Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Pe Louis am gasit garnitura pentru ambreiaj ... As fi preferat set, credeam ca exista. Mai sap putin. Romi-moto din cate am vazut aduce Louis, de unde pot lua si eu.

 

Alta intrebare: Oare se potriveste pe XV535 un rezervor de XV1100 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of, tot eu trebuie sa caut pentru voi :-(

 

La Romi-Moto avem asa:

  • 735.85.83 -- garnitura ambreiaj (27RON)
  • 734.43.69 -- garnitura alternator (20RON)

La Louis avem asa:

  • 10042749 -- set complet garnituri motor (87,95EUR)
  • 10043216 -- garnitura ambreiaj (5,95EUR)
  • 10050241 -- garnitura-inel pentru filtrul de ulei (1,45EUR)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. O sa studiez si varianta asta. Acum intervine alta problema.....cum se descurca vopsitorul cu tabla zincata, la modul ca poate fi vopsita?

Mesaj completat

A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok?

Mesaj completat

A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok?

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Pentru sezonul 2011 , i-am dat Motul 3100 20W50 MINERAL +filtru ulei Hiflo.....

Si eu am bagat la fel si se pare ca mergem bine, pana acum. Am observat sa intra greu in treapta a patra dar m-am carat ture scurte cu el doar la 3-5 grade si cred ca de aia face problema asta. Este un ulei mai gros si nu e recomandat pt zile reci. Sper ca in zile mai calde sa dispara problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar :laugh: . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! :D

 

si eu am VIRAGO si cred ca ar fi mult mai utila ideea ta, decat sa stam sa cautam pe tot forumul sau nu stiu prin ce alte parti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am scos mobra din casa ...in garaj..:laugh:) .Am curatat si am uscat la bujii de mi-au iesit peri negri (eu sunt alb tot oricum)...

Pe cilindrul din fata aveam NGK---BPR5E ..si pe al din coada BPR7E...Le-am aruncat si am cumparat doua Boashe care au cifra 7 in cod.:D..ieftine si bune.Pe cutie scrie ca sunt facute in Germania dar sunt sigur ca miros a ,,made by ship" .Chestia este ca a pornit mai bine ca niciodata .Maine o dau putin pe ,,serpentinele" de la Caldarusani.Offffff cat de dor imi era de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani.

Acum 2 ani am mers un sezon cu bujii Sinterom pentru Oltcit fara sa am probleme cu ele...

Le cumparasem doar ca nu-mi mai pornea cu NGK-urile la inceput de sezon si, chiar daca aveam de gand sa le inlocuiesc cu alte noi (tot NGK), am uitat de ele acolo :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut 100 km cu mobra ca a si aparut prima problema... Nu mai merge senzorul de neutral si nu pot porni motorul decat cu ambreajul tras. Unde e amplasat senzorul asta si e greu de desfacut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat!

 

YES...din astea am luat si eu ..(probabil China dar acelasi cod) si mama ce merge..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

De azi am dat si eu de necaz cu motorul - virago 535 1994. Am iesit la plimbare si dupa 25km, am oprit cu grupul de motociclisti. Am scos din viteza si in cateva secunde s-a oprit motorul. De aici a inceput calvarul: ba nu mai pornea, ba pornea si se auzea un zgomot ciudat, ba de cateva ori parca ramanea electromotorul cuplat. Am stat putin sa se mai raceasca si la o noua pornire a fost OK. Am hotarat sa ne intoarcem acasa si dupa 5 metri s-a cuplat electromoturl din mers, in viteza I. Am reusit sa aduc motorul acasa cu ajutorul unui papuc. S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cu senzorul de ambreaj am probleme, am probleme cu ala de neutral. Il scot la neutral si nu se aprinde becul verde din bord. Si daca vreau sa il pornesc nu pot decat daca trag ambreajul ca si cum ar fi in viteza. Din cand in cand se mai aprinde si am si o problema cu vitezele, ori nu intra in viteza ori "carie" foarte tare.

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da prieteni si eu ca muulti alti am profitat de vremea frumoasa si am scos de la iernat mobra.Cu exceptia ruginii de pe jenti nimic in plus fata de cum am lasat-o asta toamna.Am pus bateria ,pe care nu am incarcat-o de loc de cand am dat-o jos de pe mobra,inainte am curatat putin bujiile si la a doua tura de impins a pornit.M-am plimbat vreo 30 de min. cat sa-mi iau doza si am revenit fericit acasa.

Ce intrebare am eu , este normal ca atunci cand accelerez sa scada tensiunea de incarcare?La relanti este 12,5 si in ture este 12.2.Sa fie de vina faptul ca bateria este descarcata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intrebare am eu , este normal ca atunci cand accelerez sa scada tensiunea de incarcare?La relanti este 12,5 si in ture este 12.2.Sa fie de vina faptul ca bateria este descarcata?

 

releu incarcare....

 

pe acolo tre sa verifici

 

la pornire, ai pornit bine deci bateria e buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

De azi am dat si eu de necaz cu motorul - virago 535 1994. Am iesit la plimbare si dupa 25km, am oprit cu grupul de motociclisti. Am scos din viteza si in cateva secunde s-a oprit motorul. De aici a inceput calvarul: ba nu mai pornea, ba pornea si se auzea un zgomot ciudat, ba de cateva ori parca ramanea electromotorul cuplat. Am stat putin sa se mai raceasca si la o noua pornire a fost OK. Am hotarat sa ne intoarcem acasa si dupa 5 metri s-a cuplat electromoturl din mers, in viteza I. Am reusit sa aduc motorul acasa cu ajutorul unui papuc. S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

 

Probabil bendixul( se afla in spatele volantului dela alternator). Posibil sa se fi slabit suruburile, 3 la numar, sau carcasa din tabla ce tine cele 3 role este deformata sau chiar rupta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...m7907#sch125337

piesa numarul 10. Nu stiu cat te ajuta desenul dar iti zic sigur ca este in carcasa cutiei de viteze sub capacul de pe partea stanga. Verifica vizual prima data poate ai bafta si e un fir intrerupt.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pana la urma sa indoi doua tevi de inox destul de groase (3mm ) dupa ce le-am umplut cu nisip si am strambat si o cumpana de fantana.Este adevarat ,aveau deja forma ideala si nu a trebuit sa le mai curbez mult..(cam 12 cm).Nu spun de unde provin tevile ca o sa radeti ..putin mai mult .!!

 

Ce vreau sa stiu : cum pare ,,la ochi".???.cam care ar fi ,,deschiderea ideala eu avand in momentul de fata posibilitatea sa o fac intre 65 cm si 80 cm..???Si nu in ultimul rand cat de dura sau de elastica trebuie facuta prinderea de cadru si de profilele ce sustin comenzile .Eu m-am gandit la ceva ,,platband" de 3-4mm grosime (sus cam 7 cm lungime si jos vine cam 10-12 cm ) ..sa fie o prindere nici elastica dar nici righida ( de genul ...sa fie fata mare dar si curva)...

Pun cateva poze.Stiu ca era mult mai simplu sa apelez la un meserias ..la Rados de exemplu mai ales ca si eu lucrez ,,de mana" ca si el si stiu valoarea muncii.Pana nu o sa iasa soarele si pe strada mea nu voi putea decat sa admir lucrarile lui .Lipsa acuta de bani ma face sa dau eu cu ciocanul (ca nu va iesi chiar cum trebuie este altceva ) ..

 

Astept sugestii ,critici,laude,bere si femei..ordinea o alegeti voi.Tevile sunt mult mai lungi..sunt petrecute pt a imi lasa libertatea miscarii..daca este nevoie mai tai daca nu..pot mari...

 

PS-totul este prins in sarme si duct tape :laugh:).

post-53858-1300209458_thumb.jpg

post-53858-1300209514_thumb.jpg

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa apelez la intelepciunea voastra intr-o problema:

 

Vreau sa schimb ghidonul Viragei mele cu unul mai mare si nu imi ajung cablurile...cam ce pot face si cam la ce suma ar ajunge o distractie de genul? mentionez ca imi mai trebuie aprox. 4-5 cm in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa apelez la intelepciunea voastra intr-o problema:

 

Vreau sa schimb ghidonul Viragei mele cu unul mai mare si nu imi ajung cablurile...cam ce pot face si cam la ce suma ar ajunge o distractie de genul? mentionez ca imi mai trebuie aprox. 4-5 cm in plus.

 

Sal, cablul de acceleratie e cel mai simplu de schimbat (si io l-am schimbat ca s-o rupt) iei un cablu de bicicleta de ala mai gros dar sa-ti potriveasca "nuca" la manson , il tai cat iti trebe si-i pui pe celalalt capat o alta "nuca" cu surub, ii un fel de bolt cu gaura unde intra cablul iar in cap are surub care strange cablul, io am luat de la un magazin de scutere un bolt de ala. (cablu cam 5 lei+bolt cam 2 lei = cam 7 lei).

Furtun frana gasesti la comanda la ceva magazin de furtune hidraulice, eventual mergi cu furtunul pe care il ai acum sau nu.... daca ai drum prin Zalau, este un magazin cu furtune hidraulice in curte la Multicom, pe partea dreapta cum intri, gasesti acolo la metru, preturi nu stiu..........

Cablu ambreiaj cred ca este pe mai multe lungimi, aici nu stiu sa-ti zic nimic, sorry......

 

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...