Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Nu folosi redresoare mari, pentru auto, fiindca amperajul debitat este mult mai mare si risti sa umfli bateria in citeva minute!

E de preferat un alimentator de laptop sau de filetanta, care sa scoata ~14V si un amperaj mic.

Doar pentru pornire poti sa pui redresorul auto direct pe borne si dupa pornire sa-l decuplezi.

Un redresor mic, moto, sau alimentator, poate fi pus direct pe borne si lasat pina incarca, fara sa afecteze instalatia motocicletei, atita timp cit nu-i pui contactul. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ideal ar fi o sursa de curent constant. Adicatelea la care se regleaza curentul. Se poate astfel urma indicatile scrise pe baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivan, incarc cu redresorul asta de cand am moto, adica din '99, si n-am stricat nicio baterie pana acum. Rahatul asta rusesc are un butonas cu 4 trepte de incarcare. De obicei incarc cu 1 amper.

Si totusi, intrebarea mea era alta. Daca nu stie nimeni, fac rost de-un voltmetru si vad cati V incarca dracovenia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa e cel mai sigur. Masori tensiunea in gol al incarcatorului. Daca nu e peste 14-15 volti nu ai ce sa strici la mobra. Chiar si cu contactul pus. Eu am un incarcator de la Carrefour si scoate 12.2 V in gol. Nu are nici un reglaj dar nu tin bateria mai mult de o ora pe el. Neavand reglaj de curent, bateria va suge din incarcator cat are ea nevoie. Si pe orice baterie cumparata pana acum am vazut ca scrie procedura de incarcare. La "liber" nu trebuie sa depaseasca o ora.

Dar, ca sa fi absolut linistit, poti sa deconectezi o borna a bateriei. De preferat masa, minusul. Sau ideea e sa cuplezi incarcatorul printr-o priza de la mobra, ca sa nu mai dai jos capace/carene?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, n-ai specificat asta de la inceput... si ca amperaj inseamna ca e taman cit trebuie pentru o incarcare corecta!

Cit priveste tensiunea pe care o scoate acel redresor, e posibil orice! Ia un voltmetru si cu redresorul neconectat la baterie masori la bornele (crocodilii) lui si te convingi. Treaba este sa nu sara de 14,5-max.15V! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu imi mai functiona comanda de semnalizare dreapta si am curatat mica cutiuta unde este butonul de semnalizare.

Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni????

Atasez si piesa unde statea bila.

post-794-0-45369600-1362317650_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata! am pregatit si eu astazi moto pt noul sezon . cauciuc spate, antigel nou,ulei ,filtru,un bec mai serios pt far .......si am dat o tura printre blocuri foarte bucuros sant ,acum bani de benzina sa fie! :bow: .

 

a pornit cam greu din pacate la a-4-a incercare ,dar a stat si afara din octombrie fara sa o mai fi pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu imi mai functiona comanda de semnalizare dreapta si am curatat mica cutiuta unde este butonul de semnalizare.

Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni????

Atasez si piesa unde statea bila.

 

La magazine de biciclete sau spargi un rulment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni????

Atasez si piesa unde statea bila.

Mergi la un magazin de piese de bicicleta sau la un atelier de reparatii biciclete...sigur vei gasi acolo, fiindca astfel de bile se gasesc in coronitele de ghidon sau pedale...sau mai stiu io pe la ce "rulmenti" de bicicleta! :peace:

 

L.E.- vad ca aceeasi idee a dat-o si colegu' mai sus!

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,si bine v-am gasit!

Este prima mea postare pe acest forum si vreau sa va spun ca sunt posesor de BMW F 650 GS Dakar din 2003 de care sunt foarte multumit.

Acestea fiind spuse,vreau sa cumpar acea aparatoare care vine pe roata spate,din foto.

Poate are cineva si ii prisoseste!

post-73666-0-49504400-1362337993_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea din spate am rupt-o pe deal . ce din fata lipseste .

Din experienta iti spun :

daca iti lipseste cea din fata nu te pricopsesti cu mai mult noroi pe motor ba din cotra daca ti se depune prea mult noroi e posibil sa nu mai mearga roata .

dupa ce am rupt-o pe cea din spate ma asteptam sa arunce noroi pana in cap dar nu a fost chiar asa grav .

 

incearca pe Ebay .co.uk acolo sunt multe piese de gs .

 

succes .

 

 

bostanus cauta pe net vicma . si la ei vei gasi piesa care iti trebuie . e in jur de 15-25 ron ( le zici ce vrei si ei stiu )

 

succes si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu imi mai functiona comanda de semnalizare dreapta si am curatat mica cutiuta unde este butonul de semnalizare.

Din pacate am pierdut o biluta metalica de ~ 1,5-2,5mm diametru. Unde pot sa gasesc bile avand aceste dimensiuni????

Atasez si piesa unde statea bila.

S-ar putea sa te rezolv eu cu o bila. Lasa-mi un nr de telefon pe privat si vedem ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, de unde iau si eu un manual in engleza pentru F650GS cu ABS 2003? Mersi fain

l-ai primit de la cineva ? ti-l pot da eu chiar acum daca doresti si imi lasi o adresa de mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor!

 

am un gs 650 abs din 2001 ..vreau sa montez o alarma pe ea..nu foarte sofisticata. :bigstar: :bigstar: .are cineva montata?cum sunt modelele de la louis?

ideea este ca nu vreau sa fac multe modificari electrice...cele bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la toate alarmele trebuie sa faci ceva modificari electrice daca vrei sa functioneze cum a fost proiectata.

 

Mai exact, alarma mea are:

- imobilizator (care necesita refacerea traseului contactului, pentru a insera si alarma)

- conexiuni la semnalizari

- conexiune la claxon

- conexiuni la baterie

 

Dar o buna parte din viata alarmei am folosit-o doar conectata la baterie, ca sirena in caz ca imi misca cineva mobra (are senzor intern de inclinare).

E vorba de un Legos3 parca de la Louis, luata acum 5 ani cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. de cateva zile ma tot duc cu noua mea jucarie la munca. problema e ca atunci cand revin in treapta 1 din treptele superioare 3, 4 motorul moare si trebuie sa il pornesc din mers (nu se intampla mereu, mai des la schimbari bruste). schimb eu aiurea sau sa ma duc la un mecanic sa se uite la ea? In rest ce sa zic... diferenta de la f650st din 98 e enorma dar pozitia in sa imi placea mai mult la st.

Editat de adi003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti moare si daca o lasi la relantiu ?

aceesi simptoma am avut-o si eu si sa rezolvat cu un reset de TPS + curatare si cu un sfert de tura in plus la surubu de la relantiu .

 

Anu asta intentionez sa o duc si pe tester sa vedem ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la toate alarmele trebuie sa faci ceva modificari electrice daca vrei sa functioneze cum a fost proiectata.

 

Mai exact, alarma mea are:

- imobilizator (care necesita refacerea traseului contactului, pentru a insera si alarma)

- conexiuni la semnalizari

- conexiune la claxon

- conexiuni la baterie

 

Dar o buna parte din viata alarmei am folosit-o doar conectata la baterie, ca sirena in caz ca imi misca cineva mobra (are senzor intern de inclinare).

E vorba de un Legos3 parca de la Louis, luata acum 5 ani cred...

multam de raspuns!!..ai idee pot sa o folosesc numai pt o parte din functii?..sa tipe cind se atinge mobra!! atit!!..nu ma intereseaza semnalizari..imobilizator..tu unde o ai montata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti moare si daca o lasi la relantiu ?

aceesi simptoma am avut-o si eu si sa rezolvat cu un reset de TPS + curatare si cu un sfert de tura in plus la surubu de la relantiu .

 

Anu asta intentionez sa o duc si pe tester sa vedem ce si cum

 

la relanti e ok. sta la 1400 dar acul vibreaza putin. restul te rog sa imi spui in limba romana ce inseamna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...