SUN_83 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Lant cu siguranta, are zece mii si sta la locul lui dar la fiecare curatare mai arunc o privire la zaua cu pricina, apoi decat o nituire cu ciocanul prefer cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 ar pina in 50 CP merge si inchiderea cu siguranta Unde e specificat asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 de la producatorii de lant. au niste recomandari/reguli de-ale lor. de exemplu nu vei gasi lant cu siguranta la nush ce putere de 90cp samd, doar cu nit sau endloss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 de la producatorii de lant. au niste recomandari/reguli de-ale lor. de exemplu nu vei gasi lant cu siguranta la nush ce putere de 90cp samd, doar cu nit sau endloss Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Unde e specificat asta? era o aplicatie de selectie inchizatoare de lant, nu mai tin minte pe ce site dar de exemplu aici scrie: http://www.torpedo7.com.au/products/EKCHCN0L1/title/ek-520-sro-clip-link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) Ok. Multumesc tuturor. Eu m-am hotarat si merg pe desfacerea basculei si bineinteles pe lant nedesfacut. Am citit cu ocazia asta toate posturile din acest topic care contin cuvantul "lant", indiferent ca e vorba de lant de transmisie finala, lant distributie, lant de legat cainele sau de aur.. Vreau sa va intreb daca este vreun posesor GS simplu sau Dakar, din Brasov sau Piatra Neamt, care sa aiba cric central montat pe moto. Editat Martie 5, 2014 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Vreau sa va intreb daca este vreun posesor GS simplu sau Dakar, din Brasov sau Piatra Neamt, care sa aiba cric central montat pe moto. Sf Gheorghe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 de la producatorii de lant. au niste recomandari/reguli de-ale lor. de exemplu nu vei gasi lant cu siguranta la nush ce putere de 90cp samd, doar cu nit sau endloss Sincer, nu stiam asta cu recomandarile producatorilor de lanturi, asa o fi. Dar fac si eu o comparatie in minte: - Honda CRF 450 x (45CP)- lant 520 cu siguranta (din fabricatie) - Orice alt motor enduro touring de peste 750cmc si minim 60CP - lant 520 nituit (din fabricatie) Ma intreb, la care din motoarele astea tensiunea in zale e mai mare, la un regim de exploatare conform scopului pentru care a fost construita motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Sincer, nu stiam asta cu recomandarile producatorilor de lanturi, asa o fi. Dar fac si eu o comparatie in minte: - Honda CRF 450 x (45CP)- lant 520 cu siguranta (din fabricatie) - Orice alt motor enduro touring de peste 750cmc si minim 60CP - lant 520 nituit (din fabricatie) Ma intreb, la care din motoarele astea tensiunea in zale e mai mare, la un regim de exploatare conform scopului pentru care a fost construita motocicleta. La cele de enduro touring din cauza greutatii mai mari si a aderentei mai bune pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Atunci e vreun criteriu ceva de genul CP/kg, kg/CP.... Acum eu nu vreau sa spun una sau alta, incerc doar sa inteleg. Ma mai gandesc ca in acelasi timp la enduro touring ai amortizoare de cauciuc la suportul de pinion, la hard enduro pinionul e prins direct in butuc. La hard enduro toci un kit lant pe sezon, pe cand la enduro touring il duci in 20.000 km. La AT-ul meu am dus un kit DID la aproape 30.000km Si nu-mi spuneti vraja aia cu pamantul/apa/praful la hard enduro, eu spal si ung lantul dupa fiecare iesire cu CRF-ul. In plus AT-ul meu vede si mult coclau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 E vorba de cuplu in primul rand. In al doilea and de viteza cu care se misca lantul pe pinioane. La o motocicleta care poate sa atinga 299 km/h e mult mai probabil ca agrafa de siguranta sa sara din cauza sarcinilor inertiale decat la o motocicleta mai cuminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Nu sunt sigur dar parca la RD04 am lant de 530. Adica mai gros. Adica mai solid. Cu toate tampoanele alea de cauciuc, mie mi se pare o diferenta mare de tensiune in lant intre un enduro touring cu pasager, cu bagaje, pe asfalt aderent fata de o capra pe pamant si frunze. Plus ca daca se rupe lantul la o capra nu e o tragedie. Oricum cazi cu ea in fel si chip. La un enduro touring cazaturile in trafic sunt mai nasoale. Uzura (in timp) a lantului cred ca e alta poveste si nu are relevanta pentru modul de imbinare al lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Atunci e vreun criteriu ceva de genul CP/kg, kg/CP.... Acum eu nu vreau sa spun una sau alta, incerc doar sa inteleg. Ma mai gandesc ca in acelasi timp la enduro touring ai amortizoare de cauciuc la suportul de pinion, la hard enduro pinionul e prins direct in butuc. La hard enduro toci un kit lant pe sezon, pe cand la enduro touring il duci in 20.000 km. La AT-ul meu am dus un kit DID la aproape 30.000km Si nu-mi spuneti vraja aia cu pamantul/apa/praful la hard enduro, eu spal si ung lantul dupa fiecare iesire cu CRF-ul. In plus AT-ul meu vede si mult coclau. la mersul in rampa se mai adauga pe lant o forta proportionala cu inclinarea si masa mobrei si cum pe enduro asta se intimpla mai des... e drept si ca cele de enduro sint mai usoare si e discutabil daca diferenta de greutate echivaleaza incarcarea suplimentara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Vreau sa va intreb daca este vreun posesor GS simplu sau Dakar, din Brasov sau Piatra Neamt, care sa aiba cric central montat pe moto. Braşov ... ce nevoi ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am scris eu gresit, este 525 la enduro-urile mari. - Orice alt motor enduro touring de peste 750cmc si minim 60CP - lant 520 nituit (din fabricatie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 si e discutabil daca diferenta de greutate echivaleaza incarcarea suplimentara Nu o echivaleaza. O suplimenteaza. Cert e ca un lant endless confera un sentiment de siguranta mai mare, in detrimentul usurintei instalarii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Asta e clar. De cati ani motociclez, nu am avut niciodata probleme cu lantul si niciodata nu mi-am pus problema ca inchiderea cu siguranta nu ar fi asa "safe". Tocmai de aceea incercam sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Asta e clar. De cati ani motociclez, nu am avut niciodata probleme cu lantul si niciodata nu mi-am pus problema ca inchiderea cu siguranta nu ar fi asa "safe". Tocmai de aceea incercam sa inteleg. poate fi "unsafe" daca fortezi/ indoi/ folosesti de 10 ori agrafa si atunci poti sa pui si un kil' de silicon ca n-o s-o tina in loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Crazvy si GorGv, -am trimis cate un PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 O intrebare de natura tehnica am... Care ati mai desfacut capacul la chiulasa (e de plastic :| ). Axa cu scame de la evacuare are o contragreutate cu un arc. Cum imi pot da seama daca arcul ala e slabit sau nu? mie mi se pare destul de slabit, dar nu am termen de comparatie. Motorul la care ma refer are un tacanit cand e rece, apoi ii trece. Ma gandesc ca numai de acolo poate fi, totul in rest arata destul de bine. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) Arcul e de la decompresorul centrifugal. Nu e un arc foarte tare. Daca ar fi arcul slabit, probabil, cama decompresorului centrifugal nu ar reveni la pozitia de minim si ar invarti destul de greu la pornire (cald sau rece) chiar si cu bateria full. Motorul de F650 e destul de zgomotos. Editat Martie 7, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Corect, are sens. Aia actioneaza numai la viteze mici de rotatie a axei cu scame, la rotatii mai mari, nu mai apasa. Ce ma interesa pe mine de fapt era tacanitul. De vreme ce nu vine de aici (arcul ala) si am masurat "jocurile" la axele cu came - sunt in parametri - ce ar trebui sa fac? sa ii schimb intinzatorul? Cum zic, totul in rest pare a fi OK pe dinauntru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Din ce an e motoretuta? Posibil ca arcul intinzatorului sa se fi scurtat, totusi, uite cum arata un lant de distributie al unui GS din 2000 fata de unul nou. Aculta motorul, si daca se aude uruit de lant, atunci e distributia. Daca e "tzacanit", alta e sursa. Cu compresia cum sta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Am schimbat uleiul la motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Salutare tuturor! A sosit momentul sa imi schimb caucioacele. Ce recomandati pentru astfalt 70% si iesiri enduro, forestier, ceva bolovanis sau namol? Nu m. a intereseaza zgomot de rulare ci doar pielea mea sa fie safe . Specific ca sunt incepator total in astfel de probleme, si cu cat citesc mai mult, cu atat sunt mai nelamurit. Multumesc anticipat de raspunsuri si intelegere! Ma gandeam la un set de Metzeler Karoo T. Vad ca sunt destul de laudate. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.