Jump to content

Recommended Posts

Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, am descoperit ce zdrancane, lantul...Deci tre sa ma gatesc de un kit de lant nou...Ieftin si bun, pe unde se gaseste?

Bogdan, ieftin și bun nu există :nono: , ia unul bun și gata, nu mai ai treabă câteva zeci de mii de KM. Puțin dai, puțin te tine!

Baftă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, am descoperit ce zdrancane, lantul...Deci tre sa ma gatesc de un kit de lant nou...Ieftin si bun, pe unde se gaseste?

e reducere la Louis 90 euro:

http://www.louis.de/_106176b5cbd479d878797dd040c1e060a9/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10041200&typ_id=0172

 

nu mai merge sa il intinzi?

eu am mai filetat un pic suruburile de la intinzator si am mai mers asa pt ca a intirziat kit-ul :P

Edited by crazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

enorm...e vorba de vre-o 3-4 ore de lucru

Mi se dadu un estimat de 350 ron dupa amiaza asta pentru o schimbare de simeringuri si ulei la furca mea(imi pare ca pierde ulei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

enorm...e vorba de vre-o 3-4 ore de lucru

daca sint incluse in pret simeringurile si uleiul vine vreo 60 de lei ora de manopera

ceea ce nu e chiar asa mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urjent, ca n-as vrea sa mai stau iar o luna fara motor pls <3

 

Are cineva o pompa de apa (completa) sau macar cele 2 pinioane intregi?

 

Am nevoie (neaparat) de 2x 11517652905 PINION (si optional 11512343451).

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca sint incluse in pret simeringurile si uleiul vine vreo 60 de lei ora de manopera

ceea ce nu e chiar asa mult

Eu le schimb azi cu 244 ron. Simeringuri ulei + ulei si manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii.

nu era vb cand se incalzeste mai repede,normal ca in sarcina se incalzeste mai repede. Ideea era sa il lesi putin sa se incalzeasca sa se dilate si piesele acelea din motor ca nu degeaba exista termostat si de ce nu este indicat sa nu il accelrezi la turati mari cand ai pornit exact de aceea pt ca motorul sa ajunga la o temp cat mai optima de functionare si aia este mult mai mare fata de momentul cand tu ai pornit motorul. si stai linistit ca pot lasa motorul si 1 ora la relanti si iti garantez ca nu se supra incalzeste asta insemnand ca nu se aprinde becul de temp. putem incerca daca doresti

 

de ce chiar aicea pe forum se dau sfaturi ca pe timp de iarna daca nu pleci cu mobra nu are rost sa o tot pornesti la anumite intervale de timp? pt ca doar produci uzura prematura a motorului degeaba(foarte mica ce-i drept dar exista). si eu la asta ma refer cand spun ca e ok sa lasi motorul sa mearga putin la relanti,+ca compresia este mai buna la un motor cald decat la unul "rece"

eu pe tema asta nu mai am ce discuta ca nu are rost ,face cum vrea fiecare ,eu tot asa am sa fac !

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum ? ca tevaraia de la ABS trece exact in fata surubului la 1-2 cm

si spre exterior nu ai loc de cadru...

demontezi conducta de frana ,dupa acea o tubulara de 22(cred),cardanul cu prelungitor si desfaci surubul..

dupa terminarea lucrari aerisesti! cam atata

Share this post


Link to post
Share on other sites

lume cam cat costa servisarea furcii???

eu singur mi-am schimbat semeringurile si uleiul ,cred ca te-ai descurca si tu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, dat comanda de lant :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu, oricine are 2 maini si cheile necesare poate sa faca mecanica la motocicleta.

Dar daca nu stii ce faci sau nu ai chemare pt asa ceva, poti produce stricaciuni scumpe: mie, cineva mi-a scos simeringurile cu prea multa indarjire si mi-a zgariat furca. Dupa aceea se ciupeau simeringurile in termen relative scurt de la montare. In final am schimbat o parte din furca.

Edited by NaeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, dat comanda de lant :)

corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimb discurile de frana zilele astea... am demontat roata spate, am desfacut 5 suruburi care prind discul, iar pe al 6-lea l-am rotunjit :D e surub de M6x20 cu cap inbus. o sa-l scot cu extractor de suruburi daca nici incalzit nu iese, dar intrebarea era alta:

- refolosesc suruburile vechi? sau le schimb la fiecare schimbare de disc?

 

Suruburile originale costa cam 2 usd bucata, deci pt 12 suruburi ajungi cam pe la 100 de lei, ceea ce mi se pare totusi exagerat. Daca iau aceleasi suruburi (M6x20 clasa 10.9) de la BADI, de exemplu, sunt sigur ca ma costa maxim 20 de lei. Insa suruburile pe care le-am scos aveau un "guler" de 2-3 mm nefiletat, langa capul surubului... o fi contand? n-o fi contand?

 

pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti al FABORY.ro suruburi metric 6 din inox cu cap imbus. Nu merita sa le refolosesti.

Mai asteapta pareri si fa cum crezi ca e mai bine .

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului...

Mai bine tot setul, lantul si pinioane s-au uzat uniform, impreuna, iar acum lantul nou nu stiu cum ar "calca" pe pinioanele vechi; e o carpeala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai stiti pe careva care dezmembreaza F 650-uri?

Am reusit sa ii rup scarita pasager dreapta.

 

Sau daca are cineva una in plus....

Edited by CuCun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai bre, toata lumea zice ca pompa de apa cade usor la gsuri :D n-are nimeni pinioanele?

nici macar Bavaria nu tine piese pe stoc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva de dat o toba (dreapta) de f650gs ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici macar Bavaria nu tine piese pe stoc...

Da, stiu. Dar ma gandeam ca si-a luat cineva o pompa (preventiv) si-mi poate "imprumuta" pinioanele pana vin ale mele (sa nu stau fara motor inca o saptamana si ceva) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat?

 

Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...