Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms!

daca tine reparatia cu snur inseamna ca dauna a fost mica

Fiul meu a mers doua sezoane asa (cu snur - de fapt cu doua)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ofer si eu un feedback despre K60 Scout!

 

dupa ce am avut mobre incaltate numai cu anakee si anakee2 prima impresie au fost ca sunt f moi cauciucurile, nu-mi ofereau senzatia cunoscuta la contactul cu solul.

dupa cateva ture m-am obisnuit cu ele.

pe asfalt uscat sunt la fel de bune ca ankeeurile, ma lasa sa ma aplec f mult in curbe, imi transmit un feedback rapid despre contactul cu solul desi la anakee aveam o senzatie de contact cu solul mai ferma.

pe teren accidentat uscat sunt de vis cu toate ca nu am scos din ele si din mobra ce se putea.

Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ofer si eu un feedback despre K60 Scout!

...................................

Pe ud , iarba si mocirla nu am mers si nici cati km duc nu cunosc inca

 

Pai pe asfalt ud e mai tricky, eu asta spuneam mai devreme ;P

Pe asfalt uscat sunt foarte ascultatoare

Pe forestier absolut nicio problema

Mocirla nu servesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va scriu si eu cu o intrebare . Anu trecut eram in dilema in alegera cauciucurilor , pana la urma am ales TKC 80 , fata si spate . Am facut aprox 7000 km si spatele e cam gata , pe asfalt mai merge dar nu si off ( am incercat sa urc o panta mai abrupta si aveam impresia ca imi patineaza ambreaju )

acum sunt in dilema intre Mitas E09 si TCK 80 .

A mai avut cineva pe mobra Mitas E09 ? cat la tinut ( in km vorbind ) se poate compara in performante cu TKC sau nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas E09 o sa iti tina semnificativ mai mult fata de TKC80. Nu ma pot pronunta in privinta aderentei, intrucat nu am mers [inca pe acest cauciuc], dar l-am vazut la userul 2Short2Get, anul trecut cand, dupa o tura de 7500km, Karoo-ul meu era terminat iar Mitas-ul lui E09 [as vrea sa mentionez ca era verziunea Dakar, care se recunoaste usor intrucat are o dunga galbena, pe toata circumferinta cauciucului] nu parea uzat nici macar 25%. Mentionez de asemenea ca userul 2Short l-a avut pe o mobra identica cu a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut ocazia sa merg pentru prima data cu TKC80 pe asfalt ud si tinand cont ca inainte am avut Mitas E07, am avut ceva emotii cand am vazut ca incepe ploaia. Insa diferenta intre cele doua, pe asfalt ud, este de la cer la pamant. Cu mitasul strangeam din buci la maxim la orice grad de inclinare pe care trebuia sa-l dau motocicletei, iar cu TKC-urile, dupa ce am vazut ce pot, am mers pe serpentine aproape la fel ca atunci cand este uscat. S-a intamplat sa fie si gropi in curbe, care mi-au dereglat traiectoria, insa din partea cauciucurilor nu am avut emotii. Sunt incantat de comportamentul lor pe asfalt ud.

Inainte de Mitas am avut Michelin Sirac si nu-mi amintesc sa fi avut asa incredere in ele, pe ud, cum am in TKC.

Off road, comparativ cu Mitas E07, diferente am simtit pe iarba unde TKC-urile sunt din nou superioare. Nu sunt un expert, insa in noroi sau forestier uscat nu am simtit mare diferenta fata de E07.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mitas E-09 Dakar

Mi-am pus cauciucurile astea pe Dominator.

Sambata am facut o tura soft enduro pe forestiere, si am observat ca pe forestier motorul tinde sa mearga drept, ma luptam sa virez stanga/dreapta. Ideea e ca trebuie din timp sa virez pe unde merg, daca vreau sa ocolesc brusc un bolovan de exemplu nu prea pot. Am scazut presiunea sub 1atm si mergea un pic mai bine, dar tot vireaza greu.

 

A mai patit si altcineva asa ceva?

Se mai lasa in timp cauciucurile si o sa mearga mai bine? - eu am facut doar 200km cu ele.

Alte cauze?

 

Inainte mergeam cu K60 si cu ele nu aveam nici un stres la virat.

 

Pe asfalt merg binisor, m-am aplecat cu ele pana la margine si nu am simtit sa fuga de sub mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si auzit zeci de zeci de păreri legate de E09 şi TKC 80. În grupul de prieteni sunt destui care au mers cu ambele cauciucuri, eu am mers doar cu TKC80. În unanimitate se spune că : E09 pe asfalt ud are nevoie de o atenţie mare în ceea ce priveşte dozajul puterii, TKC80 acceptă şi ciobănisme; pe asfalt uscat nu se simte diferenţa. În offroad indiferent de condiţii sunt aproximativ echivalente, cu un uşor avantaj a lui E09 care se descarcă mai repede de noroi. Longevitatea şi preţul sunt clar în favoarea lui E09.

Personal aleg TKC80. Este scump, scurt la viaţa, dar îmi place aspectul următor : oriunde, oricând, oricum, oricât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept o comparatie intre Mitas E09 si TKC 80 . Desi pt a nu sfarsi prin a experimenta ceva nou as merge pe TKC80 in continuare . Tin sa precizez ca doar spatele ma intereseaza nu si fata .

Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel.

Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum că mi se duce TKC80, ar fi vremea să-l schimb pentru ieşirile de luna viitoare ( întâlnirea AT Nădrag şi RallyCamp Oltenia ). Aşadar m-am tot uitat după gume 130-140/80-17, îmi pare rău că nu se găseşte Michelin T63 TL, pentru că la preţ este cel mai apropiat de E09 ( 340 lei pentru 130 ). Din ce am observat defapt, pentru lăţimea de 130mm nu se prea produc cauciucuri TL cramponate.

Aşadar îmi rămân ca şi variante TKC80 TL 140/80-17 ( 520 lei ), Karoo T TL 140/80-17 ( 410 lei ). Voi cumpăra de această dată guma Metzeler, să vedem cât rezistă. În offroad s-ar putea într-adevăr să fie mai ok decât Continentalul, dată fiind poziţionarea crampoanelor.

 

Drumuri de tot rahatul s-aveţi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai offtopic. Ieri am luat un cuisor in cauciucul spate (subtire, in genul celor cu care se prinde geamurile de rama). A intrat pe mijloc, fix in una din scobiturile din cauciuc. Mi-a rezolvat pana un nenea vulcanizator de pe marginea drumului cu un snur. Mai pot sa am incredere in cauciucul ala, sau ar fi bine sa-l schimb, tinand cont ca vreau sa plec la o tura de vreo 8.000 de km prin Europa? Caucicul e nou (Contri Trail Attack, daca are vreo importanta), il montasem de o saptamana si am mai putin de 1000 de km cu el. Ma cam doare sufletul sa cumpar altul acum. Astept o parere de la cei care s-au mai confruntat cu asa ceva. Ms!

du-te sa iti puna petic de ala ca o ciuperca, din interior ... snurul se infige perpendicular, dar cuiul poate intra oblic - intelegi ce vreau sa zic ?

 

Ia in calcul si varianta metzeler karoo este intre ele ca pret dar mi s-a parut ceva mai bun pe offroad ca tkc-ul . Ca durabilitate tot 5000 ma tine un set. Dupa km astia sunt bune doar pe strada. Pe asfalt ud sau uscat sunt aproximativ la fel.

Karoo(T) sunt iarasi mai ieftine ca tkc-ul si tin aprox 10000km din spusele prietenilor.

pe monocilindru dupa 7mii nu mai ai creste pe mijloc, dar la celelalte am inteles ca merg 10 mii, am vazut unul pe varadero la 10 mii si arata mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşadar îmi rămân ca şi variante TKC80 TL 140/80-17 ( 520 lei ), Karoo T TL 140/80-17 ( 410 lei ). Voi cumpăra de această dată guma Metzeler, să vedem cât rezistă. În offroad s-ar putea într-adevăr să fie mai ok decât Continentalul, dată fiind poziţionarea crampoanelor.

 

Drumuri de tot rahatul s-aveţi !

 

Karoo este mai bun decat TKC80 in offroad. KarooT este mai slab decat TKC80 in offroad. Performanta in offroad este data de configuratia crampoanelor, nu de compozitia cauciucului. Doar cand te dai pe pietre iti pui problema aderentei materialului anvelopei.

 

Pui o camera si gasesti cauciucuri si de 130. Mai putin KarooT.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să pun cameră, am făcut în aşa fel încât să scap de ea. N-am adus vorba de compoziţia cauciucului şi de poziţionarea crampoanelor.

 

Iar diferenţa dintre Karoo şi Karoo T credeam că este doar dpdv al compoziţiei, dar acum am văzut că diferă şi structura crampoanelor. ( pe siteurile de vânzări apare aceaşi poză )

Oi lua ce-oi găsi de la Metzeler, deşi am fost foarte mulţumit şi de TKC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitasem de acest review, mulţumesc mult klu pentru review şi pentru aducerea aminte ! Sper să ţină şi la mine măcar 7000km, să trec cu bine de vară!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o dilema, sper ca ma puteti ajuta cu niste recomandari(unde ati fost multumiti de caliate/seriozitate/pret):

 

Unde pot monta/echilibra 2 gume TKC80 Tube Type pentru Yamaha XT660Z Tenere in Bucuresti?

 

Urmeaza sa scriu si eu pareri, mai ales din off, fata de Sirac-uriile stock (DAR care au tinut 20k!!! km).

 

 

PS: eu merg pe strada cu 2.1, 2.2spate, dar in off au parut foarte rigide, ce presiuni imi recomandati, pt mobra de mai sus, cu TKC80 in off?

 

 

Multumesc anticipat.

:cheers:

Editat de Tytus The VIRUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu ceva feedback pt Anakee 3.

 

200km - uscat, asfalt - peste Tourance EXP, control mai bun pe viraje, aderenta mai mare (sper ca nu e placebo) :) , franare excelenta.

 

- urmeaza sa vedem pe ud si pe light offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fix asta nu am avut cand! urmeaza.... plus ca nu am access liber la offroad in zona asa usor (deh, civilizatia :) )

 

Nu pot sa le compar cu Anakee 2 pt ca am fost fidel Tourance classic pana la EXP cu care a venit mobra din fabrica. E un baiat care a facut un review pe youtube si zice ceva si vs Anakee 2 (mai bun 3 u pe asfalt, similar pe pamant) sau ceva de genu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Acum că mi se duce TKC80, ar fi vremea să-l schimb pentru ieşirile de luna viitoare ( întâlnirea AT Nădrag şi RallyCamp Oltenia ). Aşadar m-am tot uitat după gume 130-140/80-17, îmi pare rău că nu se găseşte Michelin T63 TL, pentru că la preţ este cel mai apropiat de E09 ( 340 lei pentru 130 ). Din ce am observat defapt, pentru lăţimea de 130mm nu se prea produc cauciucuri TL cramponate.

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=1

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...