Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

revin si eu cu 2 intrebari :

1 cine si-a inaltat +schimbat ghidonu . se simpte vre-o diferenta mai buna la touring sau nu ?

2 am mai spus dar acum sunt cam hotarat . Vreau tankBag . care aveti va rog sa imi spuneti marca si de unde l-ati luat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

revin si eu cu 2 intrebari :

1 cine si-a inaltat +schimbat ghidonu . se simpte vre-o diferenta mai buna la touring sau nu ?

2 am mai spus dar acum sunt cam hotarat . Vreau tankBag . care aveti va rog sa imi spuneti marca si de unde l-ati luat .

 

2. am unul universal ai am incercat sa-l montez dar statea aiurea

n-am reusit sa-l prind ca lumea, nu aveam de ce sa il prind

asa ca m-am limitat la o kartentasche

www.polo-motorrad.de/de/kartentasche-gurtbefestigung.html

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu cu 2 intrebari :

1 cine si-a inaltat +schimbat ghidonu . se simpte vre-o diferenta mai buna la touring sau nu ?

2 am mai spus dar acum sunt cam hotarat . Vreau tankBag . care aveti va rog sa imi spuneti marca si de unde l-ati luat .

 

2. am un tankbag original BMW. Il folosesc zilnic si sta bine pe rezervor. Este destul de "slim", tinind cont ca aproape ating in el cu ghidonul la cursa maxima, dar este extrem de folositor. Se poate mari volumul lui dar numai "in sus", moment in care devine un pic instabil pe rezervor.

Dezavantaje: trebuie sa ai si o protectie antiploaie la el deoarece nu este rain-proof.

 

Alt tip de tank bag nu am incercat.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc RobbieB!

Nu este initiativa mea personala, dar consider binevenita o intalnire intre posesorii de agregate BMW F650 (mai discuti o problema tehnica, mai "furi" o idee buna de la altcineva, lucruri se gasesc de vazut/discutat)

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi pe la 19:45 plin de politie in centru; pe langa 3 perechi de 1200rt am revazut si un F650GS.

Stie cineva ceva despre acest exemplar?

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Serban.S cred ca pt el voi opta si eu acum ramane de vazut unde gasesc asa ceva de cumparat .

poti incerca la Louis, vezi varianta din poza este un MOTODETAIL, customizarile la prinderi sunt homemade, bretele si carabine...ac si ata!

post-49126-0-22017300-1345583751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi pe la 19:45 plin de politie in centru; pe langa 3 perechi de 1200rt am revazut si un F650GS.

Stie cineva ceva despre acest exemplar?

 

Nu stiu exact ce ai vazut dar in urma cu vreo 2-3 ani la AB era in show-room un exemplar din prima tentativa de modele G650 GS preparat pt. politie, care era practic fostul F650GS "reinviat", fabricat parca in Brazilia.

 

http://www.motorcycle-usa.com/73/1962/Motorcycle-Article/2009-BMW-G650GS-First-Ride.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alternativa la Dakar:

/index.php?/topic/681232-bmw-x-challenge/page__p__3185394#entry3185394

 

Intr-adevar XC-ul e un motor deosebit. Le am pe ambele (Dakar+XC) si, prin comparatie, mai uit la Dakar ca la un batranel depasit.

Pe sosea dreapta si la viteze mai ridicate se aseaza mai bine Dakarul deoarece e mai greu, dar pe serpentine sta mai bine XC-ul, mult mai manevrabil. Pozitia avansata stil super-moto e mult mai distractiva si mai sportiva. La coclauri nici nu mai zic.

Stiu ca tu vrei mai mult touring si poate un GS800 te-ar coafa mai bine. Daca n-as avea ce face cu banii ti l-as lua eu, doar ca sa am unul de rezerva :)

Succes la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pstefan:

alternativa pe naiba , poate o alternativa la Suzuki DRZ400 si altele de genul , in niciun caz nu e aceeasi clasa cu GS-ul.

ai dreptate: mai usoara, mai puternica, suspensii mai bune...e cu o clasa peste dakar :burnout:

 

 

@atomykatt:

E alternativa pana la primii 50-100 km, dupa care incepe sa-ti intre saua in kur

 

si tu ai dreptate :) poate eu nu am kur-ul asa sensibil ca altii :cheers:. poate de aceea am facut si cate 500-600 km pe zi din care 20% off :crack:

am avut si eu gs si, poate chiar stiu ce vorbesc. sper sa ai ocazia sa te dai cu un xc ca dupa aia sa iti dau o bere sa-mi impartasesti cele traite in saua aia de rahat

 

@zigzag

domn ca de obicei :cheers: . adevar spui despre comportamentul pe curbe. nu prea sunt multe mobre care iti stau in fata pe Transfagarasan/Transalpina (cu cauciucurile sahara). cat despre off, parca prefer un exc de 200

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pacat!...

Ti-ai luat asa o mobra extraordinara, ai bagat si ceva bani in ea, (arcuri, gume...) si acu'... nu mai ai timp de ea !

 

@pstefan:

alternativa pe naiba , poate o alternativa la Suzuki DRZ400 si altele de genul , in niciun caz nu e aceeasi clasa cu GS-ul.

ai dreptate: mai usoara, mai puternica, suspensii mai bune...e cu o clasa peste dakar :burnout:

 

 

@atomykatt:

E alternativa pana la primii 50-100 km, dupa care incepe sa-ti intre saua in kur

 

si tu ai dreptate :) poate eu nu am kur-ul asa sensibil ca altii :cheers:. poate de aceea am facut si cate 500-600 km pe zi din care 20% off :crack:

am avut si eu gs si, poate chiar stiu ce vorbesc. sper sa ai ocazia sa te dai cu un xc ca dupa aia sa iti dau o bere sa-mi impartasesti cele traite in saua aia de rahat

 

@zigzag

domn ca de obicei :cheers: . adevar spui despre comportamentul pe curbe. nu prea sunt multe mobre care iti stau in fata pe Transfagarasan/Transalpina (cu cauciucurile sahara). cat despre off, parca prefer un exc de 200

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns sa spun ca este o necesitate schimbarea discului de frana spate ( este destul de uzat de ceva vreme si putin mai inrosit din cauza blocarii franei spate etc ) ideea este urmatoarea .

Cei care au schimbat ce disc au pus . Cel original ajunge undeva pe la 900 ron si nu este BMW ci Brembo impachetat cu eticheta BMW peste cea de brembo .(Asa am primit si kitu de reparatie cilindru frana spate .

Astepta parerile . oricum nu m-as desparti de brembo deoarece imi place f mult cum isi face treaba .

Eu ma gandeam sa pun un disc EBC sau poate TRW . A facut cineva chestia asta ? se resimpte la franare ??

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...