Jump to content

Recommended Posts

Va salut si eu de pe un f650GS din 2000. Daca tot veni vorba de frane, ABS-ul meu nu mai vrea sa functioneze.

Becul a ramas aprins, asta dupa ce a stat cateva zile motoru.

Initial a facut figuri si kilometrajul, ba a mers, ba nu, dar si-a revenit de la sine,si merge bine acum.

Senzorii sunt curati, si nu s-a modificat distanta lor. Cel din spate am inteles ca e si pentru kilometraj, si pare ok.

 

Are cineva idee cum si ce as putea sa mai verific la ABS? Eventual ceva diagnoza daca are cineva in TM?

 

Problema asta am avut-o si eu. Se dezactiva ABS in mers si ramanea in regim de avarie (adica oprit). Pus moto pe tester la Bavaria si dadea 95% senzor ABS spate. L-am cumparat si schimbat si s-a rezolvat.

Privind retroactiv mi-am da seama si CAND l-am bulit. Am facut o pana pe munte si in graba nu am demontat senzorul de ABS. La scoaterea rotii a fos OK. La remontarea rotii spate se pare ca l-am atins si a crapat ceva in el.

Asta a fost.

Concluzie: demontati (si) senzorul de ABS cand faceti vreo pana. Costa cam MULT daca se strica

Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind linkageuri pt bmw f 650 gs....daca este interesat cineva contact me!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vand telescop spate dakar , arc progresiv Hyper pro nou ,ambele le dau la 1500 ron , telescopu 1200 si arcu 400 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma primiti si pe mine printre voi ? Sunt mandru posesor al unui BMW F650 GS din 2000 :rock: Asta-i jucaria

post-46816-0-22082700-1370719125_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Intrebare de proaaaspat posesor de utilaj: fiind obisnuit ca toate motoarele pe care le-am avut sa porneasca la sfert, BMW vad ca porneste destul de greu. E normal sau...?

Ce ulei bagati in furca? Dand drumul sa curga uleiul dintr-un telescop, uleiul arata nasol cu pilitura de aluminiu? Oare de ce?

 

Stima si sa aveti o zi minunata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul este OK si bacteria buna, nu e normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma primiti si pe mine printre voi ? Sunt mandru posesor al unui BMW F650 GS din 2000 :rock: Asta-i jucaria

bine ai venit :hug:

 

Salutare! Intrebare de proaaaspat posesor de utilaj: fiind obisnuit ca toate motoarele pe care le-am avut sa porneasca la sfert, BMW vad ca porneste destul de greu. E normal sau...?

Ce ulei bagati in furca? Dand drumul sa curga uleiul dintr-un telescop, uleiul arata nasol cu pilitura de aluminiu? Oare de ce?

 

Stima si sa aveti o zi minunata!

si la mine pornea greu dar am rezolvat

sint citeva sute de pagini cu informatii foarte utile

daca faci sapaturi un pic gasesti multe informatii

poate fi injectorul, bujia, filtrul aer, filtrul benzina, pompa benzina

citi km are?

 

manualul scrie 10W pt furca

eu am pus 15W ca sa fie mai tare

si la mine n-am vazut sa fie pilitura, poate se freaca ceva la tine

 

PS: pt motor manualul scrie 10W40

dar eu am pus 15W50 si nu observ vreo diferenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Motorul are 25000 km. Cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca trebuie schimbata bujia, semeringurile, si cam atat

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine ai venit :hug:

 

si la mine pornea greu dar am rezolvat

sint citeva sute de pagini cu informatii foarte utile

daca faci sapaturi un pic gasesti multe informatii

poate fi injectorul, bujia, filtrul aer, filtrul benzina, pompa benzina

citi km are?

 

manualul scrie 10W pt furca

eu am pus 15W ca sa fie mai tare

si la mine n-am vazut sa fie pilitura, poate se freaca ceva la tine

 

PS: pt motor manualul scrie 10W40

dar eu am pus 15W50 si nu observ vreo diferenta

 

Care manual? In Riders Manual (ala mic de ti-l da BMW) arata un grafic cu temperatura in grade C si F si vascozitatea potrivita mediului in care mergi. Sunt curios unde ai vazut ca scrie 10W40 motor si 10W furca. In Repair Manual, ala de se gaseste in format PDF si pe net si are zeci de pagini iarasi nu am gasit nimic. Fa-i si tu o poza daca poti. Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Motorul are 25000 km. Cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca trebuie schimbata bujia, semeringurile, si cam atat

 

Incearca sa desfaci la butonul de starter si arde-i niste WD40 acolo. S-ar putea sa fie gripat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci mai ramin de schimbat si filtrele+uleiul

 

post-3819-0-71854000-1370848147_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa desfaci la butonul de starter si arde-i niste WD40 acolo. S-ar putea sa fie gripat.

sau cu spray de contacte

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci mai ramin de schimbat si filtrele+uleiul

 

attachicon.gifF650GS 0172.jpg

Merci! Arata cam tare manualul asta al tau. De unde-i? Il ai si in format electronic?

Edited by tiyuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci! Arata cam tare manualul asta al tau. De unde-i? Il ai si in format electronic?

pai nu e din manual, e de pe Louis

am postat inainte sa vad ce ai scris

dar cam pe toate sait-urile asa e:

Romimoto

post-3819-0-86990000-1370849656_thumb.jpg

Ascycles

post-3819-0-87671400-1370849667_thumb.jpg

Motorworks

post-3819-0-17021000-1370849687_thumb.jpg

pe realoem e 15W40

post-3819-0-69625400-1370849844_thumb.jpg

am acasa Haynes-ul si ceva pdf-uri

o sa ma uit cind ajung

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu e din manual, e de pe Louis

am postat inainte sa vad ce ai scris

dar cam pe toate sait-urile asa e:

Romimoto

attachicon.gifUlei Romimoto.jpg

Ascycles

attachicon.gifUlei Ascycles.jpg

Motorworks

attachicon.gifUlei Motorworks.jpg

pe realoem e 15W40

attachicon.gifUlei Realoem.jpg

am acasa Haynes-ul si ceva pdf-uri

o sa ma uit cind ajung

Super. Eu bag in al meu 15W50 5100 Motul. E semisintetic. In manual zice Do Not Use Synthetic Oil. Probabil din cauza ambreiajului, sa nu patineze. Complicata treaba cu uleiurile astea. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot uitam dupa una alta pentru servisarea mobrei...Ce ulei de furca bagati? Am gasit Motorex 10W, Motul 15W, Motul Factory Line 10W. Bujie NGK DR8EIX Iridium, filtru ulei HF151. Cat despre uleiul de motor, inca sunt in dubii: Motul 5100 10w40 semisintetic? Citeam pe net ca ar fi si ulei de la BMW ieftin si bun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot uitam dupa una alta pentru servisarea mobrei...Ce ulei de furca bagati? Am gasit Motorex 10W, Motul 15W, Motul Factory Line 10W. Bujie NGK DR8EIX Iridium, filtru ulei HF151. Cat despre uleiul de motor, inca sunt in dubii: Motul 5100 10w40 semisintetic? Citeam pe net ca ar fi si ulei de la BMW ieftin si bun...

si un baiat care mestereste motoare a zis ca cel de la BMW e cel mai bun dar e 70 lei litrul la Bavaria :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waw ce pret...intradevar e ieftin de imi vine sa ma...merge ulei hidraulic bagat la furca? Intreb ca sunt complet afon si mai aud o parere, doua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waw ce pret...intradevar e ieftin de imi vine sa ma...merge ulei hidraulic bagat la furca? Intreb ca sunt complet afon si mai aud o parere, doua...

nu stiu de uleiul hidraulic, eu am pus Motorex 15W

filtru aer HIFLO HFA7601, CHAMPION U309 sau MAHLE 3014000

filtru ulei, da acela e codul sau CHAMPION COF051, MAHLE OX119

bujie simpla, nu cu iridium

ulei motor am pus ca tyiuta Motul 5100 15W50 semisintetic

 

PS poza promisa din manual:

post-3819-0-40028700-1370925724_thumb.jpg

si un bonus :P

post-3819-0-50470700-1370925752_thumb.jpg

Edited by crazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci Crazvy, beton bonusul :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva de vanzare, un topcase cu prinderi cu tot, la un pret rezonabil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e posibil sa iti vand eu un topcase bmw (fara sistem prindere). revin zilele astea cu un raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare , am si eu disperata nevoie de unu dintre voi ,

Miercurea trecuta am trimis la Darian saua la refacut ( anu trecut a fost facuta la el si a fost totul ok ) I-am trimis-o cu conditia sa ajunga la mine vineri dimineata deoarece vroiam sa merg la o intrunire , Imi promite ca va fi ok , Vineri dimineata merg si nu ajunsese , il sun si imi spune vrute si nevrute ok zic se intampla , ramane sa o primesc sambata , la fel nu ajunge , ok luni nu ajunge ,Ieri il sun zice ca nu are la el AWB darpe azi sigur ajunge , surpriza nici azi . Bonus acum nu mai raspunde la telefon si eu am disperata nevoie de sa ( trebuie sa fac un drum lung cu moto si nu am pe ce sa pun fundu .

Cine stie unde sta si poate sa mearga sa imi recupereze saua ? Ofer recompesa .

Multumesc

PS : daca esti din bucuresti , sec 1 iti dau adresa poate ma poti ajuta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu unde sta, dar nu stiu daca te ajuta prea mult chestia asta. Si eu mi-am facut saua la el :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vreau sa rog pe cineva sa mearga sa vorbeasca cu el eventual sa imi si ia saua de la el ( platesc deranjul evident ) am mare nevoie de sa pana joi dimineata cel tarziu ( sa fie la mine in sifhisoara ) daca nu m-am cam ras ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...