cristibmw Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Domnilor, e un mare mister pentru mine de ce sunt la al 2-lea rezervor de ulei care se fisureaza la partea superioara, exact pe cordonul de imbinare dintre placa si corpul principal al rezervorului. Suspectez ca mi-au pus de la service prea mult ulei(presiune mare in rezervor) si de aceea va rog sa-mi spuneti si mie pana unde va urca uleiul dupa vreo 5-10min de mers cu moto. La mine urca pana sus in buza rezervorului, am testat asa: moto pe cric, motorul pornit 5-10 minute, desfacut capacul de la ulei in timp ce mergea moto. bellray15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Domnilor, e un mare mister pentru mine de ce sunt la al 2-lea rezervor de ulei care se fisureaza la partea superioara, exact pe cordonul de imbinare dintre placa si corpul principal al rezervorului. Suspectez ca mi-au pus de la service prea mult ulei(presiune mare in rezervor) si de aceea va rog sa-mi spuneti si mie pana unde va urca uleiul dupa vreo 5-10min de mers cu moto. La mine urca pana sus in buza rezervorului, am testat asa: moto pe cric, motorul pornit 5-10 minute, desfacut capacul de la ulei in timp ce mergea moto. bellray15w50. nivelul trebuie sa fie maximum pina la partea superioara a gemuletului de nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Vorbim de momentul cand merge motorul sau la 10 minute dupa ce am oprit motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Vorbim de momentul cand merge motorul sau la 10 minute dupa ce am oprit motorul? motorul oprit dupa ce s-a incalzit uleiul cind merge motorul uleiul e in miscare, cum vrei sa verifici nivelul?? Editat Noiembrie 8, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Pe mine ma interesa nivelul maxim la care va ajunge uleiul cand motorul e pornit si cand e pus pe cricul central. Nu cred ca e normal sa se umple rezervorul de ulei pana in buza la momentul cand merge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 aha, pai nu stiu nu te stropeste daca scoti busonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Nu te stropeste, poti sa faci asa: ii scoti busonul si o pornesti. Pe masura ce se incalzeste, vezi pana unde urca uleiul in rezervor. Daca ajunge sus in buza, opresti motorul sa nu dea pe afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Nu te stropeste, poti sa faci asa: ii scoti busonul si o pornesti. Pe masura ce se incalzeste, vezi pana unde urca uleiul in rezervor. Daca ajunge sus in buza, opresti motorul sa nu dea pe afara. parerea mea e ca te complici degeaba... scrie clar in manual cum se verifica nivelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Pe mine ma intereseaza sa aflu cum e normal sa se intample dupa ce am verificat nivelul avand motorul oprit. OK, nivelul e unde trebuie ... investigam mai departe. Vreau sa aflu care e comportamentul normal al uleiului in timpul mersului - umple sau nu rezervorul, datorita unei anomalii ar putea sa se creeaze o presiune care ar putea sa-mi ''dezlipeasca'' rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Salutare. Am mici probleme la un motor. Descriu mai jos: De 2 zile incoace, dimineata la pornire cand pun contactul si apas butonul de pornire,se aude un tacanit similar cu un scurt, din partea din fata acolo unde sunt releele si motorul nu se invarte. Dupa ce incerc de mai multe ori, porneste, dar nu sta la relanti. Merg asa cu ea si dupa prima pornire si repornire nu mai are nici o problema. Asta se intampla doar dimineata. Cam ce ar trebui sa verific? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) Incepe cu bornele, vezi dacă sunt stranse bine, apoi verifica incarcarea si nivelul de lichid/acid a bateriei.Daca zici ca după o pornire e ok, tind sa cred ca e incarcarea bateriei. Editat Noiembrie 13, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Incearca sa misti motorul nepornit bagat in viteza, cu ambreiajul tras, sa misti motoreta sa se desmorteasca. Si mie imi suna ca o baterie cu inceput de sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 baterie pe sfarsit si poate ulei prea dens pentru vremea rece (in caz ca nu sunt necazuri la borne si bateria are nivel corect la la lichid ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Pt ca sezonul a cam apus ma gandesc la un Upgrade asa ca va cer niste pareri : 1 .vreau manere incalzite ( am inghetat de 2 ori si am zis ca e bine sa le pun ) vreau sa imi iau manere originale ( cele simple ) de la BMW si sa pun folia aceea ce incalzeste dedesupt (pus manere incalzite pe atv si sunt incomode pt ca sunt cam groase ) 2 . Vreau upgrade la suspensia fata (incercat cu arcuri progresive se simpte chiar ok doar ca ... nu suficient la cum ma dau eu .) Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri . 3 .Anul asta am dat o suma destul de mare (jumatate dintr-un scotoil ) pe spray de uns lantul vreau sa imi montez un scot oil .Pareri ( il vreau pe acela automat fara batai de cap ) daca are cineva montat ar fi ok niste poze ! 4 Vreau sa ii modific farul (am farul striat , am pus xenon si tot chior este ) ma gandeam sa pun 2 lupe in locul lui sa imi lumineze calea mai ok . 5 Dupa ce am dat sume consistente pe refacut saua si nu a fost de mare ajutor ( ultima refacere a costat cat un sfert din o sa touratech ) sa si rupt dupa 1000 km . vreau sa imi iau sa de la touratech . Daca are cineva astfel de sa vreau sa il intreb cum este si cat de joasa e cea low . 6 Fiind extra sexon scad preturile la piese si cum lantul meu da semne de uzura ma gandeam sa profit de reduceri si sa imi iau un kit nou . Ma gandeam la regina xvRing . aveti alte pareri mai ok ? in materie de calitate si durata de exploatare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 1. Asigura-te ca ai handguards acoperitoare. Degeaba ai manere incalzite daca te sufla vantul. 2. Misto, da' scump. 3. Ulei ars amestecat cu ceva vaselina pus intr-un recipient gen Pur. Ieftin, deci bun. 4. Orice upgrade la lumini e binevenit. 5. Degustibus. 6. DID si Regina OK. RK sucks - se uzeaza inegal, se intepeneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 1 am deja .Deja am gasit urmeaza sa fac comanda 3 nu ma bag ca imi pictez tot moto . 5 Degustibus ? ce e asta ? marca sau ce 6.RK e ok mai este JMT care e mai naspa si la pret asemanator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri . link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 house of horsepower probabil . si eu luasem legatura cu ei dar intre timp am dat mobra . vezi ca pe linga furca ti-ar mai trebui si un amortizor farul ala cu 2 lupe de la touratech este ridicol de scump . iar pe ebay n-a aparut vreodata am avut loobman , ieftin si bun luat de aici de pe forum . unul similar dar fara actionare manuala are un coleg . se deschide supapa de la vibratii . in rest aceeasi constructie . saua facuta de moto_dan a iesit f comfortabila . dupa un sezon n-avea nici o urma de uzura . daca -ti iei furca aia lasa-ne si noua poze cu kitul complet si montajul , te rog . intentionez sa revin la f650gs la un moment dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 1 am deja .Deja am gasit urmeaza sa fac comanda 3 nu ma bag ca imi pictez tot moto . 5 Degustibus ? ce e asta ? marca sau ce 6.RK e ok mai este JMT care e mai naspa si la pret asemanator . 3. Asa o sa o pictezi automat http://en.wikipedia.org/wiki/De_gustibus_non_est_disputandum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Pt ca sezonul a cam apus ma gandesc la un Upgrade asa ca va cer niste pareri : 1 .vreau manere incalzite ( am inghetat de 2 ori si am zis ca e bine sa le pun ) vreau sa imi iau manere originale ( cele simple ) de la BMW si sa pun folia aceea ce incalzeste dedesupt (pus manere incalzite pe atv si sunt incomode pt ca sunt cam groase ) 2 . Vreau upgrade la suspensia fata (incercat cu arcuri progresive se simpte chiar ok doar ca ... nu suficient la cum ma dau eu .) Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri . 3 .Anul asta am dat o suma destul de mare (jumatate dintr-un scotoil ) pe spray de uns lantul vreau sa imi montez un scot oil .Pareri ( il vreau pe acela automat fara batai de cap ) daca are cineva montat ar fi ok niste poze ! 4 Vreau sa ii modific farul (am farul striat , am pus xenon si tot chior este ) ma gandeam sa pun 2 lupe in locul lui sa imi lumineze calea mai ok . 5 Dupa ce am dat sume consistente pe refacut saua si nu a fost de mare ajutor ( ultima refacere a costat cat un sfert din o sa touratech ) sa si rupt dupa 1000 km . vreau sa imi iau sa de la touratech . Daca are cineva astfel de sa vreau sa il intreb cum este si cat de joasa e cea low . 6 Fiind extra sexon scad preturile la piese si cum lantul meu da semne de uzura ma gandeam sa profit de reduceri si sa imi iau un kit nou . Ma gandeam la regina xvRing . aveti alte pareri mai ok ? in materie de calitate si durata de exploatare . 2 Ia-ti kit-ul ala si dupa asta o sa cauti o varianta si pt spate. 3 Scotoiler-ul nu e chiar asa bun cum s-ar crede. In primul rand daca este vorba de unul vacumatic, va trebui sa dai o gaura filetata in galeria de admisie pt ca din cate stiu eu dakar-ul nu are nici o iesire[sau intrare] de vacuum. Pe langa Lobman sau mai bine zis mai bun ca Lobman-ul este OSCO . Oricum sa stii ca ungatoarele automate nu functioneaza asa bine cum te-ai astepta. De ex Scotoil-ul pe care il am pe mobra in off nu functioneaza aproape de loc, si din ce m-am interesat si la altii se pare ca nu exista un model care sa functioneze decent in toate ipostazele si sa fie "automat". 4 Modelele de dupa 2004 au farul fara striatii. Mult mai bun in ideea in care vrei sa montezi lupe in el insa nu sunt 100% sigur ca se poate. Ma gandisem pe vremuri cand vroiam un Dakar la varianta asta insa nu am apucat sa ma documentez calumea. 5 Dan de la Timisoara lucreaza binisor dar de abia la anu' o sa pot sa-ti dau un feedback ca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 2 . spatele e deja Ohilis . mai trebuie fata apoi o vizita la Rams21 si cred ca nu mai pot sa am regrete . 3 in off nu e o problema ( il ajut cu un spray dinala ieftin ) Pe mine ma intereseaza mai mult pe asfalt ( fac multe mi de km pe asfalt ) 4 eu vreau sa construiesc un far din 2 lupe 5 Dan de la Timisoara mi-a facut ultima data saua .Sa iti zic ca cheita de la fermuaru de la aerisiri a intrat prin musamaua pusa de el . Ca si feed back .. E mai buna dar tot te oboseste si culmea in aceelasi loc . Nu i-am mai scris inapoi desi eram pornit sa ii scriu si sa astept raspunsul . Incerc Touratechu si daca nici asa .. imi pun blana de oaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) Poate vei gasi ceva care sa te ajute aici. Editat Noiembrie 14, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Pe mine ma intereseaza sa aflu cum e normal sa se intample dupa ce am verificat nivelul avand motorul oprit. OK, nivelul e unde trebuie ... investigam mai departe. Vreau sa aflu care e comportamentul normal al uleiului in timpul mersului - umple sau nu rezervorul, datorita unei anomalii ar putea sa se creeaze o presiune care ar putea sa-mi ''dezlipeasca'' rezervorul? concluzii: In g650gs aveam prea mult ulei, de aceea, in timpul mersului, nivelul in rezervor era pana sus in buza. Cauza: la momentul reviziei nu s-a verificat cat ulei a curs din motor. In realitate a curs mai putin de 2l si cand s-a pus uleiul nou s-au pus aprox 2.2 litri. De ce nu a curs tot uleiul din motor la momentul reviziei? N-am avut un raspuns de la mecanic. Ma gandesc ca nu au lasat motorul pornit inainte de schimbul de ulei... De ce nu mi-a aratat pe joja, dupa revizie ca e prea mult ulei in rezervor? Explicatia mecanicului: ceva bila(gen clapeta de sens) pozitionata pe un furtun care duce uleiul de la motor in rezervor, nu a functionat cum trebuie si chiar si dupa 10 min de mers, uleiul din motor nu a ajuns in rezervorul de ulei. Prin urmare, puneai joja, si vedeai ca nivelul la ulei in rezervor este ok sau e mai mic decat trebuie. In realitate era mult mai mult decat trebuie. Cum se poate fisura rezervorul de ulei? o explicatie data de mecanic: pistonul motorului creeaza f multa presiune in baia de ulei datorita volumului f mare de ulei care ramane in motor, n lipsa unui circuit normal al uleiului spre rezervor (bila - clapeta de sens blocata), iar presiunea asta ajunge cumva la rezervorul de ulei(care nu este o piesa turnata, este facut din 2 piese de aluminiu, lipite intre ele). Remediu: scos surplusul de ulei din motor si investigat ce e cu nefunctionarea clapetei de sens cam asta e ce-am inteles eu din povestea asta, e posibil sa fiu pe langa realitate datorita faptului ca sunt la categoria ''amatori''. Oricum, pe viitor o sa verific sau o sa ii pun pe mecanici sa verifice cat ulei scot din motor, atunci cand fac schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 concluzii: In g650gs aveam prea mult ulei, de aceea, in timpul mersului, nivelul in rezervor era pana sus in buza. Cauza: la momentul reviziei nu s-a verificat cat ulei a curs din motor. In realitate a curs mai putin de 2l si cand s-a pus uleiul nou s-au pus aprox 2.2 litri. De ce nu a curs tot uleiul din motor la momentul reviziei? N-am avut un raspuns de la mecanic. Ma gandesc ca nu au lasat motorul pornit inainte de schimbul de ulei... De ce nu mi-a aratat pe joja, dupa revizie ca e prea mult ulei in rezervor? Explicatia mecanicului: ceva bila(gen clapeta de sens) pozitionata pe un furtun care duce uleiul de la motor in rezervor, nu a functionat cum trebuie si chiar si dupa 10 min de mers, uleiul din motor nu a ajuns in rezervorul de ulei. Prin urmare, puneai joja, si vedeai ca nivelul la ulei in rezervor este ok sau e mai mic decat trebuie. In realitate era mult mai mult decat trebuie. Cum se poate fisura rezervorul de ulei? o explicatie data de mecanic: pistonul motorului creeaza f multa presiune in baia de ulei datorita volumului f mare de ulei care ramane in motor, n lipsa unui circuit normal al uleiului spre rezervor (bila - clapeta de sens blocata), iar presiunea asta ajunge cumva la rezervorul de ulei(care nu este o piesa turnata, este facut din 2 piese de aluminiu, lipite intre ele). Remediu: scos surplusul de ulei din motor si investigat ce e cu nefunctionarea clapetei de sens cam asta e ce-am inteles eu din povestea asta, e posibil sa fiu pe langa realitate datorita faptului ca sunt la categoria ''amatori''. Oricum, pe viitor o sa verific sau o sa ii pun pe mecanici sa verifice cat ulei scot din motor, atunci cand fac schimbul de ulei. din ce am mai vazut nici 10% din mecanici nu stiu sa schimbe corect uleiul la gs 650 cu rezervor de ulei separaT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Altfel spus, ca nu ii dau drumul si la uleiul din rezervor (demontat, inclinat si desurubat surubul de la baza)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.