ERU Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Brembo de la Bepa. Sunt originalele ca sa zic asa iar baietii sunt foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Help... Ce placute de frana ati pus pe moto si de unde? Daca comad de la motodiscunt.ro e ok? lucas trw, ferodo, brembo, EBC, SBS, CL?!? Categoric BREMBO. Userul kex83 are piese la preturi bune. Sau BEPA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) Help... Ce placute de frana ati pus pe moto si de unde? Daca comad de la motodiscunt.ro e ok? lucas trw, ferodo, brembo, EBC, SBS, CL?!? Motodiscount.ro este ok. Tot de la ei mi am cumparat si eu placute ptr fata...SBS 674HF...au si transportul gratuit la comenzi de minim 100 lei. Editat August 1, 2012 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Bune preturile la Motodiscount si Bepa. Pentru echipamente/accesorii (casti,geci etc) aveti site-uri similare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Interesanta promotie la motodiscount http://motodiscount.ro/spd/yb4l-b/Acumulator_YB4LB_Yuasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Bune preturile la Motodiscount si Bepa. Pentru echipamente/accesorii (casti,geci etc) aveti site-uri similare? Ce-ti doreste inima ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 daca puneti placute sintetice pe discuri de otel turnat aveti mari sanse sa schimbati discurile inaintea placutelor, dar tine frina mai bine. Daca merita... sti fiecare pentru el in f de ce bani are sa schimbe discurile mai des. Pe spate se recomanda organice din cauza ca nu "gripeaza" asa repede si scade sansa sa blochezi roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Salut, Am un parbriz inalt de Dakar, 4 suruburi, culoare neagra, si as vrea sa-l schimb cu unul clar/transparent, tot de dakar. Exista vreun doritor? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Salut, Am un parbriz inalt de Dakar, 4 suruburi, culoare neagra, si as vrea sa-l schimb cu unul clar/transparent, tot de dakar. Exista vreun doritor? Merci. este cel original?sau ceva mai inalt. Editat August 2, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Buna, Mi-am luat de curand un F650 GS din 2007 si as vrea sa ii aduc cateva imbunatatiri, poate din experienta voastra imi puteti face cateva recomandari: - as vrea sa ii schimb parbrizul cu unul mai inalt, cel cu care a venit este destul de mic si as avea nevoie de o mai buna protectie impotriva vantului. Am cautat pe net, oferta este destul de slabuta ptr modelul asta, dar mai caut. - este cineva care si-a schimbat toba? Eu ma gandeam sa-i pun o toba mai "galagioasa", cea stock nu se aude mai deloc. Stiu, poate parea un moft, dar mie imi confera mai multa siguranta in trafic. - are cineva cartea in format electronic pentru acest model? Multumesc anticipat pentru ajutor/sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 este cel original?sau ceva mai inalt. Cred ca original. Ca cel din poza ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 @scorpioanca - http://home.otc-mc.org/~197/mc/F650GS_EU.pdf manualul Arata o poza sa vedem cu ce parbriz a venit al tau ca sa stim ce sa recomandam. Poate ai versiunea cea mai mica si sa iti doresti unul mai decent sau poate ai deja unul normal si iti doresti un paravan. Ce inaltime ai? Uite aici un link cu cateva modele, mai sunt si alti producatori. http://www.wunderlich.de/Shop/F650-ST-CS-GS-Dakar/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/ La toba nu am umblat, mi se pare investita prea mare, dar mi-ar placea sa se auda putin mai pronuntat. Cu un search pe youtube dupa 650gs o sa gasesti mai multi care si-au schimbat tobele si sa auzi soundul. succes EDIT : http://www.ztechnik.co.uk/contents/en-uk/d198.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Buna, Mi-am luat de curand un F650 GS din 2007 si as vrea sa ii aduc cateva imbunatatiri, poate din experienta voastra imi puteti face cateva recomandari: - as vrea sa ii schimb parbrizul cu unul mai inalt, cel cu care a venit este destul de mic si as avea nevoie de o mai buna protectie impotriva vantului. Am cautat pe net, oferta este destul de slabuta ptr modelul asta, dar mai caut. Multumesc anticipat pentru ajutor/sugestii. Iti recomand parbrizul asta de la Wunderlich. Face toti banii. Il folosesc de 4 ani. Editat August 2, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. Ea este "inculpata" @ssminkly: 1,60 am inaltimea, iar dupa cum se vede din poza parbrizul este mic, am nevoie de ceva mai inalt ca sa merg confortabil la drum lung Editat August 2, 2012 de scorpioanca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) La 1.60 poti sa pui cam orice parbriz mai inalt decat ce ai tu: ala de dakar, kappa, givi ... La partea cu toba, nu stiu daca merita investitia. Oricum, ar trebui sa gasesti o solutie cu design simetric (eventaul o cutie) pentru scobitura din dreapta. Editat August 3, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 aseara mi s-a oprit in mers si n-a mai vrut sa porneasca . a trebuit s-o imping pana acasa ... mergeam cu vreo 60 la ora pe splai si la un moment dat a cazut acul de la turomentru si s-au aprins becurile . in mers . noroc ca era liber . am tras pe dreapta , am luat contactul , l-am pus la loc si-am incercat s-o pornesc iarasi . nimic . benzina e , cel putin in rezervor , si bujiile sunt schimbate recent ( n-am avut nicio pb cu ele pana acum , sau semne c-ar obosi ) . bateria la fel , foarte buna . am dat de multe ori la automat . imi miroase a problema de alimentare cu carburant dar nu stiu de unde sa incep . filtru de benzina, pompa , altceva ... ? HELP ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 @Trandafir Pompa porneste ? (pune urechea la rezervor cand pui contactu) senzoru de la cric e ok ? (vezi becurile pe bord daca se aprind si se sting ok cand pui contactu) senzoru de neutral ? flansa - sub corpul injectiei - se mai rupe si face necazuri. Inspecteaza bujia - daca e noua nu e neaparat buna. Inspecteaza bobina - pui o bujie in fisa si o sprijini de metal - tre sa dea scanteie cand dai la automate - e prima etapa - nu confirmarea ca e 100% ok scoate mufa de la calculator 10 - 15 minute - poate a luat vre-o eroare si tre sa o stergi Buna, Mi-am luat de curand un F650 GS din 2007 si as vrea sa ii aduc cateva imbunatatiri, poate din experienta voastra imi puteti face cateva recomandari: - as vrea sa ii schimb parbrizul cu unul mai inalt, cel cu care a venit este destul de mic si as avea nevoie de o mai buna protectie impotriva vantului. Am cautat pe net, oferta este destul de slabuta ptr modelul asta, dar mai caut. - este cineva care si-a schimbat toba? Eu ma gandeam sa-i pun o toba mai "galagioasa", cea stock nu se aude mai deloc. Stiu, poate parea un moft, dar mie imi confera mai multa siguranta in trafic. - are cineva cartea in format electronic pentru acest model? Multumesc anticipat pentru ajutor/sugestii. Nu pune toba sport. S-au facut multe teste si pierde putere creste consum. Nimeni nu a gasit o toba mai performanta decat setu original, chiar daca ala e greu. Vrei siguranta - pune 2 blitzuri mici langa semnalizatoare - din alea de targ. Atrage atentia in oglinzi mai mult decat uruitu de motor. (da, sunt dezgustatoare da deh) fa probe cu parbrizele inainte sa cumperi. anumite combinatii de parbriz/inaltime pot genera un zgomot aiurea in timpul mersului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 @Trandafir Pompa porneste ? (pune urechea la rezervor cand pui contactu) senzoru de la cric e ok ? (vezi becurile pe bord daca se aprind si se sting ok cand pui contactu) senzoru de neutral ? flansa - sub corpul injectiei - se mai rupe si face necazuri. Inspecteaza bujia - daca e noua nu e neaparat buna. Inspecteaza bobina - pui o bujie in fisa si o sprijini de metal - tre sa dea scanteie cand dai la automate - e prima etapa - nu confirmarea ca e 100% ok scoate mufa de la calculator 10 - 15 minute - poate a luat vre-o eroare si tre sa o stergi multumesc, o sa incerc toate astea cand ma intorc duminica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Nu pune toba sport. S-au facut multe teste si pierde putere creste consum. Nimeni nu a gasit o toba mai performanta decat setu original, chiar daca ala e greu. Eu unul am de doi ani o toba Scorpion pe mobra si n-as mai schimba-o pentru nimic in lume cu originalele. Atunci cand am schimbat-o am fost foarte atent la orice schimbari ar fi putut interveni, inclusiv consum. La mine unul, nu este absolut nici o diferenta! Consuma exact la fel, indiferent de regimul de mers. Mentionez ca toba este pentru acest model. Nu stiu daca rezultatul ar fi acelasi cu orice alta toba... Avantajele in traficul bucurestean sunt mai mult decat evidente. Toba este omologata si are silencer-ul montat deci nu cade tencuiala blocurilor acolo pe unde trec! . Pur si simplu se aude atat cat trebuie ca sa fiu remarcat de adormitii din conserve. Eu recomand acest upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 referitor la tobe . Si eu Cred ca am scos catalizatoru sau cum i-o zice . (chestia din toba centrala care o micsoreaza (am vazut la modele mai noi ca o au) daca trag de ea peste 3000 are un sunte mai agresiv in rest cand merg normal fara sa trag de motor parca merg cu bicicleta . Nu vad cum cineva ar putea sa mearga cu un motor cu o toba zgomotoasa pe distante lungi . Cred ca ar fi obosit din cauza poluarii fonice . Referitor la problema cu orpitul brusc : Verifica si bornele bateriei . Eu aveam + slabit si in mers mi se oprea . e drept ca dadeam la automat si pornea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Am o mica problema cu etrierul spate. Chiar daca l-am demontat si l-am curatat, roata tot sta putin infranata. Sa fie oare de la simeringul interior care poate s-a umflat si nu mai lasa pistonasul sa culiseze cu usurinta? Aveti vreo sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 infranata = permanent ? sau doar pe anumite portiuni .. Ai schimbat placutele recent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Putin infranata, adica atunci cand sta pe cricul central si o misti cu mana se simte ca tine, nu se invarte liber. Si da, asa face tot timpul. Placutele au vreo 1500km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Ai incercat sa faci pistonul sa intre maxim in etrier ? Teoretic ar trebui sa intre foarte usor. La fel ar trebui sa si iasa. Cu ce ai spalat etrierul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Am bagat pistonul maxim in etrier si l-am si scos de tot, dar nu usor. Cand l-am impins am folosit o surubelnita si la scoatere am pompat cu pedala. La curatare am folosit WD40 si l-am sters cu carpa. Oricum n-am prea avut ce curata ca era curat p-acolo. Cand spal mobra am obiceiul sa bag jetul bine si pe la etriere + ca dau p-acolo (piston) din cand in cand cu WD40. Varianta cu umflatul simeringului o fi valabila? Editat August 3, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.