Angi Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 greu al dreacu de pozat ketchup Pai manechinele si fotomodelele sunt personaje capricioase. Tu nu stiai asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) 3. nu mai duce BMW la service de KTM.............. te bate angii .................................... in schimb, invers se poate Editat Februarie 27, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) bre angi, hai ca vb ca de la lautar la lautar ! sticla ca sticla, dar cu zeama a fost durere ! oricum ai aranja "zeama" aia si oricum ai lumina-o, seamana incredibil de mult cu diverse fluide din corpu' uman ! bafta ! ps: plus "ca canonu'" n-are treaba cu rosu, il face oricum, numa rosu NU ! sau ma rog, poate ar tre sa-i mai rasfoiesc manualu de utilizare Editat Februarie 27, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Data viitoare incearca un ketchup natural sau chiar suc de rosii in ambalajul pe care ti-l cere clientul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 treci pe nikon. sau mai bine ia-ti un dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) ps: plus "ca canonu'" n-are treaba cu rosu, il face oricum, numa rosu NU ! Dar in photoshop nu ai reusit nimic cu rosu' ala? Editat Februarie 27, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 uzunu, in mod normal se foloseste orice altceva decat ketchup normal ! dar stii cum e, asta avem cu asta defilam ! zeroo: nikon ? astia fac si aparate de fotografiat ? intreaba un nikonist si-ti va da acelasi raspuns despre cacanon ! Dar in photoshop nu ai reusit nimic cu rosu' ala? norocu' a fost cu raw plus maxim photoshop. ce mi s-a parut foarte interesant este ca ieseau ( culmea ) mai bine pe awb decat pe custom wb asta mi s-a intamplat numa' la rosu+studio, in rest customwb face legea ! in fine, hai c-am dat-o in offtopic bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 uzunu, in mod normal se foloseste orice altceva decat ketchup normal !dar stii cum e, asta avem cu asta defilam ! zeroo: nikon ? astia fac si aparate de fotografiat ? intreaba un nikonist si-ti va da acelasi raspuns despre cacanon ! norocu' a fost cu raw plus maxim photoshop. ce mi s-a parut foarte interesant este ca ieseau ( culmea ) mai bine pe awb decat pe custom wb asta mi s-a intamplat numa' la rosu+studio, in rest customwb face legea ! in fine, hai c-am dat-o in offtopic bafta ! Tot Onf.topic: Observ cu ingrijorare inclinatii spre discromatopsie. Incercati va rog niste teste ishihara. Apoi mai vorbim de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Tot Onf.topic: Observ cu ingrijorare inclinatii spre discromatopsie. Incercati va rog niste teste ishihara. Apoi mai vorbim de culori. da ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 in fine, hai c-am dat-o in offtopic bafta ! Stai linistit. Aici nimic nu e off-topic. Topicul asta a pornit ca sa nu mai infestam cu off-topicuri "cine are BMW 650 F gs/Dakar". Ala ar trebui sa fie doar pentru tehnice. Aici putem discuta ORICE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 Daca va pun harta cu Bucegii, ziceti unde? Pai pune harta! ps- Am continuat aici deoarece acolo e topic pentru cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Ati fost probabil pe drumul forestier care porneste din Moroeni trece pe langa sanatoriu, pe langa lacul Bolboci si ajunge la Padina. E un forestier foarte bun, poti sa-i dai in gusa in stil rally raid daca te mananca-n curcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Drumul Sinaia - Cuibul cu Dor - Babele nu e la fel de bine intretinut ca cel pe Moroieni - Bolboci - Padina. Primul din cele doua e practicabil chair si cu un Naked si e cel mai prost din cele doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Figurau la un moment dat niste filmulete cu un user (tot cu un GS 650) care se ridica pe o roata pe distanta mica fara prea mult stres. Cum functioneaza asta de fapt, poate cineva explica mai detaliat aceasta procedura? Sincer, nu m-au atras wheelies urile niciodata, gandindu-ma in primul rand la uzura (ambreiaj, furca...), dar totusi mi se pare interesant sa fii incarcat cu genti laterale, bagaje... si sa poti stapani si asemenea piruete. Poate cineva explica asta _step by step_ si sa precizeze daca iti trebuie un pinion mai mic sau alte modificari mai de show pentru a reusi asa ceva pe distante scurte. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 gabrielleru face nefacute d-astea, http://video.google.com/videosearch?q=gabr...+leru&emb=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Figurau la un moment dat niste filmulete cu un user (tot cu un GS 650) care se ridica pe o roata pe distanta mica fara prea mult stres. Cum functioneaza asta de fapt, poate cineva explica mai detaliat aceasta procedura?Sincer, nu m-au atras wheelies urile niciodata, gandindu-ma in primul rand la uzura (ambreiaj, furca...), dar totusi mi se pare interesant sa fii incarcat cu genti laterale, bagaje... si sa poti stapani si asemenea piruete. Poate cineva explica asta _step by step_ si sa precizeze daca iti trebuie un pinion mai mic sau alte modificari mai de show pentru a reusi asa ceva pe distante scurte. Bafta. Am facut eu odata fara sa vreau...Nu a fost ceva prea placut. Pana atunci puteam sa jur ca mobra mea nu se ridica pe o roata. Am dat drumul foarte brusc la ambreaj in timp ce-i dadeam si gaz cand am vrut sa plec de pe loc. Brusc...am vazut cerul...m-am linistit instant, nu a fost ceva prea placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 3 poze de azi. Protagonisti: Cosmin si Ru' meu care nu prea stie sa treaca apa (serios, nu-i user problem, doar are nevoie de un snorkel ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 vaaaai cosmin are cizme ca ale mele, care nu sunt in stare decat sa tina apa in ele, nu afara.... vaaai nu-mi pare rau ca nu am iesit cu tine uzune azi, cu raceala de o am..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 3 poze de azi. Protagonisti: Cosmin si Ru' meu care nu prea stie sa treaca apa (serios, nu-i user problem, doar are nevoie de un snorkel ) Foarte tare poza 3... bun fotograful Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Pfffff ... am vazut ca jos in stanga, in spatele scutului e o cutiuta, nush ce e ea exact ... releul de incarcare parca, sper sa nu vorbesc prostii. nu sunt probleme daca se baga in apa asa mare ? Intreb ca sa stiu la ce sa ma astept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 ai grija la relu ala ca face mari pb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Alex, n-am idee. La Cosmin releul de incarcare era pus pe codita mai sus decat admisia de aer. Mie mi s-a oprit motorul de doua ori in mijlocul trecerii din cauza ca a inghitit putina apa. Doar ca eu am admisia exact deasupra cilindrului stanga. Iesea doar fum alb cand am reusit s-o pornesc. Mai bine, mi-a curatat cilindrii de depozite de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 3 poze de azi. Protagonisti: Cosmin si Ru' meu care nu prea stie sa treaca apa (serios, nu-i user problem, doar are nevoie de un snorkel ) Face si submarine Bmw ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 ai grija la relu ala ca face mari pb Eh .. vremuri .. o sa-mi para mie rau dupa freewind ... cu adevarat indestructibila motoreta aia. mai precis bine gandita ... deci adio traversari prin apa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 in nici un caz: uite cum se face! http://www.youtube.com/watch?v=kDy9IacGCsE...re=channel_page Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.