Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

900 km, cu 2-3 exceptii toate crampoanele din mijloc au crapat la baza, trei lipsesc partial. De la tractiune. Specialistii de la anvelopemoto.eu mi-au raspuns prin doua email uri diferite si divergente. Unul a spus ca este vina mea pt ca am iesit de pe drumurile publice. Celalalt a zis ca este o anvelopa de raliu dupa cum ii zice si denumirea comerciala, si ca s-a stricat din vina mea pt ca am mers pe sosea. Dot 2018. Aceasta anvelopa este echiparea standard pt ktm 690 enduro 2012-2018, asa vin echipare din fabrica motociclete omologate pt sosea cu doua locuri. Are indice de viteza cat motoreta maxim constructiv, iar de incarcare 335kg, mobra are scriptic 350 kg. Probabil aceasta "picatura de sange" va fi speculata la maxim de "rechinii garantiei". Nu am mers cu pasager si nu am suporti pt bagaje.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
La 21.03.2019 la 8:05, yuk a spus:

900 km, cu 2-3 exceptii toate crampoanele din mijloc au crapat la baza, trei lipsesc partial. De la tractiune. Specialistii de la anvelopemoto.eu mi-au raspuns prin doua email uri diferite si divergente. Unul a spus ca este vina mea pt ca am iesit de pe drumurile publice. Celalalt a zis ca este o anvelopa de raliu dupa cum ii zice si denumirea comerciala, si ca s-a stricat din vina mea pt ca am mers pe sosea. Dot 2018. Aceasta anvelopa este echiparea standard pt ktm 690 enduro 2012-2018, asa vin echipare din fabrica motociclete omologate pt sosea cu doua locuri. Are indice de viteza cat motoreta maxim constructiv, iar de incarcare 335kg, mobra are scriptic 350 kg. Probabil aceasta "picatura de sange" va fi speculata la maxim de "rechinii garantiei". Nu am mers cu pasager si nu am suporti pt bagaje.

 

nu e bre echiparea standard de la keteme. keteme venea cu metzler sahara standard din nascare (parca) pana mi-a pasat mie. ai tu mana prea grea pe gaz pt caucicuc respectiv... care pe alte mobre / maini (nu neaparat responsabile dar limitate) tine.. .. zi serios, nu i-ai dat span sa simta? gen cam ce-ai face cu mobra pe care-s puse? asta e ... sunt consumaible.

 

io am pe spate, dar alta dimensiune si mobra puturoasa, de ceva timp.. cat era nou am zis ca ce plm de cauciuc e asta ca ma intepenesc cand dau frana spate, s-a mai uzat si acu e mai amuzant ca macar aluneca si el...  ok, s-a mancat. dar crampoanele sunt nerupte. etc

 

poate merita sa vezi pneurlile de rally raid pt mixt si gaz si forja? 

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va arat eu anvelopa faina...

Metzeler Tourance clasic, dupa cca 20k km, preponderent sosea, frane ca dupa etrierele si franele slabe de pe Vstrom. Si setul anterior tot la fel s-a facut, deci nu e coincidenta. Tine bine pe asfalt (uscat sau ud), ok pe forestiere si dezastru in noroi. DOT-ul e de pe la sfarsitul lui 2017, montat in aprilie 2018. Urmeaza perechea celui de pe spate, Next (comandat tot la anvelopemoto.eu). Nu imi dau seama de ce se face in halul asta, mai ales ca asta iarna a stat intr-un hol neincalzit (langa camera mea), pe dusumea cu mocheta groasa, peste care am pus un carton foarte gros. Pe perioada cat a fost afara, la temperaturi pozitive, a stat ferit de soare, sub o copertina. No, in principiu integritatea structurala este ok, altfel mi-ar fi facut scheme ciudate la drum, mai ales ca nu prea am iertat motoreta cand ma apucau pandaliile.

Daca vad ca si la Next vor aparea aceste microfisuri, trec pe Scorpion Trail 2.

IMG_20190502_231714.jpg

IMG_20190502_231730.jpg

IMG_20190502_231744.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.05.2019 la 22:41, b374 a spus:

 

nu e bre echiparea standard de la keteme. keteme venea cu metzler sahara standard din nascare (parca) pana mi-a pasat mie. ai tu mana prea grea pe gaz pt caucicuc respectiv... care pe alte mobre / maini (nu neaparat responsabile dar limitate) tine.. .. zi serios, nu i-ai dat span sa simta? gen cam ce-ai face cu mobra pe care-s puse? asta e ... sunt consumaible.

 

io am pe spate, dar alta dimensiune si mobra puturoasa, de ceva timp.. cat era nou am zis ca ce plm de cauciuc e asta ca ma intepenesc cand dau frana spate, s-a mai uzat si acu e mai amuzant ca macar aluneca si el...  ok, s-a mancat. dar crampoanele sunt nerupte. etc

 

poate merita sa vezi pneurlile de rally raid pt mixt si gaz si forja? 

negustorul a scris pe raft omologare pentru strada. Baietii de la divizia de cercetare anvelope auto din Slatina au zis ca l-am montat pe o janta de o dimensiune nepotrivita, ca are "talonul" deteriorat de mine (am fost la vulcanizare, nu l am montat eu) si ca am pus o presiune incorecta. Inclusiv curierul trimis de ei a facut figuri, a bagat vina ca nu am awb ul si nu l-am impachetat corect, desi nu eu l-am chemat. Nu aveam nici o asteptare de la niste baieti din slatina care se ocupa de anvelope auto, ca nu vor da vina pe mine. In Romania, Pirelli nu are cercetare pt moto. Din acest motiv nu l-am dat jos dupa 500 km si l-am tinut pana cand am considerat ca devine periculos. Ma gandesc pe viitor sa ma orientez spre alt magazin, desi anvelopemoto.eu mi-au facut discount 50 lei pt un mitas. A mai fost gratuita si expedierea, dar vulcanizarea nu. 

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

După 850 km cu Pirelli Scorpion Rally STR pe Tiger, mă declar mulțumit. Foarte stabile pe asfalt uscat și ud, precum și pe macadam tasat, cu nisip și bălți. Pe noroi cam alunecă, dar mă așteptam. Pe pietriș mare dansează o țâră, însă am mers cu presiune de stradă nu de off.

Singurul lucru deranjant e zgomotul, foarte pregnant începând de la 50-60 km/h. La viteze de autostradă e acoperit de zgomotul vântului (am mizeria de parbriz stock).

Probabil se vor uza destul de repede, având în vedere profilul și compoziția cauciucului, dar deja știu cu ce le voi înlocui (Metzeler Karoo Street).

 

48085582683_58315553d0_z.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

spatele la Pirelli Scorpion Rally STR  m-a tinut 13.700km . tot felul de drumuri din Ro pana in Tajikistan si in apoi. fata inca o am, am peste 15k cu ea si inca e ok. sunt foarte ok cauciucurile .

inainte de astea am avut Metzeler Karoo Street, dupa 3.000 km nu am mai avut aderenta cu ele. Pirelli sunt mult peste ca aderenta, eu zic sa ramai pe Pirelli. Zgomotul e acelasi la ambele modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pareri in legatura cu Anakee Adventure ? Ma bate gandul ca incalt Tigrul cu ele la anul (dimensiunea pe fata apare abia in august si mi-am mai luat un set de Tourance Next).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Am un dl 650 si nu stiu ce anvelopr sa-mi iau. Un coleg cunoscator cand i-am zis ca mi-am lut Metzeler Adventure a inceput sa rada si m-a sfatuit sa-mi iau de la Bridgestone sau Dunlop. Acum ramane de vazut ce model ... Ai incercat vreodata aceste firme de anvelope ?

Sau ceva sfaturi ... tinand cont ca merg 90% pe asfalt 

Ms frumos

Editat de mariustig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit dar pana la pag. 95 si m-am oprit,  pentru ca erau postari din 2016 si ma gandeam ca or mai fi aparut ceva modele noi de anvelope.

Principala idee era despre firmele de anvelope ...Bridgestone/Dunlop ... daca a folosit cineva si cum s-au comportat fata de Metzeler, Mitas etc.

Scuze de deranj. ✌️

Editat de mariustig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, mariustig a spus:

Am citit dar pana la pag. 95 si m-am oprit,  pentru ca erau postari din 2016 si ma gandeam ca or mai fi aparut ceva modele noi de anvelope.

Principala idee era despre firmele de anvelope ...Bridgestone/Dunlop ... daca a folosit cineva si cum s-au comportat fata de Metzeler, Mitas etc.

Scuze de deranj. ✌️

Cele mai uzuale gume pentru motocicleta ta sunt Pirelli Scorpion Trail și Metzeler Tourance Next. Bagă un ochi și pe topicul dedicat V-Strom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.03.2019 la 15:24, yuk a spus:

Pirelli ... indice 70R . Am luat teapa.

IMG_20190317_113518.jpg

IMG_20190317_113418.jpg

 

 

Ia-ti anakee adventure wild, daca la mine la 160 cp a supraviețuit la  sandalele pe care le-a primit înseamnă ca tine. Adevărat ca s-au dus la 3000 km din care maxim 1000 pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pirelli Scorpion Rally STR sau Mitas E-07 ?

 

Despre Pirelli am citit numai de bine pe advrider (gen https://advrider.com/f/threads/pirelli-scorpion-rally-str.1241493/), ma incanta faptul ca au grip bun pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ud.

 

Mitas E-07 sunt laudate ca tin foarte mult (bune pentru trip-uri f lungi) si ca descurca bine pe off. Dar ar avea ca punct slab comportamentul pe ud. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ovi_ice a spus:

Pirelli Scorpion Rally STR sau Mitas E-07 ?

 

Despre Pirelli am citit numai de bine pe advrider (gen https://advrider.com/f/threads/pirelli-scorpion-rally-str.1241493/), ma incanta faptul ca au grip bun pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ud.

Vezi mai sus pe pagină păreri depre STR. Le-am testat inclusiv pe traseul vostru de ieri. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ovi_ice a spus:

 

Am citit, cum sa nu :D

 

Totusi, Mitas E-07 nu a incercat nimeni pe aici ?

 

Am folosit E07, pe spate, la Transalp. A fost foarte ok, multumit pe deplin pentru ce am avut nevoie. Fusesem putin cam optimist in privinta procentului de offroad pe care il voi avea, dar nu a fost. A tinut 10000+ si mai ducea 3000 cel putin.

 

Comparativ cu Tourance pe care il am acum, nu se compara (pozitiv gandind). Desi ar trebui sa fie in castig de cauza Tourance.

 

Nu stiu ce naiba are asta, dar am avut, de 3 ori in Macedonia si de 2 in Albania, momente de alunecare si nici macar nu eram la limita, chicken stripe-ul e virgin.

 

Presiunea a fost verificata, nu influenta, calitatea asfaltului, posibil, dar nu a fost similar in cele 5 cazuri. 

 

Pe fata am pus E08 de la Mitas. Multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ovi_ice a spus:

Totusi, Mitas E-07 nu a incercat nimeni pe aici ?

 

Am avut eu pe F650GS Mitas E-07 Dakar pe fata si varianta simpla pe spate. Cel de pe fata absolut ok, nimic de reprosat, ramforsat lateral. Cel de pe spate a tinut peste 15 000 km, nu am avut vreun incident cu el, uscat sau ud, dar merg mai precaut de fel...mai ales ca 90% din km ii fac incarcat maxim...pasager + genti laterale si topcase. Offroad era bunicel, chiar si pe ceva noroi mergea. Singura "problema" a fost ca s-a crapat la baza fiecarui crampon de pe centru...dar crapaturi nu gluma...defapt sunt mai multe poze pe net cu problema asta. Cu toate ca nu s-a intamplat nimic pana cand s-a uzat definitiv, parca aveam un stres de la crapaturile alea. Daca nu mergi asa incarcat poate nu apar crapaturi...habar n-am. Varianta Dakar posibil sa nu mai aiba problema asta...parca l-as cumpara sa-l pun pe spate la V-strom acum iar...

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...