Orvo Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Pe Louis am gasit garnitura pentru ambreiaj ... As fi preferat set, credeam ca exista. Mai sap putin. Romi-moto din cate am vazut aduce Louis, de unde pot lua si eu. Alta intrebare: Oare se potriveste pe XV535 un rezervor de XV1100 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Of, tot eu trebuie sa caut pentru voi :-( La Romi-Moto avem asa: 735.85.83 -- garnitura ambreiaj (27RON) 734.43.69 -- garnitura alternator (20RON) La Louis avem asa: 10042749 -- set complet garnituri motor (87,95EUR) 10043216 -- garnitura ambreiaj (5,95EUR) 10050241 -- garnitura-inel pentru filtrul de ulei (1,45EUR) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Mii de multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Unde gasesc si eu o astfel de aripa? Sau cine poate face in Romanica? As fi facut comanda pe ebay, dar vad ca nu trimite decat in UK http://cgi.ebay.co.uk/MUDGUARD-CHOPPER-STE...=item3a639f18e5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Unde gasesc si eu o astfel de aripa? Sau cine poate face in Romanica? As fi facut comanda pe ebay, dar vad ca nu trimite decat in UKhttp://cgi.ebay.co.uk/MUDGUARD-CHOPPER-STE...=item3a639f18e5 vezi ca sunt mai multe dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Merci. O sa studiez si varianta asta. Acum intervine alta problema.....cum se descurca vopsitorul cu tabla zincata, la modul ca poate fi vopsita? Mesaj completat A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok? Mesaj completat A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok? Editat Martie 9, 2011 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Pentru sezonul 2011 , i-am dat Motul 3100 20W50 MINERAL +filtru ulei Hiflo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pentru sezonul 2011 , i-am dat Motul 3100 20W50 MINERAL +filtru ulei Hiflo..... Si eu am bagat la fel si se pare ca mergem bine, pana acum. Am observat sa intra greu in treapta a patra dar m-am carat ture scurte cu el doar la 3-5 grade si cred ca de aia face problema asta. Este un ulei mai gros si nu e recomandat pt zile reci. Sper ca in zile mai calde sa dispara problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psihologu Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! si eu am VIRAGO si cred ca ar fi mult mai utila ideea ta, decat sa stam sa cautam pe tot forumul sau nu stiu prin ce alte parti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Ieri am scos mobra din casa ...in garaj..) .Am curatat si am uscat la bujii de mi-au iesit peri negri (eu sunt alb tot oricum)... Pe cilindrul din fata aveam NGK---BPR5E ..si pe al din coada BPR7E...Le-am aruncat si am cumparat doua Boashe care au cifra 7 in cod...ieftine si bune.Pe cutie scrie ca sunt facute in Germania dar sunt sigur ca miros a ,,made by ship" .Chestia este ca a pornit mai bine ca niciodata .Maine o dau putin pe ,,serpentinele" de la Caldarusani.Offffff cat de dor imi era de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Acum 2 ani am mers un sezon cu bujii Sinterom pentru Oltcit fara sa am probleme cu ele... Le cumparasem doar ca nu-mi mai pornea cu NGK-urile la inceput de sezon si, chiar daca aveam de gand sa le inlocuiesc cu alte noi (tot NGK), am uitat de ele acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu am facut 100 km cu mobra ca a si aparut prima problema... Nu mai merge senzorul de neutral si nu pot porni motorul decat cu ambreajul tras. Unde e amplasat senzorul asta si e greu de desfacut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat! YES...din astea am luat si eu ..(probabil China dar acelasi cod) si mama ce merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu mai merge senzorul de neutral si nu pot porni motorul decat cu ambreajul tras. Unde e amplasat senzorul asta si e greu de desfacut? Senzor ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Va salut! De azi am dat si eu de necaz cu motorul - virago 535 1994. Am iesit la plimbare si dupa 25km, am oprit cu grupul de motociclisti. Am scos din viteza si in cateva secunde s-a oprit motorul. De aici a inceput calvarul: ba nu mai pornea, ba pornea si se auzea un zgomot ciudat, ba de cateva ori parca ramanea electromotorul cuplat. Am stat putin sa se mai raceasca si la o noua pornire a fost OK. Am hotarat sa ne intoarcem acasa si dupa 5 metri s-a cuplat electromoturl din mers, in viteza I. Am reusit sa aduc motorul acasa cu ajutorul unui papuc. S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Senzor ambreiaj Eu nu cu senzorul de ambreaj am probleme, am probleme cu ala de neutral. Il scot la neutral si nu se aprinde becul verde din bord. Si daca vreau sa il pornesc nu pot decat daca trag ambreajul ca si cum ar fi in viteza. Din cand in cand se mai aprinde si am si o problema cu vitezele, ori nu intra in viteza ori "carie" foarte tare. Editat Martie 13, 2011 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Da prieteni si eu ca muulti alti am profitat de vremea frumoasa si am scos de la iernat mobra.Cu exceptia ruginii de pe jenti nimic in plus fata de cum am lasat-o asta toamna.Am pus bateria ,pe care nu am incarcat-o de loc de cand am dat-o jos de pe mobra,inainte am curatat putin bujiile si la a doua tura de impins a pornit.M-am plimbat vreo 30 de min. cat sa-mi iau doza si am revenit fericit acasa. Ce intrebare am eu , este normal ca atunci cand accelerez sa scada tensiunea de incarcare?La relanti este 12,5 si in ture este 12.2.Sa fie de vina faptul ca bateria este descarcata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ce intrebare am eu , este normal ca atunci cand accelerez sa scada tensiunea de incarcare?La relanti este 12,5 si in ture este 12.2.Sa fie de vina faptul ca bateria este descarcata? releu incarcare.... pe acolo tre sa verifici la pornire, ai pornit bine deci bateria e buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Va salut!De azi am dat si eu de necaz cu motorul - virago 535 1994. Am iesit la plimbare si dupa 25km, am oprit cu grupul de motociclisti. Am scos din viteza si in cateva secunde s-a oprit motorul. De aici a inceput calvarul: ba nu mai pornea, ba pornea si se auzea un zgomot ciudat, ba de cateva ori parca ramanea electromotorul cuplat. Am stat putin sa se mai raceasca si la o noua pornire a fost OK. Am hotarat sa ne intoarcem acasa si dupa 5 metri s-a cuplat electromoturl din mers, in viteza I. Am reusit sa aduc motorul acasa cu ajutorul unui papuc. S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Probabil bendixul( se afla in spatele volantului dela alternator). Posibil sa se fi slabit suruburile, 3 la numar, sau carcasa din tabla ce tine cele 3 role este deformata sau chiar rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...m7907#sch125337 piesa numarul 10. Nu stiu cat te ajuta desenul dar iti zic sigur ca este in carcasa cutiei de viteze sub capacul de pe partea stanga. Verifica vizual prima data poate ai bafta si e un fir intrerupt. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Are cineva o toba de Virago 535 de vanzare? Sau doreste cineva la schimb o toba cu trasee independente si cu silencer+o mica diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) Am reusit pana la urma sa indoi doua tevi de inox destul de groase (3mm ) dupa ce le-am umplut cu nisip si am strambat si o cumpana de fantana.Este adevarat ,aveau deja forma ideala si nu a trebuit sa le mai curbez mult..(cam 12 cm).Nu spun de unde provin tevile ca o sa radeti ..putin mai mult .!! Ce vreau sa stiu : cum pare ,,la ochi".???.cam care ar fi ,,deschiderea ideala eu avand in momentul de fata posibilitatea sa o fac intre 65 cm si 80 cm..???Si nu in ultimul rand cat de dura sau de elastica trebuie facuta prinderea de cadru si de profilele ce sustin comenzile .Eu m-am gandit la ceva ,,platband" de 3-4mm grosime (sus cam 7 cm lungime si jos vine cam 10-12 cm ) ..sa fie o prindere nici elastica dar nici righida ( de genul ...sa fie fata mare dar si curva)... Pun cateva poze.Stiu ca era mult mai simplu sa apelez la un meserias ..la Rados de exemplu mai ales ca si eu lucrez ,,de mana" ca si el si stiu valoarea muncii.Pana nu o sa iasa soarele si pe strada mea nu voi putea decat sa admir lucrarile lui .Lipsa acuta de bani ma face sa dau eu cu ciocanul (ca nu va iesi chiar cum trebuie este altceva ) .. Astept sugestii ,critici,laude,bere si femei..ordinea o alegeti voi.Tevile sunt mult mai lungi..sunt petrecute pt a imi lasa libertatea miscarii..daca este nevoie mai tai daca nu..pot mari... PS-totul este prins in sarme si duct tape ). Editat Martie 15, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V_for_Whatever Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 As dori sa apelez la intelepciunea voastra intr-o problema: Vreau sa schimb ghidonul Viragei mele cu unul mai mare si nu imi ajung cablurile...cam ce pot face si cam la ce suma ar ajunge o distractie de genul? mentionez ca imi mai trebuie aprox. 4-5 cm in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 As dori sa apelez la intelepciunea voastra intr-o problema: Vreau sa schimb ghidonul Viragei mele cu unul mai mare si nu imi ajung cablurile...cam ce pot face si cam la ce suma ar ajunge o distractie de genul? mentionez ca imi mai trebuie aprox. 4-5 cm in plus. Sal, cablul de acceleratie e cel mai simplu de schimbat (si io l-am schimbat ca s-o rupt) iei un cablu de bicicleta de ala mai gros dar sa-ti potriveasca "nuca" la manson , il tai cat iti trebe si-i pui pe celalalt capat o alta "nuca" cu surub, ii un fel de bolt cu gaura unde intra cablul iar in cap are surub care strange cablul, io am luat de la un magazin de scutere un bolt de ala. (cablu cam 5 lei+bolt cam 2 lei = cam 7 lei). Furtun frana gasesti la comanda la ceva magazin de furtune hidraulice, eventual mergi cu furtunul pe care il ai acum sau nu.... daca ai drum prin Zalau, este un magazin cu furtune hidraulice in curte la Multicom, pe partea dreapta cum intri, gasesti acolo la metru, preturi nu stiu.......... Cablu ambreiaj cred ca este pe mai multe lungimi, aici nu stiu sa-ti zic nimic, sorry...... Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.