Jump to content

Recommended Posts

Eu de exemplu am o pompa mica de bicicleta, care baga aer si la dus si la intors, are si manometru pe ea. Dar e mai simplu cu un compresor auto...dupa ore bune de coclau nu iti mai vine sa tragi de pompa...cele cu care vin masinile din fabrica sunt mai calitative decat multe din comert.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, fratelescris a spus:

cele cu care vin masinile din fabrica

Confirm! D-ăla am...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai noroc. Sezonul urmator ar cam trebui sa schimb si eu gumele pe  Ktm 690 (acum am Sahara pe el).

As merge pe E-07 (versiunea non Dakar) pe spate, dar pt fata am vazut ca sunt impartite parerile si multi opteaza pt altceva.

Ce ar putea fi acest altceva in conditiile in care nu fac ceva extrem in off si nici nu caut cele mai mari noroaie (dar daca e nevoie sa le traversez, sa nu fie nevoie de troliu totusi :D). Nu merg incarcat cu bagaje si mi-as dori sa ducai spre 10K km cel putin. Si, ca majoritatea, am de facut cei 100-200 km de asfalt pana/de la coclau.

Hai merci !

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, E-07-le asta e K60-ul lu' 2019 :))))) vorbeste lumea de el mai mult decat il invarte :PPPPP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Csf, ncsf :D Sunt multi care se incadreaza in categoria asta de casual offroader si normal, cauta un 50/50 decent. Si cand apare ceva care chiar ofera ceva pacolo... Momentan da, am vazut ca mai toata lumea zice ca e tha shiznit in categoria asta, asa ca cine's io sa ma pun contra ? :D

 

Pt fata personal ma uitam la E-10, dar n-am habar cum se comporta in conditii de asfalt si cam cat tine pe o mobra din categoria lui 690. Si daca face casa buna cu 07.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune e09 daca vrei mortis mitas ... mai putin agresiv decat e09, t63, tkc, d908, mt21 etc e pacat pt lc4... e ca si cum ti-ai taia suspensiile la juma ca tina mai mult :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

E07 am eu fata-spate,puteai sa le vezi si sa le si probezi prin Buzau...

Ggobi zicea ca nu ar fi grozav pe fata din-asta in offroad,imi recomanda unu mai cramponat dar nu am retinut care,ceva gen Pirelli

Pt asfalt mie imi par ideale E07 (in segmentul asta 50-50 desigur),iar pe off par ok,dar nu am experienta cu altceva

Eu le mai tin un an apoi am sa incerc ceva mai potrivit pt namol/pietre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac un test cand ne vedem data viitoare Mihai ;)

Ca update, cred ca m-am hotarat la Anakee Wild pe fata si E-07 spate.  Ar mai fi si varianta de TKC80 pe fata, dar tind spre Wild (am inteles ca sunt o idee mai ok pe asfalt si pe udatura, dar o idee mai galagioase).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, Cap0ne a spus:

Ar mai fi si varianta de TKC80 pe fata, dar tind spre Wild (am inteles ca sunt o idee mai ok pe asfalt si pe udatura, dar o idee mai galagioase).

Daca te intereseaza sa vezi cum se simte, am acasa un tkc80 in stare buna. Vezi postul #931 din link: 

 

 

Edited by danutu_m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capone, am avut tkc80 fata si spate si pe noroi se incarca ca naiba, deci o sa-ti trebuiasca troliu.

Pe de alta parte, mi s-au parut foarte aderente si era distractie pe serpentine. La anu cred ca renunt la cramponate si iau tkc80 inapoi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 05.11.2019 la 12:57, b374 a spus:

lol, E-07-le asta e K60-ul lu' 2019 :))))) vorbeste lumea de el mai mult decat il invarte :PPPPP

Not so true, am pe 800 si le-am invartit ceva in conditiile in care am mers mai mult cu aia mica anu' asta.

 

La 05.11.2019 la 14:33, b374 a spus:

pune e09 daca vrei mortis mitas ... mai putin agresiv decat e09, t63, tkc, d908, mt21 etc e pacat pt lc4... e ca si cum ti-ai taia suspensiile la juma ca tina mai mult :P

Sustin chestia cu suspensia, mi se pare cam aiurea sa ai altceva in afara de cramponate pe lc4, dar mna acu vad ca e un trend sa-si ia luea mobre din segmentul adv si sa puna gume de asfalt pe ele, asa ca .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare punctuala pentru cine a avut pe vaca de 200 de kile Anakee Wild si/sau Pirelli Rally STR: cum sunt pe noroi, in off si cum sunt pe asfalt ( atat cald si uscat, cat si rece si ud) la mers mai...hmmm...sportiv.

Tre’ sa schimb gumele in primavara si vreau unu din astea doua.

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirelly Rally Str am avut eu 2 seturi  anul asta (de fapt fata 20k+ km si 2 x spate de min 10k km fiecare) . Pe asfalt uscat sau ud sunt foarte ok. Off road stau bine pe macadam sau pamant uscat. nu le place pietrisul mic. pe noroi asa si asa. nu m-am bagat in noroi adanc, dar prin padure cand ploua nu-s cele mai grozave. totusi eu urmatorul set tot dinastea pun. imi dau incredere mare + ca au aderenta imd ce iesi de pe off pe asflat. 

 

sper sa ajute :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wild sunt bune,ca si tkc80,dar pe spate tin 5-6000 km (pt vaci cel putin)

pe fatza,tin de 2-3 ori mai mult,si sunt bune ambele

asta din auzite ,inca nu am probat personal

Edited by mihai c

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, ioio_viola a spus:

Pirelly Rally Str am avut eu 2 seturi  anul asta (de fapt fata 20k+ km si 2 x spate de min 10k km fiecare) . Pe asfalt uscat sau ud sunt foarte ok. Off road stau bine pe macadam sau pamant uscat. nu le place pietrisul mic. pe noroi asa si asa. nu m-am bagat in noroi adanc, dar prin padure cand ploua nu-s cele mai grozave. totusi eu urmatorul set tot dinastea pun. imi dau incredere mare + ca au aderenta imd ce iesi de pe off pe asflat. 

 

sper sa ajute :)

Merci, bininteles ca ajuta!

Acum 7 ore, mihai c a spus:

wild sunt bune,ca si tkc80,dar pe spate tin 5-6000 km (pt vaci cel putin)

pe fatza,tin de 2-3 ori mai mult,si sunt bune ambele

asta din auzite ,inca nu am probat personal

Deci ai avut Wild, si de Rally asa ai auzit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wild are Silviu pe ktm990 pe fata.Eu am precizat 'din auzite',nu am avut,momentan tocesc niste E07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, mihai c a spus:

,momentan tocesc niste E07

Dupa tura de azi cred ca regandesc alegerea cu E-07 si incep sa ma uit catre un E09/10 , cum ziceau baietii mai sus :D

 

For fun, astea sunt niste Sahara (spre sfarsitul vietii) :)

IMG_6604.jpg

IMG_6603.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crampoane domnu si te distrezi de numa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E09 alunecă pe asfalt ud, pe pietre mari și pe iarbă. Trage bine pe asfalt uscat, pietriș, pământ și la noroi. E clar că are crampoanele cum trebuie însă Mitas mai trebuie să lucreze la compoziția cauciucului.
Dacă vrei aderență unde e slab, trebuie să cauți la alții și e clar că nici 10000 nu te va ține.

Trimis de pe al meu BV9700Pro folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 17.11.2019 la 8:28, vis-a-vis a spus:

E09 alunecă pe asfalt ud, pe pietre mari și pe iarbă. Trage bine pe asfalt uscat, pietriș, pământ și la noroi. E clar că are crampoanele cum trebuie însă Mitas mai trebuie să lucreze la compoziția cauciucului.

 

pe iarba aluneca orice. mie mi se par rezonabile pe asfalt. cam la fel ca t63... cand ai avut ultima data? ca in ultimii ani nici eu nici altii pe care-i stiu nu s-au plans de ele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am acum pe V-strom. Fața s-a dus. Vreo 3000 de km. Pe uscat țin foarte bine. Eu merg zilnic cu mobra. Am un stil mai ciudat, unii ar zice că merg subturat, însă doar în treapta 1 și 2 nu dau gaz puternic și nu urc tare în ture. Într-o dimineață de august burnița ca acum. Se udase pe jos. Stăteam la semafor pe Titulescu cu banu Manta. Plec circumspect spre pod fără să accelerez prea tare și când dau a 3-a, cred că a intrat sub 4000 de rpm, intră în derapaj, am lăsat foarte puțin gazul și i-am dat în continuare. Roata s-a învârtit vreo 5 metri în power slide. Deci, nu am bruscat cu nimic. Deja am mâna formată, fiind în al doilea an când merg și iarna, chiar și pe zăpadă. E drept că cu Tourance, care mi-a fugit doar de două ori, însă am forțat.

Altă fază. Urcam pe niște cataroaie din Teșila spre Grohotis. Îi dădeam mai tăricel. Am suit cu fața pe un cataroi plat, ca un pătrat cu latura de jumătate de metru și când s-a suit și spatele pe el, puțin gaz și s-a dus într-o parte. Mobra jos, bineînțeles... M-am uitat pe piatră, nici nu avea praf pe ea, doar urma mea de cauciuc care s-a chinuit să prindă aderență. Acum merg mult mai ușor cu ele, am luat frica. Per total sunt bune pentru off-road, am urcat cu v-stromu unde nici nu credeam că e posibil, însă au limitarea asta de compoziție. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce motor vorbesti? :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...