Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo .

 

probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo

 

 

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi si asa ceva pt ca o gramada de fire sant "reparate" cu banda izolatoare,pt ca furtunasul de prea plin de la baterie era cazut si electrolitul din baterie se cam scurgea pe fire si tot le-a ros...da cine poate stii ce este pe acolo .

 

probabil ar trebui sa aruncam o privire mai atenta si pe acolo

 

 

 

multumesc

cred ca ti-ai raspuns singur la problema

bafta la verificat fire si legaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari?

altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!!

 

Mersi

In mers tragea bine. Asa mi se parea mie atunci. Dupa cateva luni in care filtrul de benzina s-a imbacsit si mai tare, a ajuns sa se opreasca la relantiu la semafor si in final sa nu mai porneasca deloc.

Dupa ce am schimbat filtrul de benzina mi se parea ca e racheta. De aia am spus mai sus ca "mi se parea". Cu filtrul de benzina schimbat am avut alt feedback de la utilaj. Avea alta viata in demaraje plus ca nu se mai oprea la semafor.

Sa verifici si distanta la bujii sau sa le schimbi cu altele noi daca le stii vechi. Deasemenea sa cureti si canalul de la motorasul de la IDLE CONTROL VALVE (de care iti spunea un coleg pe www.motorist.ro)

PS. La pornirea greoaie, desfac totusi si butonul de la starter si curata pastilele care fac contact. Eu am gasit pe repectivele contacte o mazga incredibila, izolatoare, care ma facea sa apas pe buton de sa il rup cand porneam motoru'.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inafara de schimbat filtru benzina, si inspectat amanuntit firele cu camasa distrusa (nu izolatia, ci tubul prin care trec toate), altceva nu am ce sa-i mai fac! Am curatat toata partea de admisie aer plus senzori. I-am inlocuit pe toti de la Ovidiu, si face la fel! Mai schimb si filtrul de benzina, si iau electrica iar la mana! Revenim cu rezultate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,revin cu feedback. Azi au desfacut motorul si SURPRIZA:

1. furca selectoare indoita putin (se repara)

2. pinioanele la a doua uzate incat mai calca doar la jumate deci cauza erau pinioanele si nu furca si probabil ele erau de vina si pentru furca indoita.

 

Daca stie careva de unde pot sa iau set complet de garnituri noi mai ieftin de 600 de lei, n-ar fi rau si daca stiti de unde sa iau si niste pinioane sh in stare buna n-ar fi rau.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru piese Ebay este o sursa buna. Gasisem o firma de nemti care erau specializati pe dezmembrat BMW-uri si vandut la bucata. Aveau zeci de pagini de ebay cu piese poate chiar sute. Daca gasesc vre-un link ceva il postez.



Nu stiu daca asta era userul de Ebay dar pe asta l-am gasit la repezeala : http://www.ebay.de/sch/m.html?item=251142543124&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a79431714&_ssn=vento-888&_pgn=3&_skc=400&rt=nc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,astenia de primavara, ca la ebay nu ma gandisem.

P.S. Multumesc Adi, o sa sun mai tarziu, poate mai reduc din costuri.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bine firele ce intra si ies in si din contactul cu cheie, apoi siguranta principala si prinderea ei...borne baterie, etc...fiindca un astfel de efect poate avea si o scurta intrerupere a curentului! :peace:

Confirm faza cu intreruperea UNUI fir din cele care merg la cheia de contact.

Mie mi se oprea motorul in mers, imi intra ABS-ul in "avarie" si se stingeau TOATE becurile din bord. Am inceput sa desfac snopul de fire care ajung la contact si am gasit un fir de + intrerupt care facea contact NUMAI cind viram spre dreapta si se intrerupea cind viram spre stanga. La momentul respectiv am pus si niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact, pt cei care au patit-o! pt ca si moto meu are peste 50.000,l-am luat la 30 dar inafara de consumabile nimica absolut nu i-am facut.......

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu cu o dilema :

Urmeaza sa schimb telescopu spate si vreau sa schimb si rulmentii de la bascula .

am cautat pe net si am gasit urmatorii :

HK 1816 3 bucati
18x24x3 8 bucati
HK 2216 2 bucati
22x28x4 2 bucati
HK 1812 2 bucati

 

codurile sunt de SKF . am comandat etc ( nu am desfacut moto inca ) am mer sa iau rulmentii si surpriza .. in interior au o cosarac in care vin rolele .

cei care au schimbat ce rulmenti ati pus ?

Ati luat de la BMW ? pe F650 sunt trecuti rulmentii astia ca si echivalent .



Cablu ambreaj 32737661757 140 roni

Cablu acceleratie 32737660040 120 roni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ai de luat 2 mari categorii: rulmentii si simeringurile.

Ce ai scris tu acolo e bine. Alea sunt. Mai arunca un ochi aici.

Nu am inteles insa ce ai gasit in interior... Probabil te refereai la colivia rolelor.

1. daca ii cumperi de noi de la noi, unii sunt fara colivie=mai multe role = suporta sarcina mai mare (dar la noi nu aduce SKF).

2. unii rulmenti sunt cu colivie=mai putine role= sarcini suportate mai mici.

 

Eu tocmai ce i-am schimbat pe ai mei si stiu cate ceva.

Bafta.

 

PS. Pune vaselina rezistenta la apa. Se gaseste la magazinele VELO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vaselina o am deja . speciala pt apa . simeringurile comandate ( vre-o 15 bucati parca 30 ron ) am ramas nedumerit la rulmenti .

Tu de care ai pus ? cei cu colivie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat doar pe cei de la bascula. Erau cei mai "obositi". I-am luat cu colivie ca erau singurii pe care i-am gasit. In rest am desfacut/spalat/re-uns + schimbat simeringurile toate de noi.

Am uitat sa iti zic sa verifici si acea protectie de plastic care este pusa pe bascula in zona lantului. II zice "Slide Rail" pe realOEM. Eu am schimbat-o ca era prea tocita de lant. Sub acest "Slide rail" se monteaza 2 bucati de cauciuc spongios (sound absorber) . Nu se poate refolosi cauciucul ala pentru ca e plin de mizerie +ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi ramane bordul aprins, ca si cum as fi omorat motorul din ambreiaj! Exact asa e intreruperea motorului cand se opreste singur la relanti! As exclude fir intrerupt, poate doar contact imperfect pe undeva. Voi verifica si senzorul de turatie de pe langa alternator! (Am inteles ca se aduna ceva span/pilitura de fier, in/pe langa el)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Serban , eu inca nu am desfacut nimic . am zis sa caut piesele si cand le am toate ma apu de dezmembrat mobra . de aceea cautam sfaturi . evident cred ca asa voi face si eu . desfac ce se poate spalasi unge , spal si ce nu ... schimb .

Eventual iau rulmetii originali ( undeva la 30 40 ron bucata ) daca e vre-o unu mort .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce dimensiune are simeringul care etanseaza tija ce actioneaza ambreiajul(e pozitionat in capacul ambreiajului).

post-22150-0-20680600-1364380303_thumb.jpg

 

Pe voi, in medie cat va tine un kit de pompa de apa, ca pe mine ultimul m-a tinut aprox. 15.000 km, cu schimbat de simeringuri la 4.000 km, ca cei cu care a venit kit-ul doat atat m-au tinut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detalii! Am schimbat ieri filtrul de benzina, am rematisat cablurile cu banda arsa de acid, izolatia firelor era ok, si am mai sters-o pe ici-colo!

 

Se vede o imbunatatire, in sensul ca la rece tot asa face, dar am plecat cu ea mai departe, afara din oras, unde i-am dat 130-140! Trage foarte bine, si am observat ca sta la relanti, dupa un drum asa mai lung si cu viteza mai mare! Merge exact cum am luat-o!

 

Daca o opresc, si o pornesc dupa 5 minute, problema revine! Altceva nu stiu daca ii mai pot face! Weekendul viitor merg cu ea la diagnoza si vedem care ii treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...