irazvan85 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Va salut si eu de pe un f650GS din 2000. Daca tot veni vorba de frane, ABS-ul meu nu mai vrea sa functioneze. Becul a ramas aprins, asta dupa ce a stat cateva zile motoru. Initial a facut figuri si kilometrajul, ba a mers, ba nu, dar si-a revenit de la sine,si merge bine acum. Senzorii sunt curati, si nu s-a modificat distanta lor. Cel din spate am inteles ca e si pentru kilometraj, si pare ok. Are cineva idee cum si ce as putea sa mai verific la ABS? Eventual ceva diagnoza daca are cineva in TM? Multam fain si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 S-ar putea sa se fi dus unul din senzori; cel mai probabil cel din spate. Am patit o chestie similara, la [fosta] mobra mandrei. Se rezolva cu diagnoza; in Timisoara nu stiu, dar la Cluj este Dan Cata, care te poate ajuta cu asta. Ulterior gasesti pe ebay senzorul la vre-o 20 usd, asta daca nu vrei sa faci ca mandra mea, care a tinut mortis sa fie schimbat la Bavaria. Sa ai grija cand scoti/pui la loc rotile, sa desfaci senzorii ABS si sa-i tragi din lacasuri, sunt destul de usor de distrus de catre discurile de frana. Multi mecanici nu au grija la acest capitol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Pentru cine ar vrea o sa inalta, se vinde piesa din prima poza. Mai am si un topcase + sistem de prindere pentru SingleSpark. Pentru cine e interesat de mai multe poze/detalii, ma gasiti pe PM L.E. Ambele se afla in Bucuresti Editat Iunie 4, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irazvan85 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Tnks de info ERU. Daca are cineva idee de diagnoza in Timisoara pt BMW F650 GS - '00 ar fi grozav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salutare la toata lumea! Se pare ca de maine voi deveni proprietarul unui BMW F650GS din 2000. Sper ca am facut o alegere buna . Ar trebui sa ii fac schimbul de ulei si filtre si etc etc. Ce recomandare aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Eu am luat Bel-Ray 20W50 mineral, si il schimb azi... sa vad cum se comporta. Filtru am luat de la BMW, la fel si o-ring si saiba de cupru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Va salut si eu de pe un f650GS din 2000. Daca tot veni vorba de frane, ABS-ul meu nu mai vrea sa functioneze. Becul a ramas aprins, asta dupa ce a stat cateva zile motoru. Initial a facut figuri si kilometrajul, ba a mers, ba nu, dar si-a revenit de la sine,si merge bine acum. Senzorii sunt curati, si nu s-a modificat distanta lor. Cel din spate am inteles ca e si pentru kilometraj, si pare ok. Are cineva idee cum si ce as putea sa mai verific la ABS? Eventual ceva diagnoza daca are cineva in TM? Problema asta am avut-o si eu. Se dezactiva ABS in mers si ramanea in regim de avarie (adica oprit). Pus moto pe tester la Bavaria si dadea 95% senzor ABS spate. L-am cumparat si schimbat si s-a rezolvat. Privind retroactiv mi-am da seama si CAND l-am bulit. Am facut o pana pe munte si in graba nu am demontat senzorul de ABS. La scoaterea rotii a fos OK. La remontarea rotii spate se pare ca l-am atins si a crapat ceva in el. Asta a fost. Concluzie: demontati (si) senzorul de ABS cand faceti vreo pana. Costa cam MULT daca se strica Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 vind linkageuri pt bmw f 650 gs....daca este interesat cineva contact me!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 vand telescop spate dakar , arc progresiv Hyper pro nou ,ambele le dau la 1500 ron , telescopu 1200 si arcu 400 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Ma primiti si pe mine printre voi ? Sunt mandru posesor al unui BMW F650 GS din 2000 Asta-i jucaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salutare! Intrebare de proaaaspat posesor de utilaj: fiind obisnuit ca toate motoarele pe care le-am avut sa porneasca la sfert, BMW vad ca porneste destul de greu. E normal sau...? Ce ulei bagati in furca? Dand drumul sa curga uleiul dintr-un telescop, uleiul arata nasol cu pilitura de aluminiu? Oare de ce? Stima si sa aveti o zi minunata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Daca motorul este OK si bacteria buna, nu e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ma primiti si pe mine printre voi ? Sunt mandru posesor al unui BMW F650 GS din 2000 Asta-i jucaria bine ai venit Salutare! Intrebare de proaaaspat posesor de utilaj: fiind obisnuit ca toate motoarele pe care le-am avut sa porneasca la sfert, BMW vad ca porneste destul de greu. E normal sau...? Ce ulei bagati in furca? Dand drumul sa curga uleiul dintr-un telescop, uleiul arata nasol cu pilitura de aluminiu? Oare de ce? Stima si sa aveti o zi minunata! si la mine pornea greu dar am rezolvat sint citeva sute de pagini cu informatii foarte utile daca faci sapaturi un pic gasesti multe informatii poate fi injectorul, bujia, filtrul aer, filtrul benzina, pompa benzina citi km are? manualul scrie 10W pt furca eu am pus 15W ca sa fie mai tare si la mine n-am vazut sa fie pilitura, poate se freaca ceva la tine PS: pt motor manualul scrie 10W40 dar eu am pus 15W50 si nu observ vreo diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salutare! Motorul are 25000 km. Cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca trebuie schimbata bujia, semeringurile, si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 bine ai venit si la mine pornea greu dar am rezolvat sint citeva sute de pagini cu informatii foarte utile daca faci sapaturi un pic gasesti multe informatii poate fi injectorul, bujia, filtrul aer, filtrul benzina, pompa benzina citi km are? manualul scrie 10W pt furca eu am pus 15W ca sa fie mai tare si la mine n-am vazut sa fie pilitura, poate se freaca ceva la tine PS: pt motor manualul scrie 10W40 dar eu am pus 15W50 si nu observ vreo diferenta Care manual? In Riders Manual (ala mic de ti-l da BMW) arata un grafic cu temperatura in grade C si F si vascozitatea potrivita mediului in care mergi. Sunt curios unde ai vazut ca scrie 10W40 motor si 10W furca. In Repair Manual, ala de se gaseste in format PDF si pe net si are zeci de pagini iarasi nu am gasit nimic. Fa-i si tu o poza daca poti. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salutare! Motorul are 25000 km. Cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca trebuie schimbata bujia, semeringurile, si cam atat Incearca sa desfaci la butonul de starter si arde-i niste WD40 acolo. S-ar putea sa fie gripat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 atunci mai ramin de schimbat si filtrele+uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Incearca sa desfaci la butonul de starter si arde-i niste WD40 acolo. S-ar putea sa fie gripat. sau cu spray de contacte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) atunci mai ramin de schimbat si filtrele+uleiul F650GS 0172.jpg Merci! Arata cam tare manualul asta al tau. De unde-i? Il ai si in format electronic? Editat Iunie 10, 2013 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Merci! Arata cam tare manualul asta al tau. De unde-i? Il ai si in format electronic? pai nu e din manual, e de pe Louis am postat inainte sa vad ce ai scris dar cam pe toate sait-urile asa e: Romimoto Ascycles Motorworks pe realoem e 15W40 am acasa Haynes-ul si ceva pdf-uri o sa ma uit cind ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 pai nu e din manual, e de pe Louis am postat inainte sa vad ce ai scris dar cam pe toate sait-urile asa e: Romimoto Ulei Romimoto.jpg Ascycles Ulei Ascycles.jpg Motorworks Ulei Motorworks.jpg pe realoem e 15W40 Ulei Realoem.jpg am acasa Haynes-ul si ceva pdf-uri o sa ma uit cind ajung Super. Eu bag in al meu 15W50 5100 Motul. E semisintetic. In manual zice Do Not Use Synthetic Oil. Probabil din cauza ambreiajului, sa nu patineze. Complicata treaba cu uleiurile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ma tot uitam dupa una alta pentru servisarea mobrei...Ce ulei de furca bagati? Am gasit Motorex 10W, Motul 15W, Motul Factory Line 10W. Bujie NGK DR8EIX Iridium, filtru ulei HF151. Cat despre uleiul de motor, inca sunt in dubii: Motul 5100 10w40 semisintetic? Citeam pe net ca ar fi si ulei de la BMW ieftin si bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ma tot uitam dupa una alta pentru servisarea mobrei...Ce ulei de furca bagati? Am gasit Motorex 10W, Motul 15W, Motul Factory Line 10W. Bujie NGK DR8EIX Iridium, filtru ulei HF151. Cat despre uleiul de motor, inca sunt in dubii: Motul 5100 10w40 semisintetic? Citeam pe net ca ar fi si ulei de la BMW ieftin si bun... si un baiat care mestereste motoare a zis ca cel de la BMW e cel mai bun dar e 70 lei litrul la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Waw ce pret...intradevar e ieftin de imi vine sa ma...merge ulei hidraulic bagat la furca? Intreb ca sunt complet afon si mai aud o parere, doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) Waw ce pret...intradevar e ieftin de imi vine sa ma...merge ulei hidraulic bagat la furca? Intreb ca sunt complet afon si mai aud o parere, doua... nu stiu de uleiul hidraulic, eu am pus Motorex 15W filtru aer HIFLO HFA7601, CHAMPION U309 sau MAHLE 3014000 filtru ulei, da acela e codul sau CHAMPION COF051, MAHLE OX119 bujie simpla, nu cu iridium ulei motor am pus ca tyiuta Motul 5100 15W50 semisintetic PS poza promisa din manual: si un bonus Editat Iunie 11, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.