Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

am si eu o problema .Nu am apucat sa ma bucur prea mult de TKC 80 ca .. valva spate smulsa .

ceva sfaturi sa nu mai am astfel de ghinion ?

Am vazut pe net cum ca s-ar putea face roata spate tubeles . A mai facut cineva asa ceva ?

Daca da unde se face si cat costa .

 

o faci singur. vezi aici

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=346&s=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi de pont Cavaleru . cred ca o sa incerc . Totusi inainte sa ma apuc de treaba mai astept pareri eventual oamnei care au facut asa ceva la dakar ( ca poate nu merge si .. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de pont Cavaleru . cred ca o sa incerc . Totusi inainte sa ma apuc de treaba mai astept pareri eventual oamnei care au facut asa ceva la dakar ( ca poate nu merge si .. )

 

cata in primul rand poze cu janta spate de la dakar si vezi daca are buza aia pronuntata, care sa permita montarea cauciucului tubeless.

pe fata nu o sa poti faci chestia asta.

 

daca ti s-a forfecat valva poate ca nu ai avut presiunea ok in el...

 

n-am auzit de nici un user de dakar sa fi facut asa ceva. intreaba si pe topicul dedicat modelului tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut si era un cui . pana sa pun un petec am zis ca incerc . acum astept sa se usuce siliconu sa vedem daca tine sau nu tine are

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut si era un cui . pana sa pun un petec am zis ca incerc . acum astept sa se usuce siliconu sa vedem daca tine sau nu tine are

 

vezi sa cureti calumea zona. sa pui silicon de calitate. pt metal.

 

eu sant in sezonul 2 pe tubles nu am probleme ! am mers si pe forestiere soft ! oricum la 2atm pe tubles este mult mai elastic fata de camera! da-mi un pm pt amanunte :friends:

 

ai facut si pe fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin . cand eram aproape gata cu treaba cu silicon etc . citesc mai bine despre TKC 80 si constat ca nu este tubeles . in cazul acesta . scot valva ce am lipit-o in garua gentii si pun vechea camera (petecita) inapoi . deci experimentul tubeles este amanat pt putin timp( pana schimb cauciucu ) atunci voi cauta ceva tubeles .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin . cand eram aproape gata cu treaba cu silicon etc . citesc mai bine despre TKC 80 si constat ca nu este tubeles . in cazul acesta . scot valva ce am lipit-o in garua gentii si pun vechea camera (petecita) inapoi . deci experimentul tubeles este amanat pt putin timp( pana schimb cauciucu ) atunci voi cauta ceva tubeles .

 

karoo T mai ieftin, mai durabil, mai bun pe ploaie, la fel de bun in off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin . cand eram aproape gata cu treaba cu silicon etc . citesc mai bine despre TKC 80 si constat ca nu este tubeles . in cazul acesta . scot valva ce am lipit-o in garua gentii si pun vechea camera (petecita) inapoi . deci experimentul tubeles este amanat pt putin timp( pana schimb cauciucu ) atunci voi cauta ceva tubeles .

 

TKC80 e in versiune TT si TL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea este TL cred . cea fara tubeles . ramane asa . oricum am de schimbat la un dr de 750 cauciucu spate si .. am pe ce face experimentu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa imi spuna din experienta nemijlocita, cum se comporta pe nisip sau pamant arat afanat, K 60 Scout, TKC 80, Karoo T sau Karoo??

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo t am avut doar pe spate, n-am avut probleme cu el indiferent de suprafata de rulare, are aderenta mereu si impinge puternic, te scoate de oriunde intrii, si la mine e vorba de 240kg de motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 Scout a iesit complet din discutie pentru mine pe off cand s-a tocit pana la banda aia centrala.A trebuit sa-i tai banda cu scula de adancit profilul gumelor. Pana acolo tragea bine.

Pe cel de 150, care are banda centrala continua din start nu l-as considera decat pentru ceva drum de tara neasfaltat,neudat.

Sa mai zic si ca pretul nu mai e ispititor?

K60 initial,non Scout, pe care le-am avut prima pereche, au fost super gume, valabile pe orice poti imagina pana la zapada de 15cm.

150/17 non Scout nu se mai face din pacate,iar 140 e cam mic pentru janta de 160.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa imi spuna din experienta nemijlocita, cum se comporta pe nisip sau pamant arat afanat, K 60 Scout, TKC 80, Karoo T sau Karoo??

 

K60 Scout pt spate nu mi s-a parut o guma buna pt nisip desi nu pot face o comparatie directa inca cu nici unul din celelelate modele . Pur si simplu mie nu mi-a inspirat incredere pe nisip desi nu au existat niciodata portiuni de netrecut indiferent de tipul suprafetei . Sau poate ma inhiba pe mine nisipul.

 

Atlfel ca allaround mi se pare o guma buna spre foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo t am avut doar pe spate, n-am avut probleme cu el indiferent de suprafata de rulare, are aderenta mereu si impinge puternic, te scoate de oriunde intrii, si la mine e vorba de 240kg de motocicleta

Multumesc. Din ce am vazut, pareri exprimate, Karoo T merge foarte bine pe majoritatea suprafetelor. Nu-mi era foarte clar insa cum se comporta pe suprafete mai afanate.

 

K60 Scout a iesit complet din discutie pentru mine pe off cand s-a tocit pana la banda aia centrala.A trebuit sa-i tai banda cu scula de adancit profilul gumelor. Pana acolo tragea bine.

Pe cel de 150, care are banda centrala continua din start nu l-as considera decat pentru ceva drum de tara neasfaltat,neudat.

Sa mai zic si ca pretul nu mai e ispititor?

K60 initial,non Scout, pe care le-am avut prima pereche, au fost super gume, valabile pe orice poti imagina pana la zapada de 15cm.

150/17 non Scout nu se mai face din pacate,iar 140 e cam mic pentru janta de 160.

 

Din cate stiu, banda aia apare doar pe gumele de la 140 in sus. Eu daca optez pentru K60 Scout, pum maxim 130. Teoretic nu ar trebui sa am problemele cu care te-ai confruntat tu.

 

K60 Scout pt spate nu mi s-a parut o guma buna pt nisip desi nu pot face o comparatie directa inca cu nici unul din celelelate modele . Pur si simplu mie nu mi-a inspirat incredere pe nisip desi nu au existat niciodata portiuni de netrecut indiferent de tipul suprafetei . Sau poate ma inhiba pe mine nisipul.

 

Atlfel ca allaround mi se pare o guma buna spre foarte buna.

 

Da, cel putin in teorie, profilul ala nu prea se preteaza la nisip.. tocmai de aceea am vrut pareri provenite din practica. Multumesc.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Din ce am vazut, pareri exprimate, Karoo T merge foarte bine pe majoritatea suprafetelor. Nu-mi era foarte clar insa cum se comporta pe suprafete mai afanate.

 

 

am mers cu el prin zapada de 5-10 cm si noroi de tip zeama de 15 cm, de fiecare data daca simteam ca fata (k60) tinde sa schimbe directia, ajustam totul cu un pic de gaz si spatele reactiona instant si ma trecea fara emotii de portiunea dificila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 Scout a iesit complet din discutie pentru mine pe off cand s-a tocit pana la banda aia centrala.

 

Subscriu. Momentan sunt fan TKC pt utilizare mixta... as mai vrea sa incerc un spate T63 sau Trelleborg XT-644 - ambele au review-uri bune pt utilizare off majoritar pe dimensiuni 130/80 17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Aveti idee unde gasesc un set de Karoo [fara T]pe stoc pt vaca mea? Dimensiuni fata 90 x 90 x 21 spate 150 x 70 x 17 sau 140 x 80 x 17 .

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...