Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Am cumparat un set de CONTI GO . Vreau sa-l folosesc pe sosea , am citit numai lucruri bune despre aceste cauciucuri . A avut cineva asa ceva pe motor? Am dat banii si abia acum intreb . Am luat teapa sau am facut o alegere buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am propus un tur offroad prin tarisoara noastra draga, cu DRZ400E-ul. In acest scop sunt constient ca actualele mele gume nu ma vor duce pana departe, asa ca trebuie sa-mi iau unele de rezerva. Pe topicuri mai vechi de pe advrider am gasit niste recomandari , dar pentru ca-s de prin 2006, as avea nevoie de niste pareri mai recente, caci cu siguranta au aparut modele mai noi si mai bune.

Utilizarea probabila va fi 40%offroad, 35%drum de pamant/piatra, 25%asfalt, cu o marja de eroare de +/- 10% pentru fiecare categorie.

Fiind debutant in categoria enduro, aspectul care primeaza in alegerea mea este rezistenta la uzura si pretul redus, pentru ca performantele "motrice" au nevoie de un rider pe masura, iar cuvantul performanta nu poate fi asociat cu prestatia mea in nici un fel.

 

Multumesc anticipat pentru pareri.

 

PS: imi cer iertare daca o problema ca a mea s-a dezbatut anterior pe acest thread, dar deja are 95 de pagini, si mi-e greu tare sa ma apuc de citit atat de mult, fara a avea certitudinea ca gasesc ceea ce caut.

 

Spor la toate cele bune, tuturor!

Adi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca totusi as avea o motocicleta pe lant - si avand in vedere experientele anterioare - m-as incumeta totusi sa folosesc K60-ul pe nisip.

Galen care a mers pe plaja de la Vadu cu ele - dar Africana are lant - poate spune mai multe in acest sens.

in 2010 am ajuns la gura portitei cu un "slick" continental trail attack... si am mers pe plaja nu pe drumul abandonat

post-24426-0-78388100-1323957465_thumb.jpg

post-24426-0-55147100-1323957556_thumb.jpg

post-24426-0-97888400-1323957592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat prima data cu karooT pe spate , se comporta impecabil in curbe(spre deosebire de trailmax care trebuie lasat usor primii 30km),se simte un usor voblaj la 140 dar fatza e trailmax uzat 18mii km (seamana cu ferastraul)... totusi la franare (pe sosea) nu sunt prea convins ca e bun karooT pe fatza , spun asta pt ca de multe ori franez la limita cu ambele. astfel incat franat spatele si asociat cu frana de motor scartaie brutal

Ce sa montez pe fata ? enduro 3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat prima data cu karooT pe spate , se comporta impecabil in curbe(spre deosebire de trailmax care trebuie lasat usor primii 30km),se simte un usor voblaj la 140 dar fatza e trailmax uzat 18mii km (seamana cu ferastraul)... totusi la franare (pe sosea) nu sunt prea convins ca e bun karooT pe fatza , spun asta pt ca de multe ori franez la limita cu ambele. astfel incat franat spatele si asociat cu frana de motor scartaie brutal

Ce sa montez pe fata ? enduro 3?

eu am un dakar si l-am luat cu dunlop trailmax .vad ca se comporta bine pe sosea,nu stiu pe noroi ca eu nu intru pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici o treaba cu noroiul , este ok pe macadam si marele avantaj al lui este ca atunci cand e uzat tare nu face figuri in curbe , spatele merge 9mii si fatza 18 , dar daca conduci "cuminte" cred ca spatele duce si 12 mii ... nu voi mai cumpara trailmax pt ca pretul a depasit limita bunului simt , este o marca ok dar nu de top

 

m-am dat azi tare cu karooT pe sosea virajata dar si pe aratura, iarba si drum de pamant moale ... parca nu e adevarat :wink:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai, depinde pe unde vrei sa te dai.

 

intr-adevar, daca ai karoo t pe fata, se simte pe franare ca are suprafata de contact mai mica. dar pe de alta parte pastilele alea isi merita fiecare banutz pe coclau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai, depinde pe unde vrei sa te dai.

 

intr-adevar, daca ai karoo t pe fata, se simte pe franare ca are suprafata de contact mai mica. dar pe de alta parte pastilele alea isi merita fiecare banutz pe coclau.

 

Franeaza foarte bine karoo pe fata inclusiv pe ud si pe asfalt rece, problema este cu durata de viata, la mine are 5000km si trebuie inlocuita guma pe fata. Spatele este la jumate si desi a fost abuzat rezista eroic.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba despre Karoo T. Nu Karoo. Apropos: tu ai Karoo pe VStrom?

Da este cel mai agresiv cauciuc pentru vaci :D cu gumele astea si un pinion mai mic pe fatza nu-ti mai vine sa pleci de pe deal. Are limitarile ei motocicleta ca si cursa la suspensii, insa cu mai mare grija si mai incetisor o poti duce prin multe locuri fara sa te chinui. Bine cred ca gandesc asa unde am si 1m90 si 100 kg :D

In curand o sa urmeze TKC80 pe fata, are caramele mai late si mai scurte si stiu ca nu va mai frana la fel pe pamant si iarba, il am deja cumparat astept o zi ibera sa-l montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai, depinde pe unde vrei sa te dai.

 

intr-adevar, daca ai karoo t pe fata, se simte pe franare ca are suprafata de contact mai mica. dar pe de alta parte pastilele alea isi merita fiecare banutz pe coclau.

prin padure dar pana acolo sa nu am nevoie de remorca sau sa imi rup gatu' pe sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

TKC 80 la 6614 km.

Judecand dupa cum arata, fata cred ca mai duce cel putin 3000 km, iar spatele vreo 2000.

 

Deoarece sunt foarte multumit de ele, cred ca este alegerea pe care am sa o fac si in continuare.

post-4731-0-50772800-1325520156_thumb.jpg

post-4731-0-02737900-1325520192_thumb.jpg

post-4731-0-60411100-1325520240_thumb.jpg

post-4731-0-07678700-1325520257_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin padure dar pana acolo sa nu am nevoie de remorca sau sa imi rup gatu' pe sosea

 

shezi vartos, ca nu iti rupi nik. uite, sa iti fac o comparatie cu metzeler tourance de le am acum

 

- viraje = ambele stau cam la fel. daca or fi diferente, nu le-am observat.

- carosabil ud = avantaj relativ tourance

- franare = avantaj sesizabil tourance. da tot chilotu face diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de testul de aici: http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/reifen/reifenspezial/enduroreifen-in-den-dimensionen-11080-r-19-und-15070-r-17/371404 , mai stiti ceva teste comparative? Nu stiu ce sa cumpar pentru 75% oras / 20% afara / 5% forestier

 

Anakee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de testul de aici: http://www.motorrado...070-r-17/371404 , mai stiti ceva teste comparative? Nu stiu ce sa cumpar pentru 75% oras / 20% afara / 5% forestier

 

Cred ca asta te poate ajuta:

http://www.americanmototire.com/catalog/

 

Cand spui afara trebuie sa te gandesti la TOT ce este in afara soselei; altfel, mai poti adauga - spre exemplu - 2% iarba, 3%, frunze, 3% nisip, etc. , si vei ajunge la concluzia ca nu ai ce sa alegi.

 

Daca imi permiti niste recomandari, in cazul tau as alege - din experienta - urmatoarele:

 

I. Bridgestone Trail Wing - folosit pe F650 GS.

 

II. K60 - folosit pe R 1200 GS

In ciuda profilului, are indicele de viteza T (190 km/h). Recunosc ca am fost mai incantat de K60!

 

Din pacate insa ... tu nu ai tubeless!

Pe mine tocmai camera - in 1990 am facut pana la CZ si atunci am realizat ce inseamna sa ai roata tubeless - dar si lantul - urasc mizeria si ma saturasem sa curat lantul dupa fiecare iesire - m-au facut sa trec la cardan + tubeless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spun f650gs ma refeream la twin care e tubeless :) iar afara adica drum intins.

 

 

Tot K60 as alege intrucat:

- cu el mergi peste tot - e chiar pacat sa nu profiti si de iesiri in natura!

- textura mai moale decat a TW-lui iin confera o foarte buna aderenta pe asfalt - repet, l-am avut pe R 1200GS si stiu ce vorbesc!

- sta mai bine pe ud

 

Se uzeaza mai repede, dar .... cauciucul este consumabil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa cumpar pentru 75% oras / 20% afara / 5% forestier

Michelin Anakee. Nu stiu de ce aveam impresia pe un alt topic k intrebai de 5% padure (care pt mine implica namol si iarba).

 

Cu un Anakee mergi bine-mersi pe orice drum prost/rupt, iar daca nu dai de mocirla sau iarba uda (improbabil pe un forestier ok) nu ai nicio problema. Unde mai pui ca pe asfalt bun zici ca e pneu de circuit.

 

K60 s-ar justifica daca te dai MULT in afara asfaltului. TKC sau T63 s-ar justifica daca mergi 20km pe sosea apoi toata ziua pe unde numa animalele salbatice umbla.

 

Am mers offroad pe ud cu K76 care e prost si pe asflat, daramite in offroad. Nu a fost extraplacut, dar a mers. Pe un forestier de pe valea Sadului mergeam cu 50-60 si asta numai pt ca nu aveam vizibilitate. Era stabil si pe curbe. In concluzie si cu profil stradal se poate merge bine-mersi pe forestiere. Mai bine decat pe un drum asfaltat plin de hartoape unde iti rupi furca daca nu esti atent.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut pe vremea asta aveam si eu aceeasi dilema....Ce cauciucuri sa-mi pun pe mobra nou achizitionata ?

 

Cum prevedeam niste ture lungi si cu ceva iesiri in afara asfaltului si chiar si a drumului am ales ceva intermediar. K60 Scout pe spate si K60 simplu pe fata.

Pe drum se comporta mai bine decat Battlewingurile care erau pe mobra [sau poate intre timp m-am obisnuit eu cu mobra]. In afara asfaltului pe drum forestier n-ai nici o problema. Pot spune ca de pe la jumatea sezonului trecut m-am bagat si la offroad mai nervos [asa se intampla cand te "inhaitezi" cu cine nu trebuie] si toata lumea imi spunea ca am cauciucuri proaste ...asta pt ca bineinteles aveam singura mobra cu 50-50 in rest numai caramele in jur.

Chiar si asa nu s-a intamplat niciodata sa nu pot sa trec pe unde au trecut ceilati ba chiar imi amintesc o iesire la care la am avut la un moment dat de traversat o plaja cu nisip super afanat si am fost singurul care a trecut neimpins [desi trebuie sa mentionez ca am avut avantajul de a ii vedea pe ceilalti impotmolidu-se ..si de asemenea daca mai avea inca 20 de m plaja nu mai ieseam la liman]

 

 

Ce vroiam de fapt sa subliniez in acest post . Dupa 10k km cauciucul fata k60 e mai uzat semnificativ fata de cel spate k60 scout. Deci pt cei care au in vedere Heidenau merita banii in plus pe varianta Scout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat o pereche de K60 Scout 110/80-19 + 140/80-17 = 813 lei. K60 simplu pentru fata era mult mai ieftin, dar nu se mai fabrica in dimensiunea asta(am gasit doar dot 2008-2009). Cand incepe sezonu ma gandesc sa ma abat de la drumul spre munca prin zona fostului lac Vacaresti si pe coclaurii din spatele IMGB (trebuie sa ajung pe Berceni/Centura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...