Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alternativa la Dakar:

/index.php?/topic/681232-bmw-x-challenge/page__p__3185394#entry3185394

 

Intr-adevar XC-ul e un motor deosebit. Le am pe ambele (Dakar+XC) si, prin comparatie, mai uit la Dakar ca la un batranel depasit.

Pe sosea dreapta si la viteze mai ridicate se aseaza mai bine Dakarul deoarece e mai greu, dar pe serpentine sta mai bine XC-ul, mult mai manevrabil. Pozitia avansata stil super-moto e mult mai distractiva si mai sportiva. La coclauri nici nu mai zic.

Stiu ca tu vrei mai mult touring si poate un GS800 te-ar coafa mai bine. Daca n-as avea ce face cu banii ti l-as lua eu, doar ca sa am unul de rezerva :)

Succes la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pstefan:

alternativa pe naiba , poate o alternativa la Suzuki DRZ400 si altele de genul , in niciun caz nu e aceeasi clasa cu GS-ul.

ai dreptate: mai usoara, mai puternica, suspensii mai bune...e cu o clasa peste dakar :burnout:

 

 

@atomykatt:

E alternativa pana la primii 50-100 km, dupa care incepe sa-ti intre saua in kur

 

si tu ai dreptate :) poate eu nu am kur-ul asa sensibil ca altii :cheers:. poate de aceea am facut si cate 500-600 km pe zi din care 20% off :crack:

am avut si eu gs si, poate chiar stiu ce vorbesc. sper sa ai ocazia sa te dai cu un xc ca dupa aia sa iti dau o bere sa-mi impartasesti cele traite in saua aia de rahat

 

@zigzag

domn ca de obicei :cheers: . adevar spui despre comportamentul pe curbe. nu prea sunt multe mobre care iti stau in fata pe Transfagarasan/Transalpina (cu cauciucurile sahara). cat despre off, parca prefer un exc de 200

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pacat!...

Ti-ai luat asa o mobra extraordinara, ai bagat si ceva bani in ea, (arcuri, gume...) si acu'... nu mai ai timp de ea !

 

@pstefan:

alternativa pe naiba , poate o alternativa la Suzuki DRZ400 si altele de genul , in niciun caz nu e aceeasi clasa cu GS-ul.

ai dreptate: mai usoara, mai puternica, suspensii mai bune...e cu o clasa peste dakar :burnout:

 

 

@atomykatt:

E alternativa pana la primii 50-100 km, dupa care incepe sa-ti intre saua in kur

 

si tu ai dreptate :) poate eu nu am kur-ul asa sensibil ca altii :cheers:. poate de aceea am facut si cate 500-600 km pe zi din care 20% off :crack:

am avut si eu gs si, poate chiar stiu ce vorbesc. sper sa ai ocazia sa te dai cu un xc ca dupa aia sa iti dau o bere sa-mi impartasesti cele traite in saua aia de rahat

 

@zigzag

domn ca de obicei :cheers: . adevar spui despre comportamentul pe curbe. nu prea sunt multe mobre care iti stau in fata pe Transfagarasan/Transalpina (cu cauciucurile sahara). cat despre off, parca prefer un exc de 200

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns sa spun ca este o necesitate schimbarea discului de frana spate ( este destul de uzat de ceva vreme si putin mai inrosit din cauza blocarii franei spate etc ) ideea este urmatoarea .

Cei care au schimbat ce disc au pus . Cel original ajunge undeva pe la 900 ron si nu este BMW ci Brembo impachetat cu eticheta BMW peste cea de brembo .(Asa am primit si kitu de reparatie cilindru frana spate .

Astepta parerile . oricum nu m-as desparti de brembo deoarece imi place f mult cum isi face treaba .

Eu ma gandeam sa pun un disc EBC sau poate TRW . A facut cineva chestia asta ? se resimpte la franare ??

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde repar un radiator de gs .mi-a sarit ceva din mers in el si sa spart.am nevoie urgent.ast un beep la 0722318215.va multumesc.

 

unde repar un radiator de gs .mi-a sarit ceva din mers in el si sa spart.am nevoie urgent.ast un beep la 0722318215.va multumesc.

zona pitesti-bucuresti

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune linistit orice disc, cu conditia sa nu fie vreo chinezarie ieftina sau no-name. Eu am incercat Lucas si Braking pana acum si n-am remarcat vreo diferenta fata de Brembo. Mai putin pretul, evident... :rolleyes:

 

am ajuns sa spun ca este o necesitate schimbarea discului de frana spate ( este destul de uzat de ceva vreme si putin mai inrosit din cauza blocarii franei spate etc ) ideea este urmatoarea .

Cei care au schimbat ce disc au pus . Cel original ajunge undeva pe la 900 ron si nu este BMW ci Brembo impachetat cu eticheta BMW peste cea de brembo .(Asa am primit si kitu de reparatie cilindru frana spate .

Astepta parerile . oricum nu m-as desparti de brembo deoarece imi place f mult cum isi face treaba .

Eu ma gandeam sa pun un disc EBC sau poate TRW . A facut cineva chestia asta ? se resimpte la franare ??

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Daca nu ar fi distanta cam mare, m-as duce cu draga inima.

Totusi as prefera pe cineva din Bucuresti pentru diagnoza.

Salutare, daca intr-un final gasesti vre-un bucurestean sa ne traga o diagnoza da-ne si noua de stire, merci :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu RobbieB sa pun un TRW si placutele Brembo organice .

Acum am discu uzat placute ieftinica (daca e discu praf de ce sa pun ceva bun ) si ceva nu merge bine .. imi incinge discu+placutele raman lipite de disc ..

Mie imi e ca e de la santul ce il are discu si placutele sa ramana prinse in el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final am aflat dece imi facea figuri trotineta: am un fir intrerupt in zona ghidonului. Deci nu e cazul de diagnoza.

In momentul cind iau maxim la stg, se taie tot curentul in motocicleta. Deci suspectez un fir de + care intra in contact.

Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac...

Locul e mult prea strimt dar mai studiez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serbane, ma tem ca am o veste proasta pentru tine. Nu se desface! Piulitele acelor suruburi nu se dau jos decat cu bormasina.

Arunca o privire pe f650.com, mi se pare ca am vazut pe acolo si ceva poze cu operatiunea asta...

 

Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac...

Locul e mult prea strimt dar mai studiez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 3-4 ani am avut si eu problema lui Serban.S.

Am taiat firele in locul unde erau intrerupte (langa tubul din dreapta) si am "inadit" cu un conector de-ala de fire electrice cu suruburi. Apoi am bobinat totul la loc cu izolir, si tine pana in ziua de azi.

 

Evident ca primul gand a fost sa demontez contactul si sa fac treaba profesionala, inlocuind firele coapte cu totul, dar dupa ce m-am chinuit teribil si am dat jos capacelul inferior al contactului (pozitia e teribila, lucrezi printre cablul de ambreiaj si tubul din stanga si trebuie sa bagi surubelnita aia mica cu cap in cruce...), si am avut acces la fire, m-am razgandit, ca trebuia sa demontez prea multe pe la hamul electric ca sa schimb firul cu totul. Oricum, e de retinut ca functioneaza bine mersi si cu carpeala de acum cativa ani... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final am aflat dece imi facea figuri trotineta: am un fir intrerupt in zona ghidonului. Deci nu e cazul de diagnoza.

In momentul cind iau maxim la stg, se taie tot curentul in motocicleta. Deci suspectez un fir de + care intra in contact.

Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac...

Locul e mult prea strimt dar mai studiez.

Am reusit pana la urma sa desfac partea electrica a contactului. Munca de chinez. Mi-ar fi trebuit niste manute mai mici dar m-am descurcat cu ce am avut. :laugh:

In contact intra 4 cabluri: 2 mai groase si 2 mai subtiri. Unul din cablurile groase este + care vine din baterie. Asta era SECTIONAT in intregime. Am taiat varnisul care tine firele si l-am gasit relativ repede. Izolatia acestuia era foarte "batzoasa" gen "ieftinache" si sustectez ca din aceasta cauza a crapat intai izolatia si apoi firul (bineinteles ca la aceasta rupere a avut o contributie majora si faptul ca este in zona de miscare a ghidonului). Al doilea cablu gros, era doar putin crapat dar in final ar fi avut aceeasi soarta cu primul. Am taiat cablurile cat am putut de adanc si le-am inlocuit cu altele mai elastice prin cositorire (la un utilaj care vibreaza nu e indicat sa folosesti suruburi la partea electrica; eventual papuci) .

Happy end. :rock:

 

post-40812-0-22732600-1346069671_thumb.jpg post-40812-0-28183600-1346069685_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...