Jump to content

Recommended Posts

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

Taie filtrul ce l-ai inlocuit...sunt curios si eu cum arata dupa 70 k. Nu de alta, dar si al meu se apropie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

Salut.

Scuze de necunostinta mea, dar cautand pe net codul de la acel filtru de benzina am dat peste un pret de 90 RON si este valabil pentru filtru seat, skoda, audi.

Adica ceva de genu:

http://www.pieseauto.ro/filtru-benzina/audi/a3/filtru-benzina-ufi-2054172354.html

Sa inteleg ca este o alternativa la cel original?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul e de 4 bar in loc de 3.5 bar cum e originalul. Din cauza diferentei de presiune pe injector, teoretic ar trebui sa injecteze cu 7% mai multa benzina. Practic, calculatorul corecteaza asta, scazand durata de deschidere a injectorului. Oricum, intr-o saptamana, cand fac plinul, aflu daca a avut vreo influenta la consum.

 

 

Este 70 de lei filtrul. Ia legatura cu userul kex83, sau mergi aici: http://consumabile.bepagroup.ro/index.php?route=information/information&information_id=9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o influenta la consum.Eu il am de 3000 km si tot 3.3 consuma.L-am luat de la userul Albanezu,mi la trimis si l-am platit dupa la ceva timp.Om de mare valoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat ieri filtrul de benzina cu unul UFI 3183300 (cel vechi avea vreo 70.000 km), filtrul de aer (cel vechi era naclait tot cu ulei), cablurile de acceleratie si de ambreiaj. Acum parca e ride-by-wire, cred ca n-a avut in viata ei acceleratia atat de sensibila sau ambreiajul asa de usor de actionat si precis... :D

 

Daca ii schimb si bujia si fisa, mi-e sa nu porneasca singura prin parcare din cand in cand... :))

 

Macar uleiu' l-ai schimbat vreodata? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, eu decat (sic!) completez cand se intepeneste motorul (semn ca s-o gătat uleiul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si acum..........o intrebare referitor la filtru,valoarea de 3,5- 4,......etc bari este pesiunea la care lucreaza filtrul sau este presiunea la care rezista? ca daca este presiunea la care lucreaza atuncia nu forteaza putin mai mult si pompa de benzina? si cu timpul sa nu se strice si aia!

 

are cineva un astfel de filtru montat si are si ceva mai multi km la activ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul are si rol de regulator de presiune pentru benzina care ajunge la injector, iar acei 3,5 / 4 bar, reprezinta exact asta, presiunea pe care o "asigura" filtrul. Pompa pompeaza cat poate (poate furniza o presiune mai mare de 4 bar), iar cand presiunea in filtru (si implicit intrarea liniei de combustibil in injector) depasteste pragul de 3,5 / 4 bar, se deschide o "supapa", iar surplusul de benzina se intoarce in rezervor prin unul din furtunase.

 

In concluzie, se poate spune ca pompa de benzina ar lucra ceva mai mult, pentru ca trebuie sa pompeze pana la o presiune mai mare, dar in practica, nu cred sa influenteze semnificativ rata aparitiei defectelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Scuze de necunostinta mea, dar cautand pe net codul de la acel filtru de benzina am dat peste un pret de 90 RON si este valabil pentru filtru seat, skoda, audi.

Adica ceva de genu:

http://www.pieseauto.ro/filtru-benzina/audi/a3/filtru-benzina-ufi-2054172354.html

Sa inteleg ca este o alternativa la cel original?

Multumesc.

am vazut ca mai multi si-au pus si n-am auzit pe nimeni sa se plinga de el

e de fapt filtru auto, gasesti pe la magazinele de piese

 

Taie filtrul ce l-ai inlocuit...sunt curios si eu cum arata dupa 70 k. Nu de alta, dar si al meu se apropie...

am 48.000 km

motorul e din 2001

filtrul e fabricat in 2004

deci probabil a fost schimbat pe la 20.000 si are 28.000 mers cu el

post-3819-0-46486500-1366133787_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cand am pornit mobra prima oara anul asta la scurt timp imi curgea benzina pe la filtru, am oprit mobra si am portnito peste 5 min, n-a mai curs ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat .

pai de obicei e galbena sau portocalie....

 

la cel vechi data e stantat pe lateral

post-3819-0-22248900-1366139461_thumb.jpg

la cel nou parca n-am vazut sa fie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare la radio erevan:

 

ce claxon se potriveste la motoarele noastra??(sa nu incurce remontarea aripei)

 

a decedat cel original.

L-ai verificat si este ars ?

Si eu am avut probleme cu claxonul si s-a dovedit a fi de vina mufa claxonului. Care mufa nu mai facea contact cum trebuie. Am taiat mufa, am lipit 2 fire pe pinii claxonul si asta e. Merge ca nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca nu mergem la salon ,nu ai vrea sa cunosti? :huh:

Normal ca da, ca e cam naspa sa ma plimb singur. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-ai verificat si este ars ?

Si eu am avut probleme cu claxonul si s-a dovedit a fi de vina mufa claxonului. Care mufa nu mai facea contact cum trebuie. Am taiat mufa, am lipit 2 fire pe pinii claxonul si asta e. Merge ca nou.

sau alta problema comuna e sa fie sectionat cablul

chiar in fata locului de prindere al pachetului de cabluri de axul ghidonului

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau alta problema comuna e sa fie sectionat cablul

chiar in fata locului de prindere al pachetului de cabluri de axul ghidonului

Am avut firul sectionat acum 3 ani.

De data asta a "ragusit" si dupa 2 luni de raceala a murit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar merge orice claxon de auto care are 2 fire (deci nu are masa la carcasa). Totusi e bine de masurat locul ala unde vine claxonul la F650 GS, pentru ca mi se pare cam stramt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut firul sectionat acum 3 ani.

De data asta a "ragusit" si dupa 2 luni de raceala a murit.

http://www.motorrad-alexander.com/index.php?site=angebote&sub=teile_shop&choice=motorrad&artikel=GM01881&bild=GM01881.jpg

nu stiu transportul cit poate sa coste...

date de contact

http://www.motorrad-alexander.com/index.php?site=intern&sub=impressum

 

in alta ordine de idei: am un tacanit la motor mai ales la pornire

seamana cu o masina de cusut

dupa aceea se atenueaza

cam asa suna

 

din cite am studiat in topic e vorba de intinzatorul de lant de distributie

11317710986 si poate si patina 11317652906

iar la Bavaria Brasov mi-au zis ca le lipseste o scula ca sa il schimbe :blink:

 

se poate schimba intinzatorul fara sa desfac juma de motor?

daca scot surubul acesta:

post-3819-0-61125600-1366290958_thumb.jpg

 

multumesc

 

probabil luna viitoare o sa dau la verificat valvele

Edited by crazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surubul de care zici e cam prost pozitionat la ale noastre, in sensul ca nu prea ai loc sa bagi cheie acolo (decat eventual una ultra-plata, cam cum erau alea comuniste de bicicleta pegas), si in plus, cand sa-l scoti afara descoperi ca iar nu prea ai loc din cauza modulului de ABS...

 

Asa, la prima strigare, fara sa pot asculta "sonorul" din clip, banuiesc ca se aude ca si la mine uneori dimineata, sau pe calduri mari, cand e mobra incinsa... Eu ma gandesc ca tacane camele lovind in tijele supapelor, pana ajunge ulei acolo la pornire... iar pe calduri mari, e posibil ca uleiul sa fie asa de fluid incat nu face pelicula suficient de groasa pe pastilele din capul tijelor supapelor... Aberez? :P



Iar legat de verificarea jocului came/supape, nu ai chiar asa multe de desfacut... airbox-ul, bateria, rezervorul de ulei, bobina de inductie si inca niste maruntisuri, si poti scoate capacul superior al motorului ca sa inspectezi singur jocurile la supape si eventual daca e uzat lantul de distributie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

un sunet asemanator am avut si eu cand opream moto. tot asa mi s-a spus ca este de la intinzatorul de lant,eu am scos dopul de la intinzator(am ABS,nu am putut sa scot intinzatorul ,iti trebuie ceva unealta cu magnet am inteles)) si am pus in fata dopului o piulita de 6 sa apese mai tare arcul .

 

sunetul a disparut nu de tot dar nu se mai aude asa de tare si oricum nu se mai aude la fiecare oprire,foarte in "liniste" se opreste acum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am pus piulita, dar nu se aude nicio imbunatatire, suna la fel! peste 3 sapt. imi iau unul nou (75 de lei) si il voi monta! Nu am abs, deci practic cu o tubulara si un "sarpe" cu magnet (nu cu clopotei :P) voi rezolva treaba! Ovidiu ma va superviza! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am pus piulita, dar nu se aude nicio imbunatatire, suna la fel! peste 3 sapt. imi iau unul nou (75 de lei) si il voi monta! Nu am abs, deci practic cu o tubulara si un "sarpe" cu magnet (nu cu clopotei :P) voi rezolva treaba! Ovidiu ma va superviza! :P

cred ca 75 de lei e numai patina la care ajungi mai greu

arculetul acela e vreo 250

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost intr-o situatire similara cu a ta. Am schimbat filtre, am curatat TPS am resetat ECU si tot degeaba. Am fost la diagnoza- degeaba si pana la urma mecanicul de la Bavaria mi-a schimbat bujia si a rezolvat. Vezi postul /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-333&do=findComment&comment=3119005

 

Revin cu completari la problema mea!

 

Am fost cu motorul la diagnoza, nu a gasit erori sau alte balarii in calculator sau senzori! Mi-a resetat toti parametrii, inclusiv acceleratia! Problema persista!

 

Mi-a fost recomandat sa verific jocul supapelor, e posibil ca una sa nu inchida mereu bine; am constatat atunci cand am pornit-o fara AirBox, ca in momentul in care se opreste, da un rateu in admisie, face flama sub clapeta de acceleratie!

 

Ceva sfaturi? Vreau sa incep sa ma dau cu ea distante luungi, si nu vreau sa o chinui, tot sa-mi moara la stop si treceri de pietoni! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci, fara deci...motocicleta este buna, "noi" suntem prosti! tongue.png

 

pentru a 5-6-a oara am desfacut tot corpul admisiei, inclusiv guma de cauciuc, si am curatat-o si inspectat vizual! Arata foarte bine, nu avea fisuri sau crapaturi; e un cauciuc foaaarte gros! Am curatat si inspectat vizual iar injectorul si clapeta de acceleratie!

 

Am montat la loc, si neavand ce sa-i mai fac, (ea mergand la fel de ...prost) am inceput sa ma joc cu surubelul ce regleaza clapeta de acceleratie! Nu am umblat la el pana acum, crezand ca e sigilat cu vopsea rosie, dar se pare ca o fost umblat la el!

 

Asadar slabind acest surubel de reglaj,(inchizand clapeta de acc.), am constatat ca motoreta statea la relanti, am pornit-o si oprit-o de foarte multe ori! Am pus repede carenele pe ea, si am plecat la o tura prin oras, nu s-a mai oprit deloc!

 

Insa, am observat ca daca merg cu ea, o opresc, si dupa 5 min pornesc iar, tot da sa se opreasca, dar daca o tin accelerata pana la 2000rpm, timp de 10sec, merge normal! Se simte o imbunatatire a mersului!

 

Sambata ii schimb uleiul, antigelul, bujia si lichidul de frana pe spate,(urmeaza si pe fata cand voi lua un bidonas de DOT4), si mai slabesc un sfert de tura surubelul; nici prea mult; din puctul meu de vedere, el are un rol important, si anume limiteaza cursa clapetei de acc. pentru a nu uza corpul de admisie de la etansarea clapetei pe corp!

 

Eu cred ca de aici a fost! In ture tragea bine, isi lua aer prin clapeta de acc., la relanti are alt traseu pentru aer, clapeta trebuie sa stea inchisa complet; altfel se comporta exact ca si cum ar trage aer fals "pe sub ea", gat de cauciuc spre exemplu!

 

Maine iar plec cu ea, sa vedem cum mai merge, si sambata ii fac cele spuse mai sus! Voi pune si poze cu prima ocazie!

 

...fara doar si poate, apelam la George TNG din Ciolpani daca nu ii dadeam de cap, sau daca voi mai avea vre-o problema de mecanica voi apela cu siguranta la el,mi-a dat sfaturi foarte utile prin telefon; (el neavand soft ptr. diagnoza BMW)!

 

Oricum fara ajutorul lui Ovidiu, nu reuseam nici 2% sa fac ceva la el, si ii multumesc mult cu aceasta ocaziune! Sa dea Domnul, Ovidiu, sa ne plimbam cat ii tara de lunga si lata!

 

Va salut cu respect!

 

Iulian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...