Atomykatt Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 brake, sa lasi si tu un feedback pentru locatia/firma/persoana la care duci radicatorul ca sunt si eu interesat de aceeasi operatiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Pune linistit orice disc, cu conditia sa nu fie vreo chinezarie ieftina sau no-name. Eu am incercat Lucas si Braking pana acum si n-am remarcat vreo diferenta fata de Brembo. Mai putin pretul, evident... am ajuns sa spun ca este o necesitate schimbarea discului de frana spate ( este destul de uzat de ceva vreme si putin mai inrosit din cauza blocarii franei spate etc ) ideea este urmatoarea . Cei care au schimbat ce disc au pus . Cel original ajunge undeva pe la 900 ron si nu este BMW ci Brembo impachetat cu eticheta BMW peste cea de brembo .(Asa am primit si kitu de reparatie cilindru frana spate . Astepta parerile . oricum nu m-as desparti de brembo deoarece imi place f mult cum isi face treaba . Eu ma gandeam sa pun un disc EBC sau poate TRW . A facut cineva chestia asta ? se resimpte la franare ?? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Multumesc. Daca nu ar fi distanta cam mare, m-as duce cu draga inima. Totusi as prefera pe cineva din Bucuresti pentru diagnoza. Salutare, daca intr-un final gasesti vre-un bucurestean sa ne traga o diagnoza da-ne si noua de stire, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Asa ma gandeam si eu RobbieB sa pun un TRW si placutele Brembo organice . Acum am discu uzat placute ieftinica (daca e discu praf de ce sa pun ceva bun ) si ceva nu merge bine .. imi incinge discu+placutele raman lipite de disc .. Mie imi e ca e de la santul ce il are discu si placutele sa ramana prinse in el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Totusi as prefera pe cineva din Bucuresti pentru diagnoza. nu sunt foarte sigur dar parca barbarosa avea aparat pt diagnoza da-i un pm si vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 nu sunt foarte sigur dar parca barbarosa avea aparat pt diagnoza da-i un pm si vezi de ce nu puneti bani 2-3 pers si va luati o scula de diagnoza sa o aveti ? http://www.gs911usa.com/ nu e o avere 300 dolari;) si nu va mai rugati de nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Intr-un final am aflat dece imi facea figuri trotineta: am un fir intrerupt in zona ghidonului. Deci nu e cazul de diagnoza. In momentul cind iau maxim la stg, se taie tot curentul in motocicleta. Deci suspectez un fir de + care intra in contact. Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac... Locul e mult prea strimt dar mai studiez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Serbane, ma tem ca am o veste proasta pentru tine. Nu se desface! Piulitele acelor suruburi nu se dau jos decat cu bormasina. Arunca o privire pe f650.com, mi se pare ca am vazut pe acolo si ceva poze cu operatiunea asta... Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac... Locul e mult prea strimt dar mai studiez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Acum vreo 3-4 ani am avut si eu problema lui Serban.S. Am taiat firele in locul unde erau intrerupte (langa tubul din dreapta) si am "inadit" cu un conector de-ala de fire electrice cu suruburi. Apoi am bobinat totul la loc cu izolir, si tine pana in ziua de azi. Evident ca primul gand a fost sa demontez contactul si sa fac treaba profesionala, inlocuind firele coapte cu totul, dar dupa ce m-am chinuit teribil si am dat jos capacelul inferior al contactului (pozitia e teribila, lucrezi printre cablul de ambreiaj si tubul din stanga si trebuie sa bagi surubelnita aia mica cu cap in cruce...), si am avut acces la fire, m-am razgandit, ca trebuia sa demontez prea multe pe la hamul electric ca sa schimb firul cu totul. Oricum, e de retinut ca functioneaza bine mersi si cu carpeala de acum cativa ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Intr-un final am aflat dece imi facea figuri trotineta: am un fir intrerupt in zona ghidonului. Deci nu e cazul de diagnoza. In momentul cind iau maxim la stg, se taie tot curentul in motocicleta. Deci suspectez un fir de + care intra in contact. Intrebare: stie cineva cum se desface contactul ? M-am uitat la contact si vad ca ar fi 2 suruburi cu care se prinde modulul electric de partea cu cheia, dar nu ma prind cu ce cheie se desfac... Locul e mult prea strimt dar mai studiez. Am reusit pana la urma sa desfac partea electrica a contactului. Munca de chinez. Mi-ar fi trebuit niste manute mai mici dar m-am descurcat cu ce am avut. In contact intra 4 cabluri: 2 mai groase si 2 mai subtiri. Unul din cablurile groase este + care vine din baterie. Asta era SECTIONAT in intregime. Am taiat varnisul care tine firele si l-am gasit relativ repede. Izolatia acestuia era foarte "batzoasa" gen "ieftinache" si sustectez ca din aceasta cauza a crapat intai izolatia si apoi firul (bineinteles ca la aceasta rupere a avut o contributie majora si faptul ca este in zona de miscare a ghidonului). Al doilea cablu gros, era doar putin crapat dar in final ar fi avut aceeasi soarta cu primul. Am taiat cablurile cat am putut de adanc si le-am inlocuit cu altele mai elastice prin cositorire (la un utilaj care vibreaza nu e indicat sa folosesti suruburi la partea electrica; eventual papuci) . Happy end. Editat August 27, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 si-au trait fericiti pana la adanci batraneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Diagnoza BMW. Am gasit aici diagnoza pt moto BMW dar momentan nu (cred ca) mai am nevoie. Dar poate au altii. Editat August 27, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Multumim, domnule Serban! Editat August 27, 2012 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Diagnoza BMW. Am gasit aici diagnoza pt moto BMW dar momentan nu (cred ca) mai am nevoie. Dar poate au altii. in ce oras ar fi asta? la Brasov de exemplu e 100 de lei diagnoza la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Bucuresti. Linkul pus de mine nu e de la reprezentanta BMW. Editat August 29, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 A mai schimbat cienva discu de frana spate ? Ce marca a pus ? Multumesc . probleme cu frana spate careva ? Sa se incinga discu .. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Sa se incinga pana nu a mai tinut am patit eu pe serpentine cu pasager, mers mai fortat (acceleratie-frana spate abs in mod repetat). Nu stiu daca a fost din cauza mea ca am abuzat de frana spate, lichidul vechi sau alte motive. Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 ma poate ajuta cineva cu dimensiunile intinzatorului lantului de distributie? ma intereseaza sa aflu daca este acelasi ca cel de pe Funduro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) Incingerea discului este este un fenomen absolut normal! Mai ales cand este "abuzat". In momentul in care si lichidul ajunge la temperaturi mari, odata cu disc-etrier-placute, furtunul ala OEM (de cauciuc) se dilata si lichidul nu mai are presiunea necesara pentru a apasa placutele pe disc, deci... canci frână! Un furtun de teflon cu insertie metalica (racing, asa cum este pe față!!) rezolva aceasta problema in proportie de 90%. Restul de 10% raman in seama unor placute de calitate buna si a lichidului. la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare acuma mai nou trebuie sa pompez mereu placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual) sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina cu acela se rezolva oare? Editat August 31, 2012 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 la mine trebuia sa pompez pedala ca sa prinda frina cind coboram de la munte deci trecere de la presiune scazuta la presiune mare acuma mai nou trebuie sa pompez mereu placutele si lichidul sint noi (numai ca nu am facut ceva resetare de care scrie in manual) sa fie ceva simering-uri? am vazut pe undeva kit-uri de reparatie pt piston de frina cu acela se rezolva oare? incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 incearca un schimb de lichid de frana , am avut aceeasi problema dupa o transalpina si dupa schimb si-a revenit . ma gandesc sa schimb furtunul cu unul mai bun cum ne recomanda colegul robbie acum cateva posturi . dar oricum , lichidul meu , schimbat in primavara, era dus . mda, e cam bronzat lichidul poate nu are legatura cu presiunea, numai frinam mai mult la coborire si mai si ramineau placutele vechi lipite partial de disc si s-a "fiert" lichidul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 asa am patit si eu . am constata acum ca : eu din prea multa omenie am umplut la maxim paharu cu lichid si cum a fost cald nu a avut loc unde sa se mai dilate . Referitor la furtunu spate si eu stau putin pe ganduri .. motivu : Am TKC 80 si e cam cramponat si imi e frica sa nu il agate .. mai bine ceva mai rezistent . (Deja mi-a rezolvat aripa spate cauciucul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 cum schimbi lichidul la modelul cu abs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 cum schimbi lichidul la modelul cu abs. eu am schimbat ca la orice mobra fara ABS dar manualul zice ca trebuie folosit MoDiTeC si rutina Control Unit si Toolbox ABS reprezentanta BMW are asa ceva .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.