Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

salutare!

O informatie va rog. Cine aduce Touratech ?

 

Hai Adi la Viena weekendul asta, este evenimet/weekend Touratech cu prezentari de filme/excursii, teste, training enduro, GPS etc.

 

Daca ai nevoie de ceva anume repede, zi-mi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Mai are cineva din dezmembrari piesa aia de pe ghidon stanga cu blocul de comenzi in care se infige oglinda stanga? Imi trebuie doar jumatatea in care se infige oglinda. Mi s-a rupt surubul de la oglinda (evident) si dupa aia ca sa finalizez cu bucurie mi s-a rupt tarodul in surub incercand sa scot ciotul de surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze daca postez aiurea.

 

Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea.

 

Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele.

 

Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) :unsure: :

-imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf :rolleyes:

 

Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si scuze daca postez aiurea.

 

Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea.

 

Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele.

 

Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) :unsure: :

-imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf :rolleyes:

 

Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc.

incearca sa-i dai a 3 si tinete bine pe ea .face la fiecare schimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugestie,dar i-am dat si a 3-a,dar n-am putut sa ajung cu ea la 5000 (momentan e neinmatriculata si am testat-o doar pe la mine pe strada); plus ca daca imi face intr-a treia la fel e cu siguranta caz de BUF,ca intr-a 3-a la 4000 am deja 80,deci la 5000 ajung la suta cu siguranta si acolo un downshift sigur imi va face roata sa se blocheze. Da face de fiecare data cand ajung la 5000 in a 2-a. Ma gandeam ca a mai intampinat cineva problema asta,fiind si acelas motor; din ce am mai citit pe forum,am gasit pe cineva cu un zzr care tot asa patea la a doua (doar ca lui ii sarea la 10 000,deh sportiva) si cica ar fi uzura prematura a pinioanelor sau a furcii selectoare,probabil ca prorpietarii anteriori (italieni fiind) nu prea stiau decat 1-2-1,1-2-1,1-2-1 :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugestie,dar i-am dat si a 3-a,dar n-am putut sa ajung cu ea la 5000 (momentan e neinmatriculata si am testat-o doar pe la mine pe strada); plus ca daca imi face intr-a treia la fel e cu siguranta caz de BUF,ca intr-a 3-a la 4000 am deja 80,deci la 5000 ajung la suta cu siguranta si acolo un downshift sigur imi va face roata sa se blocheze. Da face de fiecare data cand ajung la 5000 in a 2-a. Ma gandeam ca a mai intampinat cineva problema asta,fiind si acelas motor; din ce am mai citit pe forum,am gasit pe cineva cu un zzr care tot asa patea la a doua (doar ca lui ii sarea la 10 000,deh sportiva) si cica ar fi uzura prematura a pinioanelor sau a furcii selectoare,probabil ca prorpietarii anteriori (italieni fiind) nu prea stiau decat 1-2-1,1-2-1,1-2-1 :scratch:

 

 

Salut.

 

Nu cred ca este cazul sa.ti fie frica de cadere. Pe vremea cand eram chiar foarte incepator, aveam carnetul de o saptamana m.am hotarat sa aduc un 650 de la Cluj pt un coleg care nu avea inca permus.ul. Asa cum m.au invatat in scoala am evitat sa franez,franam mai mult cu spatele si frana de motor care dupa cum inveti la scoala e baza.

 

In fine ce vreau sa.ti povestesc este ca la un moment dat am schimbat inferior ...dar din cauza lipsei de experienta si a oboselii si a stresului am schimbat 2 trepte adica din 4 am ajuns in 2. Roata spate nu se blocheaza patineaza un pic ....scoate si fum dar nu cazi cu cinditia sa tii bine si drept de ghidon.

 

Asta a fost prima intamplare de gen. Ulteror am mai avut situatii cand roata spate se okimba pe unde vroia ea si facea ca pendula dar ghidonul tinut ferm te scoate de fiecare data.

 

Oricum cred ca ar trebui sa o duci la un mecanic...insa cred ca este penurie de mecanici competenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am de gand sa intreb un mecanic sa vad el ce parere are (as incerca s-o pun pe un cric central si s-o trec prin toate vitezele pana pe rosu sa vad daca mai sare la vreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai incerca marea cu sarea, fiindca e clar: unul dintre baladoare sau chiar pinionul vitezei respective este foarte uzat la craboti, ori una dintre furcile selectoare este strimba sau uzata, iar asta se rezolva doar prin desfacerea completa a motorului si schimbarea cu piese noi (bune) a celor uzate. :bigstar:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivan pedala-am inteles,atunci aia e,mers cu grija,si sa speram ca nu ma lasa in drum,ca momentan nu mai am bani s-o mai si desfac :disappointed:

 

App,in legatura cu uleiul de motor,ce ati recomanda? In Brasov e reprezentanta BMW doar pentru masini,in cazul in care ar fi uleiul BMW cel mai bun.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa te lase in drum daca eviti sa intri pe coclauri sau s-o fortezi pe pante, incarcat cu bagaje si pasager. In trafic n-o forta peste 5000 rot/min. in treapta respectiva si nu vei avea necazuri. Schimbul de ulei il poti face si singur, fiindca nu-i complicat...iar uleiul il poti comanda pe forum, in functie de recomandarea fabricantului. Nu iti recomand insa uleiuri auto, chiar daca sint BMW si sint dintre cele mai bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu aveam de gand sa pun ulei auto,si stiu sa-i fac schimbul,doar ca la mine in carte nu specifica (sau nu am gasit eu) nici vascozitatea si nici vreun brand recomandat. La baba dinainte (honda cb250 din 86') ii luasem Motul 5100 si i-a placut (cred ca nu mai vazuse ulei calumea din fabrica),nu agata cutia,nu facea motorul urat.

 

Mentionez ca motorul meu nu o sa aiba de-a face cu coclaurii,e modelul Scarver,ala uratu' facut special pentru oras :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu modelul, dar asta nu-l impiedica sa ajunga si pe coclauri...fiindca orice motocicleta poate deveni polivalenta, in functie de cerintele stapinului! Si da, Motul, Castrol, Yacco...sint uleiuri bune pentru rotax. Depinde acum ce alegi din gama!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu aveam de gand sa pun ulei auto,si stiu sa-i fac schimbul,doar ca la mine in carte nu specifica (sau nu am gasit eu) nici vascozitatea si nici vreun brand recomandat. La baba dinainte (honda cb250 din 86') ii luasem Motul 5100 si i-a placut (cred ca nu mai vazuse ulei calumea din fabrica),nu agata cutia,nu facea motorul urat.

 

Mentionez ca motorul meu nu o sa aiba de-a face cu coclaurii,e modelul Scarver,ala uratu' facut special pentru oras :D

 

Vascozitatea pt motorul asta ..cel putin cea data de nemti in carte este 10W40. Eu prefer Motul 300V factory line. E scump ..dar na e varful de gama si in opinia mea isi si face banii daca ai de gand sa pastrezi motorul ceva timp si sa faci km cu el.

 

Cum zicea si Ivan schimbul de ulei e extrem de usor de facut. O singura chestie ..nu stiu daca la tine e la fel dar la 650gs mono era vomplicata procedura de masurare a nivelului ...motiv pt care multi au facut greseala si au pus prea mult ulei care ajungea pana la urma in filtrul de aer. Pe scurt trebuie sa pui fix cat scrie in carte nu mai sunt sigur dar parca 2.3 l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vascozitatea pt motorul asta ..cel putin cea data de nemti in carte este 10W40. Eu prefer Motul 300V factory line. E scump ..dar na e varful de gama si in opinia mea isi si face banii daca ai de gand sa pastrezi motorul ceva timp si sa faci km cu el.

 

Cum zicea si Ivan schimbul de ulei e extrem de usor de facut. O singura chestie ..nu stiu daca la tine e la fel dar la 650gs mono era vomplicata procedura de masurare a nivelului ...motiv pt care multi au facut greseala si au pus prea mult ulei care ajungea pana la urma in filtrul de aer. Pe scurt trebuie sa pui fix cat scrie in carte nu mai sunt sigur dar parca 2.3 l.

 

 

Mmmmmda,si la al meu e nenorocirea aia de joja de cauciuc bagata in cadru :( ,cel mai probabil,o sa bag atat cat scrie in carte ca trebuie bagat pentru schimb de ulei+filtru si o sa incerc sa ii iau o masuratoare dupa o tura cu el.

 

Multumesc frumos pentru sfaturi si sa ne vedem/auzim cu bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmmmda,si la al meu e nenorocirea aia de joja de cauciuc bagata in cadru :( ,cel mai probabil,o sa bag atat cat scrie in carte ca trebuie bagat pentru schimb de ulei+filtru si o sa incerc sa ii iau o masuratoare dupa o tura cu el.

 

Multumesc frumos pentru sfaturi si sa ne vedem/auzim cu bine :cheers:

 

vezi k aici pe forum un user yzulik are un scaver din asta si stie multe despre el.eu pun 20w50 mineral castrol sau motul .

am gasit eu.intra la pag 26 de la bazar vinzari cumparari si e acolo ceva

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...