Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

salut!

 

Am surubul de amestec de la cilindrul din fata intepenit...am vrut sa il reglez si s-a invartit pana intr-un anumit punct si dupa aia a ramas blocat...am incercat si cu degripant si tot nu merge...si ca premiu am ramas si cu profil distrus. Stiti cum pot sa rezolv? am o surubelnita care pot sa bat in ea si i se invarte capul, special facuta pentru suruburi intepenite dar mi-e cam frica sa bat asa tare acolo. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

 

La inceput de sezon ma vad nevoit sa schimb anvelopa spate.

Pe un site de vanzare anvelope am gasit un cauciuc pt spate la pret foarte bun, "M-6103, Circuit, 140 / 90 R15 / H / 70".

Intrebarea este urmatoarea: ce inseamna "circuit"? este adecvat pentru Virago 535? Pe acelasi site am gasit si anvelope la pret mai mare care au specificatia "Enduro" "MC7 Enduro 140 / 90 R15 / R / 70"

 

Astept pareri de la voi

Multumesc

Salut! Amandoua sunt potrivite pentru Viroaga. Maxxis M-6103 este considerat "circuit" pentru ca viteza maxima de rulare este 210 km/h (H) ,iar Mitas MC7 are litera R ceea ce inseamna viteza maxima de 170 km/h . Probabil de aia l-au clasificat "enduro". Daca le-ai gasit pe site-ul la care ma gandesc eu, intre M-6103 si MC7 este un Metzler Perfect ME 77, uita-te si la ala... Eu am avut ambele gume de la metzler si am fost foarte multumit. Daca nu ma insel, Yamaha recomanda 140 / 90 R15 S 70 adica viteza maxima de rulare 180 km/h si greutate maxima suportata 336kg (70).

Mult noroc!

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Amandoua sunt potrivite pentru Viroaga. Maxxis M-6103 este considerat "circuit" pentru ca viteza maxima de rulare este 210 km/h (H) ,iar Mitas MC7 are litera R ceea ce inseamna viteza maxima de 170 km/h . Probabil de aia l-au clasificat "enduro". Daca le-ai gasit pe site-ul la care ma gandesc eu, intre M-6103 si MC7 este un Metzler Perfect ME 77, uita-te si la ala... Eu am avut ambele gume de la metzler si am fost foarte multumit. Daca nu ma insel, Yamaha recomanda 140 / 90 R15 S 70 adica viteza maxima de rulare 180 km/h si greutate maxima suportata 336kg (70).

Mult noroc!

Doar asta sa fie clasificarea? indicele de viteza? Sa nu fie si de componenta sau compozitie de cauciuc mai corect. Am gasit undeva o explicatie despre cauciuc moale care este mai aderent doar in conditii de pista pe care noi nu le prea obtinem, singurul "castig" fiind de fapt ca tocim cauciucurile mai repede nereusind sa le aducem niciodata la temperaturile de rulare corespunzatoare? Intreb asta pentru ca ultimul cauciuc, actualul de pe motor este Kenda cu DOT de maxim cateva luni atunci cand l-am luat si mie mi se pare ca s-a tocit cam prea repede si prea usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu ai cauciuc de pista pe Viroaga!

Poti ignora categoria in care site-ul respectiv plaseaza diverse cauciucuri. Pe tine te intereseaza sa fie dimensiunile corecte si indicele de viteza sau incarcare.

Spor la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

La inceput de sezon ma vad nevoit sa schimb anvelopa spate.

Pe un site de vanzare anvelope am gasit un cauciuc pt spate la pret foarte bun, "M-6103, Circuit, 140 / 90 R15 / H / 70".

Intrebarea este urmatoarea: ce inseamna "circuit"? este adecvat pentru Virago 535? Pe acelasi site am gasit si anvelope la pret mai mare care au specificatia "Enduro" "MC7 Enduro 140 / 90 R15 / R / 70"

 

Astept pareri de la voi

Multumesc

Pai daca scrie Circuit , normal ca sunt pt circuit , adica pt vitezomane , iar daca scrie enduro , e pt offroad ... tie iti trbuiesc de strada . 140/90/15 76 S . Cauta manualul in format PDF , si vei gasi si tipul de cauciuc , recomandat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca scrie Circuit , normal ca sunt pt circuit , adica pt vitezomane , iar daca scrie enduro , e pt offroad ... tie iti trbuiesc de strada . 140/90/15 76 S . Cauta manualul in format PDF , si vei gasi si tipul de cauciuc , recomandat .

 

Gresit, site-ul cred ca este gumi7 si suspectez o greseala de traducere, altminteri pentru ce "vitezomane" ar fi cauciucuri de vanzare pe 15, 19 si 21 de inch? Toate cauciucurile de cruiser de pe acel site sunt fie "circuit" fie "enduro".

» Post actualizat in 14 Feb 2018 09:52

Exemplu: http://www.gumi7.ro/ro/tires.html?tire_width=140&tire_height=90&tire_diameter=15&brand_id=0&tire_type=0&brand_class=0&search_type=2&page=1&submitSearch=Caut%C4%83&tire_price_from=0&tire_price_to=640

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata Heidenau K65 "enduro", spate Metzeler Perfect ME 77 "circuit", amandoua comandate de pe gumi7. Amandoua sunt exact ce trebuie pentru Virago, DOT 2017. Eu zic sa iti iei linistit...

 

 

 

 

post-49859-0-79163400-1519110838_thumb.jpg

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Fata Heidenau K65 "enduro", spate Metzeler Perfect ME 77 "circuit", amandoua comandate de pe gumi7. Amandoua sunt exact ce trebuie pentru Virago, DOT 2017. Eu zic sa iti iei linistit...

 

 

 

 

» Post actualizat in 07 Mar 2018 13:34

Care ar fi mai ok din ce mi s a sugerat?

https://anvelopemoto.eu/dunlop-d404-140-90-15-r-tt-70s-tt/

https://anvelopemoto.eu/dunlop-d404-3.00s19-f-tt-49s-tt/

Sau

https://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-tl-rear-140-90-15-70h/

https://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-tt-front-3.00-19-49s/

 

Mersi frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am Heidenau, sunt bune. Daca blochezi spatele fuge putin, dar asta e valabil la orice cauciuc. Sta bine pe curbe, nu am avut probleme, dar nici nu ma dau agresiv. Dunlop nu am avut niciodata, deci nu stiu ce sa spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Trebuie sa inlocuiesc anvelopa fata la Virago 535. O sa iau un Dunlop 3.00-19 49S F14G. Daca tot fac treaba asta ma gandesc sa inlocuiesc si camera.

As vrea sa-mi recomandati o marca mai de bun simt pentru camera si, de asemenea, un loc unde sa fac operatiunea in siguranta.

Eventual cineva care stie sa se uite si la spite sa vada cat de tensionate sunt, daca roata trebuie sau nu centrata, echilibrare, tot tacamul.

 

In Bucuresti.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut!

 

Am surubul de amestec de la cilindrul din fata intepenit...am vrut sa il reglez si s-a invartit pana intr-un anumit punct si dupa aia a ramas blocat...am incercat si cu degripant si tot nu merge...si ca premiu am ramas si cu profil distrus. Stiti cum pot sa rezolv? am o surubelnita care pot sa bat in ea si i se invarte capul, special facuta pentru suruburi intepenite dar mi-e cam frica sa bat asa tare acolo. :(

 

salut

ai rezolvat cu surubul?

si eu am pățit asta la fosta mea Viroagă 535 si solutia a fost ”dizolvarea” șurubului vechi înțepenit prin electroeroziune.

după cotele de la șurubul bun (de la celălalt cilindru), la un atelier bun mi-am făcut alt șurub din alamă (bronz) dar și arcul aferent.

cred că mai am un astfel de șurub. cei de la atelier mi-au făcut 2 sau chiar 3 șuruburi.

dacă reușești să scoți afară șurubul stricat și dacă nu ai șurub ac, pot să-l caut și să ți-l trimit.

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am rezolvat dar de acum nu mai am ce mai face. Am avut un set de carburatoare de rezervă și am făcut din 2 seturi unul bun. Culmea e că și la cel de rezervă era un șurub înțepenit și a trebuit să desfac și să asamblez iar...acum am rupte cele 2 care prind toba din cilindrul din spate și se aude moto ca un monocilindru :)) mulțumesc oricum! Îmi dau bătăi de cap chestiile astea mici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări. Deși acum două luni mi-a pornit mobra fără probleme, acum duminică nu a mai vrut să repete performanța, cu toate că pe toată durata iernii, am ținut motorul într-un garaj încălzit. Am verificat bateria și este ușor umflată plus nivel scăzut la electrolit așa că mi-am propus să o schimb.

Așadar ce baterie recomandați într-un bun raport calitate preț și eventual de unde? Mulțumiri. Drumuri frumoase în noul sezon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări. Deși acum două luni mi-a pornit mobra fără probleme, acum duminică nu a mai vrut să repete performanța, cu toate că pe toată durata iernii, am ținut motorul într-un garaj încălzit. Am verificat bateria și este ușor umflată plus nivel scăzut la electrolit așa că mi-am propus să o schimb.

Așadar ce baterie recomandați într-un bun raport calitate preț și eventual de unde? Mulțumiri. Drumuri frumoase în noul sezon!

si de ce nu incerci sa completezi cu apa distilata si sa o pui pe un redresor?

dupa sa faci verificarile de rigoare la incarcare

si de abia dupa ce ai ajuns la concluzia ca bateria este irecuperabila, si ai remediat eventualele probleme de incarcare, sa cumperi alta?

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e umflata, nu stiu daca mai e de folosit...

Eu mi-am luat ultima baterie tot de la mexykanu (motorush.ro), nu mai stiu ce marca e... am luat ce mi-a recomandat el, parca in jur de 150 lei. 1 an a dus fara probleme, daca mai tine inca 2 e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De vanzare

Yamaha Virago XV535
Schimbat:
ulei motor Motul 7100 15W50
filtru ulei
filtru aer
bujii noi NGK BPR7ES
baterie noua Exide moto in garantie
membrane/diafragme carburatoare noi
semeringuri furca fata noi
ulei furca
cauciucuri Dunlop D404 noi fata/spate
Accesorii:
spatar, suport bagaje,
comenzi avansate custom
(am si comenzile originale)
pret 2150 euro usor negociabil
Mai multe detalii la tel:
0769213285 preferabil dupa ora 18
post-39492-0-98063500-1523876323_thumb.jpgpost-39492-0-65693200-1523876359_thumb.jpgpost-39492-0-44148000-1523876380_thumb.jpgpost-39492-0-92700100-1523876390_thumb.jpgpost-39492-0-62020600-1523876407_thumb.jpgpost-39492-0-75596100-1523876419_thumb.jpgpost-39492-0-60417300-1523876433_thumb.jpgpost-39492-0-44234600-1523876447_thumb.jpgpost-39492-0-97085900-1523876457_thumb.jpg

» Post actualizat in 17 Apr 2018 17:48


De vanzare
Yamaha Virago XV535

Schimbat:

ulei motor Motul 7100 15W50
filtru ulei
filtru aer
bujii noi NGK BPR7ES
baterie noua Exide moto in garantie
membrane/diafragme carburatoare noi
semeringuri furca fata noi
ulei furca
cauciucuri Dunlop D404 noi fata/spate

Accesorii:
spatar, suport bagaje,
comenzi avansate custom
(am si comenzile originale)

pret 2150 euro usor negociabil

Mai multe detalii la tel:
0769213285 preferabil dupa ora 18

IMG_20170814_161528.jpg IMG_20170814_161606.jpg IMG_20170814_161627.jpg IMG_20170814_161546.jpg IMG_20170814_160806.jpg IMG_20170623_210847.jpg IMG_20170814_175054.jpg IMG_20170814_161617.jpg IMG_20170628_063813.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Howdy. Având totuși în vedere faptul că lumea bună are multe "trebi" de făcut și nu tuturor le surâd întrunirile, totuși aș îndrăzni să întreb dacă nu ar merge o întâlneală/plimbare a posesorilor de Virago prin împrejurimile Bucureștiului sau alte locuri care convin unui număr mare de posesori de Viroage...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari! Mereu mi-a placut sunetul unui V-twin iar anul acesta am reusit sa fac ceva in privinta asta si sa ma indrept catre un chopper. Mereu Mi-a placut Yamaha, asa ca de anul acesta, ma alatur si eu posesorilor de Virago, cu un model 535 din 1998. As posta o fotografie cu el, dar primesc o eroare cu "your post is too short" sau format invalid. In plus, aici toata lumea stie cum arata o Virago 535 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare!

 

Am nevoie de mufa de iesire de la stator catre releu. Ma poate ajuta cineva? daca aveti un releu stricat cu mufa buna sau de unde as putea gasi pe net (am cautat dar in zadar).

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza ordinea sau pot sa leg aleatoriu? la firele albe ma refer. Si mai am o problema....am schimbat recent un releu din cauza ca aveam 13.8 la relanti si 12 in ture si se termina bateria... dupa ce se infierbanta (rapid si tare) fluctua gen 6,8,12. Am pus un releu nou aftermarket si am testat un pic la inceput si aveam 13.8 la relanti si 13.4 in ture si dupa un kilometru imi baga 17.5 si asa a ramas... Acum ceva timp gasit conectorul de la stator topit si a trebuit sa tai si sa leg (nu am cositorit si nu am respectat ordinea firelor albe) firele gen tiganeala cu banda de izoler. A mers cu releul ala cam 700 km iar cu asta nou vad ca nici 1 km. M-am cam impotmolit acum...

Am verificat statorul si nu are masa, rezistenta e in parametri si pe faza am intre 20 si 90 V functie de turatie.

Editat de leonidnrv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...