Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Se scot la vanzare urmatoarele:

 

stop spate......100 ron

 

DSC_2684.jpg

 

oglinzi stanga-dreapta........100 ron

 

DSC_2683.jpg

 

semnalizatoare 4 bucati unul dintre ele are geamul grapat si o bucatica lipsa.....150 ron

 

DSC_2685.jpg

DSC_2687.jpg

 

suporti genti laterale .........200 ron

 

DSC_2688.jpg

 

ghidon.......100ron

 

DSC_2689.jpg

 

spatar sea spate (necesita tapitare-face Darian)........200 ron

 

DSC_2690.jpg

 

Contact pe PM sau 0731.453.812

 

Salut!

 

vreau eu suportii de coburi si sissy bar-ul.

Cum procedam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@KOGAIONON.....am discutat la telefon. Drept urmare suportii de genti si spatarul sunt rezervate pt tine.

 

In plus se mai adauga la vanzare urmatoarele:

 

geanta scule (se pozitioneaza sub far).........100 ron

 

DSC_2696.jpg

 

genti laterale fiecare geanta are lipsa cate o curea, dar se pot confectiona foarte usor dein piele. Gentile sunt din piele foarte groasa si rezistenta......pret 400 ron

 

DSC_2698.jpg

DSC_2700.jpg

 

Tel.0731.453.812

 

PS daca este cineva interesat de o pompa de frana pentru ghidonul stil coarne discutam...... :)

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

399d658f.jpg

 

Ce fac cele 2 furtunase care duc din carburatoare in "oul" de pa partea stanga ?

Acolo se termina in 2 gauri si nu inteleg care ar fi scopul ...

Imi lipseste mie ceva pe acolo sau asa-i normal ?

 

Multumesc.

Mesaj completat

Si inca o intrebare:

Ce parere aveti, chestia asta s-ar potrivi pe ghidonul dragbar la Virago si cu maneta originala de ambreiaj ?

CLICK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detaliile,la etichetele alea.Strict cu "Virago",nu-s decat astea 3.Mai sunt insa,o multime de alte modele,care se preteaza la genul chopper/cruiser.

post-2143-1296305442.jpg are 32/14,8 cm si costa 46,5 ron.Asta,in general,se pune pe spatele gecilor sau vestelor,sus,pe omoplati.

 

post-2143-1296305611.jpg are 13,2/4,5 cm si costa 33 ron

 

post-2143-1296305687.jpg are 7,9/3,3 cm si costa 24 ron

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orvo> Cele doua furtune au rolul de a capta vaporii de benzina (creati din benzina din camera de nivel constant din carburatoare) si de a ii duce spre canistra cu carbune activ, la modelele pentru California. La celelalte, banuiesc ca nu fac nimic interesant (dar de ce ar fi, atunci, totusi montate? Japonezii nu fac nimic degeaba.).

Suportul din poza se potriveste pe ghidonul de Virago, nu stiu insa daca merge cu maneta originala de ambreiaj.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

As vrea sa stiu la cat m-ar duce cumpararea unei Virago 535, din '92-'93, din Romania.

 

Multumesc.

:) Depinde de starea motocicletei..., de cate dotari are, adica accesorii , si cum ai noroc.De exemplu acum cca.2 luni am gasit un XV 535 rosu, aproape full accesorizat , la 1200 euro.S-a si cumparat a doua zi.Fara accesorii , stiu eu unul la 1300 euro, din 93, daca te intereseaza. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de esapament, pentru imbunatatirea sunetului, ma gandesc la 2 variante, mai ales ca dat esapamanetul complet jos:

 

1) sa dau o gaura in toba intermediara, cu filet si dop, sa fie reversibil, si sa golesc finalele

aee37ddd.jpg

 

2) sa anulez toba intermediara si sa leg galeriile de evacuare direct la tobele finale, exact cum se vrea sa para esapamentul de Virago + golire finale

3ae6cb41.jpg

 

Voi ce parere aveti ? A mai anulat cineva intermediara complet ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am intermediara scoasa, dar i-am facut silencer pe finale ca altfel iti crapa creierii de la zgomot. La realanti e ok, dar in ture nu poti rezista

 

Eu am silencer-ele originale in tobe. E mai "uman" oare cu intermediara scoasa si cu silencer-ele in finale ?

Acuma dupa ce le-ai pus, cum e zgomotul in ture la tine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am intermediara la locul ei dar nu am amortizoare in finale. suna foarte bine. la deplasari mai lungi si viteze mai mari (peste 90-100 km/h) e oarecum deranjant dar acceptabil.

recomand soaterea amortizoarelor din finale pt. cei ce doresc un sunet mai puternic. e simplu si se poate reveni la starea initiala simplu. anularea intermediarei presupune mult mai multa munca si revenirea la starea originala e pe masura de greoaie. in plus, cel putin eu cred ca intermediara completeaza bine aspectul mobrei.

daca scoaterea amortizoarelor din finale duce la un sunet prea puternic pt. urechile calaretului se pot face alte amortizoare mai permisvie decat cele originale. si tot mai simplu e decat sa refaci traseele anuland intermediara.

mai e si aspectul ce se refera la lungimea diferita a tobelor rezultate prin anularea tobei intermediare, fara tampon egalizator... ma rog... cei mai multi nu iau in seama treaba asta dar un mare adevar se ascunde in spatele acestui concept.

gaurirea intermediarei iar nu mi se pare o idee stralcuita. poate ca suna mai bine dar nu cred ca e ok pt. motor si, in plus, nu prea da bine sa vezi motorul fumegand... dedesubt.

 

mno... parerea mea. cum se zice...

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am cam inteles cum sta treaba. Fara intermediara si fara silencere s-ar putea ca zgomotul sa fie asurzitor. Octa, la ce te referi cu lungimea tobelor ? Intermediara se poate scoate fara ca aceasta sa fie afectata ... Eu asa vad problema cel putin ... Se anuleaza traseul catre intermediara si se completeaza cu teava pe direct. Gresesc undeva ?

 

Probabil ca in final voi alege varianta "rezonabila", si anume sa scot silencer-ele in prima faza, si apoi mai vedem ... Cine stie, poate ma impiedic de vreun esapament second vreodata si atunci o sa ciopartesc si intermediara ... In orice caz, nu sunt foarte hotarat inca.

 

Acuma legat de comenzile pentru ghidon drept (dragbar): Am luat de pe forum de la un coleg o pompa de frana si un suport de maneta de ambreiaj care provin de la un Suzuki V-Strom 650 din 2006. Ambele au si suporti de oglinzi si provin tot de pe ghidon de 22". Sper sa le pot potrivi la mine ... Asa arata:

73fe614f.jpg

 

Daca se potrivesc, o sa-mi iau manete cromate noi (cu reglaj) pentru ele si o sa le decapez. As vrea sa le duc la cromat, impreuna cu restul de piese care asteapta aceasta operatiune (capacele de motor, cutie si carburatoare, si inca cateva maruntisuri).

 

Am luat si o aripa SH de spate pentru ciopartit. Vreau sa vad cum arata cu una mai scurta. A mea o tin deoparte, ca de altfel toate piesele pe care le modific, ca la o adica sa o pot face la loc in starea originala. Intre timp, mesterii fierari lucreaza sa-mi faca riserele custom din inox si gandesc o schema pentru niste comenzi avansate.

 

Mie personal pozitia cu ghidon dragbar si comenzi avansate mi se pare foarte "cool", ramane de vazut si cat de comoda e ...

 

Toate cele bune si revin in scurt timp cu poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sa-ti explic stiintific ce si cum cu un motor cu trasee de dimensiuni diferite la dudele de esapament de la cilindrii diferiti.

fa o cautare pe net in acest sens.

stiu, in termeni empirici, ca daca un motor are dude separate de esapament pt. fiecare cilindru acestea trebuie sa fie egale ca lungime. daca nu sunt egale, cilindrii au eficienta diferita la turatii diferite si astfel rezulta un dezechiliru in functionare. acesta nu se simte neaparat de atre calaret dar in timp motorul o simte.

dudele de esapament nu au doar rolul de a arunca in spate fumu' ci si de a face o evacuare potrivita fluxului de fum. daca fumul e prea repede scos din motor, supapele de evacuare pot sa supraincalzeasca, cu urmari nedorite. daca fumul iese prea incet eficienta motorului scade.

stiu ca o duda de esapament de lungime cat mai mare creste cuplul motorului in detrimentul puterii la turatii mari si una cat mai scurta creste puterea maxima dar scade cuplul. un bicilindru cu dude de lungimi neegale intra intr-un dezechilibru.

motoarele din fabrica au ori o tulumba intermediara in care se duc toate traseele de evacuare care egalizeaza presiunile din evacuari, ori o toba finala unica ce are acelasi rol, ori o teava ce unifica doo tobe, cu efect similar dar mai putin eficient, ori dude cu trasee de aceeasi lungime. vezi diferite modele in poze - unde nu exista toba intermediara duda cilindrului posterior e mult mai lunga.

la motoarele in V transversale sunt si mai bine de luat in seama aceste aspecte fiindca din start motorul e oarecum dezechilibrat fiindca intotdeauna cilindrul din fata e mai bine racit decat cel din spate.

la viroagele noastre, daca se elimina toba intermediara, traseele devin, ca lungime, foarte diferite.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am intermediara la locul ei dar nu am amortizoare in finale. suna foarte bine. la deplasari mai lungi si viteze mai mari (peste 90-100 km/h) e oarecum deranjant dar acceptabil.

recomand soaterea amortizoarelor din finale pt. cei ce doresc un sunet mai puternic. e simplu si se poate reveni la starea initiala simplu. anularea intermediarei presupune mult mai multa munca si revenirea la starea originala e pe masura de greoaie. in plus, cel putin eu cred ca intermediara completeaza bine aspectul mobrei.

daca scoaterea amortizoarelor din finale duce la un sunet prea puternic pt. urechile calaretului se pot face alte amortizoare mai permisvie decat cele originale. si tot mai simplu e decat sa refaci traseele anuland intermediara.

mai e si aspectul ce se refera la lungimea diferita a tobelor rezultate prin anularea tobei intermediare, fara tampon egalizator... ma rog... cei mai multi nu iau in seama treaba asta dar un mare adevar se ascunde in spatele acestui concept.

gaurirea intermediarei iar nu mi se pare o idee stralcuita. poate ca suna mai bine dar nu cred ca e ok pt. motor si, in plus, nu prea da bine sa vezi motorul fumegand... dedesubt.

 

mno... parerea mea. cum se zice...

:D Asa am procedat si eu si sunt multumit de sunet.Sa vedem cum ma va afecta la drumuri mai lungi.Amortizoarele mi le-am pastrat si le reinnoiesc pt. situatia in care vreau sa le pun inapoi.Eu finalele le am mai lungi decat modelele pana in 95, al meu din 96 e cu finalele mai lungi, deci au ecou mai bun ..., suna mai adanc..., i-mi place mult cum suna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Baieti!

De-a lungul vremii am avut mai multe motociclete, in general enduro touring, iar acum m-am hotarat sa trec pe Virago. Urmeaza sa fac un schimb si v-as ruga sa imi spuneti la ce sa ma uit la un Virago din 95, care sunt bubele frecvente si care sunt costurile de remediere la aceste modele.

Multumesc anticipat,

B.

Mesaj completat

Salut Baieti!

De-a lungul vremii am avut mai multe motociclete, in general enduro touring, iar acum m-am hotarat sa trec pe Virago. Urmeaza sa fac un schimb si v-as ruga sa imi spuneti la ce sa ma uit la un Virago din 95, care sunt bubele frecvente si care sunt costurile de remediere la aceste modele.

Multumesc anticipat,

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D 'batranetzili',ai...? Gata,"mobre pt. pensionari"...Am vazut si mers cu cateva Viroage,pina acuma.Ce-am inteles c-ar fi una din boli,este la mecanismul demarorului.Incepe sa faca figuri,la angranajul dintre electromotor si motor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D 'batranetzili',ai...? Gata,"mobre pt. pensionari"...Am vazut si mers cu cateva Viroage,pina acuma.Ce-am inteles c-ar fi una din boli,este la mecanismul demarorului.Incepe sa faca figuri,la angranajul dintre electromotor si motor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D 'batranetzili',ai...? Gata,"mobre pt. pensionari"...Am vazut si mers cu cateva Viroage,pina acuma.Ce-am inteles c-ar fi una din boli,este la mecanismul demarorului.Incepe sa faca figuri,la angranajul dintre electromotor si motor.

 

Da domnule, m-au ajuns batranetile =)) Merci de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]la viroagele noastre, daca se elimina toba intermediara, traseele devin, ca lungime, foarte diferite.

Doar asa de placerea soundului :D

Mobra lui Divizia, cu tobele golite, intermediara scoasa si tevile directe.

Dupa care si-a facut silencere :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...