Jump to content

Recommended Posts

Teoretic presiunea mai mare pe injector ar permite turatii mai inalte - dar nu e cazul - mobra deja are limitare in rpm

:laugh: ok :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai gasit pana la urma filtru mai ieftin de 3,5? As cam avea si eu nevoie.

nu mi-am facut timp sa gasesc unul in magazin. Stiu ca sunt disponibile. Intai sa transfer suspensia din galeata inapoi pe mobra ca nu mi-am facut timp nici de asta ....

Link to post
Share on other sites

Salut! Are careva capacul de la spatiul de stocare din spatele seii in dublu exemplar? Am uitat sa-l incui si l-am pierdut pe drumul spre casa. La cat e de scump, pe-ala de-o sa-l iau cred ca-l asigur cu ata :)

 

 

Si daca tot am postat, va-ntreb: pot sa reciclez o parte din lichidul de racire? Cred ca pompa de apa a obosit, ca-mi varsa cate-o lacrima pe esapament din cand in cand, si m-am pregatit cu ce trebuie s-o inlocuiesc (kit-ul de reparatie, garniturile). Ulei am luat, dar am omis lichidul de racire. Ultima oara a fost schimbat in toamna, si tot de-atunci mai am vreo 900ml in bidon (e Motul de-ala care nu se dilueaza).

 

In seara asta planuiesc inlocuirea pompei, daca dau de necaz va mai deranjez.

Link to post
Share on other sites

Transplantul de ABS a luat final, pacientul inca respira, in concluzie dupa o saptamana de munca, nervi, transpiratii si search-ur pe net unde nimeni nu-mi acorda sanse de reusita am inchiat operatiunea ....instalatie de ABS luata de pe un GS din '04 am montat-o pe un dakar din '01 unde sade linistita si perfect functonala.. se intelege perfect cu roata pe 21, comunica fara stres cu BMC-ul aprinde si stinge becul aferent ca la carte ce sa va mai spun, sta exact pe locul pe care a fost gandita sa stea... :friends:

post-49126-0-25051900-1336121138_thumb.jpg

post-49126-0-16087100-1336121195_thumb.jpg

post-49126-0-32818500-1336121218_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Cine vrea un parbriz de F650GS cu 4 gauri?

/index.php?/topic/677233-vand-parbriz-original-bmw-f650gs/page__gopid__3118283#entry3118283

Link to post
Share on other sites

Revin cu precizari legate de problema enutata anterior: Dakar din 2003 care nu sta la relanti.

 

Am dus-o la Contempo (reprezentat BMW din Brasov) pt o diagnoza ier rezultatul a fost ca nu era logata nici o eroare.

Cel care se ocupa de motociclete (Robert) a verificat senzorul Hall si TPS-ul care sunt OK si a concluzionat ca de vina ar fi bujia. Eu tocmai schimbasem bujia si am pus DPR8EIX-9. Anterior aveam DR8EIX dar cu bujia asta murea la relanti. Mecanicul a schimbat-o si a pus versiunea standard D8EA si ca prin minune relantiul a devenit stabil si am observat ca pe frinele de motor nici nu se mai aud pacanituri in toba de esapament.

 

Explicatia ar fi ca scinteia nu e destul de buna al cele cu Iridium, ca electrodul nu e suficient de gros. Cred ca sunt singurul caz unde bujia cu Iridium a inrautatit situatia in loc sa o imbunatateasca

 

Si uite asa am dat o galeata de bani ca sa aflu ca nu e buna bujia pe care tocmai o schimbasem.

 

Am intrebat si de filtrul de 4 bar pe care l-am pus, iar raspunsul mecanicului a fost ca nu e nici o problema.

Link to post
Share on other sites

Si cum ti se pare ca merge/trage mobra acum cu filtrul de 4 bari? Consumul l-ai facut?

Link to post
Share on other sites

ma bucur ca am aflat vesti, ca ai rezolvat,

 

deci tie nu iti trebuia bujie cu rezistor...asta e baiul..

 

eu am deka 5000 km facuti cu filtru de 4 bar...pe dakar 2005 si merge tare bine...consumul e nealterat...

 

asta dupa ce ma agitasem grav sa fac rost de filtru original...pt schimbca deh...aveam 42 mii cu motorul...

 

ma bucur ca au rezolvat

 

Transplantul de ABS a luat final, pacientul inca respira, in concluzie dupa o saptamana de munca, nervi, transpiratii si search-ur pe net unde nimeni nu-mi acorda sanse de reusita am inchiat operatiunea ....instalatie de ABS luata de pe un GS din '04 am montat-o pe un dakar din '01 unde sade linistita si perfect functonala.. se intelege perfect cu roata pe 21, comunica fara stres cu BMC-ul aprinde si stinge becul aferent ca la carte ce sa va mai spun, sta exact pe locul pe care a fost gandita sa stea... :friends:

 

felicitari...ff buna treaba.. de acord si cu...:friends: :))

 

ma mai joc si eu un pic cu releul de la tine...si te anunt sapt aviatoare ce rezultate am avut...

Link to post
Share on other sites

ma bucur ca am aflat vesti, ca ai rezolvat,

 

deci tie nu iti trebuia bujie cu rezistor...asta e baiul..

 

eu am deka 5000 km facuti cu filtru de 4 bar...pe dakar 2005 si merge tare bine...consumul e nealterat...

 

asta dupa ce ma agitasem grav sa fac rost de filtru original...pt schimbca deh...aveam 42 mii cu motorul...

 

ma bucur ca au rezolvat

 

 

 

felicitari...ff buna treaba.. de acord si cu...:friends: :))

 

ma mai joc si eu un pic cu releul de la tine...si te anunt sapt aviatoare ce rezultate am avut...

 

care e filtrul ala de benzina de care toti vb..., ala de 70 lei? un link se gaseste, o poza... sau de unde l-ati luat? ca si pe mine ma cam bate gandul sa il schimb...deh' 58000 are calul :cheers:

Link to post
Share on other sites

care e filtrul ala de benzina de care toti vb..., ala de 70 lei? un link se gaseste, o poza... sau de unde l-ati luat? ca si pe mine ma cam bate gandul sa il schimb...deh' 58000 are calul :cheers:

 

Filtrul e de la UFI. Am atasat o poza cu filtrul unde se poate vedea si codul. L-am cumparat de la user-ul kex83.

Are tevile de intrare si retul mai lungi decit filtrul original, dar nu trebuie taiate pt ca exista suficient loc ca sa intre in furtune.

Are insa niste inele pe toate tevile care trebuiesc pilite ca sa poata fi tras filtrul peste ele.

Odata montat, furtunul de la iesirea filtrului8 la intrarea in injector sta un pic mai curbat in comparatie cu pozitia cu filtru OEM, dar nu e ceva de speriat.

 

post-54856-0-46521300-1336298058_thumb.jpg post-54856-0-67403500-1336298068_thumb.jpg post-54856-0-60707100-1336298094_thumb.jpg

 

A.. si sa nu uit. Trebuie sa puneti coliere auto din alea cu surub, pt ca cele originale nu se pot refolosi. Eu am folosit coliere 8-12 (sau 8-11 nu mai stiu exact) de 0.8 RON bucata. Colierele astea ieftine sunt destul de asimetrice asa ca trebuie rotunjite in prealabil sa nu stringa furtunul prea mult intr-o parte.

 

@Dan_Cata: Nu pot sa-ti dau informatii relevante pt ca din pacate nu mi-am calculat consumul in mod regulat.

Prima tura anul asta a fost cu filtrul de 4 bar, deci iar nu pot sa fiu sigur daca e vre-o diferenta fata de anul trecut cind aveam filtrul de 3.5 bar

Edited by gereu
Link to post
Share on other sites

Si cum ti se pare ca merge/trage mobra acum cu filtrul de 4 bari? Consumul l-ai facut?

La mine consumul a ramas acelasi si cu filtrul de 4 bari.

Link to post
Share on other sites

Am schimbat ambreajul, cel vechi e in stare buna, erau duse doar arcurile (si nici alea prea mult). Daca e cineva interesat discutam pe pm/aici.

 

No, acu, probabil s-a mai discutat despre asta (sigur) in celelalte sute de pagini: cred c-am vreun senzor bulit sau ceva pentru ca se intampla urmatorul eveniment :) cam des:

- pornesc motorul pentru prima data, merge totul bine. sta la ralanti in 1500, nu gajaie, nu face fite, merge ca uns.

- fac drum de cateva minute/zeci de minute

- a doua oara cand incerc sa-l pornesc, indiferent ca e cald/frig, moare motorul.

 

Am mai postat de asta acu ceva timp, atunci am avut impresia c-am rezolvat cu resetul de manson. Mi s-a intample aproape in fiecare zi cand fac o pauza intre plimbari. SI azi dimineata a fost la fel. Am pornit motorul pe la un noua, l-am lasat vreo 3-4 minute la incalzit dupa care l-am oprit (c-am avut ceva de facut). M-am intors dupa 10min si nu a mai vrut sa porneasca. L-am tinut eu la 2mii o vreme pana am cazut ca s-a incalzit. La primul semafor a murit motorul si pana la munca, la fiecare zona unde incetineam trageam de ambreaj si il tineam eu la 2 mii sa nu moara. Dupa vreo 15 minute parca-si mai revenise dar tot simteam ca da sa moara. Ce plm?

Edited by Discordless
Link to post
Share on other sites

ce cauciuc imi recomandati ? eu personal as vrea un metzeler sahara .. acum am turance si pt dealuri nu e pre bun .. da din fund de imi provoaca palpitatii .

PS : vand anvelopa metzeler turance putin folosita ( mai are acei franjuri pe ea ) am luat motoru cu ea montata .. vreau ceva mai cramponat ...

Link to post
Share on other sites

Am mai postat de asta acu ceva timp, atunci am avut impresia c-am rezolvat cu resetul de manson. Mi s-a intample aproape in fiecare zi cand fac o pauza intre plimbari. SI azi dimineata a fost la fel. Am pornit motorul pe la un noua, l-am lasat vreo 3-4 minute la incalzit dupa care l-am oprit (c-am avut ceva de facut). M-am intors dupa 10min si nu a mai vrut sa porneasca. L-am tinut eu la 2mii o vreme pana am cazut ca s-a incalzit. La primul semafor a murit motorul si pana la munca, la fiecare zona unde incetineam trageam de ambreaj si il tineam eu la 2 mii sa nu moara. Dupa vreo 15 minute parca-si mai revenise dar tot simteam ca da sa moara. Ce plm?

Aceleasi simptome le-am avut si eu inainte sa schimb filtrul de benzina (care era colmatat rau). Si eu am suspectat TPS initial... Dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca aveam turbo. :crack:

Daca ai schimbat filtrul de benzina... probabil e altceva de vina.

Edited by Serban.S
Link to post
Share on other sites

@adi_radu, incearca un Heidenau K60 Scout daca vrei mai cramponate.

 

Eu am K76 de la Heidenau. Se incalzesc repede si te tin lipit de asfalt. Din cate am auzit tin si destul de mult. Nu stiu ce intelegi tu prin da din fund, dar cu K76 (asemanator cu turance) am mers si pe nisip si a fost relativ ok... pe sleauri cu nisip nu prea aveam mare control, dar nu stiu ce caucuiuc iti da control bun in conditiile alea.

Edited by Atomykatt
Link to post
Share on other sites

hmm

 

cramponate/..

 

eu am mers mult pe mitas e 09...cam 7-8 mii km pe an tinea spatele iar fata facea cam doua cauciucuri de spate...

 

tin uimitor de bine...inclinare pana la capatul crampoanelor laterale...scarite pe jos in curbe pe urcare...pe uscat

pe ud...curbe ca pe gheata...usurel..iar cand se termina asfaltul...incepea distractia.

 

 

acumam trecut pe mitas e 08...ca bag mult asfalt...apropo de tourance cum a zis mai devreme adi radu...fuge spatele mama mama...cam acelasi profil...nu am incredere pur si simplu in ele...inca

 

pretul la ambele...

 

4 - 5 sute lei fata spate...deci...

Link to post
Share on other sites

Aceleasi simptome le-am avut si eu inainte sa schimb filtrul de benzina (care era colmatat rau). Si eu am suspectat TPS initial... Dupa ce am schimbat filtrul de benzina parca aveam turbo. :crack:

Daca ai schimbat filtrul de benzina... probabil e altceva de vina.

 

Hmmm.. am schimbat tot in afara de filtrul de benzina. Dubios e ca daca o tin sa se incalzeasca, o las sa moara si dupa aia o pornesc, merge bine :|

Link to post
Share on other sites

Cind o porneam dimineata, niciodata nu o lua din prima. Abia la a 2 sau a 3-a cheie. Reset de CDI... Omorat de baterie... Fara succes. Frustrant...

Inainte sa schimb filtrul a trebuit sa o aduc acasa de la serviciu tinand-o la semafoare sau cind ma opream, numai pe la 2000-2500 de ture. Altfel se oprea instant.

Probabil nu mai avea fluxul de combustibil care trebuie...

Nu mi-a venit sa cred ce schimbare a fost DUPA schimbarea filtrului de benzina... Pornirea: instant. In mers: turbo frate.

Parca era alta motocicleta.

Edited by Serban.S
Link to post
Share on other sites

Alexey04

"La badi.ro. Chiar pe aia i-am cumparat acum 2 sapt. Eu n-am gasit fara colivie, dar nu vad sa fie asta o problema. Pretul e undeva pe la 13 lei/buc. Simeringuri tot acolo, dar nu chiar ca alea originale, ci din cauciuc(aceleasi dimensiuni), 6 lei/bucata. Nu au avut pe stoc, dar au venit in 2-3 zile.

Bucse am comandat la Bavaria, dar cred ca poti face la strung."

ZIDU

"Am fost la BADI.

AU seria hk la pret foarte bun. Nu aveau idee despre hn - au mintea ingusta. E diferenta mare la incarcare statica intre cele 2 tipuri de rulmenti. nu vreau sa fac experimente.

Semeringuri - au zis ca nu aduc decat la set de 25 de bucati - ce naiba sa mai zic - or fi fost ciufutzi in ziua aia. mai incerc"

 

 

Vad ca voi sunteti cei mai proaspeti in schimbatul rulmentilor din articulatia suspensiei spate.

E cazul sa umblu si eu pe acolo ca am un mic joc si inainte sa desfac intreb:

-e cazul sa iau toti rulmentii din intreg ansamblul suspeniei spate(sunt 10 la numar,oase+bascula, si foarte scumpi-media pt toate cele 3 tipuri folosite e 25 lei/bucata-nu stiu cum a gasit Alexey cu 13 lei/buc...)

-de unde dezbaterea tip Hk-Hn ca in manualul mobrei eu nu am vazut sa scrie(sau mi-a scapat)

-ce vaselina e mai buna de pus:rezistenta la apa, rezistenta la presiune, etc...

-cum i-ati montat/demontat? Montaj prin incalzire cum zicea Angi sau...?

 

Mama draq...ca toata manevra asta costa o gramada de bani, asta fara sa mai dau si de bucse uzate....simeringuri

 

Mersi in avans

:cheers:

Edited by CuCun
Link to post
Share on other sites

 

-e cazul sa iau toti rulmentii din intreg ansamblul suspeniei spate(sunt 10 la numar,oase+bascula, si foarte scumpi-media pt toate cele 3 tipuri folosite e 25 lei/bucata-nu stiu cum a gasit Alexey cu 13 lei/buc...)

 

Ma indoiesc ca ai joc in toti rulmentii. Cu siguranta ai in cel de care e prins amortizorul, dar e foarte probabil sa gasesti multa rugina in toti..dupa ce dai jos, vezi si decizi ce e de schimbat si ce nu.

La 13 lei am gasit rulmenii mici din linkage, dar am intrebat si de ceilalti mai mari si erau la acelasi pret. este vorba de astia - 5 si 6

-de unde dezbaterea tip Hk-Hn ca in manualul mobrei eu nu am vazut sa scrie(sau mi-a scapat)

 

Nu e nicio dezbatere. ZIDU se referea la rulmenti fara colivie, care suporta sarcini mai mari. Eu n-am gasit la BADI, n-am avut timp sa caut in alta parte, n-am vrut sa dau 50 lei pe-un rulment la Bavaria si-am cumparat "clasici", cu colivie.

-ce vaselina e mai buna de pus:rezistenta la apa, rezistenta la presiune, etc...

 

la apa

-cum i-ati montat/demontat? Montaj prin incalzire cum zicea Angi sau...?

 

rulmentii noi la congelator, incalzit zona inainte de demontare/montare.

:cheers:

Edited by Alexey04
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...