Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Dar la temperaturile crescute in ultima vreme v-ati gandit? :lol:

 

 

Pai daca mergi la 12 noaptea pe sosea cu viteza constanta de 100 km/h si vreo 15 grade C, dar totusi ventilatorul porneste din 10 in 10 min, iar asta nu se intampla inainte sa montez burdufele astea, ce parere as putea sa-mi fac?

 

Ca si Bizoo_n, am vrut doar sa va dau un sfat. Normal, fiecare face ce il taie capul.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Angi: vezi sa nu fie murdar sau innoroit radiatorul; ca daca are praf/noroi pe el, transferul termic intre metal si aer e mult mai slab. Oricum, la 15 grade cu 100 la ora nu ar trebui sa iti porneasca deloc... la 40 de grade stand pe loc ce mai faci?

 

@Symbolic: merg cam o data pe luna la bastina... si vara trecuta am fost mai mult pe 2 roti... asa ca poate ne vedem la un drum spre acolo :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca mergi la 12 noaptea pe sosea cu viteza constanta de 100 km/h si vreo 15 grade C, dar totusi ventilatorul porneste din 10 in 10 min, iar asta nu se intampla inainte sa montez burdufele astea, ce parere as putea sa-mi fac?

 

Ca si Bizoo_n, am vrut doar sa va dau un sfat. Normal, fiecare face ce il taie capul.

 

:crack:

ai alte probleme pe acolo. ia fa o aierisire la motoreta si scoate mustele din radiator. al meu nu facea asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: Ulei 20W50 este acelasi tot timpul sau exista 20W50 de auto si 20W50 de moto? Adica in a mea 20W50 ARAL e bun? In carte nu scrie nimic ca ar trebuii sa caut ulei de moto, doar specificatia 20W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca mergi la 12 noaptea pe sosea cu viteza constanta de 100 km/h si vreo 15 grade C, dar totusi ventilatorul porneste din 10 in 10 min, iar asta nu se intampla inainte sa montez burdufele astea, ce parere as putea sa-mi fac?

 

Ca si Bizoo_n, am vrut doar sa va dau un sfat. Normal, fiecare face ce il taie capul.

 

:crack:

 

Bai nene Angi :D mi-am dat si eu doar cu parerea, nu m-am gandit ca ai tras concluzia asta la miezul noptii si la 100 la ora. Acum intreb si eu ca de nu-l am asa de mult, dar chiar il simti sau il auzi pe radiator la 100 km/H? Sau poate n-am eu inca urechea formata, inainte aveam racire pe aer la fosta :D

 

Daca nu mi-a raspuns nimeni la problema mea cu umiditatea trag concluzia ca nu-i prieste umezeala la al meu :lol:

 

Bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mi-a raspuns nimeni la problema mea cu umiditatea trag concluzia ca nu-i prieste umezeala la al meu :crack:

 

Eu zic sa te inarmezi cu rabdare si cu un spray special de curatat contacte si sa desfaci/cureti tot ce-i pe acolo... Probabil ca-i un contact "obosit" pe undeva care-si da in petec cand da de umezeala mai multa...

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene Angi :crack: mi-am dat si eu doar cu parerea, nu m-am gandit ca ai tras concluzia asta la miezul noptii si la 100 la ora. Acum intreb si eu ca de nu-l am asa de mult, dar chiar il simti sau il auzi pe radiator la 100 km/H? Sau poate n-am eu inca urechea formata, inainte aveam racire pe aer la fosta :lol:

 

Mai 'nea Fantoma :lol: , din cand in cand simteam la genunchiul drept caldura mai mare decat la stangul. Dupa vreo doua d-astea am banuit ca e ventilatorul si, ca sa fiu sigur, am tras pe dreapta sa verific. Da, mergea ventilatorul si degaja o cantitate mai mare de caldura in genunchi. Fiind relativ racoare afara, puteam sesiza foarte usor diferenta de caldura.

Ca si tine, doar am dat cu parerea si cu un sfat. Fiecare face ce vrea.

Eu am terminat explicatiile pe acest subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE !! sunt si eu proaspat posesor al categoriei A, B-ul il am mai de multicel ("93). as dorii sa aflu anumite lucruri despre motoarele enduro. am alergat sa-mi cumpar o AFRICANA dar maoritatea ori sunt f.scumpe sau sunt revopsite si nu sunt inmatriculate iar de acest lucru imi este tare teama. am cochetat si cu TRIUMPH TIGER 900 sunt f.putine in romania si nu am reusit sa aflu prrea multe lucruri despre ele.

de citeva zile am citit cite ceva despre F 650 GS si mi-a placut. o intrebare de ce unele motoare F 650 GS au tobele negre (arse) inseamna ca au fost rau "muncite".

deocamdata nu sunt hotarat ca sa-mi cumpar inclin catre F 650 GS dar .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE !! sunt si eu proaspat posesor al categoriei A, B-ul il am mai de multicel ("93). as dorii sa aflu anumite lucruri despre motoarele enduro. am alergat sa-mi cumpar o AFRICANA dar maoritatea ori sunt f.scumpe sau sunt revopsite si nu sunt inmatriculate iar de acest lucru imi este tare teama. am cochetat si cu TRIUMPH TIGER 900 sunt f.putine in romania si nu am reusit sa aflu prrea multe lucruri despre ele.

de citeva zile am citit cite ceva despre F 650 GS si mi-a placut. o intrebare de ce unele motoare F 650 GS au tobele negre (arse) inseamna ca au fost rau "muncite".

deocamdata nu sunt hotarat ca sa-mi cumpar inclin catre F 650 GS dar .....

 

Tigerul e bun, puternic(3 cilindri) dar si greu, si nu in ultimul rand foarte inalt, cel putin pentru mine. Asa ca in primul rand trebuie sa vezi cum stai pe el deoarece ai uitat sa mentionezi ce inaltime ai :crack:

Cat despre tobe negre, eu le vad rosu inchis mai degraba,datorita temperaturii ridicate la care sunt supuse, cu timpul acel strat de crom care le au deasupra cand sunt noi se curata. Majoritatea tobelor originale de serie sunt din material normal si stropite cu un film de crom.

Mai sunt si alte criterii dupa care iti dai seama cat de muncit a fost un motor.

 

@Angi: m-am adresat cu ,,Nene Angi" deoarece mai sus ne numeai copii pe toti :lol:

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca motor de incepator nu pot sa-ti zic decat impresia pe care mi-a lasat-o mie: manevrabil ca o bicicleta

Nu ai probleme nici cu inaltimea (eu incap OK la 1,93 pe el) si e si comod pentru drumurile de la noi. Am luat vreo 2-3 gropi mai sant un pic si s-a comportat excelent. Daca ai noroc si gasesti si varianta cu ABS te-ai rezolvat de un motor excelent pentru inceput. tine cont ca la mine nu a fost prima optiune asa ca nu l-am luat chiar cu sufletul impacat dar acum sunt convins ca a fost o alegere inteleapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de citeva zile am citit cite ceva despre F 650 GS si mi-a placut. o intrebare de ce unele motoare F 650 GS au tobele negre (arse) inseamna ca au fost rau "muncite".

deocamdata nu sunt hotarat ca sa-mi cumpar inclin catre F 650 GS dar .....

nu au fost muncite

de obicei au mers cu coburii originali care ecraneaza tobele si se incing mai tare.

 

e suficient sa mergi vara juma de ora in oras si sa te apuce o ploaie si gata -ai tobe colorate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare si bine v-am gasit dragi BMW-isti:) De curind am trecut si eu la un F 650 GS din 2000 adus chiar de mine din Italia cu scopul de al vinde insa cind am inceput sa ies cu el in oras m-am razgindit si il pastrez pe linga inca un BMW K 75 S. Ceea ce nu am este o carte tehnica in engleza , daca cineva are si ar putea sa o imprumute sa o xeroxez ar fi f bine.

BAfta si asfalt uscat

post-745-1211978622_thumb.jpg

Editat de $I$U
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Si pe mine ma intereseaza un manual de utilizare si service pentru acest model. AM si eu un 650 GS din 2004 si imi place mesteritul, am cartea doar in germana si nu ma descurc. Multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Hai sa te vedem si cand o umpli de noroaie!! Ca doar d'aia ti-ai luat-o, nu?

 

Bafta!

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu moto ,.,,

 

Am cumparat un F650 GS Dakar ,,,e superb cu toate ca nu vroiam Dakarul si GS-ul simplu ,,, tocmai am dat o tura cu el printre blocuri... este o bijuterie ,,,

 

Sper sa ma primiti si pe mine aici in clubul celor cu bmw f650 .. se mai intalnesc motociclistii la arc duminica ?

 

uitati pun si o poza cu moto imediat dupa ce l-am parcat la locul lui si dupa prima mea tura printre blocuri ,,,

 

 

Sa auzim de bine !

 

S-o stapanesti sanatos. Numa buna de iesit cu ea in noroi si forestier :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea este realizata mecanic ,prin montarea piesei "25 kw" ce restrictioneaza cursa cablului de acceleratie ,respectiv deschiderea maxima a clapetei de acceleratie .

Prin schimbarea acestei piese cu cea pentru 37kw ,respectiv prin montarea cablului de acceleratie in pozitia de deschidere maxima , vei avea cursa completa a clapetei, respectiv turatie maxima si putere de 50cp.(37kw)

Prima foto arata cele 2 piese “brackets”.Cea din stanga este restrictionata –arata clar 25kw.

Cea din dreapta se comanda separat la Automobile Bavaria.Costa cca 10 euro. Atentie la demontarea celor 2 suruburi -au un imbus aparte -trebuie o cheie imbus cu canal .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-27837-1212468818_thumb.jpg

post-27837-1212468835_thumb.jpg

post-27837-1212468849_thumb.jpg

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea este realizata mecanic ,prin montarea piesei "25 kw" ce restrictioneaza cursa cablului de acceleratie ,respectiv deschiderea maxima a clapetei de acceleratie .

Prin schimbarea acestei piese cu cea pentru 37kw ,respectiv prin montarea cablului de acceleratie in pozitia de deschidere maxima , vei avea cursa completa a clapetei, respectiv turatie maxima si putere de 50cp.(37kw)

Prima foto arata cele 2 piese “brackets”.Cea din stanga este restrictionata –arata clar 25kw.

Cea din dreapta se comanda separat la Automobile Bavaria.Costa cca 10 euro. Atentie la demontarea celor 2 suruburi -au un imbus aparte -trebuie o cheie imbus cu canal .

 

 

 

 

[

 

Multumesc pentru sfat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Editat de calaretul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten cu un f650 gs din 2004 proaspat adus din germania a avut aseara o surpriza neplacuta, cand a inceput sa arda manunchiul de fire de langa motor, pe portiunea care se afla in spatele reglajului de amortizor spate. Izolatiile sunt carbonizare si firele fac atingere intre ele sau cu cadrul. La Bavaria l-au programat peste 2 saptamani abia, dar motoreta fiind abia adusa de 2 zile, omul este foarte doritor sa se plimbe.

 

Ce solutii exista, stiti vreun mecanic care sa se priceapa la electrica de f650?

Editat de samolapraga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...