Sari la conținut

May 11 2008, Iesirea Din Cluj


wishlist
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 244
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Concluzile mele...aparent ca ale lui XCS911 si a altora....doar o singura diferenta:NU MI SE PARE CA I LINIE CONTINUA ....dar nu am fost acolo asa ca daca gresesc,rog ingaduinta....R.I.P. Remus

post-10383-1210531818_thumb.jpg

post-10383-1210532003_thumb.jpg

Editat de Lexus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P , condoleante familiei :lol:

 

Fiecare dintre noi am avut "ocazii" d'astea , unii dintre noi inca mai resimt durerea , cu toate astea am scapat ieftin :lol:

Toti Prostii merg p 4 roti :lol: :lol: :lol: cnd vezi/auzi asemenea chestii mie unul cel putin mi se taie pofta de mancare . Asfalt uscat , aveti grija ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot din poza aia se vede ca nu este continua daca te binoclezsi un pic mai bine ...

 

Fata nu a fost atinsa deloc (roata, carena far, semnale oglinzi ..nimica) ..si nici pe masina nu se vad urme de de motor ce a lovit cu fata. Zona in care s-au atins este de la elementul de plastic de pe portiera in sus.

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grumpy la tastatura: La care dintre linii va uitati, SOFERILOR? Incercati sa va uitati la linia care delimiteaza benzile de mers, nu la linia care delimiteaza un sens de canalizare!

Dumnezeu sa-l ierte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca ne tot putem da cu parerea...cel mai bine ar fi sa ne spuna cineva care a fost pe acolo....si daca nu era continua ce?nu trebuia sa se asigure cand efectua manevra de intoarcere?unde *cuvant urat* o facut scoala?la mamicutza-sa in gradina,pe aparatul de tuns iarba?Din cate imi aduc eu aminte,inainte de a efectua o manevra de schimbare a benzii,te asiguri in oglinzi si peste umar...si totusi si Remus s-a speriat si a uitat cat de naravas i calutzul, a bagat mana in frana fata maxim,stoppie involuntar care la proiectat in habitaclul peugeot-ului si la omorat pe loc(fractura cervicala si cel putin 2 fracturi de colona vertebrala-aparent una la nivel toracal si una la nivel lombar, ca altfel nu-mi explic pozitia asta + o gramada de organe lezate-deci hemoragie interna masiva, ....si oricum daca nu murea pe loc,ori il omorau "bunii samarinieni" care il scoteau din masina si il miscau, ori ramanea leguma tot restul vietii; personal prefer sa mor pe loc)...in cazul de fata,cred ca poti sa ai toata experienta din lume, pentru ca instinctul bate experienta si nu ai cum sa nu bagi mana in frana...de ocolit nu avea pe unde...singura sansa era sa fi fost mai cumpatat cu acceleratia, dar in viata nu primesti intotdeauna ce vrei...asta este R.I.P. si macar sa invatam sa fim mai cumpatati cu gazu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca autoturismul a virat la stanga in timp ce motociclistul a incercat sa se angajaze in depasirea lui. Victima a intrat pur si simplu in masina prin geamul soferului si a murit pe loc.

 

nu vreau sa par aiurea, sau ca tin cu lupu'....dar daca sensurile-s delimitate de LINIE CONTINUA ....remus a gresit c-a intrat in depasire... legal, vina imi pare impartita in cazul asta.

 

Pan' la urma cat conteaza a cui e vina....daca nu ai grija de tine singur cine o sa aiba....un conservar? niciodata!

asta incerc sa scot in evidenta si am incercat si pe topicul lu' soso....mori cu dreptatea de partea ta...si? cat mai conteaza vina pentru tine daca esti 2 metri sub iarba?

Nu zic sa mergeti ca sfintii, 100% legal, ca nici eu nu merg....dar macar beliti bine ochii, judecati bine daca se merita riscul la o depasire, la o curba....la gaz...mai ales la gaz....nu va da nimeni medalii pentru gaz dat degeaba

 

RIP

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri, intorcandu-ma de la sovata, ajung o coloana lunga..... incep sa depashesc. prima mashina, un logan. trec de el, ma repliez, raman in stanga mashinii din fatza, incerc sa ma fac vazut, shi ashtept momentul oportun. ma uit din reflex in oglinda stanga. shoferul loganului, un mucos pana in 25 ani, cu gura la urechi arata celor din mashina cum face el cu loganu lu tata un figurant pe motor. ajunge in dreptul meu, i se taie zambetul, din fatza veneau mashini....

trag dreapta, franez shi las cretinu sa intre pe banda. ii arat degetu, trec de el, il bag in ma-sa shi depashesc tot sa scap de dobitocii care mai mishuna pe drum..... trebuie sa ne ferim noi, pe ceilaltzi ii cam doare in cot de noi.

pacat ca baietzii nu au ashteptat sa iasa din baci, mai aveau putzin shi era pe drumul prea cunoscut riderilor....

nu uitatzi, IN SATE E PLIN DE TZARANI!!!!!!!!!!!!!! condoleantze......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

art.45 - Depasirea este manevra prin care un vehicul trece inaintea altui vehicul ori pe langa un obstacol, aflat pe acelasi sens de circulatie, prin schimbarea directiei de mers si iesirea de pe banda de circulatie sau din sirul de vehicule in care s-a aflat initial.

 

Chiar nu mai conteaza daca a depasit sau nu. Dezastruos pentru mine e ca a murit. Si pentru ce???????????????????????

Iar o sa fiu stresat cateva zile pe motor.

 

R.I.P. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :huh:

 

Condoleante familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte! In general taranii si muierile fara creier, atunci cand vireaza, mai intai fac o bucla in sens invers. Niciodata nu am inteles de ce si de cateva ori am fost si eu indus in eroare. Cred ca asa sa pacalit si Remus......Norocul soferului ca era ranit, altfel cred ca-l linsau prietenii motociclistului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte! In general taranii si muierile fara creier, atunci cand vireaza, mai intai fac o bucla in sens invers. Niciodata nu am inteles de ce si de cateva ori am fost si eu indus in eroare. Cred ca asa sa pacalit si Remus......Norocul soferului ca era ranit, altfel cred ca-l linsau prietenii motociclistului.

 

si pe langa asta o mai fac si fara sa semnalizeze ... eu unul daca am cateva sapt. de mers cu un scuter, pe drumuri mai laturalnice si m-am saturat de cate depasiri si intoarceri fara sa semnalizeze am vazut. Cat despre viteza, daca avea, incerc sa ma abtin de la comentarii, dar sunt curios ce pericol exista in cazul in care circuli cu sa zicem 60 km/h, sa se intample sa fii prins intre masina si motocicleta?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se intampla in momentul in care esti pe 2 rotzi si ai impresia ca te dai cu Panzeru PRIN LOCALITATE.

:lol: RIP!

 

P.S. Citat din "avp" - un clasic IN VIATA - primul sau post din topicul "Accident 24 Aprilie.padurea Bogatii....brasov, acu am timp de povesti.....sunt imobilizat", cazul SOSO:

 

Salut oameni buni

 

In primul rand, ca sa nu se trezeasca nimeni peste doua post-uri sa strige-n gura mare ca-s impostor, precizez eu de la inceput: singurele 2 roti pe care le am is la bicicleta. Cu care am facut poate mai multi kilometri decat au facut altii cu "motocicleta" din garaj din cate bag se seama..

In rest, accelerez prin viraje pe 4 roti de vreo 6 ani. M-am bagat in seama fiindca m-a luat flama recent cu motoarele si ma grabesc cat pot de tare sa-mi iau A.

Intre timp, ma uit la altii, visez, fac "poligon".. tot ce se poate ca sa treaca timpul mai repede. M-am lamurit foarte bine ce-nseamna echipament de protectie, ce'nseamna a nu vedea motociclistii cand ai 4 roti sub tine si inca una'n mana, si incerc sa fac tot ce pot sa fie bine.

 

Acu', uite de ce m-am apucat sa scriu. In lipsa de motoare, am fost vreo 14 nebuni la karting ieri. Ca sa nu povestesc irelevantetzuri doua zile, ma rezum la ce conteaza: unul din cei 2 care nu mai pusese mana pe volan vreodata, era (surprinzator..?) si unul dintre cei care spunea ca daca si-ar lua carnet ar fi unul din cei pe care viteza nu l-ar atrage deloc, si care ar fi un sofer model. Ca ar fi atent, ca nu s-ar entuziasma aiurea, ca n-ar face greseli stupide, si ca ar merge cu 0.5 km la ora daca asta ar fi viteza la care s-ar simti el in control. Rezultatul? dupa 3 ture de circuit, i s-a lipit talpa de 'gaz'. Si cand si-a dat seama ca nu-i de bine, a calcat... acceleratia. Din greseala. A zburat de pe traseu, direct in public si tot ce mai era prin zona. Concluzia e ca astia care conduc masini cu 80 si motoare cu 60 sunt mai periculosi ca ceilalti. Am avut si eu partea mea de izbituri, si cu masini, si cu 2 roti si-un om putere. DAR niciodata n-a fost nimeni inafara de mine in pericol. EVER. Aici vad eu marea diferenta sincer sa fiu. Aici si in faptul ca in general "descreieratii" care gonesc cu acul pe adrenalometru la maxim (cel putin asa e in ceea ce-i priveste pe toti cei pe care-i cunosc eu), inteleg mult mai bine (sau macar inteleg) cum functioneaza ce-i sub ei. Fie ca-s 2, 4 sau 18 roti, oamenii astia pricep de ce vehiculul se apleaca in viraj pe-o parte sau pe alta, de ce cand accelerezi e mai greu de luat viraj si de ce cand franezi e mai usor, ca miscarea si inertia muta centrul de greutate mai aproape sau mai departe de roata sau rotile care vireaza, ca sa nu mai zic de ce se intampla prin motor, transmisie, directie si frane in diversele tranzitii de la o stare de miscare la alta.

 

Cum naiba sa asculti cu rabdare ce idei are unu' despre cum eviti un obstacol cand "opresc inainte sa ajung in dreptul lui" nu mai e o varianta, daca tot ce-a reusit sa scoata din inteligenta lui pana acum e ca daca mergi tot drumul cu 80, nu tre sa te stresezi cu asemenea probleme? Cunosc extrem bine cum se circula in tari civilizate, si cunosc cel putin bine cum se circula la noi. Copii care bat mingea, oi, vaci, caini, carutze, tractoare, biciclisti beti morti, samd, iti ies in fata oricand, oriunde. Culmea, chiar si pe autostrada. Daca-ti iese in fata la 80, pana-ti dai seama ce vezi de fapt, pana nimeresti frana (daca nu cumva aia-i acceleratia, ca la cat is ei de obisnuiti s-o calce, le e mult mai putin familiara decat ne e noua frana), si pana se mai si opreste tona de metal, ai trecut de mult de punctul ala.

Daca le povestesti algoritmi stricti cu pasi, de evitare, de reducere a vitezei la maxim inainte de impact in caz ca nu mai poti evita, samd, iti spun ca esti tu tampit, ca nici un om nu mai reactioneaza la viteza aia, si ca degeaba te dai tu smecher acum cand stai pe loc, ca n-ai fi in stare sa faci ce zici in situatia reala. Si poate nici n-as fi! Dar macar stiu ce tre sa fac si mai si plec de la premisa ca in caz de nevoie asta o sa incerc sa fac. Ori ei pleaca de la premisa ca "oricum nu mai apuc sa fac nimic", si pentru asta nici nu au urechi s'auda ce-ar trebui sa faca.

 

Concluzia finala e urmatoarea: niciodata n-o sa vada un sofer cu roti>2 o motocicleta decat daca pe ea e o gagica goala, cu doua girofaruri, motorul e rosu, si pe strada nu mai e NICI UN ALT VEHICUL. Pe de o parte asa e creierul nostru "cablat". Observam pericole in ordinea posibilitatii acestora de-a ne rani, deci vedem intai TIR-ul, dupaia Dacia care sta pe loc un pic mai incolo, si abia dupaia motorul care vine cu 110 si e la 200 de metri distanta. Niciodata n-o s-o vada inainte de a se urca pe motor sa vada cum e, sau macar inainte de-a acorda macar o ora sau doua de gandire acestui subiect. Si nu dupa 10 beri. Ce-a patit Soso o sa mai pateasca multi altii. Nu's pesimist, nu's negativist, nu's morbid, nu-mi place sa ma includ nici la "realisti" ca slava domnului nu's unul. Dar inteleg niste chestii.

Nu stiu ce o sa se intample dupa ce-mi iau permis si motor. Sunt convins ca primul o sa fie de maxim 600, si sunt convins ca-s in stare sa ma omor, si pe mine si pe altii, si cu unul de 200cc. Si sunt constient ca nu asta e cel mai important. Sa ma apuc sa vorbesc despre cum ies oamenii din scoala de soferi din romania? Cu orgoliul cat un munte si cunostinte destule incat sa reuseasca sa mute vehiculul din loc, din maxim 3 incercari. Am fost unul din ei, mi-am facut masina praf dupa 3 luni, am mai facut vreo cateva sute de mii de km in vreo 5 ani si ceva, si-am realizat cat de incepator sunt inca.

 

Acum sa-mi zica si mie cineva.. e cazu sa-mi iau motor sau nu? Ca voi va stiti, stiti cum ganditi, si cum ati gandit la inceput."

 

Incheiat citatul.

Sper ca va suna nitel a CONDUITA PREVENTIVA si a INSTINCT DE AUTOCONSERVARE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...