Cavaleru Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 am si eu o problema .Nu am apucat sa ma bucur prea mult de TKC 80 ca .. valva spate smulsa . ceva sfaturi sa nu mai am astfel de ghinion ? Am vazut pe net cum ca s-ar putea face roata spate tubeles . A mai facut cineva asa ceva ? Daca da unde se face si cat costa . o faci singur. vezi aici http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=346&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 mersi de pont Cavaleru . cred ca o sa incerc . Totusi inainte sa ma apuc de treaba mai astept pareri eventual oamnei care au facut asa ceva la dakar ( ca poate nu merge si .. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 mersi de pont Cavaleru . cred ca o sa incerc . Totusi inainte sa ma apuc de treaba mai astept pareri eventual oamnei care au facut asa ceva la dakar ( ca poate nu merge si .. ) cata in primul rand poze cu janta spate de la dakar si vezi daca are buza aia pronuntata, care sa permita montarea cauciucului tubeless. pe fata nu o sa poti faci chestia asta. daca ti s-a forfecat valva poate ca nu ai avut presiunea ok in el... n-am auzit de nici un user de dakar sa fi facut asa ceva. intreaba si pe topicul dedicat modelului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 am desfacut si era un cui . pana sa pun un petec am zis ca incerc . acum astept sa se usuce siliconu sa vedem daca tine sau nu tine are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 eu sant in sezonul 2 pe tubles nu am probleme ! am mers si pe forestiere soft ! oricum la 2atm pe tubles este mult mai elastic fata de camera! da-mi un pm pt amanunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 am desfacut si era un cui . pana sa pun un petec am zis ca incerc . acum astept sa se usuce siliconu sa vedem daca tine sau nu tine are vezi sa cureti calumea zona. sa pui silicon de calitate. pt metal. eu sant in sezonul 2 pe tubles nu am probleme ! am mers si pe forestiere soft ! oricum la 2atm pe tubles este mult mai elastic fata de camera! da-mi un pm pt amanunte ai facut si pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 revin . cand eram aproape gata cu treaba cu silicon etc . citesc mai bine despre TKC 80 si constat ca nu este tubeles . in cazul acesta . scot valva ce am lipit-o in garua gentii si pun vechea camera (petecita) inapoi . deci experimentul tubeles este amanat pt putin timp( pana schimb cauciucu ) atunci voi cauta ceva tubeles . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 ambele cauciucuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 revin . cand eram aproape gata cu treaba cu silicon etc . citesc mai bine despre TKC 80 si constat ca nu este tubeles . in cazul acesta . scot valva ce am lipit-o in garua gentii si pun vechea camera (petecita) inapoi . deci experimentul tubeles este amanat pt putin timp( pana schimb cauciucu ) atunci voi cauta ceva tubeles . karoo T mai ieftin, mai durabil, mai bun pe ploaie, la fel de bun in off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 revin . cand eram aproape gata cu treaba cu silicon etc . citesc mai bine despre TKC 80 si constat ca nu este tubeles . in cazul acesta . scot valva ce am lipit-o in garua gentii si pun vechea camera (petecita) inapoi . deci experimentul tubeles este amanat pt putin timp( pana schimb cauciucu ) atunci voi cauta ceva tubeles . TKC80 e in versiune TT si TL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 a mea este TL cred . cea fara tubeles . ramane asa . oricum am de schimbat la un dr de 750 cauciucu spate si .. am pe ce face experimentu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 TT = Tube Type TL = Tube Less Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Rectifi TT sunt ale mele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Poate cineva sa imi spuna din experienta nemijlocita, cum se comporta pe nisip sau pamant arat afanat, K 60 Scout, TKC 80, Karoo T sau Karoo?? Editat Iulie 8, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Karoo t am avut doar pe spate, n-am avut probleme cu el indiferent de suprafata de rulare, are aderenta mereu si impinge puternic, te scoate de oriunde intrii, si la mine e vorba de 240kg de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 K60 Scout a iesit complet din discutie pentru mine pe off cand s-a tocit pana la banda aia centrala.A trebuit sa-i tai banda cu scula de adancit profilul gumelor. Pana acolo tragea bine. Pe cel de 150, care are banda centrala continua din start nu l-as considera decat pentru ceva drum de tara neasfaltat,neudat. Sa mai zic si ca pretul nu mai e ispititor? K60 initial,non Scout, pe care le-am avut prima pereche, au fost super gume, valabile pe orice poti imagina pana la zapada de 15cm. 150/17 non Scout nu se mai face din pacate,iar 140 e cam mic pentru janta de 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Poate cineva sa imi spuna din experienta nemijlocita, cum se comporta pe nisip sau pamant arat afanat, K 60 Scout, TKC 80, Karoo T sau Karoo?? K60 Scout pt spate nu mi s-a parut o guma buna pt nisip desi nu pot face o comparatie directa inca cu nici unul din celelelate modele . Pur si simplu mie nu mi-a inspirat incredere pe nisip desi nu au existat niciodata portiuni de netrecut indiferent de tipul suprafetei . Sau poate ma inhiba pe mine nisipul. Atlfel ca allaround mi se pare o guma buna spre foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Karoo t am avut doar pe spate, n-am avut probleme cu el indiferent de suprafata de rulare, are aderenta mereu si impinge puternic, te scoate de oriunde intrii, si la mine e vorba de 240kg de motocicleta Multumesc. Din ce am vazut, pareri exprimate, Karoo T merge foarte bine pe majoritatea suprafetelor. Nu-mi era foarte clar insa cum se comporta pe suprafete mai afanate. K60 Scout a iesit complet din discutie pentru mine pe off cand s-a tocit pana la banda aia centrala.A trebuit sa-i tai banda cu scula de adancit profilul gumelor. Pana acolo tragea bine. Pe cel de 150, care are banda centrala continua din start nu l-as considera decat pentru ceva drum de tara neasfaltat,neudat. Sa mai zic si ca pretul nu mai e ispititor? K60 initial,non Scout, pe care le-am avut prima pereche, au fost super gume, valabile pe orice poti imagina pana la zapada de 15cm. 150/17 non Scout nu se mai face din pacate,iar 140 e cam mic pentru janta de 160. Din cate stiu, banda aia apare doar pe gumele de la 140 in sus. Eu daca optez pentru K60 Scout, pum maxim 130. Teoretic nu ar trebui sa am problemele cu care te-ai confruntat tu. K60 Scout pt spate nu mi s-a parut o guma buna pt nisip desi nu pot face o comparatie directa inca cu nici unul din celelelate modele . Pur si simplu mie nu mi-a inspirat incredere pe nisip desi nu au existat niciodata portiuni de netrecut indiferent de tipul suprafetei . Sau poate ma inhiba pe mine nisipul. Atlfel ca allaround mi se pare o guma buna spre foarte buna. Da, cel putin in teorie, profilul ala nu prea se preteaza la nisip.. tocmai de aceea am vrut pareri provenite din practica. Multumesc. Editat Iulie 8, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Multumesc. Din ce am vazut, pareri exprimate, Karoo T merge foarte bine pe majoritatea suprafetelor. Nu-mi era foarte clar insa cum se comporta pe suprafete mai afanate. am mers cu el prin zapada de 5-10 cm si noroi de tip zeama de 15 cm, de fiecare data daca simteam ca fata (k60) tinde sa schimbe directia, ajustam totul cu un pic de gaz si spatele reactiona instant si ma trecea fara emotii de portiunea dificila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 K60 Scout a iesit complet din discutie pentru mine pe off cand s-a tocit pana la banda aia centrala. Subscriu. Momentan sunt fan TKC pt utilizare mixta... as mai vrea sa incerc un spate T63 sau Trelleborg XT-644 - ambele au review-uri bune pt utilizare off majoritar pe dimensiuni 130/80 17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
levi KTM POWER Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 cumpar cauciuc metzeler sau micheleine anakee2 90/90/r21! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Asta zace pe balcon... L-am pus si am mers vreo 50 de km pana mi-am luat cramponate... 300 de lei prima strigare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Insomniac Jazz Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Set anvelope enduro-cross METZELER KAROO / DUNLOP pe 17 si pe 21 inci. Pret: 70 lei Tavian 726-490-500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut. Aveti idee unde gasesc un set de Karoo [fara T]pe stoc pt vaca mea? Dimensiuni fata 90 x 90 x 21 spate 150 x 70 x 17 sau 140 x 80 x 17 . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 D-asta?: http://www.motovip.ro/produse/150/70-17%2069R%20TL%20-%20Metzeler%20MCE%20Karoo%20rear_3406.htm Sau aici?: http://motodiscount.ro/spd/MET1205900/Metzeler_1507017_69R_TL_MCE_Karoo_Rear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.