tro5 Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 am pus mansoanele de la Touratech si surpriza... sint cam scurte Photo0016.jpgPhoto0018.jpgPhoto0019.jpg si sint inchise la capete sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa? Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba. Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am facut o treaba asemanatoare pe un 1200 GSA si manerele erau Ariette. De pe louis parca. Erau dedicate modelului respectiv, dar tot erau mai scurte cu 3-4mm... Asa ca tot ce ii original zic eu ca e mai bun, chiar daca nu tine la fel de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba. Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului. da, dar functional e vreo problema fara capetele de ghidon de 2 kile? vibratii, voblaj sau ceva de genul? cam trebuie taiat cauciucul ca intra si capetele un pic, nu numai surubul... LE se atinge maneta de ambreiaj de gulerul mansonului si ajung mai greu la blocurile de comenzi trebuie taiat mansonul, oricum n-o sa arate bine pt ca o sa aiba acel spatiu la extremitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc. stiu ca au rol de stabilizare, dar cit de critice sint? pt ca nu merg cu nici cu 160 la ora si nici nu fac hard enduro am mers un pic prin oras si nu observ vreo diferenta Editat Mai 9, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Si l-au facut perfect k cel original?cu prinderi ,loc termostat etc etc? Dap. Cam tot e facut ca din fabrica (mi-au scris si rotax pe el )). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Daca nu iesi de pe asfalt te ajuta doar la viteze mai mari unde incepe sa vobleze roata datorita lipsei de echilibrare. Cel putin cand aveam eu mobra asta nu am gasit pe nimeni sa-mi faca echilibrare la ea dinamic. Doar static ceea ce este un fel de abureala. Pe langa asta te mai ajuta, un pic daca lovesti un obstacol [eg un val de asfalt ] sa nu-ti sara ghidonul din mana. Sau in fine nu asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913 asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 130Euro Brembo de la Louis? sau 90 Lucas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Dap. Cam tot e facut ca din fabrica (mi-au scris si rotax pe el )). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913 asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative. Merci Lucas MST337 e la reducere pe Louis de la 120 E la 90 E si de exemplu kronaumoto ti-l trimite gratis cod Louis 10043643 sau poti sa cauti de Aprilia Pegaso, se potriveste din cite stiu http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-vorne-fur-Aprilia-Pegaso-650-/360365042541?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e76e2b6d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Lucas MST337 e la reducere pe Louis de la 120 E la 90 E si de exemplu kronaumoto ti-l trimite gratis cod Louis 10043643 sau poti sa cauti de Aprilia Pegaso, se potriveste din cite stiu http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-vorne-fur-Aprilia-Pegaso-650-/360365042541?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e76e2b6d Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 bujie iridium dupa 1.000 km filtrul de benzina e schimbat recent, filtrul de aer anul trecut intra pe undeva aer, benzina putina sau de ce arata asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 benzina prea multa merge "inecat " de aceea arata asa! poate e cam imbacsit filtrul de aer......parerea mea. si eu am vrut sa pun iridium dar cata vreme merge bine ce rost are? daca o schimb o data la 3-4 schimburi de ulei chiar nu e mare cheltuiala. se prea poate sa fie si de la bujie ,pune una normala vezi tot asa face ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 @crazvy Nu te supara ca te intreb, tu ai luat motoreta de la un tip care aduce de afara si are garajul pe DN1 aproape de Ploiesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 are cineva de vanzare piesa nr 5? este vorba de inelul de fixare a becului in soclu, am reusit sa rup o urechiusa si as vrea sa schimb cu un inel nou:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 benzina prea multa merge "inecat " de aceea arata asa! poate e cam imbacsit filtrul de aer......parerea mea. si eu am vrut sa pun iridium dar cata vreme merge bine ce rost are? daca o schimb o data la 3-4 schimburi de ulei chiar nu e mare cheltuiala. se prea poate sa fie si de la bujie ,pune una normala vezi tot asa face ! cea normala cam tot asa arata la 10.000 @crazvy Nu te supara ca te intreb, tu ai luat motoreta de la un tip care aduce de afara si are garajul pe DN1 aproape de Ploiesti ? da, in Barcanesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 cea normala cam tot asa arata la 10.000 da, in Barcanesti Sa stii ca mobra ta are o problema, undeva pe partea de alimentare cu benzina, injectie . Nu stiu sigur ce si cum, dar undeva acolo ai o problema. Am vazut mobra asta, cand era de vanzare si cautam mobra pt prietena mea. Cand am fost sa o vad, a pornit-o nenea si cand am dat sa o accelerez, a murit brusc. La injectie, nu are voie sa se intample asa ceva. A dat-o ala ca nu s-a incalzit[era iarna dar iar la injectie nu conteaza] sa o lasam putin. Dupa 5 min de mers a facut la fel in inca 3 incercari. Acum vazand poza cu bujia sunt sigur ca ai o problema. Bujia aia, arata ca una care a fost intr-un motor care s-a innecat in repetate randuri. Ideea e ca din nou, la injectie, asa ceva nu trebuie sa se intample. Daca as fi in locul tau as pune mobra aia pe un tester sau as duce-o la un mecanic bun de auto ca de moto mai rar in tara noastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Sa stii ca mobra ta are o problema, undeva pe partea de alimentare cu benzina, injectie . Nu stiu sigur ce si cum, dar undeva acolo ai o problema. Am vazut mobra asta, cand era de vanzare si cautam mobra pt prietena mea. Cand am fost sa o vad, a pornit-o nenea si cand am dat sa o accelerez, a murit brusc. La injectie, nu are voie sa se intample asa ceva. A dat-o ala ca nu s-a incalzit[era iarna dar iar la injectie nu conteaza] sa o lasam putin. Dupa 5 min de mers a facut la fel in inca 3 incercari. Acum vazand poza cu bujia sunt sigur ca ai o problema. Bujia aia, arata ca una care a fost intr-un motor care s-a innecat in repetate randuri. Ideea e ca din nou, la injectie, asa ceva nu trebuie sa se intample. Daca as fi in locul tau as pune mobra aia pe un tester sau as duce-o la un mecanic bun de auto ca de moto mai rar in tara noastra. ai dreptate . si eu am avut o problema anu trecut ( rezolvata prin infiletarea unei ture la surubu care tine clapeta de acceleratie ) am desfacut bujia ( nu am schimbat-o si nu o voi schimba pt ca nu mai sti ce sa cumperi ) am scos bujia si culoarea ei era caramizie spre alba . nu ca ce din poza . Din cate stiu ( nu am studiat pt ca nu am avut nevoie ) sonda lambda iti face amestecu la modelu asta ( adica in functie de ardere iti da sau iti ia benzina ) la atv am injectie dar nu am sonda care sa mil regleze , merge pe principiu senzorului de clapeta si cat a fost setat ECU sa tina injectoru deschis ) Eu zic sa verifici filtru de aer ( eu am facut off destul de mult si nu am reusit sa omor filtru ) mufa de la sonda lambda eventual sa vezi cum se curata ( poate e infundata ) tin sa precizez ca nu stiu daca se poate curata sonda . Un mecanic care stie sa se dea cu testeru ( sa citeasca compare valori etc ) ti-ar usura cu mult munca . Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) ai dreptate . si eu am avut o problema anu trecut ( rezolvata prin infiletarea unei ture la surubu care tine clapeta de acceleratie ) am desfacut bujia ( nu am schimbat-o si nu o voi schimba pt ca nu mai sti ce sa cumperi ) am scos bujia si culoarea ei era caramizie spre alba . nu ca ce din poza . Din cate stiu ( nu am studiat pt ca nu am avut nevoie ) sonda lambda iti face amestecu la modelu asta ( adica in functie de ardere iti da sau iti ia benzina ) la atv am injectie dar nu am sonda care sa mil regleze , merge pe principiu senzorului de clapeta si cat a fost setat ECU sa tina injectoru deschis ) Eu zic sa verifici filtru de aer ( eu am facut off destul de mult si nu am reusit sa omor filtru ) mufa de la sonda lambda eventual sa vezi cum se curata ( poate e infundata ) tin sa precizez ca nu stiu daca se poate curata sonda . Un mecanic care stie sa se dea cu testeru ( sa citeasca compare valori etc ) ti-ar usura cu mult munca . Succes mda, se incalzeste foarte tare motorul, amestec sarac dar am fost la diagnoza si a iesit OK filtrul de benzina e schimbat, mai ramine injectia sau pompa de benzina ... la piesa 1 e un pic deformat lacasul unde intra filtrul de aer nu se culca filtrul complet pe buza dar nu cred sa fie problema pt ca piesa 5 apasa pe filtru care surub trebuie reglat? 10 mersi LE se tot opreste motorul si nu porneste din prima intotdeauna Editat Mai 11, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 nu,nu la surubul 10 trebuie sa umbli pt a regla clapeta de acceleratie(daca la aia te referi)acela e surubul care tine injectorul pe pozitie. surubul de reglaj este pe partea unde e cablul de acceleratie(nu se vede in poza). o sa iti dai seama usor este surubul in care se opreste clapeta de acceleratie sa nu se sprijine in corpul admisiei,trebuie sa folosesti un hexagon de 3 sau 4 oricum ceva mic e singurul de acolo o sa iti dai tu seama . sper ca am fost destul de explicit......bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) mda, se incalzeste foarte tare motorul, amestec sarac dar am fost la diagnoza si a iesit OK filtrul de benzina e schimbat, mai ramine injectia sau pompa de benzina ... LE se tot opreste motorul si nu porneste din prima intotdeauna Clapeta (unde se face mixul, e pe interior legata de piesa 2 din poza) e curata? Motorasul (nr 2 in poza) de la clapeta e curat? Daca una din astea doua nu merg bine e normal sa-ti moara motorul pentru ca nu primeste aer. Si eu am avut fix aceasi problema (murea motorul si nu mai pornea). Pana la urma aveam motorasul murdar si nu mai deschidea clapeta cum trebuia. Dupa ce l-am curatat mergea perfect. Editat Mai 13, 2013 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 nu,nu la surubul 10 trebuie sa umbli pt a regla clapeta de acceleratie(daca la aia te referi)acela e surubul care tine injectorul pe pozitie. surubul de reglaj este pe partea unde e cablul de acceleratie(nu se vede in poza). o sa iti dai seama usor este surubul in care se opreste clapeta de acceleratie sa nu se sprijine in corpul admisiei,trebuie sa folosesti un hexagon de 3 sau 4 oricum ceva mic e singurul de acolo o sa iti dai tu seama . sper ca am fost destul de explicit......bafta. l-am insurubat o jumatate de tura si porneste fara nazuri acuma de cele citeva ori cit am incercat ba chiar se tura prea mult asa ca am dat inapoi un sfert de tura dat tot imi pare prea fierbinte motorul Clapeta (unde se face mixul, e pe interior legata de piesa 2 din poza) e curata? Motorasul (nr 2 in poza) de la clapeta e curat? Daca una din astea doua nu merg bine e normal sa-ti moara motorul pentru ca nu primeste aer. Si eu am avut fix aceasi problema (murea motorul si nu mai pornea). Pana la urma aveam motorasul murdar si nu mai deschidea clapeta cum trebuia. Dupa ce l-am curatat mergea perfect. inca n-am apucat sa desfac, trebuie dat jos tot airbox-ul sau cum se cheama, nu? asa din exterior se vede un pic prafuit dar nu foarte murdar mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 nu stiu dupa ce te ghidezi tu cand spui ca e "fierbinte " motorul!!? eu am termometru pt ulei e pus in locul busonului de umplere si imi urca si la 110 grade ,dar nu imi fac probleme pt ca chiar este normal.cata vreme nu se aprinde becul de la temp. nu cred ca trebuie sa iti faci probleme. nu are nici o treaba murdaria de afara cu ceea din interior ,la interior se imbacseste ,murdareste cu funingine de la fumul ce rezulta din ardere si ajunge pe acolo. ai trebuie curatat depunerile ce se strang acolo. incearca si treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @crazvy Eu as verifica si senzorul de temperatura al aerului. E cel infipt in fata filtrului de aer si daca trimite parametrii gresiti la calculator iti poate da peste cap amestecul de aer/benzina. Defectarea lui nu apare intotdeauna la diagnoza. BMS-ul are valoare default pt. temperatura aerului cand nu primeste semnal corect de la senzor si am intalnit motocicleta care avea valoarea default -25C iar amestecul il facea in consecinta cand afara erau >+25C. Daca cunosti pe cineva cu f650gs aproape de tine roaga-l sa ti-l imprumute ca se monteaza usor si da o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.