Jump to content

Recommended Posts

Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat?

 

Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron).

Moto Detail de la Louis

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025915

e vreo 500 de lei cu suport cu tot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat?

 

Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron).

 

 

http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=194694

Edited by ERU

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce-mi aduc eu aminte, toata teraba e sa se potriveasca prinderile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieseala in compania a doua Transalpuri, la Varful lui Roman Horezu...GeSu a facut admirabil fata, purtand in carca un megaaa incepator...

 

 



O noua poza, care imi place extrem de mult

post-46816-0-15909600-1372261043_thumb.jpg

post-46816-0-67293000-1372261043_thumb.jpg

post-46816-0-23152500-1372261044_thumb.jpg

post-46816-0-67453000-1372261044_thumb.jpg

post-46816-0-21247300-1372261045_thumb.jpg

post-46816-0-70685600-1372261045_thumb.jpg

post-46816-0-23873700-1372261046_thumb.jpg

post-46816-0-14892500-1372489514_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

la furca trebuie neaparat simering de la magazine moto?

are ceva daca pun unul oarecare de la magazine de simering-uri?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca gasesti fix la aceleasi cote.

In cel mai rau caz, platesti/faci manopera mai repede :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune exact ce tb.Sunt pe stoc la mag moto si nu sunt scumpe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune exact ce tb.Sunt pe stoc la mag moto si nu sunt scumpe.

apai iti dai seama ca pun aceleasi dimensiuni

dar imi trebuie unul singur, am schimbat acum o luna si are scapari unul

ori a fost afectat la montaj, ori tubul are deformari

intrebarea era daca difera cele din magazinele moto de cele uzuale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, cam toate simeringurile de furca au niste dimensiuni pe care nu le gasesti la simeringurile standard din cataloagele de simeringuri. Daca la restul simeringurilor de la o motocicleta ai alternative, cand e vorba despre simeringurile telescoapelor trebuie sa iei simeringuri dedicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, putin probabil sa gasesti simering "normal" cu dimensiunile 41X54X11...trebuie simering dedicat. Urmeaza sa schimb si eu unul peste ceva timp...

Cei care au schimbat simeringurile la amortizoarele fata...ce firma au fost simeringurile pe care le-ati pus? De unde? Cat costa? Au fost ok? etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, putin probabil sa gasesti simering "normal" cu dimensiunile 41X54X11...trebuie simering dedicat. Urmeaza sa schimb si eu unul peste ceva timp...

Cei care au schimbat simeringurile la amortizoarele fata...ce firma au fost simeringurile pe care le-ati pus? De unde? Cat costa? Au fost ok? etc...

eu am pus Saito cu 10 euro de la Louis

la Polo sint tot 10 euro dar Hi-Q

 

si totusi am gasit cu 6 lei :D

la un magazin de bricolaj, aveau pe stoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus semeringuri Ari la 12.000 km (la scurt timp dupa ce am cumparat-o) si burdufuri de telescoape. Acum am 70.000 km si inca nu scapa ulei nici unul din ele, probabil si din cauza ca-s protejate de burdufuri.

 

In alta ordine de idei, aveam ralanti-ul extrem de instabil, murea intr-una la semafor, nu pornea prompt, asa ca am demontat airbox-ul si am curatat throttle body-ul si motorasul de reglat ralanti-ul. Erau acoperite de o pelicula de 1-2mm de funingine/ulei care s-a dus instantaneu cu spray carb cleaner.Am demontat si motorasul care regleaza debitul de aer la ralanti, iar conul din varf precum si locasul unde intra erau acoperite cu un fel de "pamant" negru de 3-4 mm grosime. A iesit foarte usor tot cu carb cleaner, si am avut grija sa nu se scurga mizeria in cilindru. Acum e cu totul altceva, nu mai face figuri la turatii joase.

 

In schimb, pentru ca am mers destul de mult cu problemele la ralanti, am si solicitat mai mult electromotorul si sprag clutch/freewheel/frei-ul (porniri mult mai frecvente si mai greoaie). In consecinta, de vreo 2 zile, la pornire, face ca o rasnita sprag clutch-ul, asa ca banuiesc ca trebuie sa il schimb si pe el.

Aveti idee unde gasesc unul nou mai ieftin, sau second-hand cu km putini (stare buna)? Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal. am un consum de 6.8 (f650gs-2002) in oras. nu e un pic cam mult?

Edited by adi003

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general, la motoretele astea, as zice ca daca trece de 6 e cam mult. Mie nu mi-a trecut niciodata de 5%

Dar, depinde de trafic si cum il abordezi, depinde cum citesti KM(de pe total sau partial)

Edited by NaeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal. am un consum de 6.8 (f650gs-2002) in oras. nu e un pic cam mult?

Sincer, imi pare enorm. Incearca sa ii cureti clapeta. Dupa operatiunea asta mi-am redus consumul mediu in ultimii 4000 km la 3,8 l.

Edited by redippy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, imi pare enorm. Incearca sa ii cureti clapeta. Dupa operatiunea asta mi-am redus consumul mediu in ultimii 4000 km la 3,8 l.

Care...cea de admisie aer in corpul injectorului?

 

Unde ai facut saua, arata ff bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care...cea de admisie aer in corpul injectorului?

da, si se mai vorbeste de motorul de relanti

cred ca ar fi 6 in poza de mai jos

post-3819-0-60645000-1373023617_thumb.jpg

 

@redippy cum fac asta? ma descurc sa o fac singur? imi poti da un link ceva? thx

dai jos carenele, admisia si filtrul de aer, airbox-ul si ajungi la injector

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am povestit eu cateva post-uri mai sus pe scurt cum am procedat pentru curatirea throttle body-ului, a motorasului de ralanti si a tuburilor asociate.

 

A... si update la problema cu freewheel / frei / sprag clutch... a murit.

Se invarte electromotorul in gol, cu un carait, dar nu invarte deloc motorul. Ori rotitele dintate sunt duse, ori chiar freewheel-ul. Nu stiu daca apuc s-o fac pana la BMW Camp, dar incercam :)

Edited by smar2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care...cea de admisie aer in corpul injectorului?

 

 

Unde ai facut saua, arata ff bine

Aici pe forum . Moto_Dan "scaune moto" Edited by pstefan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu. Se invarte electromotorul in gol. Daca descoperi buba, posteaza si tu o poza ca sa vad care din rotitele dintate sunt duse! Eu nu apuc sa o desfac prea curand.

 

Multam!


 

 

A... si update la problema cu freewheel / frei / sprag clutch... a murit.

Se invarte electromotorul in gol, cu un carait, dar nu invarte deloc motorul. Ori rotitele dintate sunt duse, ori chiar freewheel-ul. Nu stiu daca apuc s-o fac pana la BMW Camp, dar incercam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am curatat throttle body-ul si motorasul de reglat ralanti-ul. Erau acoperite de o pelicula de 1-2mm de funingine/ulei care s-a dus instantaneu cu spray carb cleaner.Am demontat si motorasul care regleaza debitul de aer la ralanti, iar conul din varf precum si locasul unde intra erau acoperite cu un fel de "pamant" negru de 3-4 mm grosime. A iesit foarte usor tot cu carb cleaner,

am ajuns si eu sa curat motorasul in cele din urma

avea o mizga de el probabil de 12 ani dar nici chiar 4 mm grosime

deocamdata n-am observat vreo diferenta in functionare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...