Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

2 . spatele e deja Ohilis . mai trebuie fata apoi o vizita la Rams21 si cred ca nu mai pot sa am regrete .

3 in off nu e o problema ( il ajut cu un spray dinala ieftin ) Pe mine ma intereseaza mai mult pe asfalt ( fac multe mi de km pe asfalt )

4 eu vreau sa construiesc un far din 2 lupe proiectoare30.jpg

 

5 Dan de la Timisoara mi-a facut ultima data saua .Sa iti zic ca cheita de la fermuaru de la aerisiri a intrat prin musamaua pusa de el . Ca si feed back .. E mai buna dar tot te oboseste si culmea in aceelasi loc . Nu i-am mai scris inapoi desi eram pornit sa ii scriu si sa astept raspunsul . Incerc Touratechu si daca nici asa .. imi pun blana de oaie :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe mine ma intereseaza sa aflu cum e normal sa se intample dupa ce am verificat nivelul avand motorul oprit. OK, nivelul e unde trebuie ... investigam mai departe.

 

Vreau sa aflu care e comportamentul normal al uleiului in timpul mersului - umple sau nu rezervorul, datorita unei anomalii ar putea sa se creeaze o presiune care ar putea sa-mi ''dezlipeasca'' rezervorul?

 

concluzii:

 

In g650gs aveam prea mult ulei, de aceea, in timpul mersului, nivelul in rezervor era pana sus in buza.

Cauza: la momentul reviziei nu s-a verificat cat ulei a curs din motor. In realitate a curs mai putin de 2l si cand s-a pus uleiul nou s-au pus aprox 2.2 litri.

 

De ce nu a curs tot uleiul din motor la momentul reviziei? N-am avut un raspuns de la mecanic. Ma gandesc ca nu au lasat motorul pornit inainte de schimbul de ulei...

 

De ce nu mi-a aratat pe joja, dupa revizie ca e prea mult ulei in rezervor? Explicatia mecanicului: ceva bila(gen clapeta de sens) pozitionata pe un furtun care duce uleiul de la motor in rezervor, nu a functionat cum trebuie si chiar si dupa 10 min de mers, uleiul din motor nu a ajuns in rezervorul de ulei. Prin urmare, puneai joja, si vedeai ca nivelul la ulei in rezervor este ok sau e mai mic decat trebuie. In realitate era mult mai mult decat trebuie.

 

Cum se poate fisura rezervorul de ulei? o explicatie data de mecanic: pistonul motorului creeaza f multa presiune in baia de ulei datorita volumului f mare de ulei care ramane in motor, n lipsa unui circuit normal al uleiului spre rezervor (bila - clapeta de sens blocata), iar presiunea asta ajunge cumva la rezervorul de ulei(care nu este o piesa turnata, este facut din 2 piese de aluminiu, lipite intre ele).

 

Remediu: scos surplusul de ulei din motor si investigat ce e cu nefunctionarea clapetei de sens

 

cam asta e ce-am inteles eu din povestea asta, e posibil sa fiu pe langa realitate datorita faptului ca sunt la categoria ''amatori''.

 

Oricum, pe viitor o sa verific sau o sa ii pun pe mecanici sa verifice cat ulei scot din motor, atunci cand fac schimbul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzii:

 

In g650gs aveam prea mult ulei, de aceea, in timpul mersului, nivelul in rezervor era pana sus in buza.

Cauza: la momentul reviziei nu s-a verificat cat ulei a curs din motor. In realitate a curs mai putin de 2l si cand s-a pus uleiul nou s-au pus aprox 2.2 litri.

 

De ce nu a curs tot uleiul din motor la momentul reviziei? N-am avut un raspuns de la mecanic. Ma gandesc ca nu au lasat motorul pornit inainte de schimbul de ulei...

 

De ce nu mi-a aratat pe joja, dupa revizie ca e prea mult ulei in rezervor? Explicatia mecanicului: ceva bila(gen clapeta de sens) pozitionata pe un furtun care duce uleiul de la motor in rezervor, nu a functionat cum trebuie si chiar si dupa 10 min de mers, uleiul din motor nu a ajuns in rezervorul de ulei. Prin urmare, puneai joja, si vedeai ca nivelul la ulei in rezervor este ok sau e mai mic decat trebuie. In realitate era mult mai mult decat trebuie.

 

Cum se poate fisura rezervorul de ulei? o explicatie data de mecanic: pistonul motorului creeaza f multa presiune in baia de ulei datorita volumului f mare de ulei care ramane in motor, n lipsa unui circuit normal al uleiului spre rezervor (bila - clapeta de sens blocata), iar presiunea asta ajunge cumva la rezervorul de ulei(care nu este o piesa turnata, este facut din 2 piese de aluminiu, lipite intre ele).

 

Remediu: scos surplusul de ulei din motor si investigat ce e cu nefunctionarea clapetei de sens

 

cam asta e ce-am inteles eu din povestea asta, e posibil sa fiu pe langa realitate datorita faptului ca sunt la categoria ''amatori''.

 

Oricum, pe viitor o sa verific sau o sa ii pun pe mecanici sa verifice cat ulei scot din motor, atunci cand fac schimbul de ulei.

din ce am mai vazut nici 10% din mecanici nu stiu sa schimbe corect uleiul la gs 650 cu rezervor de ulei separaT!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel spus, ca nu ii dau drumul si la uleiul din rezervor (demontat, inclinat si desurubat surubul de la baza)?

 

dar asta e in manual , n-au cum s-o rateze . si dupa parerea mea ar trebui s-o stie fiecare posesor chiar daca nu se implica fizic in schimbul de ulei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probleme cu frana spate la un GS din 2005 cu ABS. Mi-a ramas blocata frana si am mancat placutele si discul l-am varzalit.

In urma investigatilor in service se pare ca problema ar fi din master cylinder. Garniturile sunt oki si baiul ar fi la ceva minunatie din teflon din capatul pompei. In kitul de reparatie de la BMW vin doar garniturile si nu ma ajuta cu nimic.

 

Alternativele care le am pe moment sunt kit de reparatie brembo cod 110.4362.41(http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p810_master-cylinder-repair-kit--rear--ps-11.html) sau pompa de frana spate second.

 

Intrebarile sunt urmatoarele:

1) Este diferenta la master cylinder-ul asta intre versiunea cu ABS si fara ABS?

2) Este vreo diferenta intre master cylinder-ul de la Dakar fata de GS?(am impresia ca centrala de ABS are senzitivatate diferita pe Dakar fata de GS si nu stiu daca sunt diferente si la master cylinder)

4) Stiti alte alternative pentru kitul brembo de reparatie?

5) Distribuitori brembo sau magazin care sa aduca kitul acesta?

6) Unde as putea gasi o pompa frana spate pe varianta second?

7) A mai avut careva probleme cu pompa frana spate, simptom fiind ca nu mai debloca de tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu pompele de frana sunt absolut identice. Poti verifica chestia asta pe realoem - vor avea acelasi cod la toate modelele.

Problema pe care o spui tu pare sa fie mai mult din centrala de abs decat din pompa de frana. Poate o aierisire incorecta, ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial centrala ABS a fost suspectata. S-a ajuns la concluzia ca nu ar fi de bai centrala ci pompa de frana. Dupa ce se apasa pedala prima data, cilindrul nu mai revine complet. S-a desfacut pompa de frana si s-a constatat ca problema ar fi chitibusul(nu stiu cum sa ii zic) de teflon din capatul pompei. Pe forumuri straine am mai gasit problema asta si rezolvarea a fost tot pompa de frana diferita sau kit-ul de reparatie care l-am pus mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probleme cu frana spate la un GS din 2005 cu ABS. Mi-a ramas blocata frana si am mancat placutele si discul l-am varzalit.

In urma investigatilor in service se pare ca problema ar fi din master cylinder. Garniturile sunt oki si baiul ar fi la ceva minunatie din teflon din capatul pompei. In kitul de reparatie de la BMW vin doar garniturile si nu ma ajuta cu nimic.

 

Alternativele care le am pe moment sunt kit de reparatie brembo cod 110.4362.41(http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p810_master-cylinder-repair-kit--rear--ps-11.html) sau pompa de frana spate second.

 

Intrebarile sunt urmatoarele:

1) Este diferenta la master cylinder-ul asta intre versiunea cu ABS si fara ABS?

2) Este vreo diferenta intre master cylinder-ul de la Dakar fata de GS?(am impresia ca centrala de ABS are senzitivatate diferita pe Dakar fata de GS si nu stiu daca sunt diferente si la master cylinder)

4) Stiti alte alternative pentru kitul brembo de reparatie?

5) Distribuitori brembo sau magazin care sa aduca kitul acesta?

6) Unde as putea gasi o pompa frana spate pe varianta second?

7) A mai avut careva probleme cu pompa frana spate, simptom fiind ca nu mai debloca de tot?

si mie mi-au ramas odata placutele apropiate dar nu blocate

din fericire am observat la timp

oricum puteai sa-ti faci ochiuri pe disc :P

 

pistoanele erau uscate ca vaginul unei calugarite de 80 de ani

s-a rezolvat cu niste vaselina pe baza de litiu (pistoanele)

 

cred ca si discul prea subtire poate fi o problema

mai ales cu placute uzate...

vad ca unii vind pe ebay discuri de 3,5 mm

cind limita din manuial e 4,5 mm :moron:

 

scuze, acuma vad ca zici de pompa, nu de etrier...

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut a eeasi problema . rezolvarea : da pompa la un strungar + ce am putut scoate intreg din piesa aceea de plastic ( alba ) mi-a facut alta in care din start culiseaza usor pistonasul , multa vaselina sub burduful de cauciuc si merge fara probleme .

PS: Si eu am schimbat un disc si un set de placute din cauza lui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as incerca inginerii de genu acolo inauntru :)

 

BRA45748 pe motorworks pare sa fie tot ce ai nevoie + BRA57174 Spacer bush for rear master cylinder :)

 

Pentru ce trebuie Spacer brush ala? Din ce vad codul ii pentru F650 CS si nu GS.

 

Am gasit si eu la ei si la intobikes.co.uk, dar iese prea scump transportul in Romania.

Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai despre acea bucsa de teflon e vorba mai sus. Am schimbat si eu kit-ul de garnituri la intreaga instalatie de franare (maneta, pedala, etrieri plus discuri noi) acum 1 luna dupa ce mi-am luat motorul ca sa fiu linistit si am vazut acea bucsa cum culiseaza in pompa. Daca are si cea mai mica urma de depuneri pe interiorul pistonului se misca greu. Kit-ul a venit si cu un plic special cu vaselina pentru acea piesa, ca sa culiseze usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai despre acea bucsa de teflon e vorba mai sus. Am schimbat si eu kit-ul de garnituri la intreaga instalatie de franare (maneta, pedala, etrieri plus discuri noi) acum 1 luna dupa ce mi-am luat motorul ca sa fiu linistit si am vazut acea bucsa cum culiseaza in pompa. Daca are si cea mai mica urma de depuneri pe interiorul pistonului se misca greu. Kit-ul a venit si cu un plic special cu vaselina pentru acea piesa, ca sa culiseze usor...

De unde ai luat kitul de reparatie pt pompa frana spate si cam cat a costat ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei o părere, PM. Ca sa nu poluam topicul... =)
Ai gasit si alta varianta inafara celei din USA?

 

...

2 . Vreau upgrade la suspensia fata (incercat cu arcuri progresive se simpte chiar ok doar ca ... nu suficient la cum ma dau eu .) Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri .

...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am zis sa fac azi ultima iesire, noroc ca am stat pe langa casa...

Concret, dupa 20-30 km de mers lejer am auzit un tacanit in partea de sus a motorului si in maxim 1 minut s-a aprins martorul de presiune ulei. Am oprit, uleiul abia vizibil in vas, nu mai atingea joja. Am verificat la plecare uleiul si era ok nivelul, schimbat acum 500 km. Am venit la relanti pana la garaj si am mai pus 3-400 ml ulei, am dat cheie si s-a stins 5 secunde, a disparut tacanitul dupa care a reaparut impreuna cu becul aprins. Uleiul a disparut iarasi din vas.

 

Banuiesc ca e ceva cu pompele de ulei, ori rotile dintate, ori simeringuri. Nu am nici ulei in lichidul de racire (kitul de apa a fost schimbat acum 1 luna). A mai patit-o careva? Sa astept pana ce o desface un mecanic sau sa ma apuc de comandat pompa (pompele) de ulei inainte, ca e certa problema?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ce ti-a spus colegul de pe topicul cu freewind ,ori ce moto se strica daca il folosesti si nu il intreti cum se cuvine !

 

excat la subiect nici la f 650 gs nu sant probleme majore ,eu il am de 2 ani si am facut peste 25.000 km(avea 32.000 cand l-am luat) si inafara de consumabile nu am facut absolut nimica la el . ca am desfacut eu tot la el pt intretinere (cu exceptia motorului ,unde l-am desfacut sa verific jocul supapelor) este alta teaba ,dar nu l-am desfacut vreodata pt a repara ceva defectiune .

 

bafta in orice alegere ai face .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...