Speedy.K Postat Noiembrie 8, 2019 Share Postat Noiembrie 8, 2019 Intrebare punctuala pentru cine a avut pe vaca de 200 de kile Anakee Wild si/sau Pirelli Rally STR: cum sunt pe noroi, in off si cum sunt pe asfalt ( atat cald si uscat, cat si rece si ud) la mers mai...hmmm...sportiv. Tre’ sa schimb gumele in primavara si vreau unu din astea doua. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Noiembrie 8, 2019 Share Postat Noiembrie 8, 2019 Pirelly Rally Str am avut eu 2 seturi anul asta (de fapt fata 20k+ km si 2 x spate de min 10k km fiecare) . Pe asfalt uscat sau ud sunt foarte ok. Off road stau bine pe macadam sau pamant uscat. nu le place pietrisul mic. pe noroi asa si asa. nu m-am bagat in noroi adanc, dar prin padure cand ploua nu-s cele mai grozave. totusi eu urmatorul set tot dinastea pun. imi dau incredere mare + ca au aderenta imd ce iesi de pe off pe asflat. sper sa ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 8, 2019 Share Postat Noiembrie 8, 2019 (editat) wild sunt bune,ca si tkc80,dar pe spate tin 5-6000 km (pt vaci cel putin) pe fatza,tin de 2-3 ori mai mult,si sunt bune ambele asta din auzite ,inca nu am probat personal Editat Noiembrie 8, 2019 de mihai c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 9, 2019 Share Postat Noiembrie 9, 2019 Acum 7 ore, ioio_viola a spus: Pirelly Rally Str am avut eu 2 seturi anul asta (de fapt fata 20k+ km si 2 x spate de min 10k km fiecare) . Pe asfalt uscat sau ud sunt foarte ok. Off road stau bine pe macadam sau pamant uscat. nu le place pietrisul mic. pe noroi asa si asa. nu m-am bagat in noroi adanc, dar prin padure cand ploua nu-s cele mai grozave. totusi eu urmatorul set tot dinastea pun. imi dau incredere mare + ca au aderenta imd ce iesi de pe off pe asflat. sper sa ajute Merci, bininteles ca ajuta! Acum 7 ore, mihai c a spus: wild sunt bune,ca si tkc80,dar pe spate tin 5-6000 km (pt vaci cel putin) pe fatza,tin de 2-3 ori mai mult,si sunt bune ambele asta din auzite ,inca nu am probat personal Deci ai avut Wild, si de Rally asa ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 9, 2019 Share Postat Noiembrie 9, 2019 wild are Silviu pe ktm990 pe fata.Eu am precizat 'din auzite',nu am avut,momentan tocesc niste E07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 9, 2019 Share Postat Noiembrie 9, 2019 Acum 3 ore, mihai c a spus: ,momentan tocesc niste E07 Dupa tura de azi cred ca regandesc alegerea cu E-07 si incep sa ma uit catre un E09/10 , cum ziceau baietii mai sus For fun, astea sunt niste Sahara (spre sfarsitul vietii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 10, 2019 Share Postat Noiembrie 10, 2019 Crampoane domnu si te distrezi de numa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 17, 2019 Share Postat Noiembrie 17, 2019 E09 alunecă pe asfalt ud, pe pietre mari și pe iarbă. Trage bine pe asfalt uscat, pietriș, pământ și la noroi. E clar că are crampoanele cum trebuie însă Mitas mai trebuie să lucreze la compoziția cauciucului.Dacă vrei aderență unde e slab, trebuie să cauți la alții și e clar că nici 10000 nu te va ține. Trimis de pe al meu BV9700Pro folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 La 17.11.2019 la 8:28, vis-a-vis a spus: E09 alunecă pe asfalt ud, pe pietre mari și pe iarbă. Trage bine pe asfalt uscat, pietriș, pământ și la noroi. E clar că are crampoanele cum trebuie însă Mitas mai trebuie să lucreze la compoziția cauciucului. pe iarba aluneca orice. mie mi se par rezonabile pe asfalt. cam la fel ca t63... cand ai avut ultima data? ca in ultimii ani nici eu nici altii pe care-i stiu nu s-au plans de ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 Am acum pe V-strom. Fața s-a dus. Vreo 3000 de km. Pe uscat țin foarte bine. Eu merg zilnic cu mobra. Am un stil mai ciudat, unii ar zice că merg subturat, însă doar în treapta 1 și 2 nu dau gaz puternic și nu urc tare în ture. Într-o dimineață de august burnița ca acum. Se udase pe jos. Stăteam la semafor pe Titulescu cu banu Manta. Plec circumspect spre pod fără să accelerez prea tare și când dau a 3-a, cred că a intrat sub 4000 de rpm, intră în derapaj, am lăsat foarte puțin gazul și i-am dat în continuare. Roata s-a învârtit vreo 5 metri în power slide. Deci, nu am bruscat cu nimic. Deja am mâna formată, fiind în al doilea an când merg și iarna, chiar și pe zăpadă. E drept că cu Tourance, care mi-a fugit doar de două ori, însă am forțat. Altă fază. Urcam pe niște cataroaie din Teșila spre Grohotis. Îi dădeam mai tăricel. Am suit cu fața pe un cataroi plat, ca un pătrat cu latura de jumătate de metru și când s-a suit și spatele pe el, puțin gaz și s-a dus într-o parte. Mobra jos, bineînțeles... M-am uitat pe piatră, nici nu avea praf pe ea, doar urma mea de cauciuc care s-a chinuit să prindă aderență. Acum merg mult mai ușor cu ele, am luat frica. Per total sunt bune pentru off-road, am urcat cu v-stromu unde nici nu credeam că e posibil, însă au limitarea asta de compoziție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 Despre ce gume vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 Despre ce motor vorbesti? :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 cred ca despre E09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 20, 2019 Share Postat Noiembrie 20, 2019 (editat) mers 30 km pe pana cu 40 kmh s-a dejantat doar de pe partea cu discul, deci avantajos. Pus petic (ma asteptam sa gasesc carne de mici), bagat inapoi fara dumnezei, zgarieturi sau repetiții. Mitas e09 (simplu). Am comandat e09 18 si e07 21 si o pereche TBliss. Editat Noiembrie 20, 2019 de yuk gramatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Proiectul de iarna va fi la mine sa trec spatele pe tubless. Il sigilez cu ceva banda, valva si pus inapoi E09 Dakar. Nu prea ma vad facand manopera de pana in padure. Am in trusa un Slime si probabil o sa pun si un snur de pana. E09 e cel mai bun pentru stilul meu de actiune cu animalul,chiar daca il schimb la 1 sezon, aprox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Noiembrie 26, 2019 Share Postat Noiembrie 26, 2019 A incercat cineva dunlop trailmax mission? Stiu ca sunt noi si in consecinta au parte de mult "marketing".... La cum arata nu-mi vine sa cred ca sunt atat de minunate si sunt curios care sunt de fapt limitele Aparent sunt foarte noi, prin urmare nu cred sa fi ajuns si prin Romania.... Ramane sa le incercam la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 27, 2019 Share Postat Noiembrie 27, 2019 Aproape as paria ca n-or sa fie disponibile decat pe piata americana. Si ce-mi plac mie vrajelile astea cu 50/50... si mi le arata pe un macadam perfect pe care se poate merge cu orice guma de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 27, 2019 Share Postat Noiembrie 27, 2019 Păi asta înseamnă 50/50. Să mergi aproape fără griji pe un macadam "perfect". Or sa ajungă și la noi, dar ca orice Dunlop, prețu-i măricel în România... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cc's Postat Februarie 1, 2020 Share Postat Februarie 1, 2020 La 08.11.2019 la 20:34, Speedy.K a spus: Intrebare punctuala pentru cine a avut pe vaca de 200 de kile Anakee Wild si/sau Pirelli Rally STR: cum sunt pe noroi, in off si cum sunt pe asfalt ( atat cald si uscat, cat si rece si ud) la mers mai...hmmm...sportiv. Tre’ sa schimb gumele in primavara si vreau unu din astea doua. Merci. Am folosit Anakee wild anul trecut si pe un F800GS Adv in duoa saptamani prin Ro, mai mult de 60% off road, de multe ori drumuri de piatra cam rupte. Pareri: - au tinut 4000km spatele, fata mai merge - comparativ cu K60 Scout am facut 6000km (cam aceleasi tipuri de drum) si spatele e chel, fata mai duce (vezi foto cu guma spate). - chiar dupa montare, in oras, am franat usor pentru a reduce viteza la semafor si au alunecat de parca eram pe ulei. Am repetat franarea si pe uscat si au alunecat iar (ABS deconectat) . Ciudat este ca in curbe nu le-am simtit sa plece dar poate eram cu morcovul deja instalat - pe noroi, iarba, piatra tractiune mult superioara la K60 Scout dar la acesta din urma dunga centrala continua e cauza ( pe iarba sau noroi putin adanc in spaecial ) - nu pareau zgomotoase (comparativ cu TKC80 fata +K60 Scout spate) dar ghidonul parea ca are un fel de blocaj pe zona de centru ( ca si cum ar agata rulmetul de la jug). Daca ai sectiuni/procente mai mari de off-road in tura merita luate, pentru mai mult drum nu cred - uzura mare si aderenta pe asfalt scazuta Revenit la K60 pe spate care in utilizare mai impartita intre on si off au tinut 10.000km si cu comportament bun si pe asfalt ud. Doar ca la asta atunci cand vad o urcare pe iarba uda parca simt in gura gustul ierbii proaspete. Pe drumuri pietruite merg si variantele 50-50 fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 1, 2020 Share Postat Februarie 1, 2020 Merci mult. Comparatia e perfecta, “port” K60 Scout de vreo 5 seturi. Iarasi ar fi buna o recenzie la Karoo Street, si astea par din aceeasi categorie. Care ati incaltat deja, bagati pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Am hotarat sa trec pe Mitas e09 pentru spate..in schimb tot citesc ca pentru fata nu este cea mai stralucita alegere. Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate? Mobra relativ usoara, klr 650cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 (editat) 2 hours ago, ilie.ardeias said: Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate? Mie mi-a placut asta pe fata la Honda Dominator: https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--trail--tires/mc--23--rockrider pe spate merg cu E09 Editat Februarie 3, 2020 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Merci de idee. Il studiasem in trecut dar am trecut peste pentru ca nu exista mc23 pe 130 80 17.Pentru fata..suna interesant..Sent from my iPhone using Tapatalk Imi poti spune, de cand folosesti asa ceva pe fata?Si eventual in ce ritm se uzeaza? Sent from my iPhone using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 L-am pus in August 2015 si l-am dat jos in Iulie 2017, am facut cu el 8500 km. Avea uzura, dar nu era inca "lins". L-am dat jos ca a inceput sa faca urat la franari puternice cu fata la viteze mai mari de 90km/h -incepea sa vobleze, si nu stiam daca e de la cauciuc sau nu, asa ca am pus in locul lui, de proba, un k60 uzat cam 50%, si nu mai facea urat la frana fata. De atunci, din pacate am mers putin cu Dominatorul, maxim 1500km. In schimb pe off mergea fain, mai bine decat E09 si TKC80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.