andriu Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 explicati-mi si mie va rog ... care e motivul pt care mi-as pune aparatoarea asta in locul capacului de plastic? care la mine oricum e plin de ulei de la chainoiler ...eu unul prefer aparatoarea stock de plastic, dar poate imi scapa ceva .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Ascunde-ți portofelul într-un loc inaccesibil și uită-te aici: http://advrider.com/index.php?threads/ratel-engineering-design-bmw-650gs-dakar-sertao-yz-wr-suspension-upgrade.952045/ Da acolo l-am vazut si eu ,....portofel nu folosesc ,asa ca ma vad fortat sa cumpar asa ceva ,dar am nevoie de ceva ajutor pt ca e mai complicat pt mine . Mersi , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 (editat) explicati-mi si mie va rog ... care e motivul pt care mi-as pune aparatoarea asta in locul capacului de plastic? care la mine oricum e plin de ulei de la chainoiler ... eu unul prefer aparatoarea stock de plastic, dar poate imi scapa ceva .. Cea de plastic are rol strict de design, ascunde intradevar mizeria dar o si acumuleaza acolo... Chestiile astea te feresc de o belea mai mare in cazul in care de exemplu ti se rupe lantul si pinionul de atac il arunca in carcasa motorului sau in piciorul tau. Plus ca poti sa cureti mizeria imediat si imai arunci un ochi la piulita/saiba/pinion... @ OWEXPRESS Vezi ca are cont pe FB - Ratel engineering design, trimite-i un mesaj sau descrie mai pe larg de ce pare mai complicat pentru tine. Daca sunt greutati cu engleza pot sa ii scriu eu in functie de ce te intereseaza... Editat Ianuarie 7, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 ambele aparatori feresc motorul de damage in momentul in care lantul se face ghem pe pinion, fie datorita ruperii sau faptului ca a sarit (am avut eu lant sarit de pe spate si facut ghem cu aparatoare de plastic). Diferente: Aparatoarea de plastic: + e deja acolo + captureaza tot ce vine odata cu lantul - ulei, spray de lant, apa, alte dume - se poate umple de noroi si alte chestii - trebuie data jos ca sa o cureti - la unul din suruburi iti trebuie torx lung - merg cele in L Aparatoarea metalica: + se poate curata lejer pe acolo cu un bat, in principiu nu captureaza mizerie + se poate inspecta pinionu fata fara sa desfaci nimic - pt lenesi - dai bani pe ea - zemurile care vin pe lant vin si pe nadragii tai Exista o serie de aparatori metalice - parca erau unele la touratech (nu mai stiu unde le-am vazut) care au functie specifica de a tine lantul pe pinion. mai exact - au o bucata de tabla care pica pe mijlocul lantului si e la distanta suficient de mica de centrul pinionului in asa fel incat lantul sa nu poata sari peste varfurile dintilor pinionului. Asta se cupleaza cu o patina de lant pt spate si permite rularea cu lanturi uzate si/sau ne intinse - sunt folosite de cei care fac adventure la greu si pot ajunge in situatia asta cand ii fugareste mama zmeilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 ok, raman la varianta de plastic atunci ...in alta ordine de idei, si-a pus cineva topcase pe dakar? daca da, cum ati prins placa? eu caut o solutie sa o fixez si in acelasi timp sa am acces si la "capota" ... dar nu gasesc.dati-mi si mie niste idei ca sunt in pana ... si maine poimaine sunt 20 de grade afara =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 am eu topcase de cand am mobra...... Primul a fost original BMW. Asta vine cu kitul lui de montaj, include si un capac diferit pt locasul din spatele seii. - scump de procurat tot ansambolul (avantaj / dezavantaj faptul ca folosesti la el cheia mobrei dar asta inseamna sa opresti motorul daca ai nevoie de ceva din el ) Al 2-lea e un kappa montat pe un suport Givi. Suportul il poti procura destul de ieftin si pemite acces la compartimentul ala din spate. Il poti copia daca nu vrei sa il cumperi dar eu personal nu m-as complica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 din ce am vazut eu, suportul ala givi se prinde cu 2 tevi in spate, exact de unde se prind si rack-urile pt sidecase (heavydutyes) .... o fi compatibile? adica se pot monta impreuna? ai idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 trebuie sa ii intrebi pe cei de la heavyduties daca le fac compatibile. in principiu nu e nici o problema, si rackurile originale givi impart prinderea aia cu topcase..... discutam de do platbante prin care trece acelasi surub, nu e mare inginerie. O chestie buna la suportu de topcase de la givi e ca permite reglarea unghiului placii si asa poti sa rezolvi chestii legate de aspect general cat si - mai important - aerodinamica si stabilitatea mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Am suportul dedicat GS-ului cu codul KR685 de la KAPPA, iti ofera acces facil si la portbagaj. A fost vreo 180-190 lei in 2014, luat direct de pe kappamoto.ro. M-am grabit sa-mi iau si un topcase pe care insa l-am folosit doar de cateva ori, am ajuns sa prefer varianta rollbag-ului + tankbag pentru ture mai lungi sau o gentuta de sa care merge montata si pe placa portbagajului in care intra o camera si compresorul pentru iesiri scurte. Merge si cu rack-urile spate, eu il am prins cu cele OEM BMW pentru side-case-urile extensibile. Suruburile mai lungi (cu care vine la pachet suportul Kappa/Givi) rezolva problema, se prind unele peste altele, capetele suportilor acolo unde sunt gaurile sunt aplatizate. Editat Ianuarie 8, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 atentie ca asta merge doar pe modelul cu facelift si are unghi fix. nu e "universal" @Razvan G - ce faci cu compresorul ? eu am descoperit ca cea mai eficienta varianta este o pompa de bicicleta din aia mica de tot - pt ajustarea presiunii. Daca ai pana serioasa - trebuie petec si leviere si alte probleme... personal am mers cu presiune zero cand am luat un mega cui pe spate. Nu am avut probleme pana acasa - 35 km de mers cu bun simt (pana in 80) » Post actualizat in 08 Jan 2016 11:42topcase are rolul de al permite lasarea bagajului pe mobra in locuri cu ceva curiosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Am un compresor Airman mic, e mai comod la umflat/dezumflat roti cand facem trecerea de la Off la On road, max. 1 minut de roata, fara transpiratie Am incercat si pompa de bicicleta insa am una mica ce nu prea are vlaga in ea. M-am uitat dupa ceva mai profi insa ajunge la aproape acelasi pret cu compresorul. Camera nu ocupa mult spatiu iar levierele sunt prinse sub sa cu niste zip-tie de cadru, cam pe unde e partea superioara a rezervorului, e o zona dreapta acolo. N-am poze acum dar locul e bun pentru ele. Ce-i drept n-am avut pene pana acum cu Dakarul in cativa ani insa au fost mereu de ajutor pentru prieteni Corect, topcase-ul l-am folosit mai ales vara prin oras, sa-mi las casca si geaca in el sau sa-mi car laptopul la munca. La ture nu prea parasim motoarele pana cand nu ajungem la vreo cazare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 mda, se pare ca in directia asta trebuie sa o iau si eu, tocmai ce am luat un Shad mic .. dar vedem ce si cum ..multumesc frumos de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Baietii am si eu o mare curiozitate... care este garda la sol la dakar....si care e inaltimea in sa Din datele oficiale nu prea imi vine a crede ca e atat de scunda ca si garda la sol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 operatiuni de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 interesant, ce material ai folosit si cum ai realizat curbarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 lexan 1,5 mm, indoire cu pistol de aer cald, pe o teava de instalatii de 110 =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 cam subtire zic eu, dar asteptam testele finale cu el montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 asa am crezut si eu, initial l-am facut ca sa vad daca imi iese ceva, dar se pare ca e super strong, vedem in practica ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Din așa ceva mi-aș face o protecție de far...se găsește prin Hornbach&co? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 nu stiu, e cam greu de gasit, eu am luat de la un prieten care avea niste bucati ramase ... as fi vrut mai gros (initial) dar e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 (editat) Eu am avut pe alta mobra, plasticul cumparat de prin Hornback parca, dar a rezistat putin...pana un bondar kamikaze s-a suparat pe el... Daca stie cineva un material pretabil pentru asa ceva si ieftin, il rog sa ne spuna. Editat Ianuarie 13, 2016 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 (editat) Exact, este foarte casant. Am luat anul trecut din Brico, lexan sau policarbonat (nu mai stiu exact ce e), in ideea sa-mi fac un fel de aeroflow, un spoiler de adaugat in partea de sus a parbrizului original. Are 2 mm dar si asa mi s-a parut cam subtire... o foaie de 50 x 30 a fost cam 25 lei. Lexanul este casant, policarbonatul mai putin. Editat Ianuarie 13, 2016 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 pai cauta "LEXAN", e materialul folosit la motorsport pt parbrize si alet protectii.nu e ieftin, dar e greu de gasit, si cine are, il da la coala mare, de 1200/1000 (gen). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 @BogdanHarea este artist la parbrize home-made. Luati legatura cu el si va poate ajuta macar cu un sfat. Avea si un topic pe aici pe forum. Daca il gasesc o sa il pun aici. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Am doua capace pentru compartimentul de manusi. Unul este cel normal, celalat este pentru kitul de topcase. Vreau sa schimb iala de pe un capac pe altul dar nu ma prind cum se procedeaza. Aveti idee care e procedura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.