Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

13 minutes ago, botezu' said:

Mă uitam și la Anakee Wild, dar unii comentau că alunecă pe asfalt ud, tu ce experiență ai cu ele pana acum?

de prin 2019, in afara de un Pirelli MT21, pe 990 am avut doar Anakee Wild si m-am dat in tot felul de conditii, inclusiv o participare la Bikes on Ice in februarie

 

6D7E982A-E706-407D-AAAE-431BFBC12AE0.thumb.jpeg.eac3f46a88a4df10c19b40d4d0b38873.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, bursyllac said:

de prin 2019, in afara de un Pirelli MT21, pe 990 am avut doar Anakee Wild si m-am dat in tot felul de conditii, inclusiv o participare la Bikes on Ice in februarie

 

Gracias!

Si mi-am dat seama ca am pus intrebarea cam aiurea, ce voiam de fapt sa stiu e daca ai simtit ca ti-ar fugi in mod special pe asfalt ud mai mult decat te-ai astepta (gen cum e karoo 3 pe care-l am acum pe mobra, cu care merg ca-n primul an de permis ca altfel pleaca in curbe).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, vis-a-vis a spus:

De dunga aia se știe că prelungește cu aproape dublu viața cauciucului dar că în off-road e jale cu ea încă de pe vremea Heidenau K60 scout. K60 fiind extraordinar pentru spate și pe off-road dar mâncându-se repejor, s-au gândit să-i "fvtă" o dungă pe mijloc, i-au prelungit considerabil viața dar s-au redus mult din calitați. Am un prieten cu 1190 Adv R care duce un K60 scout peste 17000 km.


La K60 dunga aia e doar la latimi mai mari. La 130/80-17 nu a fost niciodata si nu e nici acum.

Iar prietenul tau probabil ca merge foarte smooth pe asfalt, fara frane de motor dure, fara accelerari puternice. 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/8/2022 at 5:27 PM, Bart Bz said:

Există ceva mai bun decât astea pt 50/50? Citisem că Metzeler karoo 4 ar fi super, dar abia au ieșit, deci nu și-au dovedit calitatea în timp.

Nu stiu cum o fi Karoo 4, dar Karoo 3 a fost cel mai prost cauciuc folosit de mine vreodata. Aluneca pe asfalt cald si nu facea mai nimic pe off.

 

probabil Anakee Wild sau TKC80 ar fi mai bune decat E07+, dar cred ca tin mult mai putin pe spate. Cand am vazut ca un prieten a terminat pe un Transalp un Anakee Wild in vreo 3-4K km, nu am mai avut curaj sa incerc :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, bursyllac a spus:

Nu stiu cum o fi Karoo 4, dar Karoo 3 a fost cel mai prost cauciuc folosit de mine vreodata. 

Am înțeles, e bine de știut. :)

Am văzut și varianta Mitas E-07 + Dakar. Oare care ar fi mai indicată pentru 50/50? Adică mie îmi place la nebunie sa colind coclaurii, dar îmi place să mă dau și pe curbe, și, sincer sa fiu, parcă mai frica mi-e sa nu îmi fugă în vreo curba și să mă trezesc pe contrasens vs să îmi iau vreo trântă la viteza mult mică, pe vreo coborâre in mijlocul pustietății, unde , de altfel, nu as prea merge singur .. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu varianta Dakar e o idee mai dura/ranforsata. Ajuta sa faci putin mai greu pana in niste conditii, dar in acelasi timp duritatea aia se traduce in vibratii, aderenta o idee mai scazuta in niste conditii, cauciuc care nu se "muleaza" chiar cum ar trebui pe teren etc. Ca sa nu mai zic daca trebuie sa faci vreo pana pe coclau... deja e07 simplu e foarte dur, dakarul cred ca mai bine nici nu incerci sa il dai jos de pe janta si mergi cu el asa :) Iar in coditii de asfalt de asemenea nu cred ca te avantajeaza sa fie mai tzapan.

Eu ma dau cu el destul de tarisor pe curbe si nu am simtit sa fuga nici in conditii de temperaturi scazute (din gama 10 grade).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Varianta Dakar e faina daca ai camere, tii presiunea mai jos si mergi tare pe coclau, sa aiba sens si utilitate ranforsarile alea. Pe tubeless sunt (parere absolut personala) inutile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Am schimbat gumele, am pus wild pe fata si e07+ pe spate, asa ca am un set de karoo3 cu 1000 km la bord de dat.
https://www.olx.ro/d/oferta/set-anvelope-moto-michelin-karoo-3-IDgTyZE.html?bs=olx_pro_listing
Pretul e cu 1/3 mai mic decat ar iesi nou in magazin, sa fie loc de negociere. ;)

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Speedy.K a spus:

Vezi ca nu stiu de ce linkul tau duce la pagina...asta.

Si vezi ca Karoo nu sunt Michelin.

Am rezolvat io, vazusem si eram in cautari febrile! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Speedy.K a spus:

Banuiesc ca nu i-ai modificat si "Michelin" in anuntul de pe olx, nu ?!

Ce vinde este treaba lui, pot fi si Adibas! Spor!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:

Vezi ca nu stiu de ce linkul tau duce la pagina...asta.

Si vezi ca Karoo nu sunt Michelin.

Mama cata facepalm-ul mi-am tras acum. Cautam sa-mi schimb si anvelopele de la masina si mi-a ramas in minte Michelinul. Multam ca mi-ai zis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

nu-i de treabă Karoo4.

Scriu ei acolo că e bicomponent, că-i mai tare pe mijloc... bla bla.

Are crampoanele cel mai puțin înalte, se uzează repede și uzate puțin se simt aiurea în curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

după ce am pus de nevoie în mijlocul unei ture Karoo 3 pe spate am jurat să nu mai pun vreodată de bunăvoie seria Karoo pe vreo motocicletă. Prost pe off, prost pe asfalt. Am luat o motocicletă cu Karoo 3 pe față, mai are carne, dar îmi provoacă voblaj pe la 60 km/h. Abia aștept să scap de el, deja am cauciucul de schimb.

Tare surprins aș fi să fie Karoo 4 cu mult mai breaz decât Karoo 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baieti, chiar voi incanu ati invatat ca nu se poate si cu (cuvant urat) incursi cu sufletul in rai? Si bune si sa tina mult nu exista. Ia baga-tio tuica, mai mai...

18 hours ago, yuk said:

nu-i de treabă Karoo4.

Scriu ei acolo că e bicomponent, că-i mai tare pe mijloc... bla bla.

Are crampoanele cel mai puțin înalte, se uzează repede și uzate puțin se simt aiurea în curbe.

 

9 hours ago, bursyllac said:

după ce am pus de nevoie în mijlocul unei ture Karoo 3 pe spate am jurat să nu mai pun vreodată de bunăvoie seria Karoo pe vreo motocicletă. Prost pe off, prost pe asfalt. Am luat o motocicletă cu Karoo 3 pe față, mai are carne, dar îmi provoacă voblaj pe la 60 km/h. Abia aștept să scap de el, deja am cauciucul de schimb.

Tare surprins aș fi să fie Karoo 4 cu mult mai breaz decât Karoo 3.

 

Ps. Edit de pe tel la semafor. Amin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Patrick_M a spus:

Ma baieti, chiar voi incanu ati invatat ca nu se poate si cu (cuvant urat) incursi cu sufletul in rai? Si bune si sa tina mult nu exista. Ia baga-tio tuica, mai mai...

 

 

Ps. Edit de pe tel la semafor. Amin :)

am uzat cam 10 perechi de mitas e09 si am testat deverse alte tipuri și mărci,  dar cu țuica ai dreptate! beau o pălincă. 

Acum am tkc80 pe față si karoo4 pe spate.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...