SERGHEI42 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Are cineva pe aici de vanzare pantaloni de piele moto (stil jeans) ?? Ca am cautat de m-a luat capul dupa ceva culoare neagra ,cu 92 circumferinta in talie si un 85cm lungime crac (pe interior) ...second evident.Buna si o pereche de jeans moto daca pretul este decent.Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Are cineva pe aici de vanzare pantaloni de piele moto (stil jeans) ?? Ca am cautat de m-a luat capul dupa ceva culoare neagra ,cu 92 circumferinta in talie si un 85cm lungime crac (pe interior) ...second evident.Buna si o pereche de jeans moto daca pretul este decent.Multzam. Vezi ca erau o gramada la echipamente, era o tipa Celowar parca care vindea multe echipamente. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Vezi ca erau o gramada la echipamente, era o tipa Celowar parca care vindea multe echipamente. bafta Dimensiuni cam ,,mici"...eu am masuri ,,perfecte"si mai greu pe piatza (circumferinta talie 94-96cm ,solduri 106-108..lungime crac 75...80cm)..Multumesc .Am cerut ,acum sa vedem ce are in stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Vand Yamaha Virago XV535 din 1996. Pentru mai multe detalii gasiti anuntul aici: http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=507554 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Virago 250 de vanzare 1200 de iepuroi. cauciucuri noi, ulei+filtru noi, aripa fata crom, proiectoare angel-eyes albastre, functioneaza perfect, consum mic, se da cu coburi incapatoare de piele Iron Horse. Nu are asigurare, a expirat in Decembrie 2012 si nu am reinnoit-o. ITP valabil 2014.59000 Km reali. Mai multe detalii la telefon. contact: 0758019117 Mai multe poze, inclusiv cu coburile aici: http://bikersforum.ro/vanzareyamaha-virago-xv250-an-fabricatie-1991-1399-euro-negociabil/ Editat Aprilie 8, 2013 de shackalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Nu dai separat suportii de coburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Imi pare rau, dar se vand doar "la pachet" cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Caut suporti coburi pentru 535. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Si ceva amuzant, zic eu... p.s: Cristi, am rezolvat cu rezervorul. Multumesc mult pt intentie, am inteles ca esti maestru al carburatoarelor si voi apela la tine cand o sa fie motorul gata, sa il reglezi putin si pe al meu Ca sa nu se mai inteleaga gresit, nu acum, inca e demontat complet, mai dureaza cam 2 luni probabil sa-l termin (buget mic, timp putin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Nu dai separat suportii de coburi? Eu i-am confectionat singur dintr-un schelet de scaun. M-am folosit de faptul ca teava este gata indoita, tai si sudezi exact ce-ti trebuie. Ai timp sa-l studiezi cand jung la Focsani... In final asa arata! Cutiile sunt Givi si sunt detasabile. Daca vrei informatii suplimentare pot revenii cu ce te intreseaza. ...inca e demontat complet, mai dureaza cam 2 luni probabil... Fa poze la carburi inainte de demontare si in timpul demontarii, ma intereseaza. Apoi te ajuta si pe tine la reparatie. Editat Aprilie 9, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Omule,arata de nota 10 cu cutiile alea iar suportii chiar au fost ganditi nu gluma..Jos palaria.Mi-ai schimbat planurile de viitor ,acum vreau si eu ,,cutii" ..normal )) Ai tocat 3-4 scaune ,pliante cumva? Editat Aprilie 9, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Fa poze la carburi inainte de demontare si in timpul demontarii, ma intereseaza. Apoi te ajuta si pe tine la reparatie. Da, o sa fac... multe poze Si o sa mai studiez si manualul inainte de a ma apuca de el... noroc ca e unul singur Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 ...in ambele manuale Haynes, Clymer, cilindrul fata are jiglerul principal (main jet) 137.5 iar cilindrul spate 135.... Profitand de vremea capricioasa, stimulat de discutiile de acum cateva zile si in special pentru faptul ca intentionam sa rezolv o situatie mai veche, m-am decis sa demontez carburile... operatie nu tocmai placuta... Deci: pe jiglerel principal al carburatorului cilindrului din fata scrie 135 - conform cu fotocaptura setului de reparatie pusa de tine. Atasez foto si documentul lui Haynes in care indicatia este evident gresita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Ohoooo...ai aparut .cand ai timp sa ma primesti si pe mine sa fac o sincronizare cu scula aia a ta ? Si mai vreau sa imi arati metoda ta de scoatere a carburatoarelor de pe motor ca la mine ceva este dubios..dar asta numai la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) arata de nota 10 cu cutiile alea... Initial am facut un suport pentru un top case de care aveam mare nevoie. Prinderea era facuta doar in cadru si aripa. Greutatea si vibratiile au facut ca aripa sa se fisureze. Astfel a trebuit sa fac cadrele laterale pentru a putea adauga a treia prindere in consola. Suportul a devenit foarte rigid si tine si aripa mai bine. Din cauza cutiei de plastic coburile din piele nu dadeau bine, am renuntat si astfel am ales doua side case de 21L de la Givi. Acum totul este ok, cand am nevoie le atasez si pe ele fara a strica aspectul motorului de ansamblu. Impreuna cutiile totalizeaza peste 80L. Pun foto cu prinderile ca sa te inspiri. Trebe adaugat un sistem de prindere a lampilor de semnalizare ce sunt amplasate mai in spate. ...sa imi arati metoda ta de scoatere a carburatoarelor de pe motor ca la mine ceva este dubios.... Demontarea bateriei de carburi este destul de dificila, evident nu imposibila... motiv pentru care am tot amanat-o! Iti ia cateva ore si... mai multe beri. Editat Aprilie 11, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ma,ca ia timp stiu (rezervor jos,burdufuri..etc ) ...de beri nu stiu cate bucati dar stiu ca se consuma la demontare o sticla de vin iar la montat la fel. Terminatiile cadrului le-am folosit si eu ca sa pun sissy-bar-ul..Cadrul il fac pana la urma (mai ales ca am deja un model pentru inspiratie ,mersi) ...cutiile sunt cam scumpe din cate am vazut .oricum viroaga arata foarte bine cu ele .Cruiserul asta se preteaza si la chestii retro si la chestii moderne.Imi place asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 vand husa de protectie integrala PROTECH, compusa din doua piese, inchidere cu fermoar.....asigura acoperirea integrala a motocicletei, protejeaza complet motocicleta de praf si noroi! dimensini 232x100x125....pret 50lei! husa este nou nouta, in cutie!.....se potriveste perfect pentru un virago 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 vand husa de protectie integrala PROTECH, compusa din doua piese, inchidere cu fermoar.....asigura acoperirea integrala a motocicletei, protejeaza complet motocicleta de praf si noroi! dimensini 232x100x125....pret 50lei! husa este nou nouta, in cutie!.....se potriveste perfect pentru un virago 750 ai PM..vreau eu husa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 s-a VANDUT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Salutare, ca proaspat posesor de Yamaha Virago 535, in primul rand va salut, apoi va intreb, cum stii cand trebuie sa schimbi anvelopele? Este prima motocicleta, primul sezon, primele intrebari. Ce trebuie sa verifici, ca sa iti dai seama de calitatea lor, daca si cat mai "merg" ? Va arat cum sunt anvelopele mele in momentul de fata, ca logica mea imi spune ca striatiile talpii si carnea dicteaza, dar cu toate astea, citesc forumul de ceva vreme si am inteles ca nu doar asta conteaza. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Ce an de fabricatie au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Daca imi explici si unde sa citesc asta... Inca un lucru, exista vreun manual de reparatii/service gratuit? vreun pdf care nu trebuie cumparat, si se vrea impartasit? Sau vreun manual original de cumparat (dala cu foi si cat ar costa.) Editat Aprilie 12, 2013 de MaimutaGalbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Maimuta,pe fata vad ca ai cauciuc de calitate ...pacat ca este ,,rascopt"..adica vechi rau.Si spatele pare la fel de vechi.Daca tragi cu unghia pe el vei vedea ca se strange cauciuc sub ea.Incepe sa se faramiteze.... Profilul cauciucului (adancimea) este data functie de tara : parca 1.4 mm era un minim dar nu bag mana in foc.Daca pe lateral apar ,mici fisuri" asta este semn de batranete si daca ai ajuns sa vezi ,,fisurile"inseamna ca esti norocos sau meserias pe moto ) In timp elasticitatea cauciucului se diminueaza,devine mai dur chiar daca afara este cald si asfaltul frige.Eu am avut pe mobra gume din "97 parca )) si am mers si eu cu ele 3 ani.Guma de pe fata arata la fel ca a ta (chiar si aceeasi firma) ,spatele arata mai bine dar cam tocit.la cea mai mica intentie d franare cu spatele,pierdeam aderenta .Acum cu gumele noi pot frana chiar tare fara sa fuga .Difernta o sesizezi abia cand schimbi primul rand de gume ,dupa aceea te asigur ca vei face pe dracu in patru sa le schimbi la timp . Mai este chestia cu DOT-ul pe care-l gasesti pe lateralul cauciucului. (an fabricatie Dupa DOT o sa vezi o ,,serie" care cuprinde parca saptamana si anul ) care te ajuta sa nu cumperi ceva deja vechi.In codul asta apare anul in care s-a fabricat guma.Daca te uiti la accidente vei ramane uimit cate s-au intamplat pentru ca gumele aveau mai mult de un an,erau reci sau nu au fost schimbate in perioada de cuibarit a pitrucelului galben.Eu am mers cu DOT 90...shi ceva si nu am mai cazut .Este adevarat ,nici nu m-am rupt in basini si am cascat si ochii.Nu iti recomand sa faci la fel si nici eu nu voi mai face .Senzatia pe care o ai pe franare cu gume noi este de nepretuit.ATENTIE ,la prima franare cu gume noi ..aluneca in draci . Editat Aprilie 12, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Multumesc de informatii, maine voi face experimentele pe care mi leai propus. Dupa ce colegul forumist cristi m-a intrebat ce an de fabr au, am tras o fuga pana la garaj si m-am benoclat cu lanterna, dar tot ce am gasit ce parea sa semene a cod era ceva cu 01 la final, si mi-am zis ca e foarte putin probabil sa fie din 2001, dar acum ca mi-ai zis cum sa probez, o voi face. Motivul pt care am intrebat este exact acesta, am observat ca la viteza, sa zic 60 - 70 am fost nevoit de cateva ori sa bruschez si sa blochez frana, chiar daca nu imi doream sa fac acest lucru, dar cum prioritatea e ceva de neinteles pt unii... in fine, am derapat destul de mult,adica m-am cam dus ca pe sanie. Stiu cum este un cauciuc scopt, si pot sa spun ca pe margini, unde spui tu, nu exista nici o urma de fisura, sau "coaja de portocala" cum zic io. Sunt netede si moi. cat despre frana fata, nu am curaj sa o folosesc deloc in mers, o folosesc doar cand opresc, si tre sa iau picioarele de pe scarite sa le pun jos. Pneurile sunt Bridgestone, si a mers vechiul proprietar sezonul trecut cel putin, deci maine voi sti ce sa citesc pe ele. Multumesc de informatii. Inca un lucru, avand in Bacau stradute inguste in multe cazuri, esti nevoit sa culci motocicleta uneori destul de mult, si eu nu am observat absolut nici o pierdere de aderenta la accelerare, ci doar la franare. L.E. apropo, sunt "meserias pe moto" Editat Aprilie 12, 2013 de MaimutaGalbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 a,ok..pe pipaite iti dai seama mult mai bine decat dintr-o fotografie.Sa stii ca un set de gume chiar decente nu sar de 700 lei .Singura chestie nasoala este ca inainte cu vechiturile megeam ,,decent" ..acum am inceput sa ma cam rup in ,,partzuri"si nu este bine.Cand stii ca ai gume si frane parca ai si mai multa incredere in tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.