Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pune linistit orice disc, cu conditia sa nu fie vreo chinezarie ieftina sau no-name. Eu am incercat Lucas si Braking pana acum si n-am remarcat vreo diferenta fata de Brembo. Mai putin pretul, evident... :rolleyes:

 

am ajuns sa spun ca este o necesitate schimbarea discului de frana spate ( este destul de uzat de ceva vreme si putin mai inrosit din cauza blocarii franei spate etc ) ideea este urmatoarea .

Cei care au schimbat ce disc au pus . Cel original ajunge undeva pe la 900 ron si nu este BMW ci Brembo impachetat cu eticheta BMW peste cea de brembo .(Asa am primit si kitu de reparatie cilindru frana spate .

Astepta parerile . oricum nu m-as desparti de brembo deoarece imi place f mult cum isi face treaba .

Eu ma gandeam sa pun un disc EBC sau poate TRW . A facut cineva chestia asta ? se resimpte la franare ??

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Daca nu ar fi distanta cam mare, m-as duce cu draga inima.

Totusi as prefera pe cineva din Bucuresti pentru diagnoza.

Salutare, daca intr-un final gasesti vre-un bucurestean sa ne traga o diagnoza da-ne si noua de stire, merci :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gandeam si eu RobbieB sa pun un TRW si placutele Brembo organice .

Acum am discu uzat placute ieftinica (daca e discu praf de ce sa pun ceva bun ) si ceva nu merge bine .. imi incinge discu+placutele raman lipite de disc ..

Mie imi e ca e de la santul ce il are discu si placutele sa ramana prinse in el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final am aflat dece imi facea figuri trotineta: am un fir intrerupt in zona ghidonului. Deci nu e cazul de diagnoza.

In momentul cind iau maxim la stg, se taie tot curentul in motocicleta. Deci suspectez un fir de + care intra in contact.

Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac...

Locul e mult prea strimt dar mai studiez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serbane, ma tem ca am o veste proasta pentru tine. Nu se desface! Piulitele acelor suruburi nu se dau jos decat cu bormasina.

Arunca o privire pe f650.com, mi se pare ca am vazut pe acolo si ceva poze cu operatiunea asta...

 

Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac...

Locul e mult prea strimt dar mai studiez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 3-4 ani am avut si eu problema lui Serban.S.

Am taiat firele in locul unde erau intrerupte (langa tubul din dreapta) si am "inadit" cu un conector de-ala de fire electrice cu suruburi. Apoi am bobinat totul la loc cu izolir, si tine pana in ziua de azi.

 

Evident ca primul gand a fost sa demontez contactul si sa fac treaba profesionala, inlocuind firele coapte cu totul, dar dupa ce m-am chinuit teribil si am dat jos capacelul inferior al contactului (pozitia e teribila, lucrezi printre cablul de ambreiaj si tubul din stanga si trebuie sa bagi surubelnita aia mica cu cap in cruce...), si am avut acces la fire, m-am razgandit, ca trebuia sa demontez prea multe pe la hamul electric ca sa schimb firul cu totul. Oricum, e de retinut ca functioneaza bine mersi si cu carpeala de acum cativa ani... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final am aflat dece imi facea figuri trotineta: am un fir intrerupt in zona ghidonului. Deci nu e cazul de diagnoza.

In momentul cind iau maxim la stg, se taie tot curentul in motocicleta. Deci suspectez un fir de + care intra in contact.

Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac...

Locul e mult prea strimt dar mai studiez.

Am reusit pana la urma sa desfac partea electrica a contactului. Munca de chinez. Mi-ar fi trebuit niste manute mai mici dar m-am descurcat cu ce am avut. :laugh:

In contact intra 4 cabluri: 2 mai groase si 2 mai subtiri. Unul din cablurile groase este + care vine din baterie. Asta era SECTIONAT in intregime. Am taiat varnisul care tine firele si l-am gasit relativ repede. Izolatia acestuia era foarte "batzoasa" gen "ieftinache" si sustectez ca din aceasta cauza a crapat intai izolatia si apoi firul (bineinteles ca la aceasta rupere a avut o contributie majora si faptul ca este in zona de miscare a ghidonului). Al doilea cablu gros, era doar putin crapat dar in final ar fi avut aceeasi soarta cu primul. Am taiat cablurile cat am putut de adanc si le-am inlocuit cu altele mai elastice prin cositorire (la un utilaj care vibreaza nu e indicat sa folosesti suruburi la partea electrica; eventual papuci) .

Happy end. :rock:

 

post-40812-0-22732600-1346069671_thumb.jpg post-40812-0-28183600-1346069685_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diagnoza BMW.

Am gasit aici diagnoza pt moto BMW dar momentan nu (cred ca) mai am nevoie. Dar poate au altii.

 

in ce oras ar fi asta?

la Brasov de exemplu e 100 de lei diagnoza la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive.

 

Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului.

 

la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte

deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare

acuma mai nou trebuie sa pompez mereu

placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual)

sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina

cu acela se rezolva oare?

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte

deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare

acuma mai nou trebuie sa pompez mereu

placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual)

sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina

cu acela se rezolva oare?

 

incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus .

 

mda, e cam bronzat lichidul

poate nu are legatura cu presiunea, numai frinam mai mult la coborire

si mai si ramineau placutele vechi lipite partial de disc

si s-a "fiert" lichidul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu . am constata acum ca : eu din prea multa omenie am umplut la maxim paharu cu lichid si cum a fost cald nu a avut loc unde sa se mai dilate .

Referitor la furtunu spate si eu stau putin pe ganduri .. motivu : Am TKC 80 si e cam cramponat si imi e frica sa nu il agate .. mai bine ceva mai rezistent . (Deja mi-a rezolvat aripa spate cauciucul )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum schimbi lichidul la modelul cu abs.

 

eu am schimbat ca la orice mobra fara ABS

dar manualul zice ca trebuie folosit MoDiTeC si rutina Control Unit si Toolbox ABS

reprezentanta BMW are asa ceva ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...