Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Am avut si mai jos de 2, in jur de 1.7-1.8, dar nu este justificat pentru moticicleta asta (Tenere).

 

am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2.

» Post actualizat in 06 Aug 2017 18:23

Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu.

 

de 5 ani exclusiv pompe de bicla sau benzinarii... daca-s bune isi fac treaba, daca nu dai mai mult. mult mai mici, usoare si bulletproof decat un compresor. de evitat pompele ieftine cu 2 moduri. inevitabil o sa ramana functional doar modul 'scurt'. eventual poti s-o prinzi cu scai sau ceva de genul de cadru pt a fi la indemana.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am alta parere. 1.6-1.7 spatele pe tenere la cauciucuri cu talon moale sau mai jos daca ai talon mai teapan e parfum fatza de 2/2+... pe asfalt, fara pasager... daca-i scurt las tot asa, daca nu 2.

Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe 800 as pune tkc din ce-i pe oferta/productie acum. discutabil daca 150/70 sau 140/80. sau poate e09 dar daca zici ca k60 scout pe 130/80 te duceai saniuta, poate nu. scout pe 150 e mai saniuta deat pe 130 ca are banda pe centru, 140 daca vrei sa nu fie continua dar tot e ceva saniuta.... dar, iarasi 140-ulile o sa dea cu virgula la itp sau incident...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie, 2 atmosfere, chiar și la K60/Xtz (presupun, fiindcă asta vad la profil), mi se pare f mare. Presiunea mai mica asigura aderenta (mult) mai buna în off. As încerca 1.5 odată ieșit de pe sosea, dar asta este doar părerea mea și sper sa nu par inoportun. Un compresor în trusa ușurează mult jocul cu presiunea. Cu pompa de bicicleta nu am încercat și nu știu dacă este o soluție practica sau nu.

Este practica :) Cu pompa de decathlon de 8 lei am umflat 1 bar pe k60 in aprox 5-8 minute per roata. In loc de pauza de tigara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce-i posibil, dar nu mai am Tenere si, in plus, presiunea nu a fost problema mea in offroad si nici nu ma intereseaza. Si nici nu sunt de acord ca presiunea conform manualului ar fi influentat comportamentul pe asfalt pentru ca nu e singurul tip de cauciuc pe care l-am avut si nici singura motocicleta. ;)

 

Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa ;)

 

LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim!

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate esti un mare calator, offroadist, endurist sau whatever, dar sincer nu imi pasa. ;)

Fiecare decide pentru el, presupun ca e fair. Eu parerea mi-am facut-o oricum, eram constient ca prea multe sfaturi nu o sa primesc pe forum (de fapt calitatea este problema), experienta personala conteaza.

 

Mai departe tu poti sa mergi si cu 0, cu tot cu pasager, este strict problema ta. Daca eu vreu sa merg cu x sau y, si mi se pare ok, atunci este te strict problema mea. Daca tu consideri ca ceea ce eate specificat in manual este bullshit, atunci orice comentariu in plus nu isi are rostul.

Editat de razvano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok... e o parte care n-o inteleg... de ce unii posteaza pe forum dar ii zic ca-i doare in basca de ce se comenteaza/feedback/raspunsuri... ma depaseste... de fapt ar trebui sa zic ca ma doare in fund de ce credeti voi despre partea asta, nu?


» Post actualizat in 10 Aug 2017 19:02

dar sincer nu-mi pasa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok... e o parte care n-o inteleg... de ce unii posteaza pe forum dar ii zic ca-i doare in basca de ce se comenteaza/feedback/raspunsuri... ma depaseste... de fapt ar trebui sa zic ca ma doare in fund de ce credeti voi despre partea asta, nu?

» Post actualizat in 10 Aug 2017 19:02

dar sincer nu-mi pasa :P

Poate ca pentru " altii" o iau pe aratura si altceva nu stiu? Pentru ca eu una am scris si alta am primit ca raspuns? Cam asta e realitatea forumului romanesc, vii cu o problema (cu toate ca e mult spus) si ajungi sa fii certat si pus la colt.

 

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa ;)

 

LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim!

 

Cat de des ciupesti camera?

Apreciez sfatul, o sa incerc si eu in jur de 1.5bar. Pana acum am ramas aproape de 2.0 de frica sa n-o ciupesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Hai sa mai vorbim ca este iarna!! Am date ca presiuni in cartea moto (Ducati MTS 950) urmatoarele: Pirelli Trail F 2,4 S 2,5 solo si F 2.4 si S 2.8 cu bagaje si pasager iar cu Pirelli Rally F 1.6 S 1.6 solo si F 1.8 S 2.0 cu bagaje si pasager.Acum intrebare: daca pe moto a-ti monta Metzeler Karro3 ce presiune a-ti baga in pneuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17.

 

Salut,

 

Am avut Karoo 3 si acum am M. Wild,aceleasi dimensiuni ca ce ai tu.

 

Da, Wild-urile sunt mai zgomotoase fata de Karoo 3, pe asfalt ud, parere personala, sunt sub Karoo si, la mine cel putin , Wild-urile s-au mancat mai repede.

Pe off ( nu sunt mare specialist) dar parca Wild-urile sunt mai ce trebuie.

Editat de lceu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am avut Karoo 3 si acum am M. Wild,aceleasi dimensiuni ca ce ai tu.

 

Da, Wild-urile sunt mai zgomotoase fata de Karoo 3, pe asfalt ud, parere personala, sunt sub Karoo si, la mine cel putin , Wild-urile s-au mancat mai repede.

Pe off ( nu sunt mare specialist) dar parca Wild-urile sunt mai ce trebuie.

Wild-ul fac zgomot tot timpul sau numai la anumite viteze ?Karoo 3 pe Bmw 1100 gs facea zgomot in 50-60 dupa care liniste si le apuca iarasi pe la 100-110,iar de la 130+ nu se mai auzeau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am in vedere 3 modele de pneu :Pirelli Rally,Metzeler Karoo3 si Michelin Wild. Karoo-ul il stiu dar as vrea sa aflu ceva despre Rally si Wild..le-a folosit cineva? Wild-ul are referinte bune dar sunt si utilizatori care se plang ca sunt foarte zgomotose ,chiar asa sa fie?..eu folosesc 120/70-19 si 170/60-17.

uita-te si la mitas e10. Am numai pe fata, pare ok. Pe spate am e10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Respect,



se pare ca in sezonul 2018 voi calari un R1200GS si imi doresc sa ma ajutati cu un sfat .


Ca si previziune, kilometrii pe care ii voi face vor fi 80% asfalt si 20% offroad usor spre mediu.



CE CAUCIUCURI IMI RECOMANDATI ???? cu un raport pret-calitate bun !


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt absolut sigur ca s-a discutat dar sunt prea multe pagini de citit...

As vrea doar opinia celor care au testat ambele modele, nu din auzite.

Este vorba despre E09 si Anakee Wild. E09 am avut dar Wild nu. Daca poate cineva sa ma ajute, ma intereseaza sa stiu cum se comporta in conditii de asfalt rece sau ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...