Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

explicati-mi si mie va rog ... care e motivul pt care mi-as pune aparatoarea asta in locul capacului de plastic? care la mine oricum e plin de ulei de la chainoiler ...
eu unul prefer aparatoarea stock de plastic, dar poate imi scapa ceva ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da acolo l-am vazut si eu ,....portofel nu folosesc ,asa ca ma vad fortat sa cumpar asa ceva :love: ,dar am nevoie de ceva ajutor pt ca e mai complicat pt mine .

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explicati-mi si mie va rog ... care e motivul pt care mi-as pune aparatoarea asta in locul capacului de plastic? care la mine oricum e plin de ulei de la chainoiler ...

eu unul prefer aparatoarea stock de plastic, dar poate imi scapa ceva ..

 

Cea de plastic are rol strict de design, ascunde intradevar mizeria dar o si acumuleaza acolo... Chestiile astea te feresc de o belea mai mare in cazul in care de exemplu ti se rupe lantul si pinionul de atac il arunca in carcasa motorului sau in piciorul tau. Plus ca poti sa cureti mizeria imediat si imai arunci un ochi la piulita/saiba/pinion...

 

@ OWEXPRESS

 

Vezi ca are cont pe FB - Ratel engineering design, trimite-i un mesaj sau descrie mai pe larg de ce pare mai complicat pentru tine. Daca sunt greutati cu engleza pot sa ii scriu eu in functie de ce te intereseaza...

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele aparatori feresc motorul de damage in momentul in care lantul se face ghem pe pinion, fie datorita ruperii sau faptului ca a sarit (am avut eu lant sarit de pe spate si facut ghem cu aparatoare de plastic).

 

Diferente:

Aparatoarea de plastic:

+ e deja acolo

+ captureaza tot ce vine odata cu lantul - ulei, spray de lant, apa, alte dume

- se poate umple de noroi si alte chestii - trebuie data jos ca sa o cureti

- la unul din suruburi iti trebuie torx lung - merg cele in L

 

Aparatoarea metalica:

+ se poate curata lejer pe acolo cu un bat, in principiu nu captureaza mizerie

+ se poate inspecta pinionu fata fara sa desfaci nimic - pt lenesi

- dai bani pe ea

- zemurile care vin pe lant vin si pe nadragii tai

 

 

Exista o serie de aparatori metalice - parca erau unele la touratech (nu mai stiu unde le-am vazut) care au functie specifica de a tine lantul pe pinion. mai exact - au o bucata de tabla care pica pe mijlocul lantului si e la distanta suficient de mica de centrul pinionului in asa fel incat lantul sa nu poata sari peste varfurile dintilor pinionului. Asta se cupleaza cu o patina de lant pt spate si permite rularea cu lanturi uzate si/sau ne intinse - sunt folosite de cei care fac adventure la greu si pot ajunge in situatia asta cand ii fugareste mama zmeilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, raman la varianta de plastic atunci ...
in alta ordine de idei, si-a pus cineva topcase pe dakar? daca da, cum ati prins placa? eu caut o solutie sa o fixez si in acelasi timp sa am acces si la "capota" ... dar nu gasesc.
dati-mi si mie niste idei ca sunt in pana ... si maine poimaine sunt 20 de grade afara =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu topcase de cand am mobra......

Primul a fost original BMW. Asta vine cu kitul lui de montaj, include si un capac diferit pt locasul din spatele seii. - scump de procurat tot ansambolul (avantaj / dezavantaj faptul ca folosesti la el cheia mobrei dar asta inseamna sa opresti motorul daca ai nevoie de ceva din el :) )

Al 2-lea e un kappa montat pe un suport Givi. Suportul il poti procura destul de ieftin si pemite acces la compartimentul ala din spate. Il poti copia daca nu vrei sa il cumperi dar eu personal nu m-as complica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ii intrebi pe cei de la heavyduties daca le fac compatibile. in principiu nu e nici o problema, si rackurile originale givi impart prinderea aia cu topcase..... discutam de do platbante prin care trece acelasi surub, nu e mare inginerie.

 

O chestie buna la suportu de topcase de la givi e ca permite reglarea unghiului placii si asa poti sa rezolvi chestii legate de aspect general cat si - mai important - aerodinamica si stabilitatea mobrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am suportul dedicat GS-ului cu codul KR685 de la KAPPA, iti ofera acces facil si la portbagaj. A fost vreo 180-190 lei in 2014, luat direct de pe kappamoto.ro. M-am grabit sa-mi iau si un topcase pe care insa l-am folosit doar de cateva ori, am ajuns sa prefer varianta rollbag-ului + tankbag pentru ture mai lungi sau o gentuta de sa care merge montata si pe placa portbagajului in care intra o camera si compresorul pentru iesiri scurte.

 

 

Merge si cu rack-urile spate, eu il am prins cu cele OEM BMW pentru side-case-urile extensibile. Suruburile mai lungi (cu care vine la pachet suportul Kappa/Givi) rezolva problema, se prind unele peste altele, capetele suportilor acolo unde sunt gaurile sunt aplatizate.

post-79158-0-89037200-1452252900_thumb.jpg

post-79158-0-82455000-1452252919_thumb.jpg

post-79158-0-87335600-1452252920_thumb.jpg

post-79158-0-34661800-1452252921_thumb.jpg

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie ca asta merge doar pe modelul cu facelift si are unghi fix. nu e "universal"

 

 

@Razvan G - ce faci cu compresorul ? eu am descoperit ca cea mai eficienta varianta este o pompa de bicicleta din aia mica de tot - pt ajustarea presiunii. Daca ai pana serioasa - trebuie petec si leviere si alte probleme... personal am mers cu presiune zero cand am luat un mega cui pe spate. Nu am avut probleme pana acasa - 35 km de mers cu bun simt (pana in 80)


» Post actualizat in 08 Jan 2016 11:42

topcase are rolul de al permite lasarea bagajului pe mobra in locuri cu ceva curiosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un compresor Airman mic, e mai comod la umflat/dezumflat roti cand facem trecerea de la Off la On road, max. 1 minut de roata, fara transpiratie :)

Am incercat si pompa de bicicleta insa am una mica ce nu prea are vlaga in ea. M-am uitat dupa ceva mai profi insa ajunge la aproape acelasi pret cu compresorul. Camera nu ocupa mult spatiu iar levierele sunt prinse sub sa cu niste zip-tie de cadru, cam pe unde e partea superioara a rezervorului, e o zona dreapta acolo. N-am poze acum dar locul e bun pentru ele.

Ce-i drept n-am avut pene pana acum cu Dakarul in cativa ani insa au fost mereu de ajutor pentru prieteni ;)

 

Corect, topcase-ul l-am folosit mai ales vara prin oras, sa-mi las casca si geaca in el sau sa-mi car laptopul la munca. La ture nu prea parasim motoarele pana cand nu ajungem la vreo cazare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pe alta mobra, plasticul cumparat de prin Hornback parca, dar a rezistat putin...pana un bondar kamikaze s-a suparat pe el...

Daca stie cineva un material pretabil pentru asa ceva si ieftin, il rog sa ne spuna.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, este foarte casant. Am luat anul trecut din Brico, lexan sau policarbonat (nu mai stiu exact ce e), in ideea sa-mi fac un fel de aeroflow, un spoiler de adaugat in partea de sus a parbrizului original. Are 2 mm dar si asa mi s-a parut cam subtire... o foaie de 50 x 30 a fost cam 25 lei.

Lexanul este casant, policarbonatul mai putin.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua capace pentru compartimentul de manusi. Unul este cel normal, celalat este pentru kitul de topcase.

Vreau sa schimb iala de pe un capac pe altul dar nu ma prind cum se procedeaza.

 

Aveti idee care e procedura ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...