gabrielleru Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 caut Âşi io un pinion de 15 dinți, cel de la cutie...de la un dakar din 2004. ÂŞtie careva ceva de genu ăsta de vânzare vânzare Âşi nou dacă se poate...? bogdan. are je.. nou 14 15 16 sau 17 de care vrea bizonu. pret pe pm daca te intereseaza. pt bucuresti livrare 7 zile la asa ceva. oglinzi aftermarket f 650 gscine a montat recent asa ceva si e unde le-a luat? ideea e ca am reusit sa renunt recent, in urma unei plimbari prelungite, la una din oglinzi. Ceea ce m-a surprins a fost senzatia de spatiu castigat prin disparitia oglinzii din spatiul vizual. intrebarea mea este -- ce solutii exista pentru oglinzi care sa stea cat mai jos si mai in afara campului vizual. Ma intereseaza sa pastreze un minimum de functionalitate, nu sa vad tot peisajul din spatele mobrei, desi unele ori nu strica uite alternative avantaju principal ca la viteze mai mari vezi ceva in spatele tau(nu vibreaza asa tare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 dar da, putea sa intrebe aici direct... Pai asta am zis si eu. N-am zis sa caute sute de pagini. Nici eu n-as avea rabdare. Dar stii cum e, fiecare cum il taie capul. intrebarea mea este -- ce solutii exista pentru oglinzi care sa stea cat mai jos si mai in afara campului vizual. Ma intereseaza sa pastreze un minimum de functionalitate, nu sa vad tot peisajul din spatele mobrei, desi unele ori nu strica Ia de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 uite alternative avantaju principal ca la viteze mai mari vezi ceva in spatele tau(nu vibreaza asa tare) dezavantaju e ca au semnale in ele si complica toata afacerea. in plus sunt urate @angi - nu stiu daca merge solutia aia pe ghidonul de gs. am impresia ca nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 oglinzi aftermarket f 650 gscine a montat recent asa ceva si e unde le-a luat? ideea e ca am reusit sa renunt recent, in urma unei plimbari prelungite, la una din oglinzi. Ceea ce m-a surprins a fost senzatia de spatiu castigat prin disparitia oglinzii din spatiul vizual. intrebarea mea este -- ce solutii exista pentru oglinzi care sa stea cat mai jos si mai in afara campului vizual. Ma intereseaza sa pastreze un minimum de functionalitate, nu sa vad tot peisajul din spatele mobrei, desi unele ori nu strica Ar fi astea... Arată bine și sunt asferice. http://www.wunderlich.de/Online-Shop/F650-...Design/Spiegel/ Au brațe de dimensiuni diferite. Iți alegi ce vrei... Dar costă de te ia durerea de ficați !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 sal la lume..intrebare si eu..nu skimba nimeni o sa inalta pe una mai joasa,impecabila de F650GS k..tare mai m-iar place sa ma simt mai sus..am 185cmmm.... Crezi ca merg schimate si cu cea de Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 http://picasaweb.google.com/naelaurentiu/T...Transfagarasan# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Caut urgent urmatoarele piese: - amortizoare fata - jug amortizoare inferior impreuna cu axul rulmentilor din furca Vezi poze Orice informatie e binevenita. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) Am si eu o intrebare ... Unde mai exact gasesc seria pe cadru si pe motor pentru a le putea compara cu cele din acte? BMW f650 GS din 2001 Editat Septembrie 12, 2008 de Thundercojones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 domnu' cojones fulgeratoare, seria o gasesti pe jugul de la furca, sus in dreapta, sub ghidon, asa e la mine. deasupra radiatorului, in dreptul farului pe inaltime. bogdan, eu unul mi-am scos cauciucurile de pe scarite, mi se pare cam stabilitate mai bun pe ele fara, daca vrei, treci pe la mine si iti dau unul de-al meu. da un pm si iti spun cum ajungi sa ne vedem. nush daca se potrivesc insa (eu am model 2007). dar daca merg, cu toata placerea, oricum stau si fac praf la mine degeaba. nenea adi, dar cum ai reusit sa indoi furcile in halul ala? sper ca numai furcile le-ai indoit, nu si fizicul! Gabrielleru nu are asa ceva? el vindea piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 domnu' cojones fulgeratoare, seria o gasesti pe jugul de la furca, sus in dreapta, sub ghidon, asa e la mine. deasupra radiatorului, in dreptul farului pe inaltime. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 salutare, sunt de vreo doua luni posesorul unui GS din 2000 si intentionez sa fac schimbul de ulei. am cumparat (la indrumarea lui tro5) ulei de la motul semi-sintetic 5100 10W40 si vreau sa il pun in opera. poate cineva sa imi explice care sunt pasii de urmat la aceasta operatiune? tro 5 mi-a zis ca a scris acum aprozimatix 2 ani un post despre cum se schimba uleiul la gs insa nu dau de el nici batut. daca il gaseste cineva sau daca ma poate indruma cum sa fac schimbul de ulei as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) salutare, sunt de vreo doua luni posesorul unui GS din 2000 si intentionez sa fac schimbul de ulei. am cumparat (la indrumarea lui tro5) ulei de la motul semi-sintetic 5100 10W40 si vreau sa il pun in opera. poate cineva sa imi explice care sunt pasii de urmat la aceasta operatiune? tro 5 mi-a zis ca a scris acum aprozimatix 2 ani un post despre cum se schimba uleiul la gs insa nu dau de el nici batut. daca il gaseste cineva sau daca ma poate indruma cum sa fac schimbul de ulei as fi recunoscator. Citeste aici http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm Trebuie sa schimbi si filtrul de ulei. Editat Septembrie 12, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Crezi ca merg schimate si cu cea de Dakar? sunt identice la prinderi seile de la orice gs. difera doar inaltimea- din fabrica e optiune gratuita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 dezavantaju e ca au semnale in ele si complica toata afacerea. in plus sunt urate @angi - nu stiu daca merge solutia aia pe ghidonul de gs. am impresia ca nu astea iti plac? pe leduri, mai joase decat originale, si zic eu mai putin urate decat alea originale. domnu' cojones fulgeratoare, seria o gasesti pe jugul de la furca, sus in dreapta, sub ghidon, asa e la mine. deasupra radiatorului, in dreptul farului pe inaltime. bogdan, eu unul mi-am scos cauciucurile de pe scarite, mi se pare cam stabilitate mai bun pe ele fara, daca vrei, treci pe la mine si iti dau unul de-al meu. da un pm si iti spun cum ajungi sa ne vedem. nush daca se potrivesc insa (eu am model 2007). dar daca merg, cu toata placerea, oricum stau si fac praf la mine degeaba. nenea adi, dar cum ai reusit sa indoi furcile in halul ala? sper ca numai furcile le-ai indoit, nu si fizicul! Gabrielleru nu are asa ceva? el vindea piese... are are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghitamihai Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 (editat) Caut urgent urmatoarele piese:- amortizoare fata - jug amortizoare inferior impreuna cu axul rulmentilor din furca Vezi poze Orice informatie e binevenita. Multumesc uite aici furca poate ti-o trimite in romania: http://cgi.ebay.de/BMW-F-650-ST-97-Gabel-G...id=p3286.c0.m14 mai e si asta: http://cgi.ebay.de/BMW-Gabelrohr-F650-Daka...id=p3286.c0.m14 Editat Septembrie 13, 2008 de ghitamihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 astea iti plac? pe leduri, mai joase decat originale, si zic eu mai putin urate decat alea originale. are are.. nope. as fi vrut sa incerc 10028156 10028155 de la louis. sa vad daca au prindere care sa imi permita sa scap de piulita aia scumpa si proastade la prinderea originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 (editat) nope. as fi vrut sa incerc 10028156 10028155 de la louis. sa vad daca au prindere care sa imi permita sa scap de piulita aia scumpa si proastade la prinderea originala astea o sa bata direct in piept sau umar, nu ai nici o sansa . nu le lua ca le iei dejeaba. am vazut la unu care si-a montat acolo unde sunt capetele de bara alea da ... however la monocilindrele noastre .. asa ceva o sa fie un stress total din cauza vibratiilor in capatul ghidonului(nu degeaba au pus astia contragreutati).. am probat multe oglinzi pana acum... la un moment dat am vrut sa-mi iau scut de motor numai ca sa imi pot pune oglinzi pe el.. acolo pe la picioare Editat Septembrie 13, 2008 de gabrielleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Citeste aici http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htmTrebuie sa schimbi si filtrul de ulei. ku alte cuvinte..desfaci scutul de la motor,dai drumu la ulei,desfaci carena fata stanga sus,ai un surub ,sub nivelmetru de ulei,il mai desfaci si pe acela,apoi desfaci capac filtru de ulei din partea stanga a mororului...schimbi filtru,pui toate la loc,introduci ulei pana la nivel(pe care-l verifici dupa pornirea moto-ului) si cam asta ar fii tuto..baftok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 however la monocilindrele noastre .. asa ceva o sa fie un stress total din cauza vibratiilor in capatul ghidonului(nu degeaba au pus astia contragreutati).. am probat multe oglinzi pana acum... la un moment dat am vrut sa-mi iau scut de motor numai ca sa imi pot pune oglinzi pe el.. acolo pe la picioare daca pun pe capatul ghidonului le distrug la prima iesire pe teren Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 (editat) Cred ca singura varianta ramane sa le montezi pe casca. Nu o sa mai ai probleme cu vibratiile si nici nu o sa ti le mai poata fura careva. Acum serios, exista asa ceva http://www.reevu.com/index.asp sau asa ceva, pentru orice buzunar Editat Septembrie 14, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Nene Zidule Am avut si eu experiente d-astea... nefaste cu oglinzile. La fel ca tine, m-am gandit la o solutie mai ieftina, si evident am ajuns la Louis. Pot spune doar ca-s de cacao! Ieftine, e drept, dar mai bine lipsa! In primul rand, NU SUNT ASFERICE! Oglinda e ca aia din lift! Iti imaginezi tu ce presupune asta apropo de unghiul de vizibilitate... Si suruburile alea originale de prindere... sunt facute destul de destept dupa parerea mea. Adica, in caz de "buf", se rup exact de unde trebuie. Le poti inlocui fara dureri de cap. Am vazut unele facute dupa modelul original. Bune si frumoase (si ieftine) dar la prima cazatura surubul s-a rupt de la jumate! Adica a ramas jumatate in suportul de pe ghidon! Pentru a scoate bucata aia de acolo, iti trebuie scule speciale... Dupa parerea mea, cred ca cele mai bune tot alea originale sunt. Sigur ca mai este si varianta Touratech, dar... scumpe ca dracu'!! Eu unul, cand ies in teren, fie slabesc oglinzile doar cat sa stea cat de cat pe pozitie, fie le intorc total spre interior si nu ma doare capu' in cazul in care ma tavalesc. Pe coclauri oricum nu-ti trebuie oglinzi! Bafta si bulan exagerat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 am reusit sa fac schimbul de ulei cu succes dupa ce am citit instructiunile de pe site( multumesc invictus, multumesc akruno:) ), insa am intampinat probleme la schimbul filtrului, in speta nu am reusit sa desfac unul dintre cele trei suruburi de la capac:(. partea proasta e ca "am reusit" sa si stric un pic profilul inbusului si nu stiu in ce masura voi putea sa-l mai desfac. stie cineva daca pot gasi undeva un surub din acela in caz ca reusesc sa-l desfac pana la urma? pana una alta filtrul a ramas cel vechi pana reusesc sa desfac capacul cutiei ce-l gazduieste:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Nene ZiduleAm avut si eu experiente d-astea... nefaste cu oglinzile. La fel ca tine, m-am gandit la o solutie mai ieftina, si evident am ajuns la Louis. Pot spune doar ca-s de cacao! Ieftine, e drept, dar mai bine lipsa! In primul rand, NU SUNT ASFERICE! Oglinda e ca aia din lift! Iti imaginezi tu ce presupune asta apropo de unghiul de vizibilitate... Si suruburile alea originale de prindere... sunt facute destul de destept dupa parerea mea. Adica, in caz de "buf", se rup exact de unde trebuie. Le poti inlocui fara dureri de cap. Am vazut unele facute dupa modelul original. Bune si frumoase (si ieftine) dar la prima cazatura surubul s-a rupt de la jumate! Adica a ramas jumatate in suportul de pe ghidon! Pentru a scoate bucata aia de acolo, iti trebuie scule speciale... Dupa parerea mea, cred ca cele mai bune tot alea originale sunt. Sigur ca mai este si varianta Touratech, dar... scumpe ca dracu'!! Eu unul, cand ies in teren, fie slabesc oglinzile doar cat sa stea cat de cat pe pozitie, fie le intorc total spre interior si nu ma doare capu' in cazul in care ma tavalesc. Pe coclauri oricum nu-ti trebuie oglinzi! Bafta si bulan exagerat! am scule de scos suruburile si ma pricep foarte bine la asa ceva. apropo. daca aveti nevoie sunt mester la scos suruburi si bujii rupte. cu unghiuri de vizibilitate om vedea,ma intereeseaza cat stau in campul vizual ai astea originale stau destul de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) am reusit sa fac schimbul de ulei cu succes dupa ce am citit instructiunile de pe site( multumesc invictus, multumesc akruno:) ), insa am intampinat probleme la schimbul filtrului, in speta nu am reusit sa desfac unul dintre cele trei suruburi de la capac:(. partea proasta e ca "am reusit" sa si stric un pic profilul inbusului si nu stiu in ce masura voi putea sa-l mai desfac. stie cineva daca pot gasi undeva un surub din acela in caz ca reusesc sa-l desfac pana la urma? pana una alta filtrul a ramas cel vechi pana reusesc sa desfac capacul cutiei ce-l gazduieste:( L-ai stricat probabil pentru ca nu ai folosit scula corecta, sau ai folosit una decalibrata. Surubul ala e cu cap torx nu imbus, trebuie sa folosesti o cheie torx, daca nu ai gasesti la brico, praktiker, metro sau in talcioc la obor. Mareste parghia sa aplici o forta mai mare. Ai grija, surubul nu e rezistent, s-ar putea sa se rupa. Daca ai reusit sa il desfaci sa nu uiti ca ai ulei in motor Editat Septembrie 15, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.