22iulian Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Maine ma duc la Iulian la Ploiesti, mai are careva chef sa mearga?Asa...ca o mica plimbare.... Iar Duminica -sper sa fie frumos-plecam pe un mini traseu: Ploiesti-Plopeni-Varbilau-Alunis-Pietriceaua-Brebu-Campina-Paltinu-Valea Doftanei-Traistieni-pasul Predelut-gater Babarunca ,cca.35 km off road usor-mediu ,Cheia.....daca mai e timp hopa sus si pana la Muntele Rosu....apoi acasa. Suntem doar 2 ploiesteni..incepatori...primim cu placere si alti GS-isti Plecam din Ploiesti pe la 9:00 tzar...tzar...tzar... 0722 303 368 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 daca era 11 mai vorbeam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 vorbim un pic despre tobele de gs? a scos careva dintre voi restrictorul ală din partea cu catalizatorul? mă bate gândul să eliberez Âşi țeava aia pentru că am impresia că motorul va respira mai bine după. voi ce părere aveți? trei motive sa nu faci asta: 1) toba aia costa vreo mie de euro: 2) daca o gauresti o sa sune ca o trompeta: 3) o sa-i creasca puterea, dar in decibeli nu kw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Iar Duminica -sper sa fie frumos-plecam pe un mini traseu:Ploiesti-Plopeni-Varbilau-Alunis-Pietriceaua-Brebu-Campina-Paltinu-Valea Doftanei-Traistieni-pasul Predelut-gater Babarunca ,cca.35 km off road usor-mediu ,Cheia.....daca mai e timp hopa sus si pana la Muntele Rosu....apoi acasa. Suntem doar 2 ploiesteni..incepatori...primim cu placere si alti GS-isti Plecam din Ploiesti pe la 9:00 sunt frant 67 c = mic copil a mai fost cineva anul asta pe treistieni-bradet ? Botezul enduristilor neica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 (editat) sunt frant67 c = mic copil a mai fost cineva anul asta pe treistieni-bradet ? Botezul enduristilor neica Sa inteleg ca traseul nu a fost asa de usor/mediu cum estimai initial? Baga si ceva poze daca ati facut. Editat August 10, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Salutare, Dupa indelungi cautari nereusite de a face schimb de sa de pe Dakarul meu cu un GS pana la urma mi-am luat sa low de la Bavaria. Vreo 640 de roni (o caruta de bani). Acum am saua mea inalta de pe Dakar in garaj si as vrea sa scap de ea. E cineva interesat? 300 de roni! nu are niciun defect, o sa-i fac si poza daca nu ma credeti pe cuvant. Deci care are GS si e interesat sa-l ridice putin sa ma caute. Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 o poză chiar ar fi binevenită, să veden cât de înaltă e ... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 o poză chiar ar fi binevenită, să veden cât de înaltă e ... asfalt uscat pai din poza nu prea se vede diferenta cred, sunt ceva centimetri ca se simte. eu aveam probleme ca nu ajungeam bine cu picioarele pe pamant de pe dakar (mai ales cand purtam pantalonii de piele) iar acum cu saua low e ok. o sa fac si poza dar pana vineri nu am cum pentru ca nu sunt in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Are cineva un disc de frana spate pt GS ?Nu trebuie sa fie neaparat nou,sa fie macar drept.Al meu l-am strambat.Nu vreti sa stiti cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 saua aia inaltata e inaltata peste tot sau doar in fata? pe a mea am impresia ca ma duc la vale peste rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Are cineva un disc de frana spate pt GS ?Nu trebuie sa fie neaparat nou,sa fie macar drept.Al meu l-am strambat.Nu vreti sa stiti cum! gasesti pe louis discuri de F Acum am saua mea inalta de pe Dakar in garaj si as vrea sa scap de ea. E cineva interesat? 300 de roni! nu are niciun defect, o sa-i fac si poza daca nu ma credeti pe cuvant. Deci care are GS si e interesat sa-l ridice putin sa ma caute. Salutare ma tenteaza pe mine sa incerc o sea inalta cateva zile. ca pe actuala nu prea am loc la picioare. ce zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 gasesti pe louis discuri de F ma tenteaza pe mine sa incerc o sea inalta cateva zile. ca pe actuala nu prea am loc la picioare. ce zici ? nu-i problema v-o dau si la incercare, daca vrei ne intalnim in weekend eventual. o sa-i fac si o poza langa cea low sa se vada diferentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 nu-i problema v-o dau si la incercare, daca vrei ne intalnim in weekend eventual. o sa-i fac si o poza langa cea low sa se vada diferentele. vineri plec spre croatia si revin we urmator. vedem atunci mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 vineri plec spre croatia si revin we urmator. vedem atunci mai bine. Fericitule!! Te invidiez... Petrecere frumoasa si... POOOZE !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 vineri plec spre croatia si revin we urmator. vedem atunci mai bine. drum bun zidu si daca pleci cu pasagera ai grija la tractoare......preieteni stiu de ce................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salut.. am o intrebare poate ma puteti ajuta. As vrea sa stiu daca sonda de ulei (pressure switch) de la f650 gs este aceeasi cu sonda de la f650 Ele au coduri diferite in catalog. problema e ca la gs vine impreuna cu niste adaptoare si alte balarii pe care nu vreau sa le cumpar din lipsa de bani aprox 2mil si cev la f650 o poti lua separat costa circa 15 eur poate stie cineva acest detaliu sau poate e cineva cu f650 dispus sa vedem daca merge sau poate are cineva o sonda de genul asta pt proba sau pt vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) eu am cumpărat o sondă de ulei, de la magazinul de piese de pe Agricultori... era cu aceleaÂşi cote, cu filet de 10, dar mare atenție, la achiziționare să fie din aceea pentru maÂşini cu bec de ulei în bord, nu cu ceas, astfel încât să îți aprindă becul când pui contactul Âşi nu invers, în mers. la mine la dakar, mergea sonda între 0.30 - 0.60 bari, iar cea cumpărată merge la 0.45 bari. a costat 150.000 lei vechi deci wtf senzorul ăla de la AB era 2 mil Âşi cică Âşi ăla scapă ulei în timp...a mea scăpa ulei pe lângă papuc. vezi să cauți în catalog, Âşi vei găsi Editat August 13, 2008 de bogdan xtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 drum bun zidu si daca pleci cu pasagera ai grija la tractoare......preieteni stiu de ce................ plec cu conserva din pacate. nu e sofer de schimb ca sa pot sa merg cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 plec cu conserva din pacate. nu e sofer de schimb ca sa pot sa merg cu mobra Ai mare dreptate ....cand zici "din pacate" da" lasa ...nu fi suparat..bucura-te de conced si de coastele Croatiei data viitoare..mergem cu mobrele..si tu ne arati drumul Sa ai vreme frumoasa !......si bere rece ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Bai baieti, mai merge cineva cu ulei mineral in motorul mobrei sau eu sunt singurul fraier? Am facut vineri schimbul de ulei si m-am gandit sa-i pun mineral asa cum recomanda BMW. I-am pus Motul 20w50. Nu pot sa spun ca merge prost cu el dar cu siguranta ca motorul se incinge mai tare acum. Cu celalalt ulei (15w40 de la Bavaria) la un drum spre munca la ora 7 dimineata in conditii de trafic bune, electroventilatorul nu pornea deloc sau eventual pornea o singura data pe tot traseul de 15Km. Acum ventilatorul porneste foarte des. Cum stau un pic la stop...cum a si pornit. Lichidul de racire este ok si este la nivel, l-am verificat cand am facut schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Exact acelasi ulei il am si eu si sunt foarte multumit. Am avut inainte full sintetic si l-am schimbat. M-am gandit ca n-or fi chiar prosti astia de ne-au facut mobrele daca recomanda ulei mineral... Nu am remarcat sa se incinga motorul mai mult. In general parca sa zic ca merge mai bine, dar nu-i o diferenta extraordinara. Parca la schimbat vitezele merge mai binisor: mi se pare ca schimba mai usor cu uleiul mineral, dar poate-i un fel de efect placebo.... Oricum, nu-i normal ce ti se intampla. Dar nu cred ca-i de la ulei. Sau in orice caz nu de la faptul ca-i mineral... Sigur ai bagat cat trebuie, da? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Da, am bagat 2.3L cum scrie la carte...ma rog +- Si mie-mi place cum schimba acum...la cald. La rece parca schimba ceva mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 http://bmwf650.zeroweb.ro/ Cine are nevoie de manuale tehnice pt BMW, sunt aici in format PDF. E si cautatul F650 dupa 2000 pdf in engleza. Daca mai are cineva ceva ce nu e acolo, sa imi spuna si sa mi-l dea sa il pun sus. nah si ca sa se si gaseasca topicul repede pt cei ce vor folosi Search... Manual Tehnic BMW Service Manual BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 eu am cumpărat o sondă de ulei, de la magazinul de piese de pe Agricultori...era cu aceleaÂşi cote, cu filet de 10, dar mare atenție, la achiziționare să fie din aceea pentru maÂşini cu bec de ulei în bord, nu cu ceas, astfel încât să îți aprindă becul când pui contactul Âşi nu invers, în mers. la mine la dakar, mergea sonda între 0.30 - 0.60 bari, iar cea cumpărată merge la 0.45 bari. a costat 150.000 lei vechi deci wtf senzorul ăla de la AB era 2 mil Âşi cică Âşi ăla scapă ulei în timp...a mea scăpa ulei pe lângă papuc. vezi să cauți în catalog, Âşi vei găsi Am fost azi si am luat de la Agricultori 2 sonde ca de la 12 lei bucata imi permit ;-) Pe sonda mea cea veche nu scria absolut nimic dar era neagra si am inteles ca e un cod de culoare ca aveau si negre si albastre si portocalii.. am luat una neagra 1.2 - 1.7 bari si una albastra 0.15-0.35bari acum banuiesc ca prima presiune e presiunea la care declanseaza si a doua e presiunea la care rezista sonda. am cautat pe net si nu am gasit nicaieri ce presiune are uleiul l iesirea din filtru si nici mai multe detalii despre sonda originala. sonda albastra merge f bine deocamdata dar daca e asa cum zic eu s-ar putea sa nu aiba viata multa. iar sonda neagra functioneaza fix pe dos adica aprinde becul cand are presiune desi pe ea nu scrie nimic diferit fata de prima in afara de presiuni oricum o sa o car dupa mine incazul in care cedeaza prima o sa mai trec pe acolo poate gasesc una in parametrii spusi de tine mersi mult pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) Help guys ! Am de curand un F650 GS din 2001 (single spark) 12.000 km la care trebuie sa schimb multe lucruri. Azi am vazut ca imi "plange" si un telescop deci colac peste pupaza si alte simeringuri. - schimbul de ulei... sunt total confuz. Dupa un tabel frumos desenat pe f650.com am tras concluzia ca 15w50 ar fi ok pentru temperaturile noastre, DAR am citit ca lumea pune 10w40 (fostul propietar mi-a pus in topcase 3 l), 20w40 etc... sa fie semisintetic, sintetic, mineral... stiu ca-i ceva functie de km. Am vazut ca exista un kit complet de schimb adica: filtru, oring pentru capacul filtrului, piulita de cupru de la rezervorul de ulei si inca o piulita care n-am inteles cum arata, la unul din suruburile capacului filtrului Filtru il am deja. Mi-ar trebui sau nu toate celelalte chestii ? Overall... cam cat costa un schimb la Bavaria ? Pot veni cu filtrul si uleiul meu ? Alta buba ar fi simeringurile de la furca + garniturile de praf. Simeringuri se mai gasesc, dar garniturile mai greu. Voi de unde le-ati luat si la cine le-ati montat. Ca cadou de ziua mea voi primi de la doamna mea cauciucuri noi noute. Stiti vreun dealer care poate monta si demonta rotile ? Unde e exact service-ul Bavaria ? La ce tel se pot face programari ? Editat August 14, 2008 de Alex-Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.