Jump to content

Recommended Posts

benzina prea multa merge "inecat " de aceea arata asa! poate e cam imbacsit filtrul de aer......parerea mea. si eu am vrut sa pun iridium dar cata vreme merge bine ce rost are? daca o schimb o data la 3-4 schimburi de ulei chiar nu e mare cheltuiala.

 

se prea poate sa fie si de la bujie ,pune una normala vezi tot asa face !

cea normala cam tot asa arata la 10.000

 

@crazvy Nu te supara ca te intreb, tu ai luat motoreta de la un tip care aduce de afara si are garajul pe DN1 aproape de Ploiesti ?

da, in Barcanesti

Share this post


Link to post
Share on other sites

cea normala cam tot asa arata la 10.000

 

da, in Barcanesti

 

Sa stii ca mobra ta are o problema, undeva pe partea de alimentare cu benzina, injectie . Nu stiu sigur ce si cum, dar undeva acolo ai o problema. Am vazut mobra asta, cand era de vanzare si cautam mobra pt prietena mea. Cand am fost sa o vad, a pornit-o nenea si cand am dat sa o accelerez, a murit brusc. La injectie, nu are voie sa se intample asa ceva. A dat-o ala ca nu s-a incalzit[era iarna dar iar la injectie nu conteaza] sa o lasam putin. Dupa 5 min de mers a facut la fel in inca 3 incercari. Acum vazand poza cu bujia sunt sigur ca ai o problema. Bujia aia, arata ca una care a fost intr-un motor care s-a innecat in repetate randuri. Ideea e ca din nou, la injectie, asa ceva nu trebuie sa se intample.

Daca as fi in locul tau as pune mobra aia pe un tester sau as duce-o la un mecanic bun de auto ca de moto mai rar in tara noastra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca mobra ta are o problema, undeva pe partea de alimentare cu benzina, injectie . Nu stiu sigur ce si cum, dar undeva acolo ai o problema. Am vazut mobra asta, cand era de vanzare si cautam mobra pt prietena mea. Cand am fost sa o vad, a pornit-o nenea si cand am dat sa o accelerez, a murit brusc. La injectie, nu are voie sa se intample asa ceva. A dat-o ala ca nu s-a incalzit[era iarna dar iar la injectie nu conteaza] sa o lasam putin. Dupa 5 min de mers a facut la fel in inca 3 incercari. Acum vazand poza cu bujia sunt sigur ca ai o problema. Bujia aia, arata ca una care a fost intr-un motor care s-a innecat in repetate randuri. Ideea e ca din nou, la injectie, asa ceva nu trebuie sa se intample.

Daca as fi in locul tau as pune mobra aia pe un tester sau as duce-o la un mecanic bun de auto ca de moto mai rar in tara noastra.

ai dreptate . si eu am avut o problema anu trecut ( rezolvata prin infiletarea unei ture la surubu care tine clapeta de acceleratie ) am desfacut bujia ( nu am schimbat-o si nu o voi schimba pt ca nu mai sti ce sa cumperi ) am scos bujia si culoarea ei era caramizie spre alba . nu ca ce din poza .

Din cate stiu ( nu am studiat pt ca nu am avut nevoie ) sonda lambda iti face amestecu la modelu asta ( adica in functie de ardere iti da sau iti ia benzina ) la atv am injectie dar nu am sonda care sa mil regleze , merge pe principiu senzorului de clapeta si cat a fost setat ECU sa tina injectoru deschis )

 

Eu zic sa verifici filtru de aer ( eu am facut off destul de mult si nu am reusit sa omor filtru ) mufa de la sonda lambda eventual sa vezi cum se curata ( poate e infundata ) tin sa precizez ca nu stiu daca se poate curata sonda .

 

Un mecanic care stie sa se dea cu testeru ( sa citeasca compare valori etc ) ti-ar usura cu mult munca .

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai dreptate . si eu am avut o problema anu trecut ( rezolvata prin infiletarea unei ture la surubu care tine clapeta de acceleratie ) am desfacut bujia ( nu am schimbat-o si nu o voi schimba pt ca nu mai sti ce sa cumperi ) am scos bujia si culoarea ei era caramizie spre alba . nu ca ce din poza .

Din cate stiu ( nu am studiat pt ca nu am avut nevoie ) sonda lambda iti face amestecu la modelu asta ( adica in functie de ardere iti da sau iti ia benzina ) la atv am injectie dar nu am sonda care sa mil regleze , merge pe principiu senzorului de clapeta si cat a fost setat ECU sa tina injectoru deschis )

 

Eu zic sa verifici filtru de aer ( eu am facut off destul de mult si nu am reusit sa omor filtru ) mufa de la sonda lambda eventual sa vezi cum se curata ( poate e infundata ) tin sa precizez ca nu stiu daca se poate curata sonda .

 

Un mecanic care stie sa se dea cu testeru ( sa citeasca compare valori etc ) ti-ar usura cu mult munca .

 

Succes

mda, se incalzeste foarte tare motorul, amestec sarac

dar am fost la diagnoza si a iesit OK

filtrul de benzina e schimbat, mai ramine injectia sau pompa de benzina ...

 

la piesa 1 e un pic deformat lacasul unde intra filtrul de aer

post-3819-0-52055700-1368288234_thumb.png

nu se culca filtrul complet pe buza

dar nu cred sa fie problema pt ca piesa 5 apasa pe filtru

 

care surub trebuie reglat?

post-3819-0-59053200-1368288354_thumb.png

10

mersi

 

LE

se tot opreste motorul si nu porneste din prima intotdeauna

Edited by crazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu,nu la surubul 10 trebuie sa umbli pt a regla clapeta de acceleratie(daca la aia te referi)acela e surubul care tine injectorul pe pozitie. surubul de reglaj este pe partea unde e cablul de acceleratie(nu se vede in poza).

 

o sa iti dai seama usor este surubul in care se opreste clapeta de acceleratie sa nu se sprijine in corpul admisiei,trebuie sa folosesti un hexagon de 3 sau 4 oricum ceva mic e singurul de acolo o sa iti dai tu seama . sper ca am fost destul de explicit......bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, se incalzeste foarte tare motorul, amestec sarac

dar am fost la diagnoza si a iesit OK

filtrul de benzina e schimbat, mai ramine injectia sau pompa de benzina ...

 

LE

se tot opreste motorul si nu porneste din prima intotdeauna

Clapeta (unde se face mixul, e pe interior legata de piesa 2 din poza) e curata? Motorasul (nr 2 in poza) de la clapeta e curat? Daca una din astea doua nu merg bine e normal sa-ti moara motorul pentru ca nu primeste aer. Si eu am avut fix aceasi problema (murea motorul si nu mai pornea). Pana la urma aveam motorasul murdar si nu mai deschidea clapeta cum trebuia. Dupa ce l-am curatat mergea perfect.

Edited by Discordless

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu,nu la surubul 10 trebuie sa umbli pt a regla clapeta de acceleratie(daca la aia te referi)acela e surubul care tine injectorul pe pozitie. surubul de reglaj este pe partea unde e cablul de acceleratie(nu se vede in poza).

 

o sa iti dai seama usor este surubul in care se opreste clapeta de acceleratie sa nu se sprijine in corpul admisiei,trebuie sa folosesti un hexagon de 3 sau 4 oricum ceva mic e singurul de acolo o sa iti dai tu seama . sper ca am fost destul de explicit......bafta.

l-am insurubat o jumatate de tura si porneste fara nazuri acuma :bounce:

de cele citeva ori cit am incercat

ba chiar se tura prea mult asa ca am dat inapoi un sfert de tura

dat tot imi pare prea fierbinte motorul

 

Clapeta (unde se face mixul, e pe interior legata de piesa 2 din poza) e curata? Motorasul (nr 2 in poza) de la clapeta e curat? Daca una din astea doua nu merg bine e normal sa-ti moara motorul pentru ca nu primeste aer. Si eu am avut fix aceasi problema (murea motorul si nu mai pornea). Pana la urma aveam motorasul murdar si nu mai deschidea clapeta cum trebuia. Dupa ce l-am curatat mergea perfect.

inca n-am apucat sa desfac, trebuie dat jos tot airbox-ul sau cum se cheama, nu?

asa din exterior se vede un pic prafuit dar nu foarte murdar

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu dupa ce te ghidezi tu cand spui ca e "fierbinte " motorul!!? eu am termometru pt ulei e pus in locul busonului de umplere si imi urca si la 110 grade ,dar nu imi fac probleme pt ca chiar este normal.cata vreme nu se aprinde becul de la temp. nu cred ca trebuie sa iti faci probleme.

 

nu are nici o treaba murdaria de afara cu ceea din interior ,la interior se imbacseste ,murdareste cu funingine de la fumul ce rezulta din ardere si ajunge pe acolo. ai trebuie curatat depunerile ce se strang acolo.

 

incearca si treaba asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@crazvy Eu as verifica si senzorul de temperatura al aerului. E cel infipt in fata filtrului de aer si daca trimite parametrii gresiti la calculator iti poate da peste cap amestecul de aer/benzina. Defectarea lui nu apare intotdeauna la diagnoza. BMS-ul are valoare default pt. temperatura aerului cand nu primeste semnal corect de la senzor si am intalnit motocicleta care avea valoarea default -25C iar amestecul il facea in consecinta cand afara erau >+25C. Daca cunosti pe cineva cu f650gs aproape de tine roaga-l sa ti-l imprumute ca se monteaza usor si da o tura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Surubul cu magnet de schimb ulei (baie ulei), se gaseste aftermarket in Bucuresti sau only Bavaria? Merci :cheers:

Edited by Stefan GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu dupa ce te ghidezi tu cand spui ca e "fierbinte " motorul!!? eu am termometru pt ulei e pus in locul busonului de umplere si imi urca si la 110 grade ,dar nu imi fac probleme pt ca chiar este normal.cata vreme nu se aprinde becul de la temp. nu cred ca trebuie sa iti faci probleme.

 

nu are nici o treaba murdaria de afara cu ceea din interior ,la interior se imbacseste ,murdareste cu funingine de la fumul ce rezulta din ardere si ajunge pe acolo. ai trebuie curatat depunerile ce se strang acolo.

 

incearca si treaba asta.

esapamentul e rosu dupa citeva minute de mers

tubulatura la antigel de-abia o poti prinde cu mina

si uleiul are spuma

 

@crazvy Eu as verifica si senzorul de temperatura al aerului. E cel infipt in fata filtrului de aer si daca trimite parametrii gresiti la calculator iti poate da peste cap amestecul de aer/benzina. Defectarea lui nu apare intotdeauna la diagnoza. BMS-ul are valoare default pt. temperatura aerului cand nu primeste semnal corect de la senzor si am intalnit motocicleta care avea valoarea default -25C iar amestecul il facea in consecinta cand afara erau >+25C. Daca cunosti pe cineva cu f650gs aproape de tine roaga-l sa ti-l imprumute ca se monteaza usor si da o tura.

am dat jos senzorul si l-am sters un pic de praf, pare a fi un termistor

si am pus silicon pe la filtru, se pare ca intra aer pe linga

 

Salut! Surubul cu magnet de schimb ulei (baie ulei), se gaseste aftermarket in Bucuresti sau only Bavaria? Merci :cheers:

aici am mai gasit

www.wemoto.com/bikes/bmw/f_650_gs_chain_driven_inc_abs_models/00-03/picture/sump_plug_magnetic/

la Bavaria e vreo 80 de lei

sau mergi la un strungar sa-ti faca e de 24x15 din cite tin minte si cu pas fin (parca de 1,5)

 

@Stefan GS: pe realoem apare surub 24x2 (si lungimea cred ca e 15)

Edited by crazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

aici am mai gasit

www.wemoto.com/bikes/bmw/f_650_gs_chain_driven_inc_abs_models/00-03/picture/sump_plug_magnetic/

la Bavaria e vreo 80 de lei

sau mergi la un strungar sa-ti faca e de 24x15 din cite tin minte si cu pas fin (parca de 1,5)

 

Merci de raspuns :cheers: vroiam sa evit situatia "surubul si milionul"... Au si pe Louis de CS si ST cu maxim M18 pt.cine mai e interesat http://www.louis.de/_30783b729879a091d8f12b6417b0dbf585/index.php?topic=search&searchterm=10002917&cmd.x=0&cmd.y=0

Edited by Stefan GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@crazvy...ceva asemanator am patit si eu; numai ca bujia arata destul de bine; ciuperca motorasului pas cu pas la toate o vei gasi murdara! Numai incarcata sa nu fie, pentru a putea etansa cum trebuie! Citeste cateva pagini mai sus!

 

surubul ce regleaza clapeta de admisie, are rol principal sa limiteze cursa clapetei pentru a nu uza corpul de admisie din Al! Eu dupa ce am redus din surub, iar clapeta s-a inchis mai mult, motorul nu s-a mai oprit in relanti, si mergea mai frumos; mai rotund! Si eu am schimbat cate si mai cate, citeste acolo; poate iti sunt de folos! Am fost cu ea si la diagnoza la BMW, si mi-o zis ca totul e ok, nu sunt erori!

 

Multa bafta, si sa ne spui ce a avut ptr ca tot singur o vei rezolva!

 

p.s. buna etapa cu etansarea airbox-ului; si eu am facut-o!

p.s.2 in schimb ma ingrijoreaza inrosirea esapamentului, ca enduro, doar la transalp am mai vazut asa ceva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@crazvy...ceva asemanator am patit si eu; numai ca bujia arata destul de bine; ciuperca motorasului pas cu pas la toate o vei gasi murdara! Numai incarcata sa nu fie, pentru a putea etansa cum trebuie! Citeste cateva pagini mai sus!

 

surubul ce regleaza clapeta de admisie, are rol principal sa limiteze cursa clapetei pentru a nu uza corpul de admisie din Al! Eu dupa ce am redus din surub, iar clapeta s-a inchis mai mult, motorul nu s-a mai oprit in relanti, si mergea mai frumos; mai rotund! Si eu am schimbat cate si mai cate, citeste acolo; poate iti sunt de folos! Am fost cu ea si la diagnoza la BMW, si mi-o zis ca totul e ok, nu sunt erori!

 

Multa bafta, si sa ne spui ce a avut ptr ca tot singur o vei rezolva!

 

p.s. buna etapa cu etansarea airbox-ului; si eu am facut-o!

p.s.2 in schimb ma ingrijoreaza inrosirea esapamentului, ca enduro, doar la transalp am mai vazut asa ceva!

m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi -_-

luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci

 

eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis

si se pare ca asta era :clap:

nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte

acuma nu se mai simte si prinde lejer 140

inainte nu mergea mai mult de 120

o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul

 

mersi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vand placi ambreaj F650. Le-am dat josul anul trecut de pe mobra mea, nu sunt masurate dar nu au uzura mare. Eu l-am schimbat cu totul (si dupa mi-am dat seama ca puteam schimba doar arcurile). Pret in jur de 4-500ron.



inca n-am apucat sa desfac, trebuie dat jos tot airbox-ul sau cum se cheama, nu?

asa din exterior se vede un pic prafuit dar nu foarte murdar

mersi

Trebuie dat jos airboxul. Oricum nu ai cum sa-ti dai seama daca e sau nu murdar pentru ca trebuie sa-l scoti de acolo. Oricum recomand sa-l cureti macar o data pe an pentru ca la ce benzina/conditii avem pe aici se murdareste oricum. Eu l-am curatat pe al meu acum 2 luni (ultima data il curatasem vara trecuta) si avea putin jeg.

Edited by Discordless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Vand set rulmenti jug cu flansa vaselina (noi in cutie), marca All Balls ( 320x28x ). Se pot folosi si pt.seriile G650GS, K100, K1100, K75, R65, R75, R80, R90, R100. Pret 150 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ceva vreme nu mai imi merge claxonul, am verificat claxonul propriu zis si este ok, stie cineva care este circuitul claxonului sa verific pe unde s-a intrerupt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poti sa incepi de la buton si sa o iei pe fir; am avut si eu o pb asemanatoare dar mi-a fost lene sa il desfac. Oricum claxonam excesiv :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:grinbandit: probabil ca si eu sunt pedepsit din acelas motiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am cam saturat de demontat carenele alea cu 20 de suruburi

luni imi vine filtrul de aer si mai desfac atunci

 

eu la surub am deschis mai mult clapeta, n-am inchis

si se pare ca asta era

nu se mai incalzeste asa tare, simteam pe picior caldura inainte

acuma nu se mai simte si prinde lejer 140

inainte nu mergea mai mult de 120

o sa ma uit seara daca se mai inroseste esapamentul

 

mersi ;)

 

caldura o simti de la ventilator; care trage aer si impinge spre spate, adica spre piciorul tau! Teoretic la relanti, motorul isi ia aer pe la motorasul pas cu pas; clapeta trebuie sa fie complet inchisa, si lucreaza harta de relanti; apoi cand tragi de acc se deschide clapeta si incepe sa lucreze dupa harta de sarcina! Nu strica si o masurare a raportului de compresie!

 

tinem legatura! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ceva vreme nu mai imi merge claxonul, am verificat claxonul propriu zis si este ok, stie cineva care este circuitul claxonului sa verific pe unde s-a intrerupt?

Mufa claxonului a fost la mine problema principala.

Taiat si cositorit papuci...

 

Oricum claxonam excesiv :)

Din acelasi motiv am montat claxonul pe releu. Butonul cu firele l-am lasat ca sa comand releul iar in claxon "bag" 14,2 V , cat "intra" la bornele bateriei.

Controleaza sa nu fie eventual firele intrerupte la trecerea prin protectia aia de plastic de pe forca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno, ori am ghionion ori am foarte mult ghinion. Tre` s-arunc cu bani acum pe piese noi. Stiti vreun magazin ceva (preferabil din afara) de unde sa-mi iau set (piston, spape, semeringuri) la un pret mai decent decat Bavaria (desi ma indoiesc). :(

post-6451-0-30108500-1369295450_thumb.png

post-6451-0-57465200-1369295457_thumb.png

post-6451-0-49599000-1369295466_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf just happened?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil s-a deplasat patina sau lantul de distributie si restul se vede in poze. Supapele de admisie au batut in piston pana cand una s-a rupt si s-a infipt in el. Plm distractie :D

Edited by Discordless

Share this post


Link to post
Share on other sites

FCK! expensive repair! cam cat face un motor dezmebrat sau cat caosta piesele astea SH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...