Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

am pus mansoanele de la Touratech si surpriza...

sint cam scurte

attachicon.gifPhoto0016.jpgattachicon.gifPhoto0018.jpgattachicon.gifPhoto0019.jpg

si sint inchise la capete

sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa?

Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba.

Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut o treaba asemanatoare pe un 1200 GSA si manerele erau Ariette. De pe louis parca. Erau dedicate modelului respectiv, dar tot erau mai scurte cu 3-4mm... Asa ca tot ce ii original zic eu ca e mai bun, chiar daca nu tine la fel de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba.

Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului.

da, dar functional e vreo problema fara capetele de ghidon de 2 kile?

vibratii, voblaj sau ceva de genul?

cam trebuie taiat cauciucul ca intra si capetele un pic, nu numai surubul...

 

LE

se atinge maneta de ambreiaj de gulerul mansonului si ajung mai greu la blocurile de comenzi

trebuie taiat mansonul, oricum n-o sa arate bine pt ca o sa aiba acel spatiu la extremitati :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc.

stiu ca au rol de stabilizare, dar cit de critice sint?

pt ca nu merg cu nici cu 160 la ora si nici nu fac hard enduro

am mers un pic prin oras si nu observ vreo diferenta

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu iesi de pe asfalt te ajuta doar la viteze mai mari unde incepe sa vobleze roata datorita lipsei de echilibrare. Cel putin cand aveam eu mobra asta nu am gasit pe nimeni sa-mi faca echilibrare la ea dinamic. Doar static ceea ce este un fel de abureala.

Pe langa asta te mai ajuta, un pic daca lovesti un obstacol [eg un val de asfalt ] sa nu-ti sara ghidonul din mana. Sau in fine nu asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913

asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913

asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative.

Merci

Lucas MST337 e la reducere pe Louis de la 120 E la 90 E

si de exemplu kronaumoto ti-l trimite gratis

cod Louis 10043643

 

sau poti sa cauti de Aprilia Pegaso, se potriveste din cite stiu

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-vorne-fur-Aprilia-Pegaso-650-/360365042541?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e76e2b6d

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucas MST337 e la reducere pe Louis de la 120 E la 90 E

si de exemplu kronaumoto ti-l trimite gratis

cod Louis 10043643

 

sau poti sa cauti de Aprilia Pegaso, se potriveste din cite stiu

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-vorne-fur-Aprilia-Pegaso-650-/360365042541?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e76e2b6d

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujie iridium dupa 1.000 km

post-3819-0-11344700-1368211057_thumb.jpg

:blink:

filtrul de benzina e schimbat recent, filtrul de aer anul trecut

intra pe undeva aer, benzina putina sau de ce arata asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina prea multa merge "inecat " de aceea arata asa! poate e cam imbacsit filtrul de aer......parerea mea. si eu am vrut sa pun iridium dar cata vreme merge bine ce rost are? daca o schimb o data la 3-4 schimburi de ulei chiar nu e mare cheltuiala.

 

se prea poate sa fie si de la bujie ,pune una normala vezi tot asa face !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@crazvy Nu te supara ca te intreb, tu ai luat motoreta de la un tip care aduce de afara si are garajul pe DN1 aproape de Ploiesti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina prea multa merge "inecat " de aceea arata asa! poate e cam imbacsit filtrul de aer......parerea mea. si eu am vrut sa pun iridium dar cata vreme merge bine ce rost are? daca o schimb o data la 3-4 schimburi de ulei chiar nu e mare cheltuiala.

 

se prea poate sa fie si de la bujie ,pune una normala vezi tot asa face !

cea normala cam tot asa arata la 10.000

 

@crazvy Nu te supara ca te intreb, tu ai luat motoreta de la un tip care aduce de afara si are garajul pe DN1 aproape de Ploiesti ?

da, in Barcanesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea normala cam tot asa arata la 10.000

 

da, in Barcanesti

 

Sa stii ca mobra ta are o problema, undeva pe partea de alimentare cu benzina, injectie . Nu stiu sigur ce si cum, dar undeva acolo ai o problema. Am vazut mobra asta, cand era de vanzare si cautam mobra pt prietena mea. Cand am fost sa o vad, a pornit-o nenea si cand am dat sa o accelerez, a murit brusc. La injectie, nu are voie sa se intample asa ceva. A dat-o ala ca nu s-a incalzit[era iarna dar iar la injectie nu conteaza] sa o lasam putin. Dupa 5 min de mers a facut la fel in inca 3 incercari. Acum vazand poza cu bujia sunt sigur ca ai o problema. Bujia aia, arata ca una care a fost intr-un motor care s-a innecat in repetate randuri. Ideea e ca din nou, la injectie, asa ceva nu trebuie sa se intample.

Daca as fi in locul tau as pune mobra aia pe un tester sau as duce-o la un mecanic bun de auto ca de moto mai rar in tara noastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca mobra ta are o problema, undeva pe partea de alimentare cu benzina, injectie . Nu stiu sigur ce si cum, dar undeva acolo ai o problema. Am vazut mobra asta, cand era de vanzare si cautam mobra pt prietena mea. Cand am fost sa o vad, a pornit-o nenea si cand am dat sa o accelerez, a murit brusc. La injectie, nu are voie sa se intample asa ceva. A dat-o ala ca nu s-a incalzit[era iarna dar iar la injectie nu conteaza] sa o lasam putin. Dupa 5 min de mers a facut la fel in inca 3 incercari. Acum vazand poza cu bujia sunt sigur ca ai o problema. Bujia aia, arata ca una care a fost intr-un motor care s-a innecat in repetate randuri. Ideea e ca din nou, la injectie, asa ceva nu trebuie sa se intample.

Daca as fi in locul tau as pune mobra aia pe un tester sau as duce-o la un mecanic bun de auto ca de moto mai rar in tara noastra.

ai dreptate . si eu am avut o problema anu trecut ( rezolvata prin infiletarea unei ture la surubu care tine clapeta de acceleratie ) am desfacut bujia ( nu am schimbat-o si nu o voi schimba pt ca nu mai sti ce sa cumperi ) am scos bujia si culoarea ei era caramizie spre alba . nu ca ce din poza .

Din cate stiu ( nu am studiat pt ca nu am avut nevoie ) sonda lambda iti face amestecu la modelu asta ( adica in functie de ardere iti da sau iti ia benzina ) la atv am injectie dar nu am sonda care sa mil regleze , merge pe principiu senzorului de clapeta si cat a fost setat ECU sa tina injectoru deschis )

 

Eu zic sa verifici filtru de aer ( eu am facut off destul de mult si nu am reusit sa omor filtru ) mufa de la sonda lambda eventual sa vezi cum se curata ( poate e infundata ) tin sa precizez ca nu stiu daca se poate curata sonda .

 

Un mecanic care stie sa se dea cu testeru ( sa citeasca compare valori etc ) ti-ar usura cu mult munca .

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate . si eu am avut o problema anu trecut ( rezolvata prin infiletarea unei ture la surubu care tine clapeta de acceleratie ) am desfacut bujia ( nu am schimbat-o si nu o voi schimba pt ca nu mai sti ce sa cumperi ) am scos bujia si culoarea ei era caramizie spre alba . nu ca ce din poza .

Din cate stiu ( nu am studiat pt ca nu am avut nevoie ) sonda lambda iti face amestecu la modelu asta ( adica in functie de ardere iti da sau iti ia benzina ) la atv am injectie dar nu am sonda care sa mil regleze , merge pe principiu senzorului de clapeta si cat a fost setat ECU sa tina injectoru deschis )

 

Eu zic sa verifici filtru de aer ( eu am facut off destul de mult si nu am reusit sa omor filtru ) mufa de la sonda lambda eventual sa vezi cum se curata ( poate e infundata ) tin sa precizez ca nu stiu daca se poate curata sonda .

 

Un mecanic care stie sa se dea cu testeru ( sa citeasca compare valori etc ) ti-ar usura cu mult munca .

 

Succes

mda, se incalzeste foarte tare motorul, amestec sarac

dar am fost la diagnoza si a iesit OK

filtrul de benzina e schimbat, mai ramine injectia sau pompa de benzina ...

 

la piesa 1 e un pic deformat lacasul unde intra filtrul de aer

post-3819-0-52055700-1368288234_thumb.png

nu se culca filtrul complet pe buza

dar nu cred sa fie problema pt ca piesa 5 apasa pe filtru

 

care surub trebuie reglat?

post-3819-0-59053200-1368288354_thumb.png

10

mersi

 

LE

se tot opreste motorul si nu porneste din prima intotdeauna

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,nu la surubul 10 trebuie sa umbli pt a regla clapeta de acceleratie(daca la aia te referi)acela e surubul care tine injectorul pe pozitie. surubul de reglaj este pe partea unde e cablul de acceleratie(nu se vede in poza).

 

o sa iti dai seama usor este surubul in care se opreste clapeta de acceleratie sa nu se sprijine in corpul admisiei,trebuie sa folosesti un hexagon de 3 sau 4 oricum ceva mic e singurul de acolo o sa iti dai tu seama . sper ca am fost destul de explicit......bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, se incalzeste foarte tare motorul, amestec sarac

dar am fost la diagnoza si a iesit OK

filtrul de benzina e schimbat, mai ramine injectia sau pompa de benzina ...

 

LE

se tot opreste motorul si nu porneste din prima intotdeauna

Clapeta (unde se face mixul, e pe interior legata de piesa 2 din poza) e curata? Motorasul (nr 2 in poza) de la clapeta e curat? Daca una din astea doua nu merg bine e normal sa-ti moara motorul pentru ca nu primeste aer. Si eu am avut fix aceasi problema (murea motorul si nu mai pornea). Pana la urma aveam motorasul murdar si nu mai deschidea clapeta cum trebuia. Dupa ce l-am curatat mergea perfect.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,nu la surubul 10 trebuie sa umbli pt a regla clapeta de acceleratie(daca la aia te referi)acela e surubul care tine injectorul pe pozitie. surubul de reglaj este pe partea unde e cablul de acceleratie(nu se vede in poza).

 

o sa iti dai seama usor este surubul in care se opreste clapeta de acceleratie sa nu se sprijine in corpul admisiei,trebuie sa folosesti un hexagon de 3 sau 4 oricum ceva mic e singurul de acolo o sa iti dai tu seama . sper ca am fost destul de explicit......bafta.

l-am insurubat o jumatate de tura si porneste fara nazuri acuma :bounce:

de cele citeva ori cit am incercat

ba chiar se tura prea mult asa ca am dat inapoi un sfert de tura

dat tot imi pare prea fierbinte motorul

 

Clapeta (unde se face mixul, e pe interior legata de piesa 2 din poza) e curata? Motorasul (nr 2 in poza) de la clapeta e curat? Daca una din astea doua nu merg bine e normal sa-ti moara motorul pentru ca nu primeste aer. Si eu am avut fix aceasi problema (murea motorul si nu mai pornea). Pana la urma aveam motorasul murdar si nu mai deschidea clapeta cum trebuia. Dupa ce l-am curatat mergea perfect.

inca n-am apucat sa desfac, trebuie dat jos tot airbox-ul sau cum se cheama, nu?

asa din exterior se vede un pic prafuit dar nu foarte murdar

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu dupa ce te ghidezi tu cand spui ca e "fierbinte " motorul!!? eu am termometru pt ulei e pus in locul busonului de umplere si imi urca si la 110 grade ,dar nu imi fac probleme pt ca chiar este normal.cata vreme nu se aprinde becul de la temp. nu cred ca trebuie sa iti faci probleme.

 

nu are nici o treaba murdaria de afara cu ceea din interior ,la interior se imbacseste ,murdareste cu funingine de la fumul ce rezulta din ardere si ajunge pe acolo. ai trebuie curatat depunerile ce se strang acolo.

 

incearca si treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@crazvy Eu as verifica si senzorul de temperatura al aerului. E cel infipt in fata filtrului de aer si daca trimite parametrii gresiti la calculator iti poate da peste cap amestecul de aer/benzina. Defectarea lui nu apare intotdeauna la diagnoza. BMS-ul are valoare default pt. temperatura aerului cand nu primeste semnal corect de la senzor si am intalnit motocicleta care avea valoarea default -25C iar amestecul il facea in consecinta cand afara erau >+25C. Daca cunosti pe cineva cu f650gs aproape de tine roaga-l sa ti-l imprumute ca se monteaza usor si da o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...