Cavaleru Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 alege Metzler Karoo T (traveler), sunt impecabile indiferent de conditiile de rulare. iar daca vrei sa le prelungesti viata sa folosesti pe spate o presiune de 1,5-1,6 ATM ( pe supertenere rezista 10.000km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 (editat) Pentru cei interesati, au aparut noile K60 Scout M & S - le gasiti la Maxiscooter Timisoara (www.heidenau.ro) Editat Iulie 30, 2010 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Saptamana viitoare, cand imi vin si restul peselor, o sa-mi montez k76-le pe spate, azi, fortat de imprejurari (pana), a trebuit sa montez guma pe fatza (tot k76).. Era sa ma dea pe jos offizieru', se apleca mult prea usor.. Dupa rodaj o sa revin cu pareri despre aceste caucioace (mai ales ca sapt. viitoare am programata o tura la munte cu pasagera) pe F650 (din ce-am citit pe-aici si nu numai, se comporta diferit pe mobre diferite).. 650ron gume (fata + spate), camere (fata + spate) si transport. Eu zic ca-i decent pretul. Foarte ok tipii de la heidenau.ro, si foarte secsi vocea don'shoarei care m-a intrebat daca vreau si camere ('abar n-aveam ca astia fac si camere!)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 daca nu stiati, tot de la vocea sexi se pot cumpara si placute de frina: http://www.frenotecnica.eu/pastigliefreno_en.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Pentru cei interesati, au aparut noile K60 Scout M & S Ce au in plus fata de primul model K60 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Ce au in plus fata de primul model K60 ? Se pare ca prin modificarea atit a compozitiei cauciucului cit si a profilului acestuia (modificarile aduse profilului nu sunt majore) aderenta pe umed si stabilitatea au un grad mai crescut - vis-a-vis de "basic". Pe afara lumea le cam lauda - fapt ce nu este de mirare; la urma urmei, este totusi ... "made in Germany"! Dupa ce se tocesc cele actuale - deocamdata au doar 1200km si sunt destul de multumit de ele - am sa le incerc si eu. Cu putin noroc, poate pina atunci poate va fi disponibil si 150/70/17?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Parca as incerca si eu pe fata noul model. Pe spate folosesc un Continental TKC80 si daca nu reusesc sa fac rost si pentru fata atunci apelez la K60 M&S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Eu am fost supermultumit de "vechile" K60. Am aplecat vaca cu incredere si pe ud si pe uscat. Nu mi-a fugit niciodata spatele. Talonul tare mi-a scapat pielea anul trecut cand am coborat de pe Transalpina. Fata era desumflata complet, dar nu mi-am dat seama decat cand am oprit la intersectia cu DN-ul spre Tg. Jiu si am vazut ce greu misc ghidonul. In mers parca era ceva ciudat la viraje, dar m-a tinut cu rotile pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Parca as incerca si eu pe fata noul model. Pe spate folosesc un Continental TKC80 si daca nu reusesc sa fac rost si pentru fata atunci apelez la K60 M&S. Desi nu am incercat TKC-ul 80 - era nr. 1 pe lista mea, dar acum chiar nu-mi pare rau ca nu l-am luat - iti propun 3 + 1 motive pentru care este bine sa incerci K60-ul pe fata: 1. "calca" bine pe toate suprafetele; mai mult, profilul "v"-ul care "musca" din suprafata de contact, ajuta foarte mult la frinare! 2. se descurca excelent pe ud! 3. pret mai mult decit corect in raport cu caracteristicile / calitatea. Constatarile de mai sus sunt facute in cei 1200km facuti pina acum: asfalt (uscat si umed), macadam, nisip. 4. uzura mult mai buna decit a TKC-ului - asta din ce-am citit pe advrider.com Mie mi-a ramas la suflet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Daca faci peste 60% off atunci merita mai mult TKC80, altfel daca mergi mult onroad balanta inclina spre K60 asa cum spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 19, 2010 Autor Share Postat August 19, 2010 (editat) Daca faci peste 60% off atunci merita mai mult TKC80, altfel daca mergi mult onroad balanta inclina spre K60 asa cum spui tu. Pai sa ajut in continuare sa incline . Asa cum stiti am promovat (pe merit) K60-ul Heidenau. In afara de celebra "Sahara 3" de la Metzeler este singura guma care scoate africana lejer din toate noroaiele, fara insa sa-ti goleasca buzunarele la achizitionare. Anul asta am terminat a treia guma Heidenau pe aceeasi structura de ture cu care m-am obisnuit: cam 60% strasse si 40% enduro. In plus frecata nemilos toata ziua prin oras. Dupa cam 9000km mai am circa un cm de profil pe mijloc, insuficient pentru teren, dar care o face inca utila pe asfalt. Vreau sa va spun ca aceasta guma adera grozav chiar pe asfaltul ud, nu luneca pe marcajele vopsite si nu am in consecinta nici anul asta macar un metru cumulat de derapaj. Si la fel de sincer va spun ca m-a scos ca de obicei din absolut toate noroaiele si coclaurile prin care m-am bagat. Dar nu pentru asta am postat ci ca sa va anunt ca: A APARUT NOUL HEIDENAU K60!!!!!!!!! Si mai ales firma a compensat defectul pe care l-am raportat atit eu cit si altii, respectiv uzura rapida a benzii centrale care scoate guma din uz in maximum 12 mii de km. Chiar daca pina atunci ai aderenta maxima si comportare grozava in teren, se intimpla sa nu-ti ajunga guma intregul sezon, asa cum am patit eu atit anul trecut cit si anul asta. Asa dar voi exemplifica din nou cu poze ciclul de uzura a gumei K60: 1.Cam asa arata vechea guma K60 cind era noua 2. Si cam asa ajungea dupa 10 mii km de multe ori in cel mai nepotrivit loc 3. Si uite ca firma Heidenau a venit cu solutia corecta pentru ca guma sa tina mai mult! Normal la dispozitia noastra prin reprezentanta lor de la Maxi Scooter din localitatea Sag judetul Timis ( limitrofa Timisoarei). Ma refer concret la domsoara Ramona, vocea sexi de la telefon care are acum si un zimbet corespondent 4. Concret noua guma Heidenau are suplimentar chiar pe mijlocul benzii de rulare o creasta sa zic de cauciuc, care fara sa diminueze prea mult abilitatea gumei de a scurma in noroi o imprieteneste insa cu strada. Personal abia astept sa testez guma cumparata, dar stiu de pe acum ca va tine mult mai mult la utilizarea mixta. 5.Pentru comparatie vechiul profil Heidenau Editat August 19, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Am facut cu Heidenau K60 astea noi vreo 700 - 800 km in cateva zile. Niciodata n-am fost mai multumit de o anvelopa (poate doar de Metzeler dar nah cand te gandesti la baaaani ) Daca nu ma insel "scout" se numesc. In fine, prima suta de km au trebuit luate mai usor ca se ducea sanie la franari mai puternice insa dup-aia am incercat cu succes: sosea buna uscata, sosea buna uda, sosea rupta in doua uscata si uda, baltoace si gropi cu namol si apa, iarba uscata si iarba uda (aici aluneca dar foarte controlabil nu ca mizeriile de Mitas), pietris (surprinzator de bine), nisip (putin dar mi-am facut o impresie buna si acolo). Ce n-am incercat - namoale zdravene si traversat albie de parau (eram cat pe ce dar parca n-aveam chef sa ma ud daca am avut varianta alternativa). Se apleaca pe curbe fara nici o grija, chit ca e uscat, chit ca e ud. Foarte misto anvelope la banii dati pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 19, 2010 Autor Share Postat August 19, 2010 (editat) Am facut cu Heidenau K60 astea noi vreo 700 - 800 km in cateva zile. Niciodata n-am fost mai multumit de o anvelopa (poate doar de Metzeler dar nah cand te gandesti la baaaani )Daca nu ma insel "scout" se numesc. In fine, prima suta de km au trebuit luate mai usor ca se ducea sanie la franari mai puternice insa dup-aia am incercat cu succes: sosea buna uscata, sosea buna uda, sosea rupta in doua uscata si uda, baltoace si gropi cu namol si apa, iarba uscata si iarba uda (aici aluneca dar foarte controlabil nu ca mizeriile de Mitas), pietris (surprinzator de bine), nisip (putin dar mi-am facut o impresie buna si acolo). Ce n-am incercat - namoale zdravene si traversat albie de parau (eram cat pe ce dar parca n-aveam chef sa ma ud daca am avut varianta alternativa). Se apleaca pe curbe fara nici o grija, chit ca e uscat, chit ca e ud. Foarte misto anvelope la banii dati pe ele. Si eu sint convins ca va fi cea mai "marfa " guma posibila. Acum sint fericit ca nu am gasit asociati sa-mi aduc conti-escape pentru strasse. Mesaj completat Ca eram aproape gata sa umblu enduro cu heidenau si strasse cu escape. Doar ca ideea de a schimba mereu rotile ma durea destul de tare. Acum am sa umblu linistit tot sezonul cu noul heidenau K60. Editat August 19, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 4. Concret noua guma Heidenau are suplimentar chiar pe mijlocul benzii de rulare o creasta sa zic de cauciuc, care fara sa diminueze prea mult abilitatea gumei de a scurma in noroi o imprieteneste insa cu strada.Personal abia astept sa testez guma cumparata, dar stiu de pe acum ca va tine mult mai mult la utilizarea mixta. Aceeasi banda de mijloc o are si mitasul e07. Nu stiu cum o fi la k60, dar la mitas eu am schimbat cauciucul cand s-a tocit pana la banda. Am incercat o urcare pe un drum care avea o portiune de stanca. Cu cauciucul astfel tocit, iti pot spune ca am facut burnout de m-am plictisit, si tot n-am urcat fara ajutor. Cauciucul odata ajuns la banda aia, intr-o astfel de situatie, se comporta ca un slick. Nu mai are crampon care sa prinda si pe mijloc si patineaza ca la balamuc. Sincer, eu nu cred ca fabricantul a gandit utilizarea cauciucului odata ajuns la banda de mijloc. Repet, CRED, nu stiu sigur. Eu as zice ca odata ajuns la banda centrala, ar trebui sa te gandesti la un nou set de cauciucuri Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Sincer, eu nu cred ca fabricantul a gandit utilizarea cauciucului odata ajuns la banda de mijloc. Repet, CRED, nu stiu sigur.Eu as zice ca odata ajuns la banda centrala, ar trebui sa te gandesti la un nou set de cauciucuri Avand la activ un k60 efectiv epuizat pe spate, inclin sa fiu de acord cu Angi: cand ai ajuns la banda aia la K60 Scout, e cazul sa-ti mai iei unu. Si asa sunt printre cele (daca nu cele) mai ieftine cauciucuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Asta ar insemna sa arunci guma mult mai repede decat k60-ul vechi Daca va uitati bine banda aia din mijloc ajunge mai in sus de jumatatea cramponului. Deci in 4-5 mii de kilometrii ajungi la el . Eu nu cred ca cineva arunca cauciucul dupa aia Eu as zice ca banda aia e facuta ca sa tina cauciucul mai mult si saintareasca crampoanele, sa nu se smulga (sa nu apara crapaturi la baza lor) asa cum au aratat unii pe advrider. Si nu cred ca e de comparat ca si aderenta Heidenau cu Mitas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Asta ar insemna sa arunci guma mult mai repede decat k60-ul vechiDaca va uitati bine banda aia din mijloc ajunge mai in sus de jumatatea cramponului. Deci in 4-5 mii de kilometrii ajungi la el . Eu nu cred ca cineva arunca cauciucul dupa aia Eu as zice ca banda aia e facuta ca sa tina cauciucul mai mult si saintareasca crampoanele, sa nu se smulga (sa nu apara crapaturi la baza lor) asa cum au aratat unii pe advrider. Si nu cred ca e de comparat ca si aderenta Heidenau cu Mitas. Fie cum zici tu. Astept sa-mi zici cum se simte cand ajungi sa mergi pe banda aia. Cand vei merge drept, suprafata centrala de rulare va fi slick. Chiar sunt curios cum se vor comporta. Mitasurile e07, in mod cert trebuie schimbate cand ajung la banda aia, dar asta se intampla dupa 20.000, ceea ce mi se pare destul de ok. Mesaj completat ----------- Si-ar mai fi o intrebare. Daca fabricantul s-a gandit sa puna banda aia pe mijloc ca sa fie mai multa "carne" si astfel sa lungeasca viata cauciucului, de ce nu a pus banda pana "sus" de la bun inceput? De ce a mai facut crampon peste banda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Fie cum zici tu. Astept sa-mi zici cum se simte cand ajungi sa mergi pe banda aia. Cand vei merge drept, suprafata centrala de rulare va fi slick. Chiar sunt curios cum se vor comporta.Mitasurile e07, in mod cert trebuie schimbate cand ajung la banda aia, dar asta se intampla dupa 20.000, ceea ce mi se pare destul de ok. Mesaj completat ----------- Si-ar mai fi o intrebare. Daca fabricantul s-a gandit sa puna banda aia pe mijloc ca sa fie mai multa "carne" si astfel sa lungeasca viata cauciucului, de ce nu a pus banda pana "sus" de la bun inceput? De ce a mai facut crampon peste banda? Dar uita-te cat de aproapede baza cauciucului e banda aia la mitas . La heidenau e la jumatatea cramponului sau poate chiar mai mult. Is curios si eu cum se comporta .Momentan am un set de k60 vechi la jumatate din viata. eu zic ca astea sunt indiciile de uzura, nicidecum banda din mijloc Editat August 19, 2010 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 20, 2010 Autor Share Postat August 20, 2010 (editat) Aceeasi banda de mijloc o are si mitasul e07. Nu stiu cum o fi la k60, dar la mitas eu am schimbat cauciucul cand s-a tocit pana la banda. Am incercat o urcare pe un drum care avea o portiune de stanca. Cu cauciucul astfel tocit, iti pot spune ca am facut burnout de m-am plictisit, si tot n-am urcat fara ajutor. Cauciucul odata ajuns la banda aia, intr-o astfel de situatie, se comporta ca un slick. Nu mai are crampon care sa prinda si pe mijloc si patineaza ca la balamuc. Sincer, eu nu cred ca fabricantul a gandit utilizarea cauciucului odata ajuns la banda de mijloc. Repet, CRED, nu stiu sigur. Eu as zice ca odata ajuns la banda centrala, ar trebui sa te gandesti la un nou set de cauciucuri Numai bine Intaritura aceea conteaza pentru diminuarea uzurii pe centru, veti vedea. Permite ca guma sa se uzeze mai uniform. Durata de utilizare a gumei va creste zic eu cu o treime in regim mixt. Fara modificari semnificative ale comportarii off sper.Normal ca presupunerea mea se va confirma sau infirma la anul pe vremea asta, cind guma pe care am achizitionat-o va fi strins ceva kilometri. Eu am considerat-o achizitia optima. Numai de bine Editat August 20, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Intaritura aceea conteaza pentru diminuarea uzurii pe centru, veti vedea. Permite ca guma sa se uzeze mai uniform. Durata de utilizare a gumei va creste zic eu cu o treime in regim mixt. Fara modificari semnificative ale comportarii off sper.Normal ca presupunerea mea se va confirma sau infirma la anul pe vremea asta, cind guma pe care am achizitionat-o va fi strins ceva kilometri. Eu am considerat-o achizitia optima. Numai de bine Prin noroi cauciucul se va comporta bine, pentru ca vor trage crampoanele laterale. Urmareste comportamentul la rulare dar mai ales la franare pe asfalt ud. Acolo cred ca vor fi ceva probleme Am vazut pe advrider un caz in care unul, din cauza vitezei mari, a reusit sa rupa un cauciuc d-asta. Pur si simplu sarisera bucati de cauciuc din suprafata de rulare. Sincer, cred ca acum producatorul a pus banda aia pe mijloc pentru rigidizarea cauciucului si in felul asta sa preintampine astfel de situatii destul de jenante si periculoase. Cum am mai spus, ma indoiesc ca producatorul s-a gandit sa se ruleze pe o suprafata slick, fie ea si doar centrala. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Prin noroi cauciucul se va comporta bine, pentru ca vor trage crampoanele laterale. Urmareste comportamentul la rulare dar mai ales la franare pe asfalt ud. Acolo cred ca vor fi ceva probleme Am vazut pe advrider un caz in care unul, din cauza vitezei mari, a reusit sa rupa un cauciuc d-asta. Pur si simplu sarisera bucati de cauciuc din suprafata de rulare. Sincer, cred ca acum producatorul a pus banda aia pe mijloc pentru rigidizarea cauciucului si in felul asta sa preintampine astfel de situatii destul de jenante si periculoase. Cum am mai spus, ma indoiesc ca producatorul s-a gandit sa se ruleze pe o suprafata slick, fie ea si doar centrala. Bafta Vestita poza cu K60 bubuit pe un F800gs; omu a admis ca a mers constant cu incarcatura mare la viteza limita data de indicativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Cum am mai spus, ma indoiesc ca producatorul s-a gandit sa se ruleze pe o suprafata slick, fie ea si doar centrala. Uita-te la Metz Z6, de exemplu. Spatele, pe centru, e complet slick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Mah, la urma urmei, cea mai buna aderenta posibila pe o suprafata de rulare perfecta (asfalt de circuit) o are un cauciuc FARA profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Uita-te la Metz Z6, de exemplu. Spatele, pe centru, e complet slick. Este adevarat, dar in conditii de asfalt ud crezi ca e ok faptul ca n-are niciun striu, nimic? Si pe de alta parte, asta vine asa de nou. K60-ul nu. In fine. Probabil ca ma insel eu. Asteptam cu interes impresiile lui Galen. Cel mai bine vorbeste cel care testeaza pe propria piele. Intreb chestiile astea si ma intereseaza deoarece nu prea sunt multumit de prestatia mitasului pe asfalt ud. Il cumpar p-asta pentru ca tine mult si este ieftin. Daca Heidenau as sti ca tine macar 15.000 fata-spate, probabil ca as trece si eu pe firma asta. Chiar asa, exista M+S pe dimensiunea 130/80-17 si cat costa? Pe site n-am gasit. 90/90-21 vad ca exista M+S si costa 202 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Intreb chestiile astea si ma intereseaza deoarece nu prea sunt multumit de prestatia mitasului pe asfalt ud. Il cumpar p-asta pentru ca tine mult si este ieftin. Daca Heidenau as sti ca tine macar 15.000 fata-spate, probabil ca as trece si eu pe firma asta. Chiar asa, exista M+S pe dimensiunea 130/80-17 si cat costa? Pe site n-am gasit. 90/90-21 vad ca exista M+S si costa 202 lei. La ei pe site exista, dar nu am vazut la baietii din Timisoara. Cel mai simplu ar fi sa-i suni sa aflii ce si cum, si asa preturile de pe site nu sunt la zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.