Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti da un link? Sau macar o sugestie cu ce sa caut acolo sau unde... ca de cand ai postat tot dau search dar nu reusesc sa gasesc acel post si acusi trebuie sa plec la lucru :scratch:

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un telescop de Dakar de vanzare, dar nu cred ca se potriveste, nici pe GS nici pe vechiul 650.

 

O alta problema, pe care o am eu, daca poate cineva sa-si dea cu parerea: dupa ce am tinut-o cam 2 saptamani nepornita in fata blocului, nu a mai avut curent sa porneasca. Am pornit-o impinsa... de incarcat incarca.. a doua zi nu a pornit iar. In weekend am mers mai mult cu ea, si acum porneste. Sa fie terminata bateria si sa piarda curent? la instalatia electrica nu am umblat.. nu am consumatori. Lumini am ca inainte.. cred ca incarca bine. Recomandati o baterie? Cum se porneste corect impinsa? in 1-a sau a 2-a? la mine nu pornea foarte usor..

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la impins .. am avut neplacerea sa constat o baterie moarta ( una la un F650 si alta la un R1200 ) ambele modele cu injectie ., si fara baterie cam mort tot motoru . mai bine dute sa faca un test la baterie si in functie de test cumperi sau incarci bateria .

E mai safe si ieftin asa . decat sa ai alte bucuri ca o tot chinui impinsa ( benzina ,injectia ) au nevoie de curent pentru a se actiona

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri dupa ce am scris mesajul, n-a vrut sa porneasca si, cum trebuia sa plec undeva si nu era nimeni sa ma impinga, am zis sa incerc singur.... Am schimbat o treapta superioara ca sa nu se blocheze roata, eu impingand pe langa motor. Si a pornit .. destul de usor, era in treapta a 4-a, am verificat dupa ce m-am urcat pe ea. Deci daca se intampla sa nu va porneasca si n-are cine sa va ajute incercati si asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca sunt in cautare de scarite pasager daca are cineva de vandut.

 

Imi trebuie si mie scaritele rider-ului mai precis cea din dreapta daca are cineva.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai are curent... cand dau contact, se sting luminile... motoru se sugruma.... afisajul ceasului danseaza pe-acolo... kilometrii totali dispar.... trebe sa desfac plasticile si sa ajung la baterie sa o verific sau s-o pun pe redresor.

 

Edit: Am de dat:

un telescop complet din furca fata pentru dakar. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=31_0539&hg=31&fg=05

plasticile vopsite de pe codita motocicletei, stanga dreapta. 9 in schema http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0176&mospid=51607&btnr=31_0539&hg=31&fg=05 de la un dakar vopsit alb negru. Oricum necesita mici reparatii si revopsire, dar sunt bune in caz ca cineva le are lipsa sau sparte

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara... mi-as dori un Dakar ,,vredata"... am o intrebare... eu am un ,,cruiser" ... 650 dakar are cauciucurile mult mai cramponate.... pe asfalt ,la drum lung..provoaca discomfort? sunetul anvelopelor este diferit?

 

multumesc anticipat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara... mi-as dori un Dakar ,,vredata"... am o intrebare... eu am un ,,cruiser" ... 650 dakar are cauciucurile mult mai cramponate.... pe asfalt ,la drum lung..provoaca discomfort? sunetul anvelopelor este diferit?

 

multumesc anticipat.

 

 

Da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am TKC care sunt destul de cramponate , Nu pot zice ca sunt foarte zgomotoase sau ca te obosesc la drum lung . ( daca merg cu motoru peste 100 110 kmph ) da simpt putin in incheieturi dar cred ca este de la motor (fiind monocilindru e mai zgomotos si trepideaza in ture )

In rest .. e super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos bateria de pe moto... si am pus-o pe redresor. Pe ea scrie BMW -Exide... o fi de cand e moto din 2005.. nu stiu, o sa ma uit mai bine sa gasesc o data. Problema e ca din ce am reusit eu sa vad prin gaurelele alea mici, nu prea mai avea lichid peste elementi. Am pus niste apa fiarta..(la ora 1 noaptea la nici un peco nu gasesti apa distilata...). Posibil sa isi revina? Am cautat si baterie noua, in cazul in care va trebui s-o schimb, nu m-am lamurit exact ce sa imi iau. Am gasit codul asta 0092M4F320 la BOSCH pe pagina http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-urlType=blockingAction&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fro_RO%2F-%2FEUR%2FViewSearchProduct-Detail%3Bpgid%3DD41D8CD98F00B204E9800998ECF8Ebeb575J%3Bsid%3Do1DZNoWOz3Y3PMpwLC9VzIoF6SIR-yRty7o%3D&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true 160lei cu tva. Ce inseamna AGM, ca nu mai inteleg...? nu e cu gel.. totusi e fara intretinere? Voi ce baterii v-ati luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce o incarci la redresor, verifica ce densitate ai la electrolit in fiecare celula a acumulatorului. Ideal ar trebui sa fie 1,28. Nici 1,27 nu e rau.

Tensiunea la borne in jur de 12,8 V in gol. Daca e mai veche, tensiunea e posibil sa fie mai mica.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi schimb semeringurile de ulei si uleiul in furca. Cele de praf arata inca bine. Merita inlocuite? Cat costa toate semeringurile astea si de unde merita achizionate?

Editat de redippy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos bateria de pe moto... si am pus-o pe redresor. Pe ea scrie BMW -Exide... o fi de cand e moto din 2005.. nu stiu, o sa ma uit mai bine sa gasesc o data. Problema e ca din ce am reusit eu sa vad prin gaurelele alea mici, nu prea mai avea lichid peste elementi. Am pus niste apa fiarta..(la ora 1 noaptea la nici un peco nu gasesti apa distilata...). Posibil sa isi revina? Am cautat si baterie noua, in cazul in care va trebui s-o schimb, nu m-am lamurit exact ce sa imi iau. Am gasit codul asta 0092M4F320 la BOSCH pe pagina http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-urlType=blockingAction&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fro_RO%2F-%2FEUR%2FViewSearchProduct-Detail%3Bpgid%3DD41D8CD98F00B204E9800998ECF8Ebeb575J%3Bsid%3Do1DZNoWOz3Y3PMpwLC9VzIoF6SIR-yRty7o%3D&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true 160lei cu tva. Ce inseamna AGM, ca nu mai inteleg...? nu e cu gel.. totusi e fara intretinere? Voi ce baterii v-ati luat?

bun baiat !!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ssminkly , da separat am cumparat electrolit.

 

@yuk :

Apa fiarta e destul de apropiata de apa distilata :

Distilled water is boiled long enough to turn it into steam. The steam vapor is cooled and the remaining water is recovered. All chemicals, heavy metals, etc escape with the remaining steam. All that is left is pure water.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Borne slabite sau oxidate.

ai avut dreptate! au fost contacti :cheers:

 

 

@yuk :

Apa fiarta e destul de apropiata de apa distilata :

Distilled water is boiled long enough to turn it into steam. The steam vapor is cooled and the remaining water is recovered. All chemicals, heavy metals, etc escape with the remaining steam. All that is left is pure water.

un draq! este fix apa de izvor care contine aproape toate sarurile, mai putin cele ramase pe peretele vasului (unul banal, nu alambic!!!) in care a fost fiarta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am zis ca am pus apa fiarta ca ar fi acelasi lucru cu apa distilata... Efectiv ma saturasem sa tot stau sa imping la moto.. sa desfac carene. umblu jumate de oras nu gasesc apa distialata, pun apa fiarta ca oricum e tot aia.. bateria are 7 ANI, asa ca mari sperante nu am. Daca era o baterie noua, fii sigur ca nu puneam apa distilata!! Ms.

 

Edit: apa fiarta vroiam sa zic in ultima idee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Alaltaieri, dupa o zi de canicula, al meu Dakar '03 s-a hotarat sa-mi faca figuri. Intorceam intr-o parcare aproape de casa si s-a oprit motorul, probabil cum mi se opreste atunci cand nu corelez bine vitezele. Dau sa pornesc si surprize! In locului sunetului magic de motor monocilindric se aude un carait ingrozitor. Scot contactul, o trag pe margine si apoi incerc din nou: invart cheia, pun butonul in pozitia ON, astept sa se stinga martorii si apas start. Se aude un carait cu o frecventa mare identic cu sunetul unui releu care comuta foarte repede on-off. O las la racit vreo 2 ore dar nu se schimba nimic. Bag a 2-a, rog pe un trecator sa impinga la ea (Q: e grea? EU: Da, dar merge impinsa usor) si ajung "fericit" acasa.

 

Am verificat bateria cu un voltmetru a doua zi:

* prima data avea 12,3 V

* pus contactul si demarat odata: 8V

* scos contactul: 8V

* pus contactul si masurat curentul in timp ce demara/caraia: 6V

 

Am scos bateria, am facut refill cu apa caci toate celulele erau cu 2-6 cm sub linia de min, si am pus-o la incarcat. Am montat-o si in ciuda asteptarilor, observ acelasi comportament deplasat al motocicletei desi acum voltajul e ok. Totodata, in timp ce demaram am gasit sursa zgomotului: Starter relay (61312346566), piesa cilindrica care sta langa baterie.

 

Ce teste vreau sa mai fac:

* scos firele groase ale circuitului de comutare Starter relay (intrare baterie si iesire electromotor) si verificat comportamentul releului fara sarcina

* unit firele groase si verificat daca se invarte electromotorul

 

A mai patit cineva asa ceva? Ce credeti ca as putea sa verific?

Editat de vairus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...