TDX Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Asta ar trebui sa fie bun: http://www.x-paprika.ro/product.php?id=61706 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 (editat) Asta ar trebui sa fie bun: http://www.x-paprika.ro/product.php?id=61706 Viton... materialul asta rezista si pe la 200 grade Celsius, cred ca tine mai bine decat simeringurile ordinare. Doar ca costa undeva pe la 20-40 de lei bucata. Editat Mai 16, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Vând eu un set de oglinzi de 800 gs 2011 la 150 lei. Le-am avut pe un xchallenge schimb cu 800 gs. Se potrivesc și la 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Mi-a sudat un mecanic un filet nou la adaptorul oglinzii. Sper sa tina. In caz ca se rupe din nou ma gandesc sa schimb cu totul oglinzile, ca si celalalt surubul face figuri. Mersi oricum baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 nu prea ai cu ce sa schimbi. am incercat cateva variante in timp - alea OEM sunt cele mai bune, urmate de niste copii (nu mai stiu brandul, le am pe moto) - scumpe, la 100 ron bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 salutare, vreau sa scimb si lichidul de frana la revizia asta (dakar 2005 ABS), a mai pus cineva DOT 5.1 in loc de DOT4 ??am inteles ca sunt compatibile, si DOT 5.1 ar fi mai prietenos si mai bun. pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Daca pe sticla scrie ca e compatbil in sisteme dot4 nu vad ce rau ar face. Din ce stiu eu dot5.1 se poate folosi in loc de dot4. Lichidul ca lichidul dar la abs trebuie sa faco recircularea si prin abs si asta stiu ca se face numai cu testeru/aparatul dedicat de dat comanda la abs sa recircule lichidul in sistem. Scuzati exprimarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Punctul de fierbere e mai sus ai e mai scump. Dar poti pune linistit. 5 sa nu pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 nu o sa faca nici o diferenta. daca pui alt lichid de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 cum nu? De pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 ok, stau cuminte =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 (editat) Eu nu am stat cuminte si motocicleta se simte altfel. Concluzia generala este ca nenorocitul ala de filtru de benzina iti afecteaza mersul mobrei. La peste 90kmh, daca trageam brusc de acc, se tura dar nimik senzational la roata, ba chiar trebuia sa trag gentil, usor si constant de acc ca sa se miste. O vreme am suspectat ambreiajul, apoi uleiul folosit . Am gasit pe www un nene cu simptome similare, identice chiar . Toata lumea i-a recomandat sa se uite la ambreiaj dar tipul a banuit ca e de altundeva, si ca si in cazul meu, moto avea km putini dar ceva anisori . A purces la schimbarea filtrului si comportamentul motocicletei s-a schimbat in bine. Idem si la mine, doar ca eu mi-am pus mintea si cu injectorul , cu evacuarea si filtrul de aer . Promit ca pe viitor voi fi mai coerent si voi renunta la aerul amatoricesc , e aiurea cand vrei sa mesteresti, sa documentezi si in acelasi timp sa eviti privirile curioase ale vecinilor Schimbare injector Pentru 93ron ( Ciclop Timisoara), eu zic ca merita experimentul, dar pentru buget recomand sa efectuati o simpla operatiune de curatat injectorul. Filtrul de benzina e iarasi documentat peste tot, dar luati si de la mine Fata de ce aveam inainte parca motorul merge mai bine, mai fin, la fel si acceleratia. Raspunsul e mult mai rapid si mai prompt. Daca inainte simteam ca la 2500rpm trebuie sa schimb treapta acum nu mai e cazul, parca a disparut monocilindrul . Toba (nu am avut cash pt frumusetea asta, ) arata bine si sunetul e ce trebuie( la fel ca in video), si parca si in trafic soferii sunt mai constienti de prezenta mea. Top speed-ul nu l-am incercat dar parca ajung mai repede la 140kmh, de la 100 la 120kmh definitiv ajung mai repede. Cum ziceam, la 90kmh trebuia sa trag lent de acc ca sa se miste martzoaga. Evident ca sunt susceptibil la subiectivism asa ca nu luati litera de lege cele spuse. Acum ceva ani, am fost cu un prieten de si-a cumparat GS. Cand l-am probat la vanzator l-am simtit lesinat, lipsit de vlaga ( aveam AT pe vremea aia). La fel l-am simtit si pe al meu. amandoau GS-urile dupa mentenanta au avut ceva mai mult pep. Acum , in cazul meu, dupa injector, filtru benzina, evacuare si filtru aer sport are definitiv mai mult pep. Am sa fac o comparatie cu amicul meu si revin. Editat Mai 23, 2017 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 (editat) Totusi, filtrul de benzina pus de tine deschide la 4 atm., nu la 3,5 atm ca original. Sau ma insel? Afecteaza consumul sau forteaza pompa ? Am inteles ca debitul injectorului este influentat de presiunea de injectie. Nu de aici este si senzatia de crestere de putere ? Editat Mai 23, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 gasisem undeva ca sistemul lucreaza undeva intre 3,2-3,7 bari si de aici media de 3,5bari. Filtrul folosit e testat de multi altii inainte, nu stiu ce sa zic, dar nu cred ca e vreo problema cu presiunea. era ideal daca le luam pe rand, ca sa documentez stiintific totul. alt filtru, teste. alt injector pe langa filtrul nou. teste. alta evacuare, iarasi teste. totul notat si avut ca referinta dar nah ... Definitiv voi avea alt consum, mai mare de 3,8% cat am avut la ultimul plin. Inca studiez povestea cu calculatorul de injectie si de unde plusul de putere. Cazuri documentate am gasit cu injector de r1200gs, toti zic ca au ceva mai mult pep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Nu se intelege clar din ce ai zis tu - ai pus toba de la Dominator sau nu? Cat a costat cu totul? Felicitari pentru documentat procesele. Spor maxim si pe viitor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Dominator exhaust systems. http://dominator-wydechy.pl/en Costuri: -Filtrul de benzina a fost 75ron ( intra la consumabile) -Injectorul 93 ron ( intra la mofturi/experimente) Toate cumparate de la Ciclop , s-a mai adaugat si reducerea de 10%. Piese dupa cod am gasit si pe epiesa.ro dar costa transportul si timpul de asteptare era mai mare. Urmatoarele au fost o aroganta pe care mi-am dorit-o de mult la moto. Ma consolez cu faptul ca toba imi ramane si filtrul il vand SH, sa urmez practicile din vest. -Filtru de aer sport 290ron ( intra la mofturi ) -Evacuarea Dominator 700ron ( intra la mofturi ) -Varuit bucataria in Ceramic Crem, trebuie si consoarta sa aiba partea ei de placinta Pentru un strop de pep aveam varianta de fuel nanny cam scumputa de la Techlusion http://www.techlusion.com/viewproduct.asp?vehicleid=450 mai gasisem ceva Power module pe ebay la 100e da am zis ca merg pe filtru aer si evacuare( in ideeea in care le pot pastra si nu sunt atat de dedicate modelului). Pentru filtrul de aer am cautat ,dar fara succes , filtru de burete( UNI ), la fel ca cel de la Touratech 63 USD, dar la jumatate de pret. Am avut tentativa de a-mi crea o carcasa metalica pe care sa pun eu burete dar nu am reusit sa confectionez rama. Probabil ca cineva cu mai multa experienta, posibilitati si vointa sa reuseasca. Pentru evacuare am cochetat cu ideea de a renunta la toba dr, sa peticesc toba stg si sa tai conul ce obstructioneaza iesirea falsa a gazelor, dar modificarile ruinau evacuarea originala , care...arata foarte bine pe motocicleta, as zice ca e una din cele mai frumoase evacuari din fabrica ( top 10 cel putin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Mai sunt si altii aici pe forum care au folosit filtru la 4 atm. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Da, mult peste 10.000 km cred ca am cu el... coafura rezista! Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 Si eu am cam de 5000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 Eu am pornit masina cu ajutorul bateriei de la motocicleta. Daca ai grija sa nu faci scurt nu vad de ce sa nu poti da curent. Sa fie mobra pronita .Pe f650.com zicea ca daca ai modul abs sa il decuplezi cand pornesti mobra cu ajutorul cablurilor, doar ca info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 da, se poate strica. Curentul de pornire necesar unei masini e mult mai mare decat suporta bateria de GS - bateria sufera. Ce poti face in schimb este sa incarci bateria masinii: pui cablurile de la gs la masina si il lasi sa mearga o vreme (15-20 min) dupa aia masina ar trebui sa plece singura daca bateria nu era moarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 rugaminte catre posesorii de rack-uri HD. se poate va rog o poza fix din spate, sa vad prinderile si felul in care vine tevaraia. Mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 (editat) Am vazut tirziu mesajul, luni (29 mai) seara dupa ora 5 pot trimite fotografii. Ce pot spune acum esta ca sint cele doua cadre laterale pentru cutii si inca o teava in spatele numarului. Editat Mai 28, 2017 de TDX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 (editat) Rulmentul fata s-a rotit in butuc si l-a ros. Rulmentul probabil era schimbat , am gasit skf italia , si agata putin, asa se simtea la mana. » Post actualizat in 29 May 2017 12:32 Timisoreana si-a dovedit din nou utilitatea , macar provizoriu. Am bagat rulment nou, racit la congelator, butucul incalzit si doua bailagare de timisoreana. Editat Mai 29, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 ai bagat tipul corect de rulment - 3c ? daca nu - problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.