adi_radu Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 2 . spatele e deja Ohilis . mai trebuie fata apoi o vizita la Rams21 si cred ca nu mai pot sa am regrete . 3 in off nu e o problema ( il ajut cu un spray dinala ieftin ) Pe mine ma intereseaza mai mult pe asfalt ( fac multe mi de km pe asfalt ) 4 eu vreau sa construiesc un far din 2 lupe 5 Dan de la Timisoara mi-a facut ultima data saua .Sa iti zic ca cheita de la fermuaru de la aerisiri a intrat prin musamaua pusa de el . Ca si feed back .. E mai buna dar tot te oboseste si culmea in aceelasi loc . Nu i-am mai scris inapoi desi eram pornit sa ii scriu si sa astept raspunsul . Incerc Touratechu si daca nici asa .. imi pun blana de oaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) Poate vei gasi ceva care sa te ajute aici. Editat Noiembrie 14, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Pe mine ma intereseaza sa aflu cum e normal sa se intample dupa ce am verificat nivelul avand motorul oprit. OK, nivelul e unde trebuie ... investigam mai departe. Vreau sa aflu care e comportamentul normal al uleiului in timpul mersului - umple sau nu rezervorul, datorita unei anomalii ar putea sa se creeaze o presiune care ar putea sa-mi ''dezlipeasca'' rezervorul? concluzii: In g650gs aveam prea mult ulei, de aceea, in timpul mersului, nivelul in rezervor era pana sus in buza. Cauza: la momentul reviziei nu s-a verificat cat ulei a curs din motor. In realitate a curs mai putin de 2l si cand s-a pus uleiul nou s-au pus aprox 2.2 litri. De ce nu a curs tot uleiul din motor la momentul reviziei? N-am avut un raspuns de la mecanic. Ma gandesc ca nu au lasat motorul pornit inainte de schimbul de ulei... De ce nu mi-a aratat pe joja, dupa revizie ca e prea mult ulei in rezervor? Explicatia mecanicului: ceva bila(gen clapeta de sens) pozitionata pe un furtun care duce uleiul de la motor in rezervor, nu a functionat cum trebuie si chiar si dupa 10 min de mers, uleiul din motor nu a ajuns in rezervorul de ulei. Prin urmare, puneai joja, si vedeai ca nivelul la ulei in rezervor este ok sau e mai mic decat trebuie. In realitate era mult mai mult decat trebuie. Cum se poate fisura rezervorul de ulei? o explicatie data de mecanic: pistonul motorului creeaza f multa presiune in baia de ulei datorita volumului f mare de ulei care ramane in motor, n lipsa unui circuit normal al uleiului spre rezervor (bila - clapeta de sens blocata), iar presiunea asta ajunge cumva la rezervorul de ulei(care nu este o piesa turnata, este facut din 2 piese de aluminiu, lipite intre ele). Remediu: scos surplusul de ulei din motor si investigat ce e cu nefunctionarea clapetei de sens cam asta e ce-am inteles eu din povestea asta, e posibil sa fiu pe langa realitate datorita faptului ca sunt la categoria ''amatori''. Oricum, pe viitor o sa verific sau o sa ii pun pe mecanici sa verifice cat ulei scot din motor, atunci cand fac schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 concluzii: In g650gs aveam prea mult ulei, de aceea, in timpul mersului, nivelul in rezervor era pana sus in buza. Cauza: la momentul reviziei nu s-a verificat cat ulei a curs din motor. In realitate a curs mai putin de 2l si cand s-a pus uleiul nou s-au pus aprox 2.2 litri. De ce nu a curs tot uleiul din motor la momentul reviziei? N-am avut un raspuns de la mecanic. Ma gandesc ca nu au lasat motorul pornit inainte de schimbul de ulei... De ce nu mi-a aratat pe joja, dupa revizie ca e prea mult ulei in rezervor? Explicatia mecanicului: ceva bila(gen clapeta de sens) pozitionata pe un furtun care duce uleiul de la motor in rezervor, nu a functionat cum trebuie si chiar si dupa 10 min de mers, uleiul din motor nu a ajuns in rezervorul de ulei. Prin urmare, puneai joja, si vedeai ca nivelul la ulei in rezervor este ok sau e mai mic decat trebuie. In realitate era mult mai mult decat trebuie. Cum se poate fisura rezervorul de ulei? o explicatie data de mecanic: pistonul motorului creeaza f multa presiune in baia de ulei datorita volumului f mare de ulei care ramane in motor, n lipsa unui circuit normal al uleiului spre rezervor (bila - clapeta de sens blocata), iar presiunea asta ajunge cumva la rezervorul de ulei(care nu este o piesa turnata, este facut din 2 piese de aluminiu, lipite intre ele). Remediu: scos surplusul de ulei din motor si investigat ce e cu nefunctionarea clapetei de sens cam asta e ce-am inteles eu din povestea asta, e posibil sa fiu pe langa realitate datorita faptului ca sunt la categoria ''amatori''. Oricum, pe viitor o sa verific sau o sa ii pun pe mecanici sa verifice cat ulei scot din motor, atunci cand fac schimbul de ulei. din ce am mai vazut nici 10% din mecanici nu stiu sa schimbe corect uleiul la gs 650 cu rezervor de ulei separaT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Altfel spus, ca nu ii dau drumul si la uleiul din rezervor (demontat, inclinat si desurubat surubul de la baza)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Altfel spus, ca nu ii dau drumul si la uleiul din rezervor (demontat, inclinat si desurubat surubul de la baza)? dar asta e in manual , n-au cum s-o rateze . si dupa parerea mea ar trebui s-o stie fiecare posesor chiar daca nu se implica fizic in schimbul de ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 mecanicul ala trebuie batut cu cheia peste degete. La f650 se scurge uleiul din motor si cel din rezervor - operatiuni distincte mentionate in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Am probleme cu frana spate la un GS din 2005 cu ABS. Mi-a ramas blocata frana si am mancat placutele si discul l-am varzalit. In urma investigatilor in service se pare ca problema ar fi din master cylinder. Garniturile sunt oki si baiul ar fi la ceva minunatie din teflon din capatul pompei. In kitul de reparatie de la BMW vin doar garniturile si nu ma ajuta cu nimic. Alternativele care le am pe moment sunt kit de reparatie brembo cod 110.4362.41(http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p810_master-cylinder-repair-kit--rear--ps-11.html) sau pompa de frana spate second. Intrebarile sunt urmatoarele: 1) Este diferenta la master cylinder-ul asta intre versiunea cu ABS si fara ABS? 2) Este vreo diferenta intre master cylinder-ul de la Dakar fata de GS?(am impresia ca centrala de ABS are senzitivatate diferita pe Dakar fata de GS si nu stiu daca sunt diferente si la master cylinder) 4) Stiti alte alternative pentru kitul brembo de reparatie? 5) Distribuitori brembo sau magazin care sa aduca kitul acesta? 6) Unde as putea gasi o pompa frana spate pe varianta second? 7) A mai avut careva probleme cu pompa frana spate, simptom fiind ca nu mai debloca de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 din ce stiu pompele de frana sunt absolut identice. Poti verifica chestia asta pe realoem - vor avea acelasi cod la toate modelele. Problema pe care o spui tu pare sa fie mai mult din centrala de abs decat din pompa de frana. Poate o aierisire incorecta, ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Initial centrala ABS a fost suspectata. S-a ajuns la concluzia ca nu ar fi de bai centrala ci pompa de frana. Dupa ce se apasa pedala prima data, cilindrul nu mai revine complet. S-a desfacut pompa de frana si s-a constatat ca problema ar fi chitibusul(nu stiu cum sa ii zic) de teflon din capatul pompei. Pe forumuri straine am mai gasit problema asta si rezolvarea a fost tot pompa de frana diferita sau kit-ul de reparatie care l-am pus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 (editat) Am probleme cu frana spate la un GS din 2005 cu ABS. Mi-a ramas blocata frana si am mancat placutele si discul l-am varzalit. In urma investigatilor in service se pare ca problema ar fi din master cylinder. Garniturile sunt oki si baiul ar fi la ceva minunatie din teflon din capatul pompei. In kitul de reparatie de la BMW vin doar garniturile si nu ma ajuta cu nimic. Alternativele care le am pe moment sunt kit de reparatie brembo cod 110.4362.41(http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p810_master-cylinder-repair-kit--rear--ps-11.html) sau pompa de frana spate second. Intrebarile sunt urmatoarele: 1) Este diferenta la master cylinder-ul asta intre versiunea cu ABS si fara ABS? 2) Este vreo diferenta intre master cylinder-ul de la Dakar fata de GS?(am impresia ca centrala de ABS are senzitivatate diferita pe Dakar fata de GS si nu stiu daca sunt diferente si la master cylinder) 4) Stiti alte alternative pentru kitul brembo de reparatie? 5) Distribuitori brembo sau magazin care sa aduca kitul acesta? 6) Unde as putea gasi o pompa frana spate pe varianta second? 7) A mai avut careva probleme cu pompa frana spate, simptom fiind ca nu mai debloca de tot? si mie mi-au ramas odata placutele apropiate dar nu blocate din fericire am observat la timp oricum puteai sa-ti faci ochiuri pe disc pistoanele erau uscate ca vaginul unei calugarite de 80 de ani s-a rezolvat cu niste vaselina pe baza de litiu (pistoanele) cred ca si discul prea subtire poate fi o problema mai ales cu placute uzate... vad ca unii vind pe ebay discuri de 3,5 mm cind limita din manuial e 4,5 mm scuze, acuma vad ca zici de pompa, nu de etrier... Editat Noiembrie 16, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 si eu am avut a eeasi problema . rezolvarea : da pompa la un strungar + ce am putut scoate intreg din piesa aceea de plastic ( alba ) mi-a facut alta in care din start culiseaza usor pistonasul , multa vaselina sub burduful de cauciuc si merge fara probleme . PS: Si eu am schimbat un disc si un set de placute din cauza lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Din ce material ti-a facut piesa aia alba? Si daca mai ti minte dimensiunile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Nu as incerca inginerii de genu acolo inauntru BRA45748 pe motorworks pare sa fie tot ce ai nevoie + BRA57174 Spacer bush for rear master cylinder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 intentionez sa revin la f650gs la un moment dat Te superi daca te intreb de ce ? Ce nu te multumeste la 1200 GS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Nu as incerca inginerii de genu acolo inauntru BRA45748 pe motorworks pare sa fie tot ce ai nevoie + BRA57174 Spacer bush for rear master cylinder Pentru ce trebuie Spacer brush ala? Din ce vad codul ii pentru F650 CS si nu GS. Am gasit si eu la ei si la intobikes.co.uk, dar iese prea scump transportul in Romania. Editat Noiembrie 18, 2013 de fadrianradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Pai despre acea bucsa de teflon e vorba mai sus. Am schimbat si eu kit-ul de garnituri la intreaga instalatie de franare (maneta, pedala, etrieri plus discuri noi) acum 1 luna dupa ce mi-am luat motorul ca sa fiu linistit si am vazut acea bucsa cum culiseaza in pompa. Daca are si cea mai mica urma de depuneri pe interiorul pistonului se misca greu. Kit-ul a venit si cu un plic special cu vaselina pentru acea piesa, ca sa culiseze usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Pai despre acea bucsa de teflon e vorba mai sus. Am schimbat si eu kit-ul de garnituri la intreaga instalatie de franare (maneta, pedala, etrieri plus discuri noi) acum 1 luna dupa ce mi-am luat motorul ca sa fiu linistit si am vazut acea bucsa cum culiseaza in pompa. Daca are si cea mai mica urma de depuneri pe interiorul pistonului se misca greu. Kit-ul a venit si cu un plic special cu vaselina pentru acea piesa, ca sa culiseze usor... De unde ai luat kitul de reparatie pt pompa frana spate si cam cat a costat ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 50 pentru pompa si 85 etrierul, piese OEM. Fara acea bucsa de teflon. Ia legatura cu Mexycanu aici pe forum, le aduce in 4-5 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Pe realoem.ro iti da pret de 40 de lei pentru kitul de pompa si 71~ de lei pentru etrier. Am gasit pompa frana mai ieftin ca pe motorwork.co.uk aici http://www.telgesparts.de/10477650-brembo-rear-master-cylinder-ps-11c-black-p-952.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Eu am vazut un kit de reparare pompa frana spate. Asta as vrea sa il iau eu. Editat Noiembrie 20, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Daca vrei o părere, PM. Ca sa nu poluam topicul... =)Ai gasit si alta varianta inafara celei din USA? ... 2 . Vreau upgrade la suspensia fata (incercat cu arcuri progresive se simpte chiar ok doar ca ... nu suficient la cum ma dau eu .) Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Salut, am zis sa fac azi ultima iesire, noroc ca am stat pe langa casa... Concret, dupa 20-30 km de mers lejer am auzit un tacanit in partea de sus a motorului si in maxim 1 minut s-a aprins martorul de presiune ulei. Am oprit, uleiul abia vizibil in vas, nu mai atingea joja. Am verificat la plecare uleiul si era ok nivelul, schimbat acum 500 km. Am venit la relanti pana la garaj si am mai pus 3-400 ml ulei, am dat cheie si s-a stins 5 secunde, a disparut tacanitul dupa care a reaparut impreuna cu becul aprins. Uleiul a disparut iarasi din vas. Banuiesc ca e ceva cu pompele de ulei, ori rotile dintate, ori simeringuri. Nu am nici ulei in lichidul de racire (kitul de apa a fost schimbat acum 1 luna). A mai patit-o careva? Sa astept pana ce o desface un mecanic sau sa ma apuc de comandat pompa (pompele) de ulei inainte, ca e certa problema? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea Merci pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 exact ce ti-a spus colegul de pe topicul cu freewind ,ori ce moto se strica daca il folosesti si nu il intreti cum se cuvine ! excat la subiect nici la f 650 gs nu sant probleme majore ,eu il am de 2 ani si am facut peste 25.000 km(avea 32.000 cand l-am luat) si inafara de consumabile nu am facut absolut nimica la el . ca am desfacut eu tot la el pt intretinere (cu exceptia motorului ,unde l-am desfacut sa verific jocul supapelor) este alta teaba ,dar nu l-am desfacut vreodata pt a repara ceva defectiune . bafta in orice alegere ai face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.