mihai.sandu Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 E printre cele ieftine si pentru cei care merg pe asfalt si fac din cand in cand o aroganta si o iau pe drumuri de pamant (uscate). Cauciuc bun ar fi TKC 80... Daca TKC 80 stau pe asfalt cel putin la fel de bine cum stau K60 atunci clar ar fi o alternativa de luat in calcul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 MMV. 5 schimburi au fost mega ok, ultimul cam fuge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 IN STOC MICHELIN PILOT POWER 2CT DOT 2016 MICHELIN ROAT 4 GT DOT 2016 slickuri n-ai? am auzit eu ca-s de succes pe enduro turing si ca pe circuit mergi mai bine cu crampoane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Am fost FOARTE sceptic şi repulsiv faţă de gumele K60 Scout, asta până am achiziţionat o motocicletă echipată cu astfel de anvelope. Le-am folosit până au devenit K60 Slick, cu sârmele pe afară. Sunt fără doar şi poate cea mai potrivită variantă pentru un adventurer autohton: stau bine pe ploaie, durată mare de viaţă, grip în offroad nesimţit pentru striaţiile ce le au, preţ mediu. TKC80 le-am simţit foarte aproape de Anakee2 pe asfalt umed/uscat, păcat de uzura rapidă ce o au (deh, gumă aderentă), în maxim 5000km a trebuit să schimb spatele, faţa a mers spre 20.000km. Combo-ul ideal pentru un all-round este TKC80 faţă şi K60 Scout spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Mitas e09 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Mitas C02 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Mitas C-02 e cauciuc mai pentru "baieti" , altfel auzi tot felul de "aluneca pe ploaie , joaca cand ma aplec pe curbe etc " ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Las-o naibii de treabă, Mitas pe ploaie e de rahat iar eu nu cobor viteza de deplasare pe ploaie, aşadar am nevoie de un cauciuc aderent în toate condiţiile. Voi sunteţi pussy şi o ardeţi pe ploaie ca la promenadă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Pussy vei fii cand vezi balta cu noroi si o sa lasi acceleratia. ))). Mitas E09 "pa viata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Mitas C-02 e cauciuc mai pentru "baieti" , altfel auzi tot felul de "aluneca pe ploaie , joaca cand ma aplec pe curbe etc " ) Adica tu vrei sa-mi spui ca o arzi "reising" pe serpentine cu C- 02... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 posesor de mitas E07 ! aluneca in draci pe asfalt ud ! bune in off si pe asfalt uscat dar pe ud sunt "patine" adevarate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 nu tre sa arzi racing pe curbe...unii merg si normal. Pentru mine e mai important sa tina in teren decat pe ud...daca e uzi mergi mai incet...dar in off te distrezi mai mult cu gume bune...depinde de fiecare cum vrea sa accepte compromisul! Pe sccurt la 100 110kmh max -- eu pot sa merg si cu c02 sau sa fac o transalpina cu pasager -- si voi ramane cu max 30 min in urma cuiva care are cauciucuri de strada... Dar daca dupa stai o zii in afara asfaltului, s-ar putea cel cu c02 sa continue drumul pe cand celalalt sa se intoarca acasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 nu tre sa arzi racing pe curbe...unii merg si normal. Pentru mine e mai important sa tina in teren decat pe ud...daca e uzi mergi mai incet...dar in off te distrezi mai mult cu gume bune...depinde de fiecare cum vrea sa accepte compromisul! Pe sccurt la 100 110kmh max -- eu pot sa merg si cu c02 sau sa fac o transalpina cu pasager -- si voi ramane cu max 30 min in urma cuiva care are cauciucuri de strada... Dar daca dupa stai o zii in afara asfaltului, s-ar putea cel cu c02 sa continue drumul pe cand celalalt sa se intoarca acasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 nu tre sa arzi racing pe curbe...unii merg si normal. Pentru mine e mai important sa tina in teren decat pe ud...daca e uzi mergi mai incet...dar in off te distrezi mai mult cu gume bune...depinde de fiecare cum vrea sa accepte compromisul! Pe sccurt la 100 110kmh max -- eu pot sa merg si cu c02 sau sa fac o transalpina cu pasager -- si voi ramane cu max 30 min in urma cuiva care are cauciucuri de strada... Dar daca dupa stai o zii in afara asfaltului, s-ar putea cel cu c02 sa continue drumul pe cand celalalt sa se intoarca acasa! Da, ma, de acord. Si nu e vorba de timpii scosi la o tura de TA sau TF, e vorba de distractie. Si eu mi-as dori sa pot sa ma bag prin noroaie, dar nu pot sa renunt la alergatura de pe curbele asfaltate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Care a testat michelin anakee 3 in offroad ?! ca onroad am auzit ca sunt bune. Ieri am montat un michelin anakee3 pe spate si peste 2 zile ajung la mare..probabil o sa intru cu motocicleta pe nisip sa o folosesc pe post de suport umbrar ) in fine este vb de maxim 100m de mers pe nisip ( merg undeva unde sunt eu si pescarusii , nu este rezervatie, dar nici mamaia lui mamaia ) pe sosea este diferenta foarte mare ( sta mult mai bine, franeaza mai bine, este mai confortabila ca si amortizare ) urmeaza sa ii pun si pe fata si de asta intreb, ca sa stiu daca le fac set sau le schimb pe ambele cu altceva. pe fata am mitas e07 si spate michelin anakee 3. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Pai ai vazut cum stau anakee 3 la mine, cand am fost la Leaota, deci ai o idee destul de buna. Spune-ne si noua unde mergi tu la plaja, ca poate mai sunt amatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 ai dreptate ! am uitat ca tu aveai anakee 3 atunci ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 doar pentru 100 de m de nisip io zic ca nu are rost sa schimbi cauciucul. daca e sa te afunzi, te poate ajuta cineva, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Aia 100 m de nisip pot deveni un motiv de baie foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 Ca tot a venit vorba, cu toate ca plaja e pustie, vezi ca amenda iei in continuare daca intri cu moto pe nisip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 Ca tot a venit vorba, cu toate ca plaja e pustie, vezi ca amenda iei in continuare daca intri cu moto pe nisip! O fi undeva pe langa Segarcea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 A auzit cineva vreodata de asa ceva? http://www.cauciucurimoto.ro/cgi-bin/rshop.pl?s_p=GoldenTyre-GT201-100_90-19-TL-57H-Roata-fata-DOT2011&details=Ordern&typ=R-278790&cart_id=61317208.1139.18292&ranzahl=1&Breite=100&Quer=90&Felge=19&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&dsco=1139&m_s=1&rsmFahrzeugart=MO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 da, australienii folosesc. au profilul asemanator cu al celor de la heidenau, probabilm insa, nu la fel de bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 Si la aproape jumatate din pret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 18, 2016 Share Postat Iunie 18, 2016 (editat) Si la aproape jumatate din pret...De unde ai scos-o? K60 dimensiunea aia costa 272 de lei. Si iti garantez ca n-o sa fie dot 2011.http://heidenau.ro/categoria/enduro/k-60-front/ Deci nu e nicio afacere. Editat Iunie 18, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.