Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

nu cred ca e de la acceleratie, posibil ceva electronic. a mai patit careva?

posibil ca, contactele de la baterie sa fie oxidate/nestranse ,stiu caz, se tura la peste 7000 rpm si se oprea din cuza asta.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt.

 

@ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km.

intake mainfold nu e ciocul de plastic rigid in care intra aerul prima oara?

 

cam cat ar costa adi piesa? ai idee?

daca e intake tube (16) e vreo 11 USD pe realoem

13712343566

post-3819-0-80581700-1378789423_thumb.png

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul cu 2 bujii (asa pare din avatar) mai face asa. Si mie imi face cand o apuca, mai ales daca sta 2-3 zile, in rest n-are treaba.

Nu are voie sa faca asa , are si cumnatamiu una din 2005 si nu se opreste ca la mine, cred ca este o problema de la acel soc automat sau se mai spune valva de relantiu.

 

@ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt.

 

@ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar

eu cred ca ar fi de la acea valva de relantiu ca asa ai spun astea de la BMW Bavaria, eu ai zic soc automat pe intelesul nostru, dar problema este la pornirea de dimineata si nu in mers sau semafor, ca dupa ce ramane pornita si nu se mai opreste dimineata merge fara problema , deci dupa deducerea mea ar fi valva de relantiu , dar credeam ca a mai patit careva aceasi problema si voiam sa fiu sigur cam ce sa iau ca si piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vorbeam de piesa 13 din poza. Este intre injector si chiulasa - orice crapatura acolo inseamna aer fals - moment in care motorul isis creste singur turatia. La mine prezenta un fenoment aiurea cand era crapata- din cand in cand urca la 3500 - 4000 - si mai mult in functie de cum se aseza pe acolo. Asta pe langa poriniri impecabile si oprit dupa 10 - 15 secunde

post-351-0-58343000-1378798374_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Cred ca s-a mai scris despre acest subiect, inca nu reusesc sa gasesc in paginile topicului ce-mi trebuie exact. Asadar, poate sa-mi dea si mie cineva codurile (sau macar dimensiunile) rulmentilor de bascula?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Cred ca s-a mai scris despre acest subiect, inca nu reusesc sa gasesc in paginile topicului ce-mi trebuie exact. Asadar, poate sa-mi dea si mie cineva codurile (sau macar dimensiunile) rulmentilor de bascula?

 

Multumesc!

Uite aici tot ce-ti trebuie:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0172&mospid=51601&btnr=33_1045&hg=33&fg=35

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0172&mospid=51601&btnr=33_1049&hg=33&fg=54

 

NEEDLE SLEEVE - 22X28X16 (bascula)

NEEDLE SLEEVE - 18X24X12 ("oasele")

NEEDLE SLEEVE - 18X24X16 (Rear swingarm linkage)

NEEDLE SLEEVE - 22X28X16

Nu mai stiu codurile SKF, dar nu-ti trebuie neaparat. Stiu cei de la "Badi" ce sa-ti dea...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu pe naiba aia de la badi

sunt 2 clase de rulmenti cu ace in sistemul de suspensie spate vizual diferiti pi faptul ca au ace separate de colivie sau ac langa ac (seriile HN si HK )

Aia de la BADI nu fac diferenta intre ele - au zis ca sunt echivalente total.

M-am uitat intrun catalog si diferenta pentru aceleasi dimensiuni fizice este incarcarea statica maxima - dubla in cazul celor cu ac langa ac. In suspensie rulmentii astia au incarcare statica. Ghici ce se intampla daca nu pui ce trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut de 420 de km de cand am facut plinul si nu se mai aprinde becul de rezerva benzina. Nu se mai aprinde nici cand pun contactul inainte de pornire. Este o modalitate mai simpla sa-l schimb becul sau trebuie sa demontez carena fata sau bordul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa dai farul jos

Multumesc frumos. Ma apuc de treaba

Si farul se da cu carena pe care este prins :)

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa dai jos farul:

desfaci semnalizarile

desfaci parbrizul

desfaci cele 2 suruburi care tin masca farului de carenajul lateral

ca sa fie mai usor ai putea sa dai jos so carenele laterale - sa nu tragi de plasstice pe acolo

 

ai grija - va trebui sa reglezi iarasi farul dupa montaj. e o ocazie buna sa ungi filetele de la cele 3 suruburi de ajustare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos. Ma omoara sa dau parbrizul jos. L-am montat intr-o ora data trecuta (wunderlich)

OFF

Becul e bun

Cand se pune contactul nu ar trebui sa se aprinda si becul de la rezerva de benzina pt ceck?



Revin. Becul era bun dar nu facea contact.Acum face si ceck si ramane si aprins. O sa dau si cu un spray de curatat contacte.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la rulmentii de la bascula si cei de la telescop . Am cautat si eu modelul rola langa rola (acele cum le zic unii ) si magazinele au zis ca nu se mai fabrica . Am cumparat cei cu colivie si sunt ok . Ca si idee deja am facut 12 000 km si sunt ok fara batai sau alte chestii . Ce recomand la bascula e sa inlocuiti cele 2 saibe de pasla cu simeringuri (daca retin am pus 4 simeringuri , 2 si 2 ) si etaseaza mai bine ca saiba de pasla .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii serios cu nu ser mai fabrica asta. Nu aduc ei ca nu stiu cu ce se mananca.

Pe aia 3 i-am luat de la Bavaria - se pare ca in lumea lor se mai fabrica.

Daca nu era important nu cred ca se complicau nemtii sa puna 2 soiuri de rulmenti la aceeasi dimensiune.

DAca cedeaza sau nu in 12mii km tine si de sstilul de mers, de incarcarea mobrei, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...