Atti the Hun Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Vreau un sfat de la voi.Cum nu stiu in ce stare se afla camerele de aer,le-as schimba preventiv pentru ca nu stiu cum au fost schimbate,pentru ca nu vreau sa fac pana in mijlocul drumului.Ce camere imi recomandati,care ar fi cele mai fiabile etc . Am auzit de heavy duties de la vee ruber,insa ca si firma stiu ca nu sunt printre cele mai bune,insa astept niste sfaturi de la cei care au incercat pe langa heavyduties si altele precum michelin,continental,bridgestone,dunlop sau pirelli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Pana de cauciuc vei face pt ca vei intepa roata cu ceva. Nu pentru ca nu au fost schimbate camerele, preventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Pana de cauciuc vei face pt ca vei intepa roata cu ceva. Nu pentru ca nu au fost schimbate camerele, preventiv. Pai eu 90-95% pe sosea o sa umblu deci sansele sa iau ceva cu roata sunt relativ mai mici fata de enduro.Asa ca si sfat,care sunt mai ok,mai rezistente ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Pai eu 90-95% pe sosea o sa umblu deci sansele sa iau ceva cu roata sunt relativ mai mici fata de enduro.Asa ca si sfat,care sunt mai ok,mai rezistente ? Pe asfalt am facut 2 pene, in afara lui nici una (si nici n-am ocolit tufele cu spini ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Pe asfalt am facut 2 pene, in afara lui nici una (si nici n-am ocolit tufele cu spini ). Atunci mai bine le las asa cum is,si in caz ca fac o pana duc cu mine o camera de rezerva si ptr spate si ptr fata Editat Februarie 27, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Atunci mai bine le las asa cum is,si in caz ca fac o pana duc cu mine o camera de rezerva si ptr spate si ptr fata Da. Si leviere si cheie pt roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Da. Si leviere si cheie pt roti. Si un cric central . Stiti de unde pot face rost de un cric central pentru XT ? Am vazut si eu pe kedo dar 190 de euro mi se pare extrem de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Si un cric central . Stiti de unde pot face rost de un cric central pentru XT ? Am vazut si eu pe kedo dar 190 de euro mi se pare extrem de mult. Intreaba la Heavy Duties. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Intreaba la Heavy Duties. Si cam la ce pret ar ajunge oare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Cei de la HD ziceau ca nu fac cricuri. Asta a fost raspuns pentru vreo cateva modele, au zis ca nu se baga la asa ceva momentan. Mai erau cativa care intrebasera la HD de cric cu acelasi raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Cei de la HD ziceau ca nu fac cricuri. Asta a fost raspuns pentru vreo cateva modele, au zis ca nu se baga la asa ceva momentan. Mai erau cativa care intrebasera la HD de cric cu acelasi raspuns. Eu am vazut pe un forum facut pentru XT,poate la altele n-or face cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Eu am vazut pe un forum facut pentru XT,poate la altele n-or face cine stie. Au facut si cricuri pentru prieteni, dar s-au lecuit dupa ce au pierdut juma de zi cu alinierea unuia. E mult, mult mai multa munca la un cric decat la un Crash-Bar si daca e sa ii platesti pentru ce muncesc ei, te cam apropii de ce gasesti deja gata facut pe piata. Editat Februarie 28, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 este greu sa il faci astfel incat sa poti ridica mobra cu usurinta... parca dadusera ceva "rateuri" cu Transalp care nu e prea usor Si cam la ce pret ar ajunge oare http://www.louis.de/_10b08321d2f529e2358b6659463b6c81fa/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=375&wgr=423&list_total=33&anzeige=0&artnr_gr=10003338 mi-am facut unul asemanator la strung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 este greu sa il faci astfel incat sa poti ridica mobra cu usurinta... parca dadusera ceva "rateuri" cu Transalp care nu e prea usor http://www.louis.de/_10b08321d2f529e2358b6659463b6c81fa/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=375&wgr=423&list_total=33&anzeige=0&artnr_gr=10003338 mi-am facut unul asemanator la strung Ar fi relativ ok,insa daca fac pe fata ce fac cu el ? E foarte practic unul,doar acuma cand nu am imi dau seama cat inseamna un cric central.Daca nu o sa pot face la ei,o sa caut din dezmembrari.Oare de la supertenere se potriveste la XT ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 merge si pe fata, dar nu poti demonta (adica poti , dar nu mai poti sa o montezi la loc ) roata decat la furci care au aripa pe roata pt ca telescoapele in acest caz lucreaza impreuna fiind legate de suportul aripi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 merge si pe fata, dar nu poti demonta (adica poti , dar nu mai poti sa o montezi la loc ) roata decat la furci care au aripa pe roata pt ca telescoapele in acest caz lucreaza impreuna fiind legate de suportul aripi M-am gandit la solutia ta,insa mi-as face 2 la strung si atunci as putea schimba si roata fata plus ca e mai ok decat un cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) 30 lei i-am dat la strungar, cu materialul lui filet st-dr cand faci masuratoarea gandestete ca roata ar fi pe pana, ca sa nu il faci prea lung Editat Februarie 29, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 30 lei i-am dat la strungar, cu materialul lui filet st-dr cand faci masuratoarea gandestete ca roata ar fi pe pana, ca sa nu il faci prea lung O poza imi poti arata sa vedem cum a iesit ? Am ca reper cel de la louis dar vreau sa vad si cum a iesit la strungar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Bai nene, de cauciucuri nu ziceti nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Bai nene, de cauciucuri nu ziceti nimic? Ba da: http://www.motomike.eu/mike/search/vee+rubber/?sr=240 Am luat un VeeRubber VRM163 140/80/17 dar dot-ul era 1409. Oricum pretul e foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Bai nene, de cauciucuri nu ziceti nimic? toti insii pe care-i stiu, dupa si-au montat KarooT au spus ca nu mai au nevoie de altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) toti insii pe care-i stiu, dupa si-au montat KarooT au spus ca nu mai au nevoie de altceva De acord(am avut acest model dar si karoo cam pe toate moto de la 600 la 1200cm3)..mai ales ca si pretul este comparabil cu Mitas,Heidenau,e.t.c!!acum am pe moto Mitas E07 dar urmatorul sigur va fi karoo sau karoo T..depinde ce visez Editat Martie 2, 2012 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 toti insii pe care-i stiu, dupa si-au montat KarooT au spus ca nu mai au nevoie de altceva eu am avut Karoo T si sincer este un cauciuc extraordinar, dar la cat offroad am facut m-am gandit bine si voi investi in K60 scout. e mai durabil si mai orietant catre asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 eu am avut Karoo T si sincer este un cauciuc extraordinar, dar la cat offroad am facut m-am gandit bine si voi investi in K60 scout. e mai durabil si mai orietant catre asfalt. de unde ati cumparat cauciucurile metzler ( karoo T, k60, sahara etc)? de la mynetmoto? sunt curios ptr ca pe site-ul lor cer 35 Euro ptr transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 karo t de la romi moto, k60 de la haidenau.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.