Jump to content

Recommended Posts

de spalat il spal saptamanal , de bagat in apa ... l-am bagat rau de tot ( aprox 1 metru ) de scapat nu le mai tin socotelile . probeme nu are . deci e ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a murit radiatorul anul trecut, l-am trimis la Ipexim Grup pentru copie. 450ron (+ transport) si a iesit ca nou. La BMW (17117652234) e 1400ron (plus vreo suta de roni aditionalele). Deci daca nu sunteti milionari apelati cu incredere. Dureaza in jur de o saptamana.

 

 

 

Acum mai ramane sa rezolv cu ventilatorul. Are cineva un pont (dezmembrare recenta, cineva ramas cu unul in plus) cu un pret decent? Pe-al meu l-am dus la reparat dar cica nu se poate repara (desi am impresia ca nu avea chef de mine "electricianul" ala). BMW-l vinde la 800ron, plm.

post-6451-0-72644000-1368001236_thumb.png

Edited by Discordless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a murit si mie ventilatorul, anul trecut, la 650gs din 2006. L-am gasit la 160 ron de pe o moto dezmembrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norocosule, eu n-am decat 2 oferte la 500/600 (tiganesti, din pacate, mai pun 200max si-mi iau unul nou).

Share this post


Link to post
Share on other sites

primul e de la gs twin , al doilea ii trebuie lui

 

£65.00 pe motorworks.co.uk . livreaza in cateva zile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a murit radiatorul anul trecut, l-am trimis la Ipexim Grup pentru copie. 450ron (+ transport) si a iesit ca nou. La BMW (17117652234) e 1400ron (plus vreo suta de roni aditionalele). Deci daca nu sunteti milionari apelati cu incredere. Dureaza in jur de o saptamana.

 

 

 

Acum mai ramane sa rezolv cu ventilatorul. Are cineva un pont (dezmembrare recenta, cineva ramas cu unul in plus) cu un pret decent? Pe-al meu l-am dus la reparat dar cica nu se poate repara (desi am impresia ca nu avea chef de mine "electricianul" ala). BMW-l vinde la 800ron, plm.

Si l-au facut perfect k cel original?cu prinderi ,loc termostat etc etc?

Mai sunt uni si la BV.

 

Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?

Eu am pus asa cum era.cu tevile lungi .a avut loc chiar bine.daca vrei sal vezi vino la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norocosule, eu n-am decat 2 oferte la 500/600 (tiganesti, din pacate, mai pun 200max si-mi iau unul nou).

Vezi ca parca userul Garcya aduce din UK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus mansoanele de la Touratech si surpriza...

sint cam scurte

post-3819-0-15056800-1368032923_thumb.jpgpost-3819-0-06331000-1368032924_thumb.jpgpost-3819-0-24533600-1368032922_thumb.jpg

si sint inchise la capete

sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus mansoanele de la Touratech si surpriza...

sint cam scurte

attachicon.gifPhoto0016.jpgattachicon.gifPhoto0018.jpgattachicon.gifPhoto0019.jpg

si sint inchise la capete

sa le dau cep si sa le trag mai inauntru sau sa le las asa?

Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba.

Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut o treaba asemanatoare pe un 1200 GSA si manerele erau Ariette. De pe louis parca. Erau dedicate modelului respectiv, dar tot erau mai scurte cu 3-4mm... Asa ca tot ce ii original zic eu ca e mai bun, chiar daca nu tine la fel de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca montezi capetele de ghidon trebuie sa dai gaura, daca nu atunci muti un pic spre exterior blocurile de comenzi si ai rezolvat treaba.

Arata urat si ciudat sa ramana 1cm de ghidon in exteriorul mansonului.

da, dar functional e vreo problema fara capetele de ghidon de 2 kile?

vibratii, voblaj sau ceva de genul?

cam trebuie taiat cauciucul ca intra si capetele un pic, nu numai surubul...

 

LE

se atinge maneta de ambreiaj de gulerul mansonului si ajung mai greu la blocurile de comenzi

trebuie taiat mansonul, oricum n-o sa arate bine pt ca o sa aiba acel spatiu la extremitati :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te gandesti ca unul din parametrii cei mai importanti la o motocicleta din categoria asta este greutatea ar trebui sa-ti fie evident ca acele capete de ghidon de 2 kile au un rol. Asa ca daca as fi in locul tau le-as pune la loc.

stiu ca au rol de stabilizare, dar cit de critice sint?

pt ca nu merg cu nici cu 160 la ora si nici nu fac hard enduro

am mers un pic prin oras si nu observ vreo diferenta

Edited by crazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si l-au facut perfect k cel original?cu prinderi ,loc termostat etc etc?

Dap. Cam tot e facut ca din fabrica (mi-au scris si rotax pe el :))).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu iesi de pe asfalt te ajuta doar la viteze mai mari unde incepe sa vobleze roata datorita lipsei de echilibrare. Cel putin cand aveam eu mobra asta nu am gasit pe nimeni sa-mi faca echilibrare la ea dinamic. Doar static ceea ce este un fel de abureala.

Pe langa asta te mai ajuta, un pic daca lovesti un obstacol [eg un val de asfalt ] sa nu-ti sara ghidonul din mana. Sau in fine nu asa de tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913

asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

130Euro Brembo de la Louis? sau 90 Lucas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap. Cam tot e facut ca din fabrica (mi-au scris si rotax pe el :))).

:crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva o varianta convenabila pentru disc de frana fata, http://www.ebay.com/itm/BMW-F650-GS-DAKAR-1993-2007-ARMSTRONG-FRONT-WAVY-BRAKE-DISC-BKF507-x-1-/230975228179?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item35c7324913

asta e ce am gasit pana acum, as prefera variante luate din RO daca dif de pret nu sunt semnificative.

Merci

Lucas MST337 e la reducere pe Louis de la 120 E la 90 E

si de exemplu kronaumoto ti-l trimite gratis

cod Louis 10043643

 

sau poti sa cauti de Aprilia Pegaso, se potriveste din cite stiu

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-vorne-fur-Aprilia-Pegaso-650-/360365042541?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e76e2b6d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucas MST337 e la reducere pe Louis de la 120 E la 90 E

si de exemplu kronaumoto ti-l trimite gratis

cod Louis 10043643

 

sau poti sa cauti de Aprilia Pegaso, se potriveste din cite stiu

http://www.ebay.de/itm/Bremsscheibe-vorne-fur-Aprilia-Pegaso-650-/360365042541?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e76e2b6d

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

bujie iridium dupa 1.000 km

post-3819-0-11344700-1368211057_thumb.jpg

:blink:

filtrul de benzina e schimbat recent, filtrul de aer anul trecut

intra pe undeva aer, benzina putina sau de ce arata asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

benzina prea multa merge "inecat " de aceea arata asa! poate e cam imbacsit filtrul de aer......parerea mea. si eu am vrut sa pun iridium dar cata vreme merge bine ce rost are? daca o schimb o data la 3-4 schimburi de ulei chiar nu e mare cheltuiala.

 

se prea poate sa fie si de la bujie ,pune una normala vezi tot asa face !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@crazvy Nu te supara ca te intreb, tu ai luat motoreta de la un tip care aduce de afara si are garajul pe DN1 aproape de Ploiesti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

137.png

 

 

 

are cineva de vanzare piesa nr 5? este vorba de inelul de fixare a becului in soclu, am reusit sa rup o urechiusa si as vrea sa schimb cu un inel nou:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...