Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

@ Madalin Pribu

Nu ne arati si noua intr-un filmulet in ce noroaie se baga sotia ta cu 1200GS? Posteaza si pe topicul 1200GS ca sa le faci in ciuda.

Filmulet n-am dar promit sa fac.

Acum nu te gandi ca facem hard-enduro cu BMW-urile. Doar incercam sa ajungem in zone nepopulate unde sa punem cortul, sa facem un gratar si, eventual, sa stam la un pahar de vin. Mai mult eu.

Sa nu crezi ca mergem pe noroaie doar de distractie. De obicei incerc sa evit zonele, ca nu e nici o placere sa stai sa tragi de 260 de kg, cat are GS-ul incarcat. Dar se mai intampla si d-astea:

post-88469-0-85209200-1462706140_thumb.jpg

PS: pe topicul dedicat GS/GSA nu mai pun nimic! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alea e tourance-uri???? Si atat de putina nevasta se da cu atat de multa motocicleta???? Pe tourance-uri??? In norooooiii???

.................

Tocmai am mi-am dat jos palaria. Am dat-o jos atat de tare, incat la impactul cu podeaua o parte din atomii palariei au fuzionat cu o parte din atomii podelei si s-au format cateva elemente chimice noi. Din pacate, neavand aparatura de specialitate ca sa le captez amprenta radiatiilor si sa-i identific, s-au risipit, fiind instabili. S-a dus pe p#1@ premiul nobel... Aia e. Data viitoare.

Si acum un update la ceva post mai vechi de-al meu, legat de K60 scout vs tourance, pe un 1100GS: ori am mers eu numai pe mizerii de cauciucuri, ori K60 astea sunt adevaratul c@c@t :) (englezescul "the true shit"). Am dat o tura pe multe curbe la viteze nerecomandate. Am polizat bocancii, acuma trebe sa iau altii... Tin absolut spectaculos pe curbe uscate si proaspat plouate, cel putin la fel de bine ca touranceurile. Din pacate vibratiile la peste 120 la ora au disparut, si zgomotul nu mai e ce-a fost, a ramas doar un murmur. Pe curbe se aud foarte misto in continuare :) Dupa vreo mie de km s-au dus vreo 2-3 mm de pe mijloc si cam 1-2 de pe margine. Nu cred ca o sa apuc kilometrii aia fabulosi de care se aude pe forumuri, dar nu-mi pierd inca speranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea e tourance-uri???? Si atat de putina nevasta se da cu atat de multa motocicleta???? Pe tourance-uri??? In norooooiii???

.................

Tocmai am mi-am dat jos palaria. Am dat-o jos atat de tare, incat la impactul cu podeaua o parte din atomii palariei au fuzionat cu o parte din atomii podelei si s-au format cateva elemente chimice noi. Din pacate, neavand aparatura de specialitate ca sa le captez amprenta radiatiilor si sa-i identific, s-au risipit, fiind instabili. S-a dus pe p#1@ premiul nobel... Aia e. Data viitoare.

 

Si acum un update la ceva post mai vechi de-al meu, legat de K60 scout vs tourance, pe un 1100GS: ori am mers eu numai pe mizerii de cauciucuri, ori K60 astea sunt adevaratul c@c@t :) (englezescul "the true shit"). Am dat o tura pe multe curbe la viteze nerecomandate. Am polizat bocancii, acuma trebe sa iau altii... Tin absolut spectaculos pe curbe uscate si proaspat plouate, cel putin la fel de bine ca touranceurile. Din pacate vibratiile la peste 120 la ora au disparut, si zgomotul nu mai e ce-a fost, a ramas doar un murmur. Pe curbe se aud foarte misto in continuare :) Dupa vreo mie de km s-au dus vreo 2-3 mm de pe mijloc si cam 1-2 de pe margine. Nu cred ca o sa apuc kilometrii aia fabulosi de care se aude pe forumuri, dar nu-mi pierd inca speranta.

Pacat de premiul ala, Nobel! :)

Nu e chiar asa mica, are 1,74 m. Si din cauza Tourance-urilor i-am pus TKC 80. Alea erau varza pe iarba sau noroi, se vede si in poza cat de incarcate sunt dintr-un singur sleau.

In ceea ce priveste K60, pe mobrele grele, cum e a ta sau 1200, nu te astepta la mai mult de 10,000 km. Un prieten cu 1150 le-a schimbat la 7.000 din cauza spatelui care s-a dus primul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima femeie la care chiar nu-i pasa de kg in plus :peace: . Intr-o singura poza a facut deja mai mult adventure ride decat 60 % din posesorii de GS . Toata stima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Buna ziua. Sunt proaspat posesor the BMW F650 '96. Tot citesc pe aici, parerile sunt impartite, asa ca adresez si eu o intrebare asa ca incepator pe aceasta clasa. Luand in calcul ca voi face 90% on 10% off ce recomandare aveti in materie de anvelope. Ma intereseaza cel mai mult aderenta pe asfalt umed si durabilitatea la mers in 2. Singurul off roading pe care il voi face va fi acela de a trage in padure sa aprind gratarul si drumul neasfaltat din cartier pe care il parcurg zilnic :))

Va multumesc mult pentru eventualele reaspunsuri si "carcotasilor" ma scuzati daca nu am timp sa citesc toate cele 117 pagini sa trag o concluzie de unul singur(desi sunt sigur ca lectura ar fi interesanta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca dupa cele 117 pagini tot nu ai trage o concluzie -- nici noi astia care ne dam cu parerea p'acia nu prea avem concluzii! :D

Pt ce vrei tu, ia orice. Atata timp cat padurea nu e plouata de curand ...orice e bun.

 

Parea mea -- dar dincolo de ce iti doresti tu: pe asfalt la ce viteze ne duc pe noi motoarele aproape orice cauciuc de enduro e bun (spre ex Mitas e09), pe ud -- eu oricum merg f atent, si cat de des poate sa ploua?! -- iar in off, mai ales la inceput, ai nevoie de tot ajutorul din lume.

 

Prietena mea, incepatoare ...are pe spate E09 si pe fata e07 ca idee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am renuntat la Heidenau K60 Scout si am revenit la Michelin , Anakee 3 de data asta . Dupa cca 12.000 km parerea mea este ca sunt anvelope decente si cu putina atentie poti rula cam peste tot . Se simt foarte bine pe forestiere si macadam , sunt sensibile pe iarba uda , noroiul nu este punctul lor forte si asfaltul uscat le prieste pana la moarte . Incep sa devina dificile pe asfalt ud dupa ce banda de rulare uzeaza din intaritura dintre crampoane si tind sa derapeze usor . In momentul de fata , daca nu as fi facut schimbul , as fi putut insista cu anvelopa spate inca vreo 4000 km , pana la " sarma " iar cu cel de fata mai mult ca sigur ca mai duce linistit inca vreo 6000 km fara sa ajunga la limita .

Conditiile de rulare au cuprins cca 65% asfalt si restul forestiere , noroaie , macadam , etc . Singura problema a fost vibratia de pe roata fata pe care am reusit doar sa o ameliorez prin echilibrare . Nu au fost noi cand le-am cumparat si aveau deja vreo 500 km parcursi dar ptr banutii dati si-au facut treaba .

» Post actualizat in 02 Jun 2016 13:03


Eu merg cu Anakee 3 si sunt foarte surprins de cat de bine se descurca!

Separat de asta, am si eu o intrebare. Care e diferenta intre k60 si k60 scout? Care sunt mai bune si de ce?

K60 spate nu are " ranforsare " intre crampoane :

Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa moara bibu daca topicul asta n-ar putea fi redenumit 'k60 si consideratii de cum e k60 pe latimi de janta'


» Post actualizat in 02 Jun 2016 20:31

nu, chiar sincer... ma ia icterul cand vad post recent discutand K60... para-discutst inainte...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa moara bibu daca topicul asta n-ar putea fi redenumit 'k60 si consideratii de cum e k60 pe latimi de janta'

» Post actualizat in 02 Jun 2016 20:31

nu, chiar sincer... ma ia icterul cand vad post recent discutand K60... para-discutst inainte...

 

Inteleg, dar si sa citesc de la inceput cele 117 pagini...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa moara bibu daca topicul asta n-ar putea fi redenumit 'k60 si consideratii de cum e k60 pe latimi de janta'

» Post actualizat in 02 Jun 2016 20:31

nu, chiar sincer... ma ia icterul cand vad post recent discutand K60... para-discutst inainte...

Pai ce sa facem daca e cel mai interesant cauciuc on/off?! Sau mai exact cel mai off cauciuc de asfalt, ca de fapt despre asta e vorba la el. Mai cramponat decat asta devin gume off care merg cat de cat si pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce sa facem daca e cel mai interesant cauciuc on/off?! Sau mai exact cel mai off cauciuc de asfalt, ca de fapt despre asta e vorba la el. Mai cramponat decat asta devin gume off care merg cat de cat si pe asfalt.

 

 

E printre cele ieftine si pentru cei care merg pe asfalt si fac din cand in cand o aroganta si o iau pe drumuri de pamant (uscate).

 

Cauciuc bun ar fi TKC 80...

 

 

Zic si eu...

 

 

 

 

``

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ma intereseaza o durata de viata pentru Mitas E-07 (eventual Dakar). Cam trebuie sa schimb Anakee-urile pana in august si voi pleca in concediu vreo doua saptamani, cand estimez sa merg aproximativ 3000-4000 km exclusiv pe asfalt (inclusiv autostrazi). Intrebarea e daca se vor uza prea tare in alea doua saptamani, ca n-as vrea sa-mi iau doua perechi de gume.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E printre cele ieftine si pentru cei care merg pe asfalt si fac din cand in cand o aroganta si o iau pe drumuri de pamant (uscate).

 

Cauciuc bun ar fi TKC 80...

 

Daca TKC 80 stau pe asfalt cel putin la fel de bine cum stau K60 atunci clar ar fi o alternativa de luat in calcul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN STOC

MICHELIN PILOT POWER 2CT DOT 2016

MICHELIN ROAT 4 GT DOT 2016

 

slickuri n-ai? am auzit eu ca-s de succes pe enduro turing si ca pe circuit mergi mai bine cu crampoane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost FOARTE sceptic şi repulsiv faţă de gumele K60 Scout, asta până am achiziţionat o motocicletă echipată cu astfel de anvelope. Le-am folosit până au devenit K60 Slick, cu sârmele pe afară. Sunt fără doar şi poate cea mai potrivită variantă pentru un adventurer autohton: stau bine pe ploaie, durată mare de viaţă, grip în offroad nesimţit pentru striaţiile ce le au, preţ mediu.

TKC80 le-am simţit foarte aproape de Anakee2 pe asfalt umed/uscat, păcat de uzura rapidă ce o au (deh, gumă aderentă), în maxim 5000km a trebuit să schimb spatele, faţa a mers spre 20.000km.

 

Combo-ul ideal pentru un all-round este TKC80 faţă şi K60 Scout spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...