am indoit niste carene si prostii. Au trecut 3 luni si dupa cateva mailuri mai "serioase" din partea mea cei de la Astra s-au gandit sa-mi raspunda.

 

M-au sunat azi dimineata sa-mi spuna ca pot veni sa semnez actele cu ei. Mi-au mai spus ca motorul intra la dauna totala desi este in categoria Bun (63 uzura). Am cerut sa-mi trimita pe mail calculele lor si toate prostiile dar mi-au trimis doar oferta de despagubire care arata cam asa.

 

Care e treaba? Mi-au calculat dauna totala si vor sa-mi dea mai putini bani? Suma de acolo acopera devizul (aproape, ca daca pun tva trebuie sa mai adaug eu niste bani + devizul in sine vreo 200ron), echipamentul a fost calculat in baza chitantelor de la mine (care erau valori reduse.. ca erau luate la reducere). Deci cum sa procedez? Ii nasol ca n-am acces la niciun broker ceva care sa-si faca mila sa-mi explice ca la prosti care e situatia actuala.

 

Conform normelor CSA tu primesti 75% din valoarea evaluata a vehiculului 25% considerandu-se valoarea "epavei".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnul Bogdan, sau Angi, puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste schite pentru barele de protectie? As incerca sa fac si eu impreuna cu un mester de la taica-miu de la atelier un set. Ma gandeam sa imi cumpar noi, dar dupa cum vad criza asta nu se mai duce, si lista mea de accesorii pt moto, tot creste, ar fi ceva sa reusesc sa imi fac protectiile singur. Are si role de strambat tevi la atelier, nu stiu ce dimensiuni... vreau sa incerc daca nu imi ies, nu-i problema, stric doar niste material. Ms Anticipat.

Desenul ar fi prea complicat si imposibil de reprodus. Fiecare dispozitiv indoaie teava diferit, iar daca folosesti si alt diametru de teava este si mai rau. Cel mai simplu cu pozele si motorul in fata. Indoi teava probezi pe motor si o mai indoi putin pana urmareste cat de cat conturul dorit. Pot sa-ti trimit poze cu vederile laterale, din fata si eventual de sus. Daca optezi pt teava de 27mm pot sa te ajut si cu indoirea ei cat mai aproape de adevar, urmand ca tu sa faci chertarea direct la pozitie pe motor. Daca mesterul poate indoi teava mai subtire cu atat mai bine.

 

Au mai scazut preturile. Acu' vreo 3 ani cand am intrebat eu costau aproximativ 1200 lei si, daca-mi aduc minte bine, pentru Dakar parca mai trebuiau vreo 200 lei pentru abtibilduri.

Parerea mea este ca, oricum ai da-o, dacat carene sparte mai bine 100 euro pe niste fiare.

Daca faci fiarele singur ies sub 100 roni cu tot cu vopsirea electrostatica. Eu zic ca merita decat carene sparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform normelor CSA tu primesti 75% din valoarea evaluata a vehiculului 25% considerandu-se valoarea "epavei".

Pai bine, si valoarea aia e 100% din care ei mai scad 25%? Pentru ca daca aia sunt banii pe care ar trebui sa-i primesc atunci nu e nici o problema, fix atat imi trebuie sa repar tot motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, lamuriti-ma si pe mine va rog, poate pe aici e mai multa activitate. Am scris mai demult de micul accident in care mi-am indoit niste carene si prostii. Au trecut 3 luni si dupa cateva mailuri mai "serioase" din partea mea cei de la Astra s-au gandit sa-mi raspunda.

 

M-au sunat azi dimineata sa-mi spuna ca pot veni sa semnez actele cu ei. Mi-au mai spus ca motorul intra la dauna totala desi este in categoria Bun (63 uzura). Am cerut sa-mi trimita pe mail calculele lor si toate prostiile dar mi-au trimis doar oferta de despagubire care arata cam asa.

 

Care e treaba? Mi-au calculat dauna totala si vor sa-mi dea mai putini bani? Suma de acolo acopera devizul (aproape, ca daca pun tva trebuie sa mai adaug eu niste bani + devizul in sine vreo 200ron), echipamentul a fost calculat in baza chitantelor de la mine (care erau valori reduse.. ca erau luate la reducere). Deci cum sa procedez? Ii nasol ca n-am acces la niciun broker ceva care sa-si faca mila sa-mi explice ca la prosti care e situatia actuala.

 

Nu prea inteleg ce scrie acolo insa pot sa-ti spun clar ca ai gresit la partea cu echipamentul.

Nu trebuia sa le duci chitante ci facturi proforme. Adica te duci la ala de vinde casca pe care tu ai luat-o la reducere cu 30% fata de pretul normal si ii spui ce ai patit si ca vrei o factura proforma. Si ii mentionezi ca tu nu stii cand vei primii banii de la asigurare asa incat nu vrei sa fie trecuta nici o promotie in pretul de pe factura proforma. Fara ca asta sa fie neaparat o magarie are un adevar in ea. Acum e iarna si sunt promotii cam la orice echipament dar daca aia iti dau banii la vara ce te faci de unde mai iei promotiile ?

So ..data viitoare nu mai duce chitante ci facturi proforme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt protectiile tale? http://neu.hepco-bec...502912.0009.pdf

Nu ma incanta foarte tare felul cum arata, mai mult as merge pe niste protectii la partea de sus, fiind mai discrete. Nu pot sa ma pronunt care sunt mai eficiente....

 

Eficient ar fi crash bar BMW pentru blocul motor + crash bar Holan, recomandat in repetate randuri de Angi, pentru radiator si carene. Eu am crash bar de la BMW. Urmeaza sa-l iau pe cel de la Holan. Despre cel de la BMW pot spune ca e foarte rezistent. A suferit caderi multiple atat pe asfalt cat si pe offroad + un accident cu una bucata ford mondeo care a intrat din lateral direct in crash bar si coafura a rezistat. Acuma daca vrei sa ti le faci singur stii cum e vorba. Ce-si face omul cu mana lui...67.gif

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg ce scrie acolo insa pot sa-ti spun clar ca ai gresit la partea cu echipamentul.

Nu trebuia sa le duci chitante ci facturi proforme. Adica te duci la ala de vinde casca pe care tu ai luat-o la reducere cu 30% fata de pretul normal si ii spui ce ai patit si ca vrei o factura proforma. Si ii mentionezi ca tu nu stii cand vei primii banii de la asigurare asa incat nu vrei sa fie trecuta nici o promotie in pretul de pe factura proforma. Fara ca asta sa fie neaparat o magarie are un adevar in ea. Acum e iarna si sunt promotii cam la orice echipament dar daca aia iti dau banii la vara ce te faci de unde mai iei promotiile ?

So ..data viitoare nu mai duce chitante ci facturi proforme.

Echipamentul nu a fost luat de aici, e luat de pe fc-moto. Oricum, o sa ma mai uit prin ale mele pe acasa, eventual sa intreb daca-mi pot trimite aia. Probabil inca pot pune la dosar echipamentul cu proforme sa adauge restul de 3-400 de euro diferenta dintre reduceri.

 

Cu cealalta suma m-am lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu. Am deja crash bar pentru blocul motor si ma gandeam pentru carene la asta:

http://shop.touratech.com/vehicle-equipment/protection/crash-bars/fairing-crashbars-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao.html#!prettyPhoto

 

 

E mai ieftin decat Holan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu. Am deja crash bar pentru blocul motor si ma gandeam pentru carene la asta:

http://shop.touratech.com/vehicle-equipment/protection/crash-bars/fairing-crashbars-for-bmw-f650gs-f650gs-dakar-g650gs-g650gs-sertao.html#!prettyPhoto

 

 

E mai ieftin decat Holan.

 

Crashbarurile pt radiator de la touratech sunt varza. Mai bine vezi Heavyduties Cluj sau ce recomanda Angi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faci fiarele singur ies sub 100 roni cu tot cu vopsirea electrostatica. Eu zic ca merita decat carene sparte.

 

Daca poti sa faci niste poze, mai detaliate, te rog sa mi le trimiti pe PM sau pune-le aici , poate mai e si altcineva interesat!

 

Multumesc mult pentru ajutor. RobbieB, multumesc si tie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbarurile pt radiator de la touratech sunt varza. Mai bine vezi Heavyduties Cluj sau ce recomanda Angi.

 

Nu cred sa fie varza. Parerea mea e ca nu trebuie sa fie prea solid un crash-bar , ca degeaba ramane intact daca transmite toata forta impactului asupra cadrului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred sa fie varza. Parerea mea e ca nu trebuie sa fie prea solid un crash-bar , ca degeaba ramane intact daca transmite toata forta impactului asupra cadrului ...

 

Este adevărat ce spui, dar... ai căzut vreodată cu unul din ăla de la Touratech? :grinbandit:

Pentru partea de sus, și eu cred ca cea mai buna soluție este modelul Holan: subțiri, rezistente și înguste.

Fierătania aia de la BMW este probabil eficientă dacă vrei să dai cu mobra in prăpastie. Dacă n-ai astfel de gânduri ucigașe, mi se pare mult supradimensionat :disappointed: ! Cât atârnă? L-a cântărit careva vreodată? Încerc să-mi imaginez genul de incident unde rezistența scutului să fie depășită și... mai bine mă gândesc la altceva! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fierătania aia de la BMW este probabil eficientă dacă vrei să dai cu mobra in prăpastie. Dacă n-ai astfel de gânduri ucigașe, mi se pare mult supradimensionat :disappointed: ! Cât atârnă? L-a cântărit careva vreodată? Încerc să-mi imaginez genul de incident unde rezistența scutului să fie depășită și... mai bine mă gândesc la altceva! :yikes:

 

 

Cantareste in jur de 3 kile, dar e f. solid d-aia-i greu ,imagineaza-ti ca am trecut cu ceva ani in urma (ce-i drept cu alta mobra)peste un tub de beton pus peste un rau, de-o parte si de alta erau niste gropi cu apa, de la distanta neobservandu-le, rezultatul: spart motorul :oilleak: si eu: catapultare (fara apasat pe declansator) la vreo 3 metri, X-( te poti intalni la fel de bine si cu un bolovan,obstacol, la 200 si de kile nu trebuie sa ai mare viteza sa-ti spargi motorul, de jos sau din lateral.Acuma fiecare pune ce doreste.

Numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred sa fie varza. Parerea mea e ca nu trebuie sa fie prea solid un crash-bar , ca degeaba ramane intact daca transmite toata forta impactului asupra cadrului ...

 

Am spus ca sunt varza pt ca sunt scumpe si ineficiente.

Sunt prinse doar in fata iar "coltul" dinspre spate ramane pur si simplu in aer. Nu se prinde de nimic si la cat e de mare consola aia nu tine nimic.

Basca le-am si avut pe mobra. Daca mi-as pune acum asa ceva pe un 650 as alege modelul HeavyDuties care sunt doarte solide[ma slabiti un pic cu crashbarurile care nu trebuie sa fie solide] sau modelul propus de Angi care are avantajul de a fi mai usor probabil mai putin solid dar nesemnificativ [cred] si are dezavantajul de a fi mai greu de procurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU , asa este ai dreptate cel de la TT pare proiectat prost. Am vorbit acum cu cei de la HD sa-mi proiecteze niste crash-bar-uri care sa fie compatibile cu cel pe care il am deja la motor. ( cel original ).

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU , asa este ai dreptate cel de la TT pare proiectat prost. Am vorbit acum cu cei de la HD sa-mi proiecteze niste crash-bar-uri care sa fie compatibile cu cel pe care il am deja la motor. ( cel original ).

 

Mai bine mergeai pe alea standard intrucat eu am vazut un Dakar trantit la aprox 50km/h pe drum forestier care nu a patit nimic si cand spun nimic exact asta inseamna [nu se pune un pic de vopsea luata ...doar un pic] avea crash-uri HD si suporti de sidecase-uri tot HD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala standard nu se pupa cu ala de motor.Sunt sigur ca o sa gaseasca o solutie foarte buna

 

Am discutat si eu cu cei de la HD. Dupa cateva mailuri au venit cu solutia de mai jos. Mie nu mi-a placut. Le-am explicat ca vreau ceva asemanator crashbar'ului Touratech dar care sa aiba prindere si in partea de cadru de langa sa. Se pare ca nu au inteles ce vroiam sau nu pot face asa ceva pentru ca nu au mai raspuns.

 

 

post-60191-0-09492100-1328108403_thumb.jpg

post-60191-0-99356500-1328108404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca proaspat posesor de F650GS din 2003 va intreb ce ulei ar trebui sa ii pun? Am cautat pe topicul asta cateva zeci de pagini dar an renuntat intr-un final. Asa ca ce sa iau? Mineral, semi-sintetic sau sintetic? Vascozitatea ar fi 10w40.

Editat de Taz XL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi merge de la 15 grade pana la maxim de cald.Parca citisem mai de mult inainte sa iau moto ca in manualul de reparatii scria mineral...(poate confund cu XL) de aia am intrebat. Un mecanic mi-a recomandat Ipone si a zis sa ma feresc de Motorex... La masina folosesc Motul si sunt desteul de multumit. La moto cum e?

Voi ce marca de ulei folositi?

P.S. Mai rup din portofel cateva zeci de lei sa iau unul mai bun... :unsure:

Editat de Taz XL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...