KOGAIONON Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Se scot la vanzare urmatoarele: stop spate......100 ron oglinzi stanga-dreapta........100 ron semnalizatoare 4 bucati unul dintre ele are geamul grapat si o bucatica lipsa.....150 ron suporti genti laterale .........200 ron ghidon.......100ron spatar sea spate (necesita tapitare-face Darian)........200 ron Contact pe PM sau 0731.453.812 Salut! vreau eu suportii de coburi si sissy bar-ul. Cum procedam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) @KOGAIONON.....am discutat la telefon. Drept urmare suportii de genti si spatarul sunt rezervate pt tine. In plus se mai adauga la vanzare urmatoarele: geanta scule (se pozitioneaza sub far).........100 ron genti laterale fiecare geanta are lipsa cate o curea, dar se pot confectiona foarte usor dein piele. Gentile sunt din piele foarte groasa si rezistenta......pret 400 ron Tel.0731.453.812 PS daca este cineva interesat de o pompa de frana pentru ghidonul stil coarne discutam...... Editat Ianuarie 29, 2011 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Ce fac cele 2 furtunase care duc din carburatoare in "oul" de pa partea stanga ? Acolo se termina in 2 gauri si nu inteleg care ar fi scopul ... Imi lipseste mie ceva pe acolo sau asa-i normal ? Multumesc. Mesaj completat Si inca o intrebare: Ce parere aveti, chestia asta s-ar potrivi pe ghidonul dragbar la Virago si cu maneta originala de ambreiaj ? CLICK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Revin cu detaliile,la etichetele alea.Strict cu "Virago",nu-s decat astea 3.Mai sunt insa,o multime de alte modele,care se preteaza la genul chopper/cruiser. are 32/14,8 cm si costa 46,5 ron.Asta,in general,se pune pe spatele gecilor sau vestelor,sus,pe omoplati. are 13,2/4,5 cm si costa 33 ron are 7,9/3,3 cm si costa 24 ron Editat Ianuarie 29, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Orvo> Cele doua furtune au rolul de a capta vaporii de benzina (creati din benzina din camera de nivel constant din carburatoare) si de a ii duce spre canistra cu carbune activ, la modelele pentru California. La celelalte, banuiesc ca nu fac nimic interesant (dar de ce ar fi, atunci, totusi montate? Japonezii nu fac nimic degeaba.). Suportul din poza se potriveste pe ghidonul de Virago, nu stiu insa daca merge cu maneta originala de ambreiaj. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 ..Ce fac cele 2 furtunase... ....banuiesc ca nu fac nimic interesant... Sunt egalizatoare de presiune. Toate camerele de nivel constant au legatura cu exteriorul. Sunt functionale, conditionand nivelul benzinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Salut, As vrea sa stiu la cat m-ar duce cumpararea unei Virago 535, din '92-'93, din Romania. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Salut, As vrea sa stiu la cat m-ar duce cumpararea unei Virago 535, din '92-'93, din Romania. Multumesc. Depinde de starea motocicletei..., de cate dotari are, adica accesorii , si cum ai noroc.De exemplu acum cca.2 luni am gasit un XV 535 rosu, aproape full accesorizat , la 1200 euro.S-a si cumparat a doua zi.Fara accesorii , stiu eu unul la 1300 euro, din 93, daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Stopul pleaca maine la OCTA. Cine cumpara gentile laterale primeste bonus geanta de scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Legat de esapament, pentru imbunatatirea sunetului, ma gandesc la 2 variante, mai ales ca dat esapamanetul complet jos: 1) sa dau o gaura in toba intermediara, cu filet si dop, sa fie reversibil, si sa golesc finalele 2) sa anulez toba intermediara si sa leg galeriile de evacuare direct la tobele finale, exact cum se vrea sa para esapamentul de Virago + golire finale Voi ce parere aveti ? A mai anulat cineva intermediara complet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Eu am intermediara scoasa, dar i-am facut silencer pe finale ca altfel iti crapa creierii de la zgomot. La realanti e ok, dar in ture nu poti rezista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Eu am intermediara scoasa, dar i-am facut silencer pe finale ca altfel iti crapa creierii de la zgomot. La realanti e ok, dar in ture nu poti rezista Eu am silencer-ele originale in tobe. E mai "uman" oare cu intermediara scoasa si cu silencer-ele in finale ? Acuma dupa ce le-ai pus, cum e zgomotul in ture la tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 (editat) eu am intermediara la locul ei dar nu am amortizoare in finale. suna foarte bine. la deplasari mai lungi si viteze mai mari (peste 90-100 km/h) e oarecum deranjant dar acceptabil. recomand soaterea amortizoarelor din finale pt. cei ce doresc un sunet mai puternic. e simplu si se poate reveni la starea initiala simplu. anularea intermediarei presupune mult mai multa munca si revenirea la starea originala e pe masura de greoaie. in plus, cel putin eu cred ca intermediara completeaza bine aspectul mobrei. daca scoaterea amortizoarelor din finale duce la un sunet prea puternic pt. urechile calaretului se pot face alte amortizoare mai permisvie decat cele originale. si tot mai simplu e decat sa refaci traseele anuland intermediara. mai e si aspectul ce se refera la lungimea diferita a tobelor rezultate prin anularea tobei intermediare, fara tampon egalizator... ma rog... cei mai multi nu iau in seama treaba asta dar un mare adevar se ascunde in spatele acestui concept. gaurirea intermediarei iar nu mi se pare o idee stralcuita. poate ca suna mai bine dar nu cred ca e ok pt. motor si, in plus, nu prea da bine sa vezi motorul fumegand... dedesubt. mno... parerea mea. cum se zice... Editat Februarie 1, 2011 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Intermediara nu e decat o simpla tulumba.......toba pentru detenta (ceva de genul), nu are filtre, nu are nimic in plus. Cand o sa am timp o sa fac niste poze sa va arat silencerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Ok, am cam inteles cum sta treaba. Fara intermediara si fara silencere s-ar putea ca zgomotul sa fie asurzitor. Octa, la ce te referi cu lungimea tobelor ? Intermediara se poate scoate fara ca aceasta sa fie afectata ... Eu asa vad problema cel putin ... Se anuleaza traseul catre intermediara si se completeaza cu teava pe direct. Gresesc undeva ? Probabil ca in final voi alege varianta "rezonabila", si anume sa scot silencer-ele in prima faza, si apoi mai vedem ... Cine stie, poate ma impiedic de vreun esapament second vreodata si atunci o sa ciopartesc si intermediara ... In orice caz, nu sunt foarte hotarat inca. Acuma legat de comenzile pentru ghidon drept (dragbar): Am luat de pe forum de la un coleg o pompa de frana si un suport de maneta de ambreiaj care provin de la un Suzuki V-Strom 650 din 2006. Ambele au si suporti de oglinzi si provin tot de pe ghidon de 22". Sper sa le pot potrivi la mine ... Asa arata: Daca se potrivesc, o sa-mi iau manete cromate noi (cu reglaj) pentru ele si o sa le decapez. As vrea sa le duc la cromat, impreuna cu restul de piese care asteapta aceasta operatiune (capacele de motor, cutie si carburatoare, si inca cateva maruntisuri). Am luat si o aripa SH de spate pentru ciopartit. Vreau sa vad cum arata cu una mai scurta. A mea o tin deoparte, ca de altfel toate piesele pe care le modific, ca la o adica sa o pot face la loc in starea originala. Intre timp, mesterii fierari lucreaza sa-mi faca riserele custom din inox si gandesc o schema pentru niste comenzi avansate. Mie personal pozitia cu ghidon dragbar si comenzi avansate mi se pare foarte "cool", ramane de vazut si cat de comoda e ... Toate cele bune si revin in scurt timp cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 nu stiu sa-ti explic stiintific ce si cum cu un motor cu trasee de dimensiuni diferite la dudele de esapament de la cilindrii diferiti. fa o cautare pe net in acest sens. stiu, in termeni empirici, ca daca un motor are dude separate de esapament pt. fiecare cilindru acestea trebuie sa fie egale ca lungime. daca nu sunt egale, cilindrii au eficienta diferita la turatii diferite si astfel rezulta un dezechiliru in functionare. acesta nu se simte neaparat de atre calaret dar in timp motorul o simte. dudele de esapament nu au doar rolul de a arunca in spate fumu' ci si de a face o evacuare potrivita fluxului de fum. daca fumul e prea repede scos din motor, supapele de evacuare pot sa supraincalzeasca, cu urmari nedorite. daca fumul iese prea incet eficienta motorului scade. stiu ca o duda de esapament de lungime cat mai mare creste cuplul motorului in detrimentul puterii la turatii mari si una cat mai scurta creste puterea maxima dar scade cuplul. un bicilindru cu dude de lungimi neegale intra intr-un dezechilibru. motoarele din fabrica au ori o tulumba intermediara in care se duc toate traseele de evacuare care egalizeaza presiunile din evacuari, ori o toba finala unica ce are acelasi rol, ori o teava ce unifica doo tobe, cu efect similar dar mai putin eficient, ori dude cu trasee de aceeasi lungime. vezi diferite modele in poze - unde nu exista toba intermediara duda cilindrului posterior e mult mai lunga. la motoarele in V transversale sunt si mai bine de luat in seama aceste aspecte fiindca din start motorul e oarecum dezechilibrat fiindca intotdeauna cilindrul din fata e mai bine racit decat cel din spate. la viroagele noastre, daca se elimina toba intermediara, traseele devin, ca lungime, foarte diferite. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 eu am intermediara la locul ei dar nu am amortizoare in finale. suna foarte bine. la deplasari mai lungi si viteze mai mari (peste 90-100 km/h) e oarecum deranjant dar acceptabil.recomand soaterea amortizoarelor din finale pt. cei ce doresc un sunet mai puternic. e simplu si se poate reveni la starea initiala simplu. anularea intermediarei presupune mult mai multa munca si revenirea la starea originala e pe masura de greoaie. in plus, cel putin eu cred ca intermediara completeaza bine aspectul mobrei. daca scoaterea amortizoarelor din finale duce la un sunet prea puternic pt. urechile calaretului se pot face alte amortizoare mai permisvie decat cele originale. si tot mai simplu e decat sa refaci traseele anuland intermediara. mai e si aspectul ce se refera la lungimea diferita a tobelor rezultate prin anularea tobei intermediare, fara tampon egalizator... ma rog... cei mai multi nu iau in seama treaba asta dar un mare adevar se ascunde in spatele acestui concept. gaurirea intermediarei iar nu mi se pare o idee stralcuita. poate ca suna mai bine dar nu cred ca e ok pt. motor si, in plus, nu prea da bine sa vezi motorul fumegand... dedesubt. mno... parerea mea. cum se zice... Asa am procedat si eu si sunt multumit de sunet.Sa vedem cum ma va afecta la drumuri mai lungi.Amortizoarele mi le-am pastrat si le reinnoiesc pt. situatia in care vreau sa le pun inapoi.Eu finalele le am mai lungi decat modelele pana in 95, al meu din 96 e cu finalele mai lungi, deci au ecou mai bun ..., suna mai adanc..., i-mi place mult cum suna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Salut Baieti! De-a lungul vremii am avut mai multe motociclete, in general enduro touring, iar acum m-am hotarat sa trec pe Virago. Urmeaza sa fac un schimb si v-as ruga sa imi spuneti la ce sa ma uit la un Virago din 95, care sunt bubele frecvente si care sunt costurile de remediere la aceste modele. Multumesc anticipat, B. Mesaj completat Salut Baieti! De-a lungul vremii am avut mai multe motociclete, in general enduro touring, iar acum m-am hotarat sa trec pe Virago. Urmeaza sa fac un schimb si v-as ruga sa imi spuneti la ce sa ma uit la un Virago din 95, care sunt bubele frecvente si care sunt costurile de remediere la aceste modele. Multumesc anticipat, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 'batranetzili',ai...? Gata,"mobre pt. pensionari"...Am vazut si mers cu cateva Viroage,pina acuma.Ce-am inteles c-ar fi una din boli,este la mecanismul demarorului.Incepe sa faca figuri,la angranajul dintre electromotor si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 'batranetzili',ai...? Gata,"mobre pt. pensionari"...Am vazut si mers cu cateva Viroage,pina acuma.Ce-am inteles c-ar fi una din boli,este la mecanismul demarorului.Incepe sa faca figuri,la angranajul dintre electromotor si motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 "mobre pt. pensionari"... Virago?! ... sau categoria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 "mobre pt. pensionari"... Virago?! ... sau categoria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Cateva de inspiratie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 'batranetzili',ai...? Gata,"mobre pt. pensionari"...Am vazut si mers cu cateva Viroage,pina acuma.Ce-am inteles c-ar fi una din boli,este la mecanismul demarorului.Incepe sa faca figuri,la angranajul dintre electromotor si motor. Da domnule, m-au ajuns batranetile =)) Merci de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 [...]la viroagele noastre, daca se elimina toba intermediara, traseele devin, ca lungime, foarte diferite. Doar asa de placerea soundului Mobra lui Divizia, cu tobele golite, intermediara scoasa si tevile directe. Dupa care si-a facut silencere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.