Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Sper sa se vadă poza, ca e de pe telefon. Azi am schimbat bujia. Eu am motorul de 3 ani și n-am schimbat-o pana acum

» Post actualizat in 03 Mar 2016 18:26

Castron pun și eu. Neutral îl găsesc rezonabil. Dar e zgomotoasa în treapta 1 și 2

» Post actualizat in 03 Mar 2016 18:27

Castron pun și eu. Neutral îl găsesc rezonabil. Dar e zgomotoasa în treapta 1 și 2

» Post actualizat in 03 Mar 2016 18:28

Castrol, autocorrect, scuze :)

» Post actualizat in 03 Mar 2016 18:28

Castrol, autocorrect, scuze :)

post-66243-0-67745600-1457026432_thumb.jpg

Editat de Guzuman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bujia mea are cam 60 mii km (defapt cred ca mai mult, spre 80 asa....). sunt curios cum o arata :D


» Post actualizat in 04 Mar 2016 21:20

Scaritele late fara pivotare sunt nasoale. Daca totusi vreti - le puteti lati pe cele OEM - gauri prin ele, suruburi, bucse sau direct piulite ca distantier, o bucata de platbanda, iese ieftin ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la fortec. Cele agm nu incap si pe gel nu vreau.

Incap. Am pus eu de la Rombat, AGM. Intr-adevar, nu au codul ala cu Y..., dar o iei dupa dimensiuni. E cu 0,5 cm mai inalta si incape la fix. A costat in jur de 160 de lei. O singura problema am avut iarna asta, cand am incercat s-o pornesc la -15 grade. Nu a vrut, :) . Le gasesti la Depozitul de Baterii. Si pe 1200, tot de la Rombat am pus, dar de 14Ah.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus cineva pe mobra xenoane? Mi-am pus 2 proiectoare cu led pe crash-bar si cu halogenul in mijloc se vede ca naiba. Nu prea umblu eu noaptea dar ziua asi dori sa fiu vazut si sa arate bine.

Ce temperatura de culoare recomandati? Ma gandeam la un 5000K.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pune xenon. mai bine iei un bec de calitate.

Pe langa spectul estetic - mai importanta este eficienta. Xenoanele de pe piata arunca lumina cam aiurea. Eu am xenon de vre-o 5 ani (nu pot reveni la bec normal pt ca am rupt o ureche de plastic la far ....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg cu 2700k - are cea mai mare luminozitate si culoarea cea mai odihnitoare. Pune lumina pe strada la greu dar nu face o pata de lumina foarte corecta. Balastul ocupa loc aiurea. Daca se arde cand esti departe - e o problema. Ramai instantaneu fara ambele faze. (vezi si necazul meu ca nu pot reveni pe bec clasic chiar daca gasesc unul). am fost nevoit sa fac 300 km in mai putin de 3 ore ca sa ajung acasa cat inca mai era o geana de lumina (adica la 9 seara vara ....). Cand se uzeaza becul h4 - tremura lumina (comutarea faza lunga / scurta se face mecanic, se uzeaza ghidajul - ai belea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva spunea ca a pus bec cu led și este foarte mulțumit, asta am sa încerc și eu în viitorul apropiat , intenționam sa pun și eu proiectoare dar am renunțat.

 

Se pare ca este mult mai bine cu un bec cu led!

 

 

Stima,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H4, LED CREE, 3800 lumeni.

 

Atât am înțeles de la el, dar la o căutare pe net după informațiile astea am găsit destule și se potrivesc fără nici o modificare!

 

Baftă,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cautat pentru Dakar, ceea ce gasisem nu avea loc in spatele farului. CREE-ul avea ventilator in spate, iar spatiul e destul de ingust

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multe minuni pe piata, de aia am intrebat modelul exact.

Personal raman la ideea ca cel mai eficient se merge cu bec normal si proiectoare cu led / xenon pt lumina extra. Carcotasii sensibili la diferentele de culoare nu au decat sa suspine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o faza scurta reglata bine, cu bec Philips si proiectoarele Wunderlich (cele de ceata, care imprastie mai larg lumina dar sunt consistente, cu becuri de 35W) vad OK pana pe la 100-110kmh, in cea mai neagra noapte. Eu sunt multumit, ce-i peste viteza asta e un risc asumat...

 

Daca ridic un pic mai sus proiectoarele, 2-3 grade, îmi iau flash-uri si de la Tir-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o flansa de plastic care intra in airbox si prin care intra senzorul iar senzorul are o lamela elastica de plastic prevazuta cu un cioc care se prinde de buza acestei flanse. Exista ori varianta ca acea flansa sa nu mai stea "fest" in airbox si sa cada cu tot cu senzor, ori lamela elastica sa isi piarda elasticitatea. Asta la modelele noastre, din cate stiu la F800 senzorul e in partea superioara a airbox-ului si nu cade...

Am vazut la service la un F650 cum senzorul nu mai statea deloc la locul lui in acea flansa de plastic- au infasurat putina banda adeziva pe el ca sa intre mai "fest". Preventiv am verificat si la mine si avea acel joc de care spui dar era cauzat de flansa care se misca in airbox. Am fixat-o cu un cordon de hot glue, senzorul are (inca) lamela elastica in buna stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...