Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Nu te supara, unde ai citit asta?

Un GSA1200 termina orice cauciuc pe spate in maxim 10000 km (eu vorbesc de ce am vazut cu ochii mei, nu din reviste)

La fel si celelalte, sunt motociclete grele, cu cuplu mare, termina cauciucurile repede

aici:

http://www.dualsportafrica.com/Mitaseo7review.htm

si aici:

http://www.mx1canada.com/mitas-adventure-and-safari-tires/

 

si pe la diversi useri pe advrider am vazut ca este un topic destul de mare pentru E07. Momentan am pus michelin anakee 2 pe v-strom mai am cateva luni pana se tocesc sa ma informez de mitasurile astea

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chemtraders:

http://www.anvelope-motociclete.ro/

 

Parerile sunt impartite, cu mine au fost prompti si rapizi.

 

Le-am trimis un mail sa vedem ce zic, ca pe site nu apare E07.. poate daca gasesc undeva pe stoc ma hotarasc mai repede :)

De backup, niste surse pentru Tourance? ce cauciucuri mi-am mai luat pana acuma mi-am luat de la romimoto, ca sediul e la 5 min de mine :)

 

Acuma ma roade ca se preconizeaza o tura de Cluj-Timisoara in weekend cu probabilitate mare de extindere inca vreo 600 km prin Serbia si parca nu m-as porni cu opinca aia ce o am pe spate..

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva vreun site din Romania care sa detina pe stoc Mitas C02 -17 ? poate v-ati impiedicat pe undeva de informatia asta. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sebi E09 se gaseste,poate mai greu pe 140, ma gandesc ca o sa dam de zapada pe ici pe colo si na mai bine o balerina atragatoare , de asta cautam C02, daca nu E09 si gata.

P.S a inceput numaratoarea inversa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu C02 am avut experiente tare neplacute pe Tenere, on si off road. Crampoane lungi si moi care se indoiau sub greutatea mobrei. E09 se gaseste si pt 140 si pt 150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere daca va pasa de calitate si vreti mai mult off decat on TKC 80 (80 off, 20 on) este una dintre cele mai bune solutii, mai buna decat Karoo care are guma prea moale si se consuma repede pe asfalt. A doua optiune pentru un balans ON/OFFmai bun este Heidenau K60. Cine cauta un 20 OFF 80 ON avem Tourance Clasic, Anakee2 etc...

 

Mitas din experienta mea sunt de slaba calitate ON si OFF si nu am fost multumit de ele (E07/E09) ce i drept asta e de acu cativa ani, nu stiu daca s au imbunatatit sau nu. Spor la ales :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu C02 am avut experiente tare neplacute pe Tenere, on si off road. Crampoane lungi si moi care se indoiau sub greutatea mobrei. E09 se gaseste si pt 140 si pt 150.

Unde? - aia e problema. Îmi trebuie brusc... cel târziu până miercuri-joi.

 

@eti_radu - Nu aleg! Știu ce vreau. TKC80 - foarte bun (dar ține puțin) K60 - chiar bun (dar nu pentru noroaie imense)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mitas din experienta mea sunt de slaba calitate ON si OFF si nu am fost multumit de ele (E07/E09) ce i drept asta e de acu cativa ani, nu stiu daca s au imbunatatit sau nu. Spor la ales :)

Cica au schimbat compozitia de vre 2 ani.. am citit ceva in legatura cu asta da'nu mai stiu pe unde.

Mi-au raspuns de la chemtraders, e07 dakar nu au dar cica is 2 variante la e07 pe dimensiunile mele si o sa revina cu un mail dupa ce lamuresc treaba cu producatorul

 

Chiar acuma sunt in service cu motorul la schimb de placute si este un 650 dakar cu k60s noi pe el.. imi place cum arata, inca nu le-am eliminat de tot din ecuatie nici pe astea dar am dubii cu banda aia centrala de pe 150/17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banda aia e bună facă faci mai mult asfalt. Dacă vrei mai mult offroad ... bagi flexu în banda aia și o faci să dispară cu ceva dibăcie. Acest cauciuc m-a dezamăgit doar în comparație cu tck80 sau mitasuri doar pe offroad cu noroi și iarbă... în rest sunt faine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o saptamana de cand am pus Trailmax-urile pe moto si pot sa spun ca se comporta superb. Comparativ cu Battlewing-urile de dinainte, sunt mult mai aderente, pe forestiere sunt la ele acasa. Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. Insa nu regret deloc ca le-am ales, pentru 70 on - 30 off sunt foarte bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banda aia e bună facă faci mai mult asfalt

 

experienta mea e ca oricum cand ajungi pe aia guma nu mai e buna nici de on nici de off. adica era amuzant in conditii controlate ca derapa la orice frana sau gaz ( si nu cu motor puternic ) da' atat. desi m-as fi asteptat ca disparand crampoanele pe centru sa fie mai ok pe strada, realitatea e pe dos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La marimea ce se potriveste pe vstrom banda aia e de la inceput pana sus - is ciudati astia cu diferentele de profil in functie de dimensiune

 

Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa pozele atasate cred ca ai pe spate 150x70x17. Asta este si dimensiunea mea dar cautand pe diverse forumuri de afara am vazut ca muti si-au pus fara probleme 140x80x17 care are un profil mult mai ok pt off.

 

Si eu am avut pe V-Strom 140/80/17 - dar apare o mica problema (la DL650):

Diametrul total al rotii cu anvelopa de 140/80/17 e mai mare cu cativa mm decat cel al anvelopei 150/70/17 - din cauza asta, cand mergeam cu pasager, la unele denivelari/gropi cand susupensia spate era comprimata la maxim, freca cauciucul in aripa interioara si in suportul de genti laterale (care la mine trece prin spatela arparatorii de noroi).

Daca V-strom-ul are kit de ridicare suspensia spate (oase mai scurte) nu mai freaca.

 

Si daca tot suntem la cacuiucuri - anul asta am pus pe DL650 Conti Trail Attack - merg foarte bine pe curbe, chiar si pe ud. Au un comportament neutru - simt motorul foarte manevrabil, dar cauciucul fata are o problema - vobleaza putin in jur de 40-60km/h. Problema asta e cunoscuta - am gasit pe advrider un topic intreg pe tema asta. Data viitoare incerc cu Anakee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo.

sunt foarte foarte bune pe safalt si forestiere uscate, dar nu au nici o treaba cu iarba sau noroiul

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am incercat iarba si noroaie, poate mai incolo. Insa nu regret deloc ca le-am ales, pentru 70 on - 30 off sunt foarte bune.

Pentru acel 30% off, pe noroaie si iarba, mai bine pui, macar pe spate, un Mitas E09 (ca e mai ieftin). Nu ma dau expert, dar am scris anterior ca nu performeaza in conditiile mentionate de tine...iar ST e mai greu decat ce aveam eu. Strica placerea turei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici:

http://www.dualsportafrica.com/Mitaseo7review.htm

si aici:

http://www.mx1canada.com/mitas-adventure-and-safari-tires/

 

si pe la diversi useri pe advrider am vazut ca este un topic destul de mare pentru E07. Momentan am pus michelin anakee 2 pe v-strom mai am cateva luni pana se tocesc sa ma informez de mitasurile astea

Pe dualsportafrica scrie clar ca au reusit sa ajunga la 15000-18000 km doar cu motocicletele care au traction control

Citez:

"Noticeably: the Traction Control on bike like the Super Tenere and the Triumph Explorer 1200 make a huge difference to wear of course.

Bikes like the KTM 950 SE and 990 Adventure will eat through a rear tyre in 3000 - 5000km, less if you're heavy on the throttle."

Si:

"So all facts considered we have tested them on the Yamaha XT 660 Z Tenere and the Yamaha XT 1200 Z Super Tenere with its traction control."

Plus:

"On the less powerful 660 we got an average of 8000km - 10000km max."

 

660 NU are traction control

Crede-ma, conteaza enorm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

660 NU are traction control

Crede-ma, conteaza enorm

 

Merge si cu traction control manual :D

 

 

Vstromu meu incaltat cu k60, azi le-am forjat vreo 350 km pe asfalt, le mai testez zilele astea in diferite conditii si revin cu niste pareri si concluzii.. pana acuma all good, imi plac :moto:

post-9248-0-93253100-1367183891_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...