Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-au spus vreo 2 prieteni ca daca ai culcat/scapat motorul pe o parte trebuie facut ceva la soft :unsure:

pt ca altfel nu porneste si/sau merge sacadat la relanti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am culcat/scapat de multe ori si nu i-am facut nimic la soft si nu am avut niciodata nici o problema din acest motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?

 

Uite aici am postat niste poze dupa ce am montat filtrul UFI: /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?view=findpost&p=3120452

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de spalat il spal saptamanal , de bagat in apa ... l-am bagat rau de tot ( aprox 1 metru ) de scapat nu le mai tin socotelile . probeme nu are . deci e ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a murit radiatorul anul trecut, l-am trimis la Ipexim Grup pentru copie. 450ron (+ transport) si a iesit ca nou. La BMW (17117652234) e 1400ron (plus vreo suta de roni aditionalele). Deci daca nu sunteti milionari apelati cu incredere. Dureaza in jur de o saptamana.

 

 

 

Acum mai ramane sa rezolv cu ventilatorul. Are cineva un pont (dezmembrare recenta, cineva ramas cu unul in plus) cu un pret decent? Pe-al meu l-am dus la reparat dar cica nu se poate repara (desi am impresia ca nu avea chef de mine "electricianul" ala). BMW-l vinde la 800ron, plm.

post-6451-0-72644000-1368001236_thumb.png

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a murit radiatorul anul trecut, l-am trimis la Ipexim Grup pentru copie. 450ron (+ transport) si a iesit ca nou. La BMW (17117652234) e 1400ron (plus vreo suta de roni aditionalele). Deci daca nu sunteti milionari apelati cu incredere. Dureaza in jur de o saptamana.

 

 

 

Acum mai ramane sa rezolv cu ventilatorul. Are cineva un pont (dezmembrare recenta, cineva ramas cu unul in plus) cu un pret decent? Pe-al meu l-am dus la reparat dar cica nu se poate repara (desi am impresia ca nu avea chef de mine "electricianul" ala). BMW-l vinde la 800ron, plm.

Si l-au facut perfect k cel original?cu prinderi ,loc termostat etc etc?

Mai sunt uni si la BV.

 

Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?

Eu am pus asa cum era.cu tevile lungi .a avut loc chiar bine.daca vrei sal vezi vino la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Norocosule, eu n-am decat 2 oferte la 500/600 (tiganesti, din pacate, mai pun 200max si-mi iau unul nou).

Vezi ca parca userul Garcya aduce din UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus mansoanele de la Touratech si surpriza...

sint cam scurte

post-3819-0-15056800-1368032923_thumb.jpgpost-3819-0-06331000-1368032924_thumb.jpgpost-3819-0-24533600-1368032922_thumb.jpg

si sint inchise la capete

sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus mansoanele de la Touratech si surpriza...

sint cam scurte

attachicon.gifPhoto0016.jpgattachicon.gifPhoto0018.jpgattachicon.gifPhoto0019.jpg

si sint inchise la capete

sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa?

Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba.

Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o treaba asemanatoare pe un 1200 GSA si manerele erau Ariette. De pe louis parca. Erau dedicate modelului respectiv, dar tot erau mai scurte cu 3-4mm... Asa ca tot ce ii original zic eu ca e mai bun, chiar daca nu tine la fel de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba.

Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului.

da, dar functional e vreo problema fara capetele de ghidon de 2 kile?

vibratii, voblaj sau ceva de genul?

cam trebuie taiat cauciucul ca intra si capetele un pic, nu numai surubul...

 

LE

se atinge maneta de ambreiaj de gulerul mansonului si ajung mai greu la blocurile de comenzi

trebuie taiat mansonul, oricum n-o sa arate bine pt ca o sa aiba acel spatiu la extremitati :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc.

stiu ca au rol de stabilizare, dar cit de critice sint?

pt ca nu merg cu nici cu 160 la ora si nici nu fac hard enduro

am mers un pic prin oras si nu observ vreo diferenta

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu iesi de pe asfalt te ajuta doar la viteze mai mari unde incepe sa vobleze roata datorita lipsei de echilibrare. Cel putin cand aveam eu mobra asta nu am gasit pe nimeni sa-mi faca echilibrare la ea dinamic. Doar static ceea ce este un fel de abureala.

Pe langa asta te mai ajuta, un pic daca lovesti un obstacol [eg un val de asfalt ] sa nu-ti sara ghidonul din mana. Sau in fine nu asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913

asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...