stilgar Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 lantu meu are 11000km pana acum nici macar nu l-am intins. il intretin regulat 250-300km uns.la doua ungeri o curatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tik Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 (editat) Baieti, am citit cele 15 pagini de posturi si nu m-am lamurit: GS sau GS Dakar? La mine inaltimea e pe +, am 1.94, iar traseul pe care in mod sigur il voi parcurge e 40% asfalt bun, 40% asfalt cu gropi, 10% forestier si ce ramane sper sa fie ceva mai dificil decat forestier dar in mod sigur nu mocirle, nu salturi peste rape si alte alea. Sunt curios de diferente pe traseu, pareri de la cei ce le-au incalecat pe ambele. In comparatie nu tineti cont de pret, pentru 1000 eur sa ma enervez ca am ales invers nu merita. Editat Octombrie 30, 2006 de Tik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_me Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Din ce ai spus inaltimea iti permite. Gs Dakar. O sa iti spuna si cei mai avizati ca dakar-ul in situatia asta e alegerea mai potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kuki Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Dakar, clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tik Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 (editat) Dakar sa fie, ce ma depaseste e diferenta de pret intre Bavaria automobile si pretul din Elvetia, de exemplu: in Elvetia: ~6870€ + TVA inclusiv manere incalzite si ABS in Romania: ~8000€ + TVA fara ABS adica un plus de fix 16% si lipseste si ABS-ul Editat Octombrie 31, 2006 de Tik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Tik, Daca ai 1150 nu merita sa-i mai iei si un GS mic. O sa ai 2 motociclete care fac cam acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tik Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Poate dar am dat o tura prin Postavarul cu un KTM 450 EXC si mi-am adus aminte ca sunt si motoare mai usoare ca BMW-ul meu. KTM-ul, desi e foarte misto, e prea radical pt. mine. Nu as apuca in peisaj decat de cateva ori pe an si ma gandeam la un compromis care sa poata sa mai iasa de pe drum dar sa tina si pe asfalt. 1150-ul e prea greu pentru drumul rosu din Poiana de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Daca-ti plac BMW-urile, poate te-ar "coafa" noul G 650 Xchallenge... http://www.bmw-motorrad.com/com/en/product...50xch_main.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tik Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 G650X - La 9.5l rezervorul din care 2l rezerva, cu cursa la telescoape de 27cm suna a motor ce trebuie tinut departe de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Rezervorul de benzina e din plastic? Azi am facut, probabil, ultima tura pe anul asta si ma gandeam la conservare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 La F650 da, este din plastic. Dar crede-ma ca inca nu a sosit timpul conservarii!! Se anunta 18-20grd in sudul tarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Am si eu o intrebare ,daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns, am un gs 650 f din 2004 si de ceva vreme am o problema cu el la relanti (sper ca am scris bine) ,asta si la pornire si in mers , dar asta nu mi se intimpla tot timpul ..... am bujii noi ,filtru de aer nou ,am alimentat de la diferite statii peco dar degeaba , cind vrea el ma supara .............poate reusiti s-a imi dati un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 Am si eu o intrebare ,daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns, am un gs 650 f din 2004 si de ceva vreme am o problema cu el la relanti (sper ca am scris bine) ,asta si la pornire si in mers , dar asta nu mi se intimpla tot timpul ..... am bujii noi ,filtru de aer nou ,am alimentat de la diferite statii peco dar degeaba , cind vrea el ma supara .............poate reusiti s-a imi dati un sfat Ce problema ai mai exact??? Descrie cu mai multe amanunte. Daca motorul la pornire se tureaza singu la pana in 2000 de ture cand e rece sau dupa ce ai mers cu el o perioada cu gazu constant cand ai lasat gazu eu ramane pt cateva secunde turat tot la 2000 de ture NU trebuie sa-ti faci griji e NORMAL. Daca are alte sintome decat cele descrise mai sus scrie despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Ce problema ai mai exact??? Descrie cu mai multe amanunte. Daca motorul la pornire se tureaza singu la pana in 2000 de ture cand e rece sau dupa ce ai mers cu el o perioada cu gazu constant cand ai lasat gazu eu ramane pt cateva secunde turat tot la 2000 de ture NU trebuie sa-ti faci griji e NORMAL. Daca are alte sintome decat cele descrise mai sus scrie despre ele. ... ....am uitat s-a spun ca nu sta la relanti , se opreste motorul daca nu tin acceleratia putin trasa si asta cum am mai spus si la pornire si in mers , daca ajung la semafor si il scot din viteza sau daca fac o pauza mai lunga la acceleratie intre schimburile de viteze atunci motorul se opreste....... dar asta nu tot timpul tro5 multumesc ca mi-ai raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 ... ....am uitat s-a spun ca nu sta la relanti , se opreste motorul daca nu tin acceleratia putin trasa si asta cum am mai spus si la pornire si in mers , daca ajung la semafor si il scot din viteza sau daca fac o pauza mai lunga la acceleratie intre schimburile de viteze atunci motorul se opreste....... dar asta nu tot timpul tro5 multumesc ca mi-ai raspuns Am un prieten care a avut aceasi problema ca si tine. Doar ca a refuzat sa mearga cu ea la service, a mers cu ea asa. Supriza totala a venit dupa ~4000 km mers cu motrul cu problema asta....s-a rezolvat de la sine. Totusi recomand o vizita la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Am un prieten care a avut aceasi problema ca si tine. Doar ca a refuzat sa mearga cu ea la service, a mers cu ea asa. Supriza totala a venit dupa ~4000 km mers cu motrul cu problema asta....s-a rezolvat de la sine. Totusi recomand o vizita la service. Problema este ca in Arad cei de la BMW nu au cu ce s-ai faca o diagnosticare (nu au program sau soft pt motociclete )......... ramane ca la primavara s-a merg in Ungaria.......da poate pana atunci isi revine ......... Multumesc tro5 pt amabilitatea de a-mi raspunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Dragi copii, enuntul: Eu am Dakar din '00 si mai noi face o chestie. Nu ma impresioneaza prea tare, ca de mers merge, dar m-a facut curios. Pe scurt, dupa ce se incalzeste, adica dupa o tura de vreo 10 min, incepe sa-i fluctueze relantiul. Sta undeva intre 1300-1500 rpm. Documentandu-ma am gasit urmatoarele raspunsuri: * If you are experiencing strange tach behaviour, you should check several things: 1) Check the BMS-C connector and all the sensor connections, 2) Clean the throttle body, 3) Check the Service Bulletins for upgrades to the BMS-C software, 4) Try resetting the BMS-C, 5) Check for "sticky" throttle cables / clean your throttle body up, 6) Have your local dealer check for fault codes. * On some FI bikes, after riding for a period at high (5k+) rpm, when you come to a stop, the engine speed will read lower. While stopped you may see the tach speed drop further to 1000rpm. This is despite the engine sounding exactly the same. (Note: You would notice if the idle speed dropped below 1300rpm!). How do I fix a fast idle then? * Maybe try the FI reset trick. (See Resetting the BMS-C) Ignition key on, but don't start the engine. Take the throttle to the stop and back to fully closed three times. Then hit the starter with no throttle. The fast idle might be because the FI ECU is in error about the idle throttle position at idle. The bike does not have an idle like a carbed bike where it runs on an open airway. Andy #982. Bun, intrebare e, pana la urma, e normal sa faca asa? Care ati mai patit? Daca da, cat de grav e? Si-a facut cineva un update de software la Bavaria si ce inseamna asta in limba romana? Si nu in ultimul rand, explicati-mi si mie ce-i cu resetarea aia a BMS-C-ului, ca-mi place cum suna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Bun, intrebare e, pana la urma, e normal sa faca asa? Care ati mai patit? Daca da, cat de grav e? Si-a facut cineva un update de software la Bavaria si ce inseamna asta in limba romana? Si nu in ultimul rand, explicati-mi si mie ce-i cu resetarea aia a BMS-C-ului, ca-mi place cum suna. Nu e normal sa faca asa. Doar tu ai patit asta. E balega rau. Nu si-a mai facut nimeni, ai fi primul, poti sa-ti spun in japoneza. Pot sa-ti explic ce-i cu BMS-C-ul dar, repet, in japoneza. Concluzie: da-i foc prin si dupa aia .............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 (editat) Nu e normal sa faca asa. Doar tu ai patit asta. E balega rau. Nu si-a mai facut nimeni, ai fi primul, poti sa-ti spun in japoneza. Pot sa-ti explic ce-i cu BMS-C-ul dar, repet, in japoneza. Concluzie: da-i foc prin Aaaarrrrgghhh.... Da-ti-ar adminii warn pentru instigare la violenta asupra operei nemtesti, ca de cand si-au luat unii KTM nu mai are loc Pamantu' sa se-nvarta de ei. Stiu ca sunt primul, sunt un pionier de fel, dar cand o sa reusesc sa-l resetez, o sa vin si pe la tine sa ti-l formatez p-al tau. Pan-atunci succese multilaterale si multumesc de sfat. Editat Decembrie 7, 2006 de bizoo_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Aaaarrrrgghhh.... Da-ti-ar adminii warn pentru instigare la violenta asupra operei nemtesti, ca de cand si-au luat unii KTM nu mai are loc Pamantu' sa se-nvarta de ei. Stiu ca sunt primul, sunt un pionier de fel, dar cand o sa reusesc sa-l resetez, o sa vin si pe la tine sa ti-l formatez p-al tau. Pan-atunci succese multilaterale si multumesc de sfat. OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Decembrie 8, 2006 Autor Share Postat Decembrie 8, 2006 Dragi copii, enuntul: Eu am Dakar din '00 si mai noi face o chestie. Nu ma impresioneaza prea tare, ca de mers merge, dar m-a facut curios. Pe scurt, dupa ce se incalzeste, adica dupa o tura de vreo 10 min, incepe sa-i fluctueze relantiul. Sta undeva intre 1300-1500 rpm. Documentandu-ma am gasit urmatoarele raspunsuri: Bun, intrebare e, pana la urma, e normal sa faca asa? Care ati mai patit? Daca da, cat de grav e? Si-a facut cineva un update de software la Bavaria si ce inseamna asta in limba romana? Si nu in ultimul rand, explicati-mi si mie ce-i cu resetarea aia a BMS-C-ului, ca-mi place cum suna. Pentru a reseta BMS-ul deconectezi bateria cel putin 5 minute si gata. Dupa aia calculatorul este din nou "virgin" adica nu este acomodat cu conditiile climaterice din Romania (nu e gluma, chiar asa este) si prima 100 km o sa se opreasca sau o sa mearga ciudat la relanti. Pt a evita aceasta perioada de acomodare se poate ajuta calculatorul prin urmatoarele: -1. se pune cheia in contact si o rotesti pe ON fara sa pornesti motorul. -2. se deschide la maxim gazu de 3 ori -3. se roteste cheia spre off Gata asta e tot. Si-a facut cineva un update de software la Bavaria si ce inseamna asta in limba romana? Stiu ca la Bavaria o rescriere de soft (eu cred ca asa numesc ei update-ul) pt cei care au probleme cu relantiul costa 150E. Totodata stiu o persoana care a avut necazuri cu fluctuatiile de relanti si dupa rescriere tot la fel facea asa ca recomad inlaturarea celorlalte posibile cauze si in final sa apelezi la rescriere de soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Ok, hai ca m-ai luminat putin. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 salut. mai am otzirica pana sa-mi iau un f 650 dakar. problema e ca n-am vazut niciodata unul pe viu, si din topicul pe care l-am citit (am citit toate 18 pagini) m-am cam speriat la gandul ac am doar 1.75m!!! ar trebui sa reconsider tipul de motor pe care sa il achizitionez? din datele tehnice de pe site-ul BMW, am inteles ca inaltimea seii poate fi coborata pana la 830mm. si mai e un aspect: sunt foarte incepator. ce-mi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi251 Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 salut. mai am otzirica pana sa-mi iau un f 650 dakar. problema e ca n-am vazut niciodata unul pe viu, si din topicul pe care l-am citit (am citit toate 18 pagini) m-am cam speriat la gandul ac am doar 1.75m!!! ar trebui sa reconsider tipul de motor pe care sa il achizitionez? din datele tehnice de pe site-ul BMW, am inteles ca inaltimea seii poate fi coborata pana la 830mm. si mai e un aspect: sunt foarte incepator. ce-mi recomandati? stai linistit unul din cei ce concureaza la DAKAR din partea ROMANIEI are KTM model mare si inaltime aprox 1.65 kg pe masura ,iar despre capacitate sau putere totul depinde de tine cat stii sa te controlezi! eu am pornit direct cu KTM 640 ENDURO.MULT SUCCES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AmbRO Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 multumesc pentru incurajari..... abia astept s-o vad in curte si sa se usuce asfaltul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.